|
Күні:04.03.2017 Математика пәнінің мұғалімі:БалдиковаА.Б. |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
|||||
қосу мен азайтуға есептер шығару |
тақырыбын қайталау. |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|||||
|
|
||||
|
Күтілетін нәтиже: |
|||||
|
|
||||
|
Сабақтың түрі: |
|||||
|
|
||||
|
Сабақтың әдіс-тәсілі: |
|||||
|
|
||||
|
Сабақтың барысы: |
|||||
“Көңіл-күй” стратегиясы. |
|||||
|
2. Қызығушылықты ояту. “Ой шақыру” |
|||||
|
|
|
||||
|
Мотивация кезеңі |
|||||
|
Оқушыларды сабақтың жоспарымен және бағалау критерийлерімен таныстыру. |
|||||
|
3. Мағынаны тану |
|||||
|
Оқулықпен жұмыс |
|||||
|
Жауаптары: 1.У=ах²+вх+с түріндегі функцияны квадраттық функция деп атайды. 2. У=ах² 3.а>0, тармағы жоғары,А<0 тармағы төмен 5. В 6,в
|
||||
|
Модульдік схема толтыру.
Есептер шығару
|
А.
|
||||
|
В. а) у=(х-3)2 ә) у=х2-2 б) у=(х+3)2+2 |
||||
|
Топпен жұмыс |
||||
|
|
||||
|
4.Ой толғаныс. Венн диаграммасы |
|||||
|
|
||||
|
5.Рефлексия |
|||||
|
|
||||
|
6. Бағалау |
|||||
|
Бағалау парағы (7-8с) |
|||||
|
7. Үйге тапсырма |
|||||
|
|
||||
|
Табыс критерийі |
1 |
2 |
3 |
|
Квадраттық функция анықтамасын айтып формуласын жазады,графигін салады |
Анықтамасын |
Анықтамасын,формуласын |
Анықтамасын, формуласын, графигін |
|
Квадраттық функцияны а коэффициентін біледі, а-ны 0-мен салыстырады, тармағын ажыратады. |
а коэффициентін біледі. |
а>0 а<0 екенін айтады. |
а>0 а<0 қарай парабола тармағын ажыратады. |
|
Квадраттық функцияның графигі параболаның төбелерінанықтап, тармақтарын ажырата алады. |
Төбелерін анықтайды |
төбелерін анықтап,тармақтарын ажыратады |
Төбелерін анықтап,тармақтарын ажырата отырып,графигін салады |
|
Квадраттық функция түрлерін бір-бірінен ажыратады. |
Айырмашылығын айтса |
Айырмашылығы менұқсастығын |
Айырмашылығымен ұқсастығынайтып, жеке-жеке сипаттама берсе |
|
Квадраттық функцияның графигін салады, түрлендіре біледі, негізгі ой түйеді. |
Графигін салады |
Графигін салып,түрлендіреді |
Графигін салып,түрлендіріп,негізгі ойын айтады |
|
Табыс критерийі |
1 |
2 |
3 |
|
Рационал бөлшектің анықтамасын біледі,қасиетін айтады, мысал келтіреді. |
Анықтамасын айтса |
Анықтамасын біліп,қасиетін айтса |
Рационал бөлшектің анықтамасын біледі,қасиетін айтады, мысал келтірсе. |
|
Рационал өрнектің схемасын толтырып, жеке-жеке тоқталып, мысал келтіреді. |
1-2 тапсырмасын толтырса |
3-4 тапсырмасын толтырса |
5-6 тапсырмасын толтырып,мысал келтірсе |
|
Бөлімдері бірдей бөлшекті қосу мен азайту ережесін қолданып, есеп шығарып, шығару жолын түсіндіреді. |
Тек ережені қолданса |
Ережені қолданып, есеп шығару жолын түсіндіре алмаса |
Ережені қолданып, есеп шығару жолын түсіндіре алса. |
|
Бөлімдері әртүрлі бөлшекті қосу мен азайту ережесін қолданып, есеп шығарып, шығару жолын түсіндіреді. |
Тек ережені қолданса |
Ережені қолданып, есеп шығару жолын түсіндіре алмаса |
Ережені қолданып, есеп шығару жолын түсіндіре алса. |
|
Рационал бөлшекті жай бөлшекпен салыстырады. |
Айырмашылығын айтса |
Айырмашылығы менұқсастығын |
Айырмашылығымен ұқсастығынайтып, жеке-жеке сипаттама берсе |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Біріккен сыныпқа ашық сабақ 7-8 с
Біріккен сыныпқа ашық сабақ 7-8 с
|
Күні:04.03.2017 Математика пәнінің мұғалімі:БалдиковаА.Б. |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
|||||
қосу мен азайтуға есептер шығару |
тақырыбын қайталау. |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|||||
|
|
||||
|
Күтілетін нәтиже: |
|||||
|
|
||||
|
Сабақтың түрі: |
|||||
|
|
||||
|
Сабақтың әдіс-тәсілі: |
|||||
|
|
||||
|
Сабақтың барысы: |
|||||
“Көңіл-күй” стратегиясы. |
|||||
|
2. Қызығушылықты ояту. “Ой шақыру” |
|||||
|
|
|
||||
|
Мотивация кезеңі |
|||||
|
Оқушыларды сабақтың жоспарымен және бағалау критерийлерімен таныстыру. |
|||||
|
3. Мағынаны тану |
|||||
|
Оқулықпен жұмыс |
|||||
|
Жауаптары: 1.У=ах²+вх+с түріндегі функцияны квадраттық функция деп атайды. 2. У=ах² 3.а>0, тармағы жоғары,А<0 тармағы төмен 5. В 6,в
|
||||
|
Модульдік схема толтыру.
