Материалдар / Бірінші кіші топқа арналған жылдық циклограмма
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бірінші кіші топқа арналған жылдық циклограмма

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша тәрбиешілеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Маусым 2018
79514
528 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Циклограмма «Балапан» Бірінші кіші топ Өтпелі тақырып: «Балабақша»Тақырыпша: «Менің балабақшам» Апта күні 4-8 қырүйек

Күн тәртібіУақытыДүйсенбіСейсенбіСәрсенбі

Бейсенбі

Жұма















Таңертеңгі қабылдау

Ойындарүстел үсті,Дидактикалық, саусақ т.б )













Таңертеңгі жаттығу
8.00-9.00













Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: Қайырлы таң! Доброе утро! Қалдарың қалай?Мақсат: балалардың көңіл-күйлерін көтеру, балалардың үсті-басына көңіл. Ата-аналармен қарым-қатынас мәдениетін орнату.




Үстел үсті ойыны«Мозайка»Мақсаты: балаларға берілген суреттердің бөлігін тауып орналастыра білуге үйрету. Тапқырлықа баулуДидактикалық ойын«Бауда әлде бақшада?»Мақсаты: балаларға көкөністер мен жемістердің қайда өсетінін атап айтқызу, ажырата білуге үйрету.

Дидактикалық ойын «Зат неге ұқсайды» Мақсаты: балалар бөлме ішіндегі заттардың қандай пішінге ұқсайтынын ажыратып айта білуге үйрету.

Саусақ ойыны «Бақшадағы қызанақ пен қияр»Мақсаты: бақша туралы түсінік бере отырып қызанақ пен қияр көкөніс екенін ажырата білуге үйрету

Суретпен әңгіме:«Менің балабақшам»Мақсаты:балалармен балабақша туралы әңгімелесу.




Балалардың дене бітімін шынықтыру, дене сымбаттылығын қалыптастыру мен денсаулығын нығайту.
«Ас адамның арқауы»Таңғы ас

9.00-9.30

Ойын- жаттығу:Ас ішерде күнде бізСөйлемейміз күлмеймізАстан басқа өзгеніЕлемейміз, білмейміз
Ойнайық та, 9.30-10.201.Сөйлеуді дамыту 1.Сурет салуТақырыбы:«Қағаз 1.Сенсорика\Тақырыбы: 1.МузыкаЖетекшісі: 1.МузыкаЖетекшісі:
ойлайық»(ҰОҚ)

Тақырыбы: «Біздің тобымыз» саяхатМақсаты: Балаларға көңіл күй сыйлау топ болмелерімен, заттармен таныстыру, атауға үйрете отырып, сөздегі дыбыстарды анық айтуға үйрету.2. Дене тәрбие«Менің тобым» Берілген бағытта тәрбиешінің соңынан «шағын топпен» жүру. Кеңістікті бағдарлау іскерліктерін қалыптастыру - «Ойыншықтарға қонаққа барамыз.карандашпен таныстыру»Мақсаты:Карандаштың ізі арқылы балабақша ауласындағы жолдарды бояумен солдан оңға қарай салуға үйрету.2. Дене тәрбие«Біз топта қыдырамыз»«Шағын топпен» жүру іскерліктерін бекіту. Көрсетілген жаттығуларды орындай отырып, балалардың қимыл белсенділігін тудыру. «Тегіс жол бойымен» ойын жаттығуы. Дене бітімін дұрыс қалыптастыру, көру және есту талдағыштарын дамыту.

«Терезелі үй» (пішін, көлем)Мақсаты: балаларды 2 әртүрлі фигура (дөңгелек, шаршы) мен 2 әртүрлі көлемдегі (үлкен, кішкентай) заттарды таңдауды жүзеге асыра отырып пішініне және көлеміне қарай топтастыруға үйрету. Ұсақ қол моторикасын дамыту, ұқыптылыққа тәрбиелеу.2.Дене тәрбие«Балабақшаға барар жолда)«Шағын топпен» жүру. Еденде жатқан гимнастикалық таяқшалардан аттап өту. Допты алға домалату.Трубинсова О.П

Трубинсова О.П

2.ЖаратылыстануТақырыбы:«Балабақшам-өз үйім» Балаларды әсем бақшамызбен және оның тыныс тіршілігімен балабақша қызметкелерін силауға, құрметтеуге, олардын еңбегңн бағалауға үйретемін.Балалардың тілін дамытамын, сөздік қорын молайтып, еркін сөйлеу дағдысына

«Табиғатпен біргеміз»10.20-11.30Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру.Күнді бақылауМақсаты: Күн туралы түсінік беру. Күннің түсін, оның жылуы табиғатқа пайдасы туралы таныстыру.Тақпақ айту: Жарқырап күн ашылды, Шуағы жерге шашылды. Біз бақытты баламыз, Күндей өсіп толамыз.Қимылды/ойындар : «Күн мен түн», «Күннің көзі мен жаңбыр»(2-3рет )Мақсаты:Балаларды ептілікке, жылдамдыққа, ажыратуға баулу.Дербес ойын әрекеті ( өз қалаулары бойынша)Еңбек: Ойыншықтарды жинастыруМақсаты: еңбектене білуге талпындыру
Серуеннен оралу 11.30-11.50Балалардың киімдерін реттілікпен шешуі, гигиеналық шараларды ұйымдастыру.
Түскі ас11.50-12.30Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.
Түскі ұйқы12.30-13.00Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары15.00-15.30Баларға әр түрлі қимылