І кіші Құлыншақ тобында
ұйымдастырылған оқу қызметінің
технологиялық картасы
Тәрбиеші:Салкинбекова
Гаухар Бахытовна
Білім беру саласы:
«Шығармашылық»
Бөлімі:
«Мүсіндеу»
Тақырыбы: «Доп»
Мақсаты: доп туралы жалпы түсініктерін
кеңейту, ермексаздан жұмыр пішінді ойыншық доп жасауды үйрету; қол
қимылының үйлесімділігін, домалақ пішіндерді жасауды дамытып,
ойыншықтарды күтіп ұстауға тәрбиелеу.
Қажетті құрал – жабдықтар
мен көрнекіліктер:балалардың санына
қарай үйлестірмелі материалдар,
доп,тақтайша, ермексаз, сулық.
Сөздік
жұмыс: домалақ
Билингвальді
компонент: доп-мяч
Әрекет
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық –
қозғаушылық
|
Тәрбиеші балаларды шаттық
шеңберіне тұрғызып, «Кім епті?» ойынын
ұйымдастырады.
Тәрбиеші ортада тұрып, балаларға допты
кезек-кезек лақтырады. Балаларға үлестірмелі материалдағы сурет
бойынша қысқаша әңгіме айтып береді.
Билингвальды
компонент: доп-мяч
|
Балалар допты қолдарымен қағып алып, қайтадан
тәрбиешіге лақтырады. Әңгімені мұқият тыңдайды. Тәрбиешінің соңынан
«доп – мяч» сөзін қайталайды.
|
Ұйымдастырушылық -
ізденістік
|
Тәрбиеші балаларға сұрақтар
қояды:
Сөздік жұмыс: домалақ
-Доптың пішіні қандай?
-Доптың түсі қандай?
-Доп жұмсақ па, қатты ма?
-Доп жеңіл ме, ауыр ма?
-Доп бізге не үшін керек?
-Топта доптың көп болғаның қалайсындар ма?
Ендеше, өзіміз доп жасап алайық.
Саусақ жаттығулар.
-Қолымыздың саусақтарының көмегімен үлкен және
кішкентай доп жасап көрейік.
Ермексаздан доптың қалай жасалатынын көрсетіп,
түсіндіру:
-ермексазды таңдап
аламыз;
-ермексазды алақан арасына салып, айналмалы қимыл
– қозғалыстар жасай отырып, домалақтаймыз;
-басқа түсті ермексазбен
әшекелейміз.
Балалардың өз бетінше
жұмысы.
Тәрбиеші қажет жағдайда қиналып отырған балаға
допты әшекейлеуге көмектеседі.
Сергіту сәті:
Жұмбақ
Ұрсаң қатты зырлайды,
Жерге қарғып тұрмайды.
Тиіп кетсе басыңа,
Ешбір зиян болмайды. (доп)
|
-домалақ
-Қызыл, сары.
-Жұмсақ.
-Жеңіл.
-Ойнау үшін.
-Иә.
Екі қолдың саусақтарын бір – біріне тигізіп,
домалақ пішінді үлкен допты көрсетеді. Бір қолдың саусақтарын
бір-біріне тигізіп, кішкентай допты бейнелейді.
Тәрбиешінің айтқанын балалар мұқият
тыңдайды.
Өлең жолдарын бәрі бірге қосылып айтып, қимыл
қозғалыстар жасайды.
Жұмбақты шешуге тырысады.
Жауабы: доп.
|
Рефлексиялық-
тұзетушілік
|
Бірнеше сұрақ қойып пысықтау.
-Балалар, бүгін не жасадық?
Үлестірмелі материалдағы мазмұнды суреттегі
балалардың қуанғанын айтып, осы суретке жасаған жұмыстарын қойып
ойнатуды ұсыну.
Балаларды мадақтайды.
|
-Доп
жасадық.
Балалар жасаған жұмыстарын
үлестірмелі материалдағы суретке қойып,
ойнайды.
|
Күтілетін нәтежелер:
Жасайды:ермексаздан домалақтау
тәсілімен жасалған допты басқа түсті ермексазбен
безендіріп;
Түсінеді: доптың ерекшеліктерін
(пішінін, түсін, салмағын)
Қолданады: ермексаздан алақан арасына
салып домалақтау білімін.
