Бірге Оқимыз, Бірге Өсеміз: Ата-анамен серіктестік – оқушы тұлғасын қалыптастырудың кілті
Заманауи білім берудің парадигмасы оқушыны тек ақпарат алатын объект ретінде емес, белсенді, шығармашыл, өзінің дамуына жауапкершілікті сезінетін тұлға ретінде қарастырады. Бұл үдерісте педагогтің рөлі – бағыт беруші, жол көрсетуші, оқушының потенциалын ашуға жағдай жасаушы. Дегенмен, баланың толыққанды тұлға болып қалыптасуында мектеп пен отбасының ынтымақтастығы – шешуші фактор. Менің педагогикалық идеяларымның өзегі – ата-аналарды оқу-тәрбие процесінің белсенді серіктесіне айналдыру, олармен тығыз, сенімді байланыс орнату арқылы оқушының дамуына жаңа серпін беру.
Қазіргі уақыттағы “тұрақты” модельден ” динамикалық серіктестікке” көшу – біздің басты міндетіміз. Бұрын ата-аналарға көбінесе баланың жетістіктері немесе кемшіліктері туралы хабарланатын болса, енді біз оларды оқушының дамуына бірлесіп ықпал ететін, жоспар құратын, шешім қабылдайтын тең құқылы әріптестер ретінде көруіміз керек. Бұл үшін біз келесі “ҰШҚЫН” моделін ұсынамыз:
1. “Ұ” – Ұлттық құндылықтар мен Ата-аналық тәжірибені біріктіру: Біз ата-аналарды тек “жаттықтырушылар” емес, бала тәрбиесіндегі мол тәжірибеге ие, өз ұлттық құндылықтарымызды бойына сіңірген тұлғалар ретінде бағалаймыз. Бұл бағдарламада ата-аналардың өздерінің бала тәрбиесіндегі ерекшеліктерімен, отбасылық дәстүрлерімен бөлісуіне, оларды мектептегі тәрбие жұмыстарына интеграциялауға мүмкіндік беріледі. Мысалы, ата-аналар өздерінің кәсіби біліктіліктері бойынша (дәрігер, инженер, суретші, музыкант) оқушыларға шеберлік сағаттарын өткізе алады, отбасылық мерекелерді мектеппен бірге атап өтуге атсалыса алады. Бұл – баланың әлеуметтік тәжірибесін байытудың ең тиімді жолы.
2. “Ш” – Шығармашыл шеберханалар және “Бірге жасаймыз”: Ата-аналармен тек теориялық талқылаулармен шектелмей, нақты іс-әрекетке бағытталған “шығармашыл шеберханаларды” ұйымдастыру. Бұл – балалармен бірге жобаларды жүзеге асыру, көрмелер ұйымдастыру, мектеп ауласын көгалдандыру, мерекелік іс-шараларды бірлесіп дайындау. Мысалы, “Ертегілер әлемі” жобасында ата-аналар балалармен бірге өздерінің сүйікті ертегілерін сахналап, суреттерін салып, кітапша шығара алады. Бұл – баланың іс-әрекет арқылы үйренуіне, командада жұмыс істеуіне, шығармашылық қабілетін дамытуына ықпал етеді.
3. “Қ” – Құзырлылықты дамыту және “Сен білесің бе?”: Ата-аналардың өздерінің тәрбиелік, психологиялық, педагогикалық құзырлылықтарын арттыруға бағытталған интерактивті, практикалық және қызықты форматтағы кездесулер. Бұл – дәстүрлі лекциялар емес, керісінше, “Сен білесің бе?” атты сұрақ-жауап сессиялары, “Бірлесіп шешеміз” атты коучинг-тренингтер, “Менің тәжірибем” атты тәжірибе алмасу алаңдары. Мысалы, “Балалардың стресті жеңу жолдары”, “Цифрлық қауіпсіздік: ата-аналарға арналған кеңестер”, “Баланы мотивациялаудың тиімді әдістері” сияқты тақырыптарда қызықты форматта жұмыс жүргізу. Мақсат – ата-аналарға баланың өміріндегі әртүрлі жағдайларға дұрыс жауап беруге қажетті білім мен дағдыларды беру.
4. “Ы” – Ынтымақтастық платформасы және “Біздің жоспар”: Барлық ақпараттық алмасулар мен бірлескен іс-әрекеттерді үйлестіретін заманауи онлайн және офлайн платформаны құру. Бұл – біріккен онлайн-чаттар, арнайы әзірленген мобильді қосымшалар, апта сайынғы “Ашық есік” күндері, ай сайынғы “Отбасылық кеңес” отырыстары. Біз бірлесе отырып, “Біздің жоспар” атты жылдық, тоқсандық, айлық жұмыс жоспарларын құрамыз. Бұл жоспарлар ата-аналардың ұсыныстарына негізделіп, олардың қалауы бойынша өзгере алады. Осылайша, ата-аналар тек бақылаушы емес, мектеп өмірінің белсенді субъектісіне айналады.
5. “Н” – Нәтижеге бағытталған бағалау және “Біз қандай нәтижеге жеттік?”: Жұмыстың әр кезеңінде ортақ бағалау жүргізіп отыру. Бұл – тек оқушының үлгерімі мен мінез-құлқына қатысты емес, сонымен қатар ата-аналардың қатысуының белсенділігіне, олардың қанағаттану деңгейіне, бірлескен іс-шаралардың тиімділігіне баға беру. Біз “Біз қандай нәтижеге жеттік?” атты рефлексиялық сессияларды өткізіп, алдағы жұмысты жетілдіру жолдарын анықтаймыз.
Бұл “ҰШҚЫН” моделі – ата-аналарды біздің педагогикалық жүйеміздің ажырамас бөлігі ретінде көруге, олармен сенімді, іскерлік және шығармашылық серіктестік орнатуға бағытталған. Біздің ұжымдық күшіміз, ата-аналардың мол тәжірибесі және оқушылардың талпынысы – міндетті түрде жарқын нәтижелерге жеткізеді. Бірге оқып, бірге өсіп, бірге даму – міне, біздің басты кредомыз!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бірге Оқимыз, Бірге Өсеміз: Ата-анамен серіктестік – оқушы тұлғасын қалыптастырудың кілті
Бірге Оқимыз, Бірге Өсеміз: Ата-анамен серіктестік – оқушы тұлғасын қалыптастырудың кілті
Бірге Оқимыз, Бірге Өсеміз: Ата-анамен серіктестік – оқушы тұлғасын қалыптастырудың кілті
Заманауи білім берудің парадигмасы оқушыны тек ақпарат алатын объект ретінде емес, белсенді, шығармашыл, өзінің дамуына жауапкершілікті сезінетін тұлға ретінде қарастырады. Бұл үдерісте педагогтің рөлі – бағыт беруші, жол көрсетуші, оқушының потенциалын ашуға жағдай жасаушы. Дегенмен, баланың толыққанды тұлға болып қалыптасуында мектеп пен отбасының ынтымақтастығы – шешуші фактор. Менің педагогикалық идеяларымның өзегі – ата-аналарды оқу-тәрбие процесінің белсенді серіктесіне айналдыру, олармен тығыз, сенімді байланыс орнату арқылы оқушының дамуына жаңа серпін беру.
Қазіргі уақыттағы “тұрақты” модельден ” динамикалық серіктестікке” көшу – біздің басты міндетіміз. Бұрын ата-аналарға көбінесе баланың жетістіктері немесе кемшіліктері туралы хабарланатын болса, енді біз оларды оқушының дамуына бірлесіп ықпал ететін, жоспар құратын, шешім қабылдайтын тең құқылы әріптестер ретінде көруіміз керек. Бұл үшін біз келесі “ҰШҚЫН” моделін ұсынамыз:
1. “Ұ” – Ұлттық құндылықтар мен Ата-аналық тәжірибені біріктіру: Біз ата-аналарды тек “жаттықтырушылар” емес, бала тәрбиесіндегі мол тәжірибеге ие, өз ұлттық құндылықтарымызды бойына сіңірген тұлғалар ретінде бағалаймыз. Бұл бағдарламада ата-аналардың өздерінің бала тәрбиесіндегі ерекшеліктерімен, отбасылық дәстүрлерімен бөлісуіне, оларды мектептегі тәрбие жұмыстарына интеграциялауға мүмкіндік беріледі. Мысалы, ата-аналар өздерінің кәсіби біліктіліктері бойынша (дәрігер, инженер, суретші, музыкант) оқушыларға шеберлік сағаттарын өткізе алады, отбасылық мерекелерді мектеппен бірге атап өтуге атсалыса алады. Бұл – баланың әлеуметтік тәжірибесін байытудың ең тиімді жолы.
2. “Ш” – Шығармашыл шеберханалар және “Бірге жасаймыз”: Ата-аналармен тек теориялық талқылаулармен шектелмей, нақты іс-әрекетке бағытталған “шығармашыл шеберханаларды” ұйымдастыру. Бұл – балалармен бірге жобаларды жүзеге асыру, көрмелер ұйымдастыру, мектеп ауласын көгалдандыру, мерекелік іс-шараларды бірлесіп дайындау. Мысалы, “Ертегілер әлемі” жобасында ата-аналар балалармен бірге өздерінің сүйікті ертегілерін сахналап, суреттерін салып, кітапша шығара алады. Бұл – баланың іс-әрекет арқылы үйренуіне, командада жұмыс істеуіне, шығармашылық қабілетін дамытуына ықпал етеді.
3. “Қ” – Құзырлылықты дамыту және “Сен білесің бе?”: Ата-аналардың өздерінің тәрбиелік, психологиялық, педагогикалық құзырлылықтарын арттыруға бағытталған интерактивті, практикалық және қызықты форматтағы кездесулер. Бұл – дәстүрлі лекциялар емес, керісінше, “Сен білесің бе?” атты сұрақ-жауап сессиялары, “Бірлесіп шешеміз” атты коучинг-тренингтер, “Менің тәжірибем” атты тәжірибе алмасу алаңдары. Мысалы, “Балалардың стресті жеңу жолдары”, “Цифрлық қауіпсіздік: ата-аналарға арналған кеңестер”, “Баланы мотивациялаудың тиімді әдістері” сияқты тақырыптарда қызықты форматта жұмыс жүргізу. Мақсат – ата-аналарға баланың өміріндегі әртүрлі жағдайларға дұрыс жауап беруге қажетті білім мен дағдыларды беру.
4. “Ы” – Ынтымақтастық платформасы және “Біздің жоспар”: Барлық ақпараттық алмасулар мен бірлескен іс-әрекеттерді үйлестіретін заманауи онлайн және офлайн платформаны құру. Бұл – біріккен онлайн-чаттар, арнайы әзірленген мобильді қосымшалар, апта сайынғы “Ашық есік” күндері, ай сайынғы “Отбасылық кеңес” отырыстары. Біз бірлесе отырып, “Біздің жоспар” атты жылдық, тоқсандық, айлық жұмыс жоспарларын құрамыз. Бұл жоспарлар ата-аналардың ұсыныстарына негізделіп, олардың қалауы бойынша өзгере алады. Осылайша, ата-аналар тек бақылаушы емес, мектеп өмірінің белсенді субъектісіне айналады.
5. “Н” – Нәтижеге бағытталған бағалау және “Біз қандай нәтижеге жеттік?”: Жұмыстың әр кезеңінде ортақ бағалау жүргізіп отыру. Бұл – тек оқушының үлгерімі мен мінез-құлқына қатысты емес, сонымен қатар ата-аналардың қатысуының белсенділігіне, олардың қанағаттану деңгейіне, бірлескен іс-шаралардың тиімділігіне баға беру. Біз “Біз қандай нәтижеге жеттік?” атты рефлексиялық сессияларды өткізіп, алдағы жұмысты жетілдіру жолдарын анықтаймыз.
Бұл “ҰШҚЫН” моделі – ата-аналарды біздің педагогикалық жүйеміздің ажырамас бөлігі ретінде көруге, олармен сенімді, іскерлік және шығармашылық серіктестік орнатуға бағытталған. Біздің ұжымдық күшіміз, ата-аналардың мол тәжірибесі және оқушылардың талпынысы – міндетті түрде жарқын нәтижелерге жеткізеді. Бірге оқып, бірге өсіп, бірге даму – міне, біздің басты кредомыз!
шағым қалдыра аласыз













