Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бірінші кіші тобының 2019-2020 оқу жылына арналған перспективалық жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМДАРДА МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ТӘРБИЕ МЕН ОҚЫТУДЫҢ ҮЛГІЛІК ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫН ІСКЕ АСЫРУ БОЙЫНША ЖЫЛДЫҚ ПЕРСПЕКТИВАЛЫҚ ЖОСПАР
Бірінші кіші топ
Өтпелі тақырып: Менің балабақшам (Қыркүйек) |
1. апта Менің балабақшам |
Денсаулық Дене шынықтыру (3сағат) |
Коммуникация Сөйлеуді дамыту (0,5) Көркем әдебиет (0,5) |
Таным Сенсорика (0,5с) Жаратылыстану (1с) Құрастыру (0,5) |
Шығармашылық Сурет салу (1с) Музыка (1,5с) Мүсіндеу (0,25) Жапсыру (0,25) |
Әлеумет |
1. Педагогтың артынан жүру және бірқалыпты жүгіруге уйрету. Жолақтың үстімен жүруде тепе-теңдікті сақтау. Қос аяқтап секіру 2. Педагогтың артынан жүру және бірқалыпты жүгіруге уйрету. Жолақтың үстімен жүруде тепе-теңдікті сақтау. Допты тура бағытта домалату. 3. Педагогтың артынан жүру және бірқалыпты жүгіруге уйрету. Допты тура бағытта домалату. Кедергілі жазықтың бетімен еңбектеуге үйрету.
|
Сөйлеуді дамыту Топ бөлмелерінің атауларымен таныстыру, топтағы заттардың атауларын атауды, сөзді тыңдауды үйрету. Зат есімдердің жекеше түрлерін қолдануға үйрету.
|
Сенсорика Заттар мен құралдарды қолдану дағдыларын жетілдіру: қарпығышты, аулағышты, шөмішті, балғаны қолдануды жетілдіру. Жаратылыстану Балабақшаның ауласындағы өсімдіктерді, ағаштарды, гүлдерді бақылау |
Сурет салу Қағазбен, қарындашпен сурет салу техникасын, түзу сызықтар арқылы балабақшаға баратын жолды салуды үйрету. Музыка Музыка тыңдауға, ән айтуға қызығушылықты қалыптастыру, қарапайым ойын қимылдарын беруге үйрету. Музыка Баяу әндер тыңдау ережесін сақтауды қалыптастыру, ән айтуда педагогтың дауыс ырғағына еліктеуге баулу, заттармен қимылдар жасауды үйрету. |
Балаларды жақын әлеуметтік орта ретінде балабақшамен (бөлмелермен топтың жабдықтарымен,ойыншықтарымен және т.б.) таныстыру. Балалармен тәрбиешімен жағымды қарым-қатынасқа үйрету. |
||
|
2. апта Менің достарым |
1. Жұптасып жүру және шашырап жүгіру. Кедергілі жазықтың бетімен еңбектеуге үйрету. Алға қарай ұмтыла отырып, қос аяқпен секірпемен секіру. 2. Жұптасып жүру және шашырап жүгіру. Алға қарай ұмтыла отырып, қос аяқпен секірпемен секіру. Жиектері шектелген тура жолақпен (ені 20-25 см, ұзындығы 2-2,5 м) жүру. 3. Жұптасып жүру және шашырап жүгіру. Жиектері шектелген тура жолақпен (ені 20-25 см, ұзындығы 2-2,5 м) жүру. Лентамен еденде 10-20 см қашықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан секіру |
Көркем әдебиет Бір-бірімен дос болуға баулу, достар туралы әңгіме оқып беру және оның мазмұнын түсінуге үйрету. |
Құрастыру Құрылыс үлгілеріне қарап оның бөліктерін атап көрсетуге үйрету. Жаратылыстану Балабақшаның жер теліміндегі ағаштарды ажыратып, атай білуге үйрету (1-2 түрін). |