Есептер шығару
|
А.
|
||||
|
В. а) у=(х-3)2 ә) у=х2-2 б) у=(х+3)2+2 |
||||
|
Топпен жұмыс |
||||
|
|
||||
|
4.Ой толғаныс. Венн диаграммасы |
|||||
|
|
||||
|
5.Рефлексия |
|||||
|
|
||||
|
6. Бағалау |
|||||
|
Бағалау парағы (7-8с) |
|||||
|
7. Үйге тапсырма |
|||||
|
|
||||
|
Табыс критерийі |
1 |
2 |
3 |
|
Квадраттық функция анықтамасын айтып формуласын жазады,графигін салады |
Анықтамасын |
Анықтамасын,формуласын |
Анықтамасын, формуласын, графигін |
|
Квадраттық функцияны а коэффициентін біледі, а-ны 0-мен салыстырады, тармағын ажыратады. |
а коэффициентін біледі. |
а>0 а<0 екенін айтады. |
а>0 а<0 қарай парабола тармағын ажыратады. |
|
Квадраттық функцияның графигі параболаның төбелерінанықтап, тармақтарын ажырата алады. |
Төбелерін анықтайды |
төбелерін анықтап,тармақтарын ажыратады |
Төбелерін анықтап,тармақтарын ажырата отырып,графигін салады |
|
Квадраттық функция түрлерін бір-бірінен ажыратады. |
Айырмашылығын айтса |
Айырмашылығы менұқсастығын |
Айырмашылығымен ұқсастығынайтып, жеке-жеке сипаттама берсе |
|
Квадраттық функцияның графигін салады, түрлендіре біледі, негізгі ой түйеді. |
Графигін салады |
Графигін салып,түрлендіреді |
Графигін салып,түрлендіріп,негізгі ойын айтады |
|
Табыс критерийі |
1 |
2 |
3 |
|
Рационал бөлшектің анықтамасын біледі,қасиетін айтады, мысал келтіреді. |
Анықтамасын айтса |
Анықтамасын біліп,қасиетін айтса |
Рационал бөлшектің анықтамасын біледі,қасиетін айтады, мысал келтірсе. |
|
Рационал өрнектің схемасын толтырып, жеке-жеке тоқталып, мысал келтіреді. |
1-2 тапсырмасын толтырса |
3-4 тапсырмасын толтырса |
5-6 тапсырмасын толтырып,мысал келтірсе |
|
Бөлімдері бірдей бөлшекті қосу мен азайту ережесін қолданып, есеп шығарып, шығару жолын түсіндіреді. |
Тек ережені қолданса |
Ережені қолданып, есеп шығару жолын түсіндіре алмаса |
Ережені қолданып, есеп шығару жолын түсіндіре алса. |
|
Бөлімдері әртүрлі бөлшекті қосу мен азайту ережесін қолданып, есеп шығарып, шығару жолын түсіндіреді. |
Тек ережені қолданса |
Ережені қолданып, есеп шығару жолын түсіндіре алмаса |
Ережені қолданып, есеп шығару жолын түсіндіре алса. |
|
Рационал бөлшекті жай бөлшекпен салыстырады. |
Айырмашылығын айтса |
Айырмашылығы менұқсастығын |
Айырмашылығымен ұқсастығынайтып, жеке-жеке сипаттама берсе |
шағым қалдыра аласыз
