ІІ кіші тобында
ұйымдастырылған оқу қызметінің
технологиялық картасы
Күні:
Тәрбиеші:
Білім беру саласы:
«Шығармашылық»
Бөлімі:
«Мүсіндеу»
Тақырыбы: «Қояндарға арналған
сәбіз»
Мақсаты: қоршаған ортамен
таныстыруды жалғастыру, қоянның тіршілігі туралы балаларға түсінік
беру. Сопақша пішінді және бір ұшын үшкірлеп мүсіндеуді үйрету,
сондай – ақ ермексазды дұрыс қолдану жолдарын
дамыту.
Қажетті құрал –
жабдықтар мен көрнекіліктер:балалардың санына
қарай үйлестірмелі материалдар, ермексаздан жаалған сәбіздің
үлгісі,қояндардың суреті, тақтайша, ермексаз,
сулық.
Сөздік
жұмыс: көкөніс.
Билингвальді
компонент: сәбіз-морковь, қоян –
заяц
Әрекет
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
әрекеті
|
Балалардың іс-әрекеті
|
Мотивациялық –
қозғаушылық
|
Қояндардың
суретін көрнекілік етіп алу.
-Қоян қандай аң?
-Қояндар не жейді?
-Балалар, қояндар бізге қонаққа
келіпті. Олар үшеуі дауласып отыр.- не үшін дауласып отыр екен?
Кәне, кім біледі?
Тәрбиеші олардың сәбізге ауласып отырғаның
айтады.
|
Суретке қарап, тәрбиешінің
сұрақтарына жауап береді.
-Жүйрік, құлағы ұзын, қорқақ
аң.
-Сәбіз жейді.
Балалар әр түрлі жауап береді.
|
Ұйымдастырушылық
-
ізденістік
|
Тәрбиеші қоян туралы өзі
білетін шағын ертегіні немесе әңгімені қысқаша баяндап
береді.
Қонақтардың қысқы азықтарын
жинап үлгермегенің айтады.
-Балалар, қояндарға қыстық
азықтарын жинауға, сәбіз жасауға көмектесеміз бе?
-Сәбіздің пішіні
қандай?
-Сәбіздің түсі
қандай?
Сәбіз көкөніске
жатады.
Сөздік жұмыс:
көкөніс.
Көкөністердің муляжын балаларға
ұстап көру үшін таратып береді.
Сергіту сәті:
Билингвальды компонент: сәбіз-морковь,
қоян- заяц.
Жұмыстың орындалу тәсілін
көрсетіп, түсіндіру:
-қызғылт сары түсті
ермексазды жұмырлап, сопақша пішінге келтіріп, бір жағын үшкірлеп,
сәбіз пішінін жасау;
-Осы әдісті пайдалана отырып,
қояндарға бірнеше сәбіз мүсіндеп беруді тапсыру.
Балалардың өз бетінше
жұмысы.
Қажет болған жағдайда жеке
балаға көмек көрсетіледі.
К.с.Картотека№11.
«Көкөністер менжеміс-жидектер»
Шарты:балалар көкөністер мен
жеміс-жидектерді қарап шығып, түсіне қарай топтастырады және
жіктейді. Балалар көкөністер мен жемістердің атын атап,
сипаттайды.
|
Тәрбиешінің әңгімесін
(ертегісін) мұқият тыңдайды.
-Иә.
-сопақша
-Қызғылт сары.
«Көкөніс» сөзін
қайталайды.
Балалар көкөністерді ұстап
көреді.
Өлең жолдарын айтып, қимылдар
жасайды.
«сәбіз - морковь», «қоян- заяц»
сөздерін қайталайды.
Сәбіз жасаудың
әдіс-тәсілдерімен танысады.
Балалардың әрқайсысы бір-бірден
бірнеше сәбіз мүсіндейді.
Әркімнің өзінің қолындағы сурет
бойынша көкөністі атайды.
|
Рефлексиялық-
тұзетушілік
|
-Балалар, бүгін не
мүсіндедік?
-Сәбізді нелерге
береміз?
Балаларға суреттегі үш қоянның көңіл
күйлерін байқатып, ұнатқан қоянына сәбізді сыйлауын ұсыну,
мадақтау.
|
-Сәбіз.
-Қояндарға.
Бала жасаған сәбізін қалаған қоянға беріп,
ойнайды.
|
Күтілетін
нәтежелер:
Жасайды:сопақша пішінді
ермексазды сәбіз бейнесіне келтіреді;
Түсінеді: қоянның азығы-
көкөністер екендігін;
Қолданады: ермексаздан сопақша
пішін жасай алу дағдысын.
ІІ кіші тобында
ұйымдастырылған оқу қызметінің
технологиялық картасы
Күні:
Тәрбиеші:
Білім беру саласы:
«Шығармашылық»
Бөлімі:
«Мүсіндеу»
Тақырыбы: «Алаңқайдағы
саңырауқұлақтар»
Мақсаты: саңырауқұлақтармен таныстыру,
олардың орманда өсетіндігі жайлы түсініктерін кеңейтіп, сөздік
қорларын молайту; екі бөліктен тұратын қалпағы мен аяғын біріктіру
тәсілін қолдана отырып дамыту; табиғатқа деген қызығушылықты
қалыптастыру, табиғатта жүргенде өздерін ұстауға
тәрбиелеу.
Қажетті құрал – жабдықтар
мен көрнекіліктер:балалардың санына
қарай үйлестірмелі
материалдар,саңырауқұлақтың суреті,үлгі сурет,тақтайша, ермексаз,
сулық.
Сөздік
жұмыс: саңырауқұлақ
алаңқайы.
Билингвальді
компонент: саңырауқұлақтар-
грибы.
Әрекет
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық –
қозғаушылық
|
Балалардың орманға серуенге
шғару. Саңырауқұлақтар алаңқайын көрсету. Балаларға
саңырауқұлақтарды себетке жинату.
Сөздік жұмыс: саңырауқұлақ
алаңқайы.
Саңырауқұлақ туралы әңгімелеп, сұрақтар
қою.
-Балалар, біз не жинадық?
-Саңырауқұлақ қанша бөліктен тұрады
екен?
Балалардың көңілін суреттегі саңырауқұлақтарға
бөлу, түстерін сұрау.
Билингвальды
компонент: саңырауқұлақтар -
грибы
|
Орманға баруға қызығушылықтарын
танытады.
Саңырауқұлақ алаңқайын қайталайды. Әңгімені
тыңдап, сұрақтарға жауап береді.
-Саңырауқұлақтар екі бөліктен тұрады. Қалпағы,
аяғы. Балалар сұрақтарға жауап береді. «саңырауқұлақ- грибы» сөзін
қайталайды.
|
Ұйымдастырушылық
–
ізденістік
|
Балаларға В.Сутеевтің
«Саңырауқұлақ саясында» ертегісін айтып
беру.
(Балалардың жас ерекшеліктерін ескеріп, ертегіні
қысқаша айтады.)
-орманда кенеттен не басталды?
-Саңырауқұлақтың астына нелер жиналды?
-Жаңбырдан кейін не болды?
-Ендеше, біз де саңырауқұлақты мүсіндеп
көрейік.
Тәрбиеші өзі жасаған үлгіні
көрсетеді. Жұмыстың орындалу тәсілін
көрсетіп, түсіндіру:
-қызыл түсті ермексазды екі
алақанымыздың ортасына салып жұмсартып, қалпақ
жасаймыз;
-ортасын ойық жасау үшін сұқ саусағымызбен
басамыз;
-ақ түсті ермексаздан сабағын
жасаймыз. Ол үшін ермексазды «шұжықша» пішінге
келтіреміз.
|
Ертегіні тыңдайды.
Ертегі бойынша сұрақтарға жауап
береді.
Үлгілерді қарайды.
Саңырауқұлақты жасаудың әдіс-тәсілдерімен
танысады.
|
|
-қалпағы мен сабағын біріктірген жерін
саусағымызбен тегістеп қоямыз.
Балалардың өз бетінше
жұмысы.
Балаларға саңырауқұлақтың сабағы мен қалпағын
біріктіруді, тегістеуді жеке-жеке көрсетеді. Қиналған балаларға
көмектеседі.
Қ\О: «Күн мен жаңбыр»
ойыны
Шарты:Балалар шеңбер құрады
.Бастауыш қол шатыр ролінде тұрып «Күн шықты» дейді балалар
шеңберді айналып жүреді «Жаңбыр жауды» дегенде қолшатырдың астына
жиналады.
Жұмбақ
Орманнан алып келген
қазанбасты,
«Жейміз»,- деп анам күліп, қазанға
асты.
(саңырауқұлақ)
Саңырауқұлақтардың бәрін жеуге болмайтынын,
олардың ішінде жеуге жарамайтын улы түрі болатынын айтып ескертеді.
Ол- мухомор деп аталады.
|
Саңырауқұлақты мүсіндейді.
|