Сурет салу Сурет салу процесіне қызығушылықты ояту, көлденең сызықтарды сызу арқылы достарға арналған орындықтар салуға үйрету. Мүсіндеу Ермексазбен оның қасиеттерімен таныстыру достарға арналған бәлішті мүсіндеу
Музыка Көңілді әндер тыңдау ережесін сақтау, әннің сөздері мен жеке буындарды айтуға, заттармен қимылдар жасауға үйрету. |
|
|
3. апта Менің сүйікті ойыншықтарым |
1. Шеңбер бойымен қол ұстасып жүру және жүгіру. Лентамен еденде 10-20 см қашықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан секіру. Жол бойымен еңбектеу. 2. Шеңбер бойымен қол ұстасып жүру және жүгіру. Баланың көзінің тұсынан әртүрлі заттардың астымен 0,5-1,5 м арақашықтыққа доптарды домалату. Доғаның астымен еңбектеу. 3. Шеңбер бойымен қол ұстасып жүру және жүгіру. Доғаның астымен еңбектеу. Жиектері шектелген тура жолақпен (ені 20-25 см, ұзындығы 2-2,5 м) жүру. |
Сөйлеуді дамыту Ойыншықпен таныстыру, дауыстап айтылған сөзді тыңдауды және айтуды үйрету. Зат есімдердің жекеше түрлерін қолдануға үйрету. |
Сенсорика Ауызша нұсқау мен үлгіге қарай отырып тапсырмаларды орындауға үйрету, біртекті заттарды бір сенсорлық белгісі бойынша топтастыруға (көлемі, пішіні немесе түсі) үйрету. Жаратылыстану (1с) Балабақшаның жер теліміндегі шөптерді ажыратып, атай білуге үйрету (1-2 түрін). |
Сурет салу Толқынды сызықтар мен түзу, көлденең сызықтарды қайталау арқылы ойыншықты салуға үйрету. Жапсыру Балаларды қағаз және оның қасиеттерімен, желіммен, фланелеграфпен таныстыру. Музыка Қоңыраулардың жоғары және төмен дыбысталуын тыңдауға, қайталанатын сөздерді педагогпен бірге айтуға, педагогтың көрсетуімен жүруге үйрету. Музыка Музыка әуені өзгерістерін шапалақпен белгілеуге, ұзақ дыбыстарды айтуға, қарапайым ойын қимылдарын беруге үйрету. |
Ойыншықтар туралы түсініктерін кеңейту, оларға ұқйпты қарауға үйрету. |
|
4. апта Жиһаздар |
1. Қарқынды өзгерте отырып жүру және жүгіру. Жиектері шектелген тура жолақпен (ені 20-25 см, ұзындығы 2-2,5 м) жүру. Лентамен еденде 10-20 см қашықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан секіру. 2. Қарқынды өзгерте отырып жүру және жүгіру. Лентамен еденде 10-20 см қашықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан секіру. Гимнастикалық орындықтың үстімен жүру. 3. Қарқынды өзгерте отырып жүру және жүгіру. Гимнастикалық орындықтың үстімен жүру. Лентамен еденде 10-20 см қашықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан секіру. |
Көркем әдебиет Жиһаздар туралы түсінік беру. Сөздерді қатты-баяу, дауыспен айтуға жаттықтыру. Тақырыпқа сәйкес тақпақты интонациясын сақтап айтуға үйрету. |
Құрастыру «Менің жиһаздарым» Жиһаздар құрлысының жетіспейтін бөліктерін таба білуге үйрету. Жаратылыстану Ағаштың құрлысымен таныстыру (діңі, бұтақтары, жапырақтары) одан жиһаз жасайтынын көрсету.
