Материалдар / Бірінші кіші топ балаларына арналған мүсіндеу оқу қызметінен "Доп" тақырыбынан технологиялық картасы

Бірінші кіші топ балаларына арналған мүсіндеу оқу қызметінен "Доп" тақырыбынан технологиялық картасы

Материал туралы қысқаша түсінік
тәрбиешілерге әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қырқүйек 2019
8892
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

І кіші Құлыншақ тобында ұйымдастырылған оқу қызметінің

технологиялық картасы


Тәрбиеші:Салкинбекова Гаухар Бахытовна

Білім беру саласы: «Шығармашылық»

Бөлімі: «Мүсіндеу»

Тақырыбы: «Доп»

Мақсаты: доп туралы жалпы түсініктерін кеңейту, ермексаздан жұмыр пішінді ойыншық доп жасауды үйрету; қол қимылының үйлесімділігін, домалақ пішіндерді жасауды дамытып, ойыншықтарды күтіп ұстауға тәрбиелеу.

Қажетті құрал – жабдықтар мен көрнекіліктер:балалардың санына қарай үйлестірмелі материалдар, доп,тақтайша, ермексаз, сулық.

Сөздік жұмыс: домалақ

Билингвальді компонент: доп-мяч


Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің әрекеті

Балалардың іс-әрекеті



Мотивациялық –

қозғаушылық

Тәрбиеші балаларды шаттық шеңберіне тұрғызып, «Кім епті?» ойынын ұйымдастырады.

Тәрбиеші ортада тұрып, балаларға допты кезек-кезек лақтырады. Балаларға үлестірмелі материалдағы сурет бойынша қысқаша әңгіме айтып береді.

Билингвальды компонент: доп-мяч

Балалар допты қолдарымен қағып алып, қайтадан тәрбиешіге лақтырады. Әңгімені мұқият тыңдайды. Тәрбиешінің соңынан «доп – мяч» сөзін қайталайды.


Ұйымдастырушылық -

ізденістік

Тәрбиеші балаларға сұрақтар қояды:

Сөздік жұмыс: домалақ

-Доптың пішіні қандай?

-Доптың түсі қандай?

-Доп жұмсақ па, қатты ма?

-Доп жеңіл ме, ауыр ма?

-Доп бізге не үшін керек?

-Топта доптың көп болғаның қалайсындар ма? Ендеше, өзіміз доп жасап алайық.

Саусақ жаттығулар.

-Қолымыздың саусақтарының көмегімен үлкен және кішкентай доп жасап көрейік.

Ермексаздан доптың қалай жасалатынын көрсетіп, түсіндіру:

-ермексазды таңдап аламыз;

-ермексазды алақан арасына салып, айналмалы қимыл – қозғалыстар жасай отырып, домалақтаймыз;

-басқа түсті ермексазбен әшекелейміз.

Балалардың өз бетінше жұмысы.

Тәрбиеші қажет жағдайда қиналып отырған балаға допты әшекейлеуге көмектеседі.

Сергіту сәті:

Жұмбақ

Ұрсаң қатты зырлайды,

Жерге қарғып тұрмайды.

Тиіп кетсе басыңа,

Ешбір зиян болмайды. (доп)



-домалақ

-Қызыл, сары.

-Жұмсақ.

-Жеңіл.

-Ойнау үшін.

-Иә.

Екі қолдың саусақтарын бір – біріне тигізіп, домалақ пішінді үлкен допты көрсетеді. Бір қолдың саусақтарын бір-біріне тигізіп, кішкентай допты бейнелейді.

Тәрбиешінің айтқанын балалар мұқият тыңдайды.

Өлең жолдарын бәрі бірге қосылып айтып, қимыл қозғалыстар жасайды.


Жұмбақты шешуге тырысады.

Жауабы: доп.


Рефлексиялық- тұзетушілік

Бірнеше сұрақ қойып пысықтау.

-Балалар, бүгін не жасадық?

Үлестірмелі материалдағы мазмұнды суреттегі балалардың қуанғанын айтып, осы суретке жасаған жұмыстарын қойып ойнатуды ұсыну.

Балаларды мадақтайды.


-Доп жасадық.

Балалар жасаған жұмыстарын үлестірмелі материалдағы суретке қойып, ойнайды.


Күтілетін нәтежелер:

Жасайды:ермексаздан домалақтау тәсілімен жасалған допты басқа түсті ермексазбен безендіріп;

Түсінеді: доптың ерекшеліктерін (пішінін, түсін, салмағын)

Қолданады: ермексаздан алақан арасына салып домалақтау білімін.











































ІІ кіші тобында ұйымдастырылған оқу қызметінің

технологиялық картасы

Күні:

Тәрбиеші:

Білім беру саласы: «Шығармашылық»

Бөлімі: «Мүсіндеу»

Тақырыбы: «Қояндарға арналған сәбіз»

Мақсаты: қоршаған ортамен таныстыруды жалғастыру, қоянның тіршілігі туралы балаларға түсінік беру. Сопақша пішінді және бір ұшын үшкірлеп мүсіндеуді үйрету, сондай – ақ ермексазды дұрыс қолдану жолдарын дамыту.

Қажетті құрал – жабдықтар мен көрнекіліктер:балалардың санына қарай үйлестірмелі материалдар, ермексаздан жаалған сәбіздің үлгісі,қояндардың суреті, тақтайша, ермексаз, сулық.

Сөздік жұмыс: көкөніс.

Билингвальді компонент: сәбіз-морковь, қоян – заяц


Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің әрекеті

Балалардың іс-әрекеті



Мотивациялық – қозғаушылық

Қояндардың суретін көрнекілік етіп алу.

-Қоян қандай аң?

-Қояндар не жейді?

-Балалар, қояндар бізге қонаққа келіпті. Олар үшеуі дауласып отыр.- не үшін дауласып отыр екен? Кәне, кім біледі?

Тәрбиеші олардың сәбізге ауласып отырғаның айтады.

Суретке қарап, тәрбиешінің сұрақтарына жауап береді.

-Жүйрік, құлағы ұзын, қорқақ аң.

-Сәбіз жейді.


Балалар әр түрлі жауап береді.



Ұйымдастырушылық -

ізденістік

Тәрбиеші қоян туралы өзі білетін шағын ертегіні немесе әңгімені қысқаша баяндап береді.

Қонақтардың қысқы азықтарын жинап үлгермегенің айтады.

-Балалар, қояндарға қыстық азықтарын жинауға, сәбіз жасауға көмектесеміз бе?

-Сәбіздің пішіні қандай?

-Сәбіздің түсі қандай?

Сәбіз көкөніске жатады.

Сөздік жұмыс: көкөніс.

Көкөністердің муляжын балаларға ұстап көру үшін таратып береді.

Сергіту сәті:

Билингвальды компонент: сәбіз-морковь,

қоян- заяц.

Жұмыстың орындалу тәсілін көрсетіп, түсіндіру:

-қызғылт сары түсті ермексазды жұмырлап, сопақша пішінге келтіріп, бір жағын үшкірлеп, сәбіз пішінін жасау;

-Осы әдісті пайдалана отырып, қояндарға бірнеше сәбіз мүсіндеп беруді тапсыру.

Балалардың өз бетінше жұмысы.

Қажет болған жағдайда жеке балаға көмек көрсетіледі.

К.с.Картотека№11. «Көкөністер менжеміс-жидектер»

Шарты:балалар көкөністер мен жеміс-жидектерді қарап шығып, түсіне қарай топтастырады және жіктейді. Балалар көкөністер мен жемістердің атын атап, сипаттайды.

Тәрбиешінің әңгімесін (ертегісін) мұқият тыңдайды.



-Иә.


-сопақша

-Қызғылт сары.

«Көкөніс» сөзін қайталайды.

Балалар көкөністерді ұстап көреді.


Өлең жолдарын айтып, қимылдар жасайды.




«сәбіз - морковь», «қоян- заяц» сөздерін қайталайды.




Сәбіз жасаудың әдіс-тәсілдерімен танысады.

Балалардың әрқайсысы бір-бірден бірнеше сәбіз мүсіндейді.






Әркімнің өзінің қолындағы сурет бойынша көкөністі атайды.



Рефлексиялық- тұзетушілік

-Балалар, бүгін не мүсіндедік?

-Сәбізді нелерге береміз?

Балаларға суреттегі үш қоянның көңіл күйлерін байқатып, ұнатқан қоянына сәбізді сыйлауын ұсыну, мадақтау.


-Сәбіз.

-Қояндарға.

Бала жасаған сәбізін қалаған қоянға беріп, ойнайды.


Күтілетін нәтежелер:

Жасайды:сопақша пішінді ермексазды сәбіз бейнесіне келтіреді;

Түсінеді: қоянның азығы- көкөністер екендігін;

Қолданады: ермексаздан сопақша пішін жасай алу дағдысын.















































ІІ кіші тобында ұйымдастырылған оқу қызметінің

технологиялық картасы

Күні:

Тәрбиеші:

Білім беру саласы: «Шығармашылық»

Бөлімі: «Мүсіндеу»

Тақырыбы: «Алаңқайдағы саңырауқұлақтар»

Мақсаты: саңырауқұлақтармен таныстыру, олардың орманда өсетіндігі жайлы түсініктерін кеңейтіп, сөздік қорларын молайту; екі бөліктен тұратын қалпағы мен аяғын біріктіру тәсілін қолдана отырып дамыту; табиғатқа деген қызығушылықты қалыптастыру, табиғатта жүргенде өздерін ұстауға тәрбиелеу.

Қажетті құрал – жабдықтар мен көрнекіліктер:балалардың санына қарай үйлестірмелі материалдар,саңырауқұлақтың суреті,үлгі сурет,тақтайша, ермексаз, сулық.

Сөздік жұмыс: саңырауқұлақ алаңқайы.

Билингвальді компонент: саңырауқұлақтар- грибы.


Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің әрекеті

Балалардың іс-әрекеті



Мотивациялық –

қозғаушылық

Балалардың орманға серуенге шғару. Саңырауқұлақтар алаңқайын көрсету. Балаларға саңырауқұлақтарды себетке жинату.

Сөздік жұмыс: саңырауқұлақ алаңқайы.

Саңырауқұлақ туралы әңгімелеп, сұрақтар қою.

-Балалар, біз не жинадық?

-Саңырауқұлақ қанша бөліктен тұрады екен?

Балалардың көңілін суреттегі саңырауқұлақтарға бөлу, түстерін сұрау.

Билингвальды компонент: саңырауқұлақтар - грибы

Орманға баруға қызығушылықтарын танытады.

Саңырауқұлақ алаңқайын қайталайды. Әңгімені тыңдап, сұрақтарға жауап береді.

-Саңырауқұлақтар екі бөліктен тұрады. Қалпағы, аяғы. Балалар сұрақтарға жауап береді. «саңырауқұлақ- грибы» сөзін қайталайды.


Ұйымдастырушылық –

ізденістік



Балаларға В.Сутеевтің «Саңырауқұлақ саясында» ертегісін айтып беру.

(Балалардың жас ерекшеліктерін ескеріп, ертегіні қысқаша айтады.)

-орманда кенеттен не басталды?
-Саңырауқұлақтың астына нелер жиналды?

-Жаңбырдан кейін не болды?

-Ендеше, біз де саңырауқұлақты мүсіндеп көрейік.

Тәрбиеші өзі жасаған үлгіні көрсетеді. Жұмыстың орындалу тәсілін көрсетіп, түсіндіру:

-қызыл түсті ермексазды екі алақанымыздың ортасына салып жұмсартып, қалпақ жасаймыз;

-ортасын ойық жасау үшін сұқ саусағымызбен басамыз;

-ақ түсті ермексаздан сабағын

жасаймыз. Ол үшін ермексазды «шұжықша» пішінге келтіреміз.



Ертегіні тыңдайды.




Ертегі бойынша сұрақтарға жауап береді.



Үлгілерді қарайды.


Саңырауқұлақты жасаудың әдіс-тәсілдерімен танысады.




-қалпағы мен сабағын біріктірген жерін саусағымызбен тегістеп қоямыз.

Балалардың өз бетінше жұмысы.

Балаларға саңырауқұлақтың сабағы мен қалпағын біріктіруді, тегістеуді жеке-жеке көрсетеді. Қиналған балаларға көмектеседі.

Қ\О: «Күн мен жаңбыр» ойыны

Шарты:Балалар шеңбер құрады .Бастауыш қол шатыр ролінде тұрып «Күн шықты» дейді балалар шеңберді айналып жүреді «Жаңбыр жауды» дегенде қолшатырдың астына жиналады.

Жұмбақ

Орманнан алып келген қазанбасты,

«Жейміз»,- деп анам күліп, қазанға асты.

(саңырауқұлақ)

Саңырауқұлақтардың бәрін жеуге болмайтынын, олардың ішінде жеуге жарамайтын улы түрі болатынын айтып ескертеді. Ол- мухомор деп аталады.











Саңырауқұлақты мүсіндейді.



770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