Материалдар / Біріккен сыныпқа ашық сабақ 7-8 с
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Біріккен сыныпқа ашық сабақ 7-8 с

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныпта рационал бөлшектерді қосу мен азайтуды қайталау барысындаСТО әдісі қолданылады,мета схема толтыру арқылы бөлшек туралы түсініктерін жеикізеді..8 сыныпта квадраттық функция тақырыбын бекіту сабағында деңгейлік тапсырмалар,топпен жұмыс,екі сыныпта да венн диаграммасы қолданылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қырқүйек 2018
884
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:04.03.2017 Математика пәнінің мұғалімі:БалдиковаА.Б.

Сабақтың тақырыбы:


  • 7-сынып

  • Рационал бөлшектерді

қосу мен азайтуға есептер шығару


  • 8-сынып

  • Квадраттық функция

тақырыбын қайталау.


Сабақтың мақсаты:


  • Рационал бөлшектерді қосу мен азайту амалдарын үйрену, алгоритмін меңгеру.


  • Квадраттық функция анықтамасын білу, формуласын түсіну, формуланы қолданып есеп шығара алу.


Күтілетін нәтиже:


  • Бөлімдері бірдейжәне бөлімдері әртүрлі рационал бөлшектерді қосу мен азайтуды біледі, алгоритмін түсінеді.


  • Функцияның формуласын түсініп, квадраттық функцияның теңдеуін жаза білу.

  • Графигін түрлендіріп салу


Сабақтың түрі:


  • Қайталау .


  • Бекіту,есептер шығару.


Сабақтың әдіс-тәсілі:


  • Түсіндіру,жекелей жұмыс.


  • Түсіндіру,жекелей жұмыс,топтық жұмыс.


Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру

  • Амандасу ,түгендеу

Көңіл-күй” стратегиясы.

2. Қызығушылықты ояту. “Ой шақыру”


Мотивация кезеңі

Оқушыларды сабақтың жоспарымен және бағалау критерийлерімен таныстыру.

3. Мағынаны тану

Оқулықпен жұмыс

  • 1. Рационал бөлшек дегеніміз не?

  • 2.Рационал бөлшектердің негізгі қасиеті қандай?

  • 3.Рационал бөлшектерге қандай амалдар қолдануға болады?

  • 4.Бөлімдері бірдей рационал бөлшектерді қосу мен азайту ережесі қандай?

  • 5. Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қалай қосады, қалай азайтады?


  • 1.Квадраттық функция дегеніміз қандай функция?

  • 2.Берілген функциялардың қайсысы квадраттық функция?

  • 3.Квадраттық функциядағы а коэффициенті нені білдіреді?



Жауаптары: 1.У=ах²+вх+с түріндегі функцияны квадраттық функция деп атайды.

2. У=ах²

3.а>0, тармағы жоғары,А<0 тармағы төмен

5. В

6,в


Picture 2 Picture 3 Picture 5

Модульдік схема толтыру.

  • Бүтін өрнектер

  • Бөлшек өрнектер

  • Рационал өрнектер

  • Рационал бөлшектің негізгі қасиеті.

  • Рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіру.


Есептер шығару

  • 514(2,4)

  • 517(1,3)

  • 518(2,4)


  • Деңгейлік тапсырмалар

  • А. 1) y= x2 + 4

  • 2) y= (x-3)2 функцияларының

  • графигін салыңдар

А.

  • 514(2,4)


В. а) у=(х-3)2

ә) у=х2-2

б) у=(х+3)2+2


  • 517(1,3)


Топпен жұмыс


  • 518(2,4)


  • Парабола төбелерінің координаталарын табыңдар:

  • У=(х+2)²-3;(Р)

  • у =(х+1)²-4(Ү)

  • у =(х+4)²+1(д)

  • у =(х-3)²-3(л)

  • у =(х-1)²-9(е)

  • у =(х-2)²+1(г)


4.Ой толғаныс. Венн диаграммасы

  • Жай бөлшек және рационал бөлшек


  • У=ах²

  • У=ах²+N

  • У=a(х-m


5.Рефлексия

  • Мен сабақта......үйрендім

  • Маған .......қызықты болды

  • Әлі де....... Үйренгім келеді.


  • Мен сабақ үстінде....жұмыс жасадым.

  • Өзімнің сабаққа қатысуыма.......

  • Сабақ мен үшін.......

  • Менің көңіл-күйім.....

  • Сабақ үстіндегі материал


6. Бағалау

Бағалау парағы (7-8с)

7. Үйге тапсырма

  • §2 №519


  • §14 №266





Табыс критерийі

1

2

3

Квадраттық функция анықтамасын айтып формуласын жазады,графигін салады

Анықтамасын

Анықтамасын,формуласын

Анықтамасын, формуласын, графигін

Квадраттық функцияны а коэффициентін біледі, а-ны 0-мен салыстырады, тармағын ажыратады.

а коэффициентін біледі.

а>0

а<0 екенін айтады.

а>0

а<0 қарай парабола тармағын ажыратады.

Квадраттық функцияның графигі параболаның төбелерінанықтап, тармақтарын ажырата алады.

Төбелерін анықтайды

төбелерін анықтап,тармақтарын ажыратады

Төбелерін анықтап,тармақтарын ажырата отырып,графигін салады

Квадраттық функция түрлерін бір-бірінен ажыратады.

Айырмашылығын айтса

Айырмашылығы менұқсастығын

Айырмашылығымен ұқсастығынайтып, жеке-жеке сипаттама берсе

Квадраттық функцияның графигін салады, түрлендіре біледі, негізгі ой түйеді.

Графигін салады

Графигін салып,түрлендіреді

Графигін салып,түрлендіріп,негізгі ойын айтады





Табыс критерийі

1

2

3

Рационал бөлшектің анықтамасын біледі,қасиетін айтады, мысал келтіреді.

Анықтамасын айтса

Анықтамасын біліп,қасиетін айтса

Рационал бөлшектің анықтамасын біледі,қасиетін айтады, мысал келтірсе.

Рационал өрнектің схемасын толтырып,

жеке-жеке тоқталып, мысал келтіреді.

1-2 тапсырмасын толтырса

3-4 тапсырмасын толтырса

5-6 тапсырмасын толтырып,мысал келтірсе

Бөлімдері бірдей бөлшекті қосу мен азайту ережесін қолданып, есеп шығарып, шығару жолын түсіндіреді.

Тек ережені қолданса

Ережені қолданып, есеп шығару жолын түсіндіре алмаса

Ережені қолданып, есеп шығару жолын түсіндіре алса.

Бөлімдері әртүрлі бөлшекті қосу мен азайту ережесін қолданып, есеп шығарып, шығару жолын түсіндіреді.

Тек ережені қолданса

Ережені қолданып, есеп шығару жолын түсіндіре алмаса

Ережені қолданып, есеп шығару жолын түсіндіре алса.

Рационал бөлшекті жай бөлшекпен салыстырады.

Айырмашылығын айтса

Айырмашылығы менұқсастығын

Айырмашылығымен ұқсастығынайтып, жеке-жеке сипаттама берсе





























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!