|
Сурет салу Дөңгелек сызық арқылы үстелдің суретін салуға үйрету Музыка Әнді тыңдау ережесін сақтауға, дыбыстарды жоғарылығы бойынша ажыратуды, қайталанатын сөздерді педагогпен бірге айтуға үйрету, музыканың сүйемелдеуімен педагогпен бірге жүруге және жүгіруге үйрету. |
Айналасындағы заттарды, жиһаздарды орнымен қолдана білуге үйрету (жеке шкаф, керует). |
Өтпелі тақырып: Менің отбасым (Қазан) |
1.апта Менің отбасым, ата-аналар еңбегі |
1. Бағытты өзгерте отырып жүру және берілген бағытта жүгіру. Лентамен еденде 10-20 см қашықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан секіру. Орындық, астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тіземен тіреп) еңбектеу. 2. Бағытты өзгерте отырып жүру және берілген бағытта жүгіру. Орындық, астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тіземен тіреп) еңбектеу. Кеудесінің тұсынан әртүрлі заттардың астымен 0,5-1,5 м арақашықтыққа доптарды домалату 3. Бағытты өзгерте отырып жүру және берілген бағытта жүгіру. Төрттағандап құрсаудың астымен еңбектеу. Қарама-қарсы отырып допты бір-біріне домалату. |
Сөйлеуді дамыту «Менің отбасым» Отбасы мүшелері әке, ана туралы әңгімелесу. Тақырыпқа сәйкес әңгіме оқып беріп, қарапайым сурақтарға жауап беруге баулу. |
Сенсорика Негізгі 4 түсті заттарды топтастыруды жетілдіру, «көз-қол» сенсомоторлық кеңістіктік үйлесімдігін дамыту Жаратылыстану «Гүлдер» Ауладағы гүлдердің түстерін атау. Табиғат бұрышындағы гүлдерге бақылау жасау. |
Сурет салу Алақандарын бояуға батырып, қағазға басып суретін салу. Музыка Қарама-қарсы сипаттағы баяу және көңілді әндерді тыңдауға, әннің сөздері мен жеке буындарын айтуға, пьесаның екі бөлімді формасының қимылдарын ауыстыруға үйрету. Музыка Тыңдалған әннің мағынасын түсінуге, созылыңқы дыбысталуға еліктей отырып ересекпен бірге сөздерді айтуға, музыканың сүйемелдеуімен жүру мен жүгіруге үйрету. |
Отбасы мүшелерін ажырата білуге, оларды жақсы көруге, көмек беруге үйрету |
2.апта Біздің көше |
1. Баяу қарқынмен жүру және жүгіру. Кеудесінің тұсынан әртүрлі заттардың астымен 0,5-1,5 м арақашықтыққа доптарды домалату. Бір орында тұрып екі аяқтап секіру 2. Баяу қарқынмен жүру және жүгіру. Бір орында тұрып екі аяқтап секіру Гимнастикалық орындықпен жүріп тепе-теңдікті сақтау. 3. Баяу қарқынмен жүру және жүгіру. Гимнастикалық орындықпен жүріп тепе-теңдікті сақтау. Кеудесінің тұсынан әртүрлі заттардың астымен 0,5-1,5 м арақашықтыққа доптарды домалату. |
Көркем әдебиет Өзінің көшесі туралы әңгімелесу. Тақырыпқа сәйкес суретте кейіпкерлердің іс-әрекетіне балалардың назарын аудару. |
Құрастыру Кірпіштерді көлденеңінен орналастыру арқылы көшені құрастыруға үйрету. Жаратылыстану Тастар, олардың қасиеттері туралы түсінік беру. Көшені салғанда тастарды қолданатындығын көрсету. |
Сурет салу Түзу сызықты салуды жетілдіру, көшенің суретін салу. Музыка Польканы тыңдау ережесін сақтауға, әнді айтуға белесенділік танытуға, қол ұстасып жұптасып жүруге, залдың барлық кеңістігін қолдануға үйрету. Мүсіндеу Көшенің мүсінін жасау. Үлкен кесектен кішкентай бөліктер бөліп алып алақан арасында айналдырып үстінен саусақтарымен басуға үйрету. |
Өзінің көшесі туралы түсініктерін кеңейту. Көшеде достарымен, адамдармен жағымды қарым-қатынас жасаудың қарапайым дағдыларын меңгерту |
|
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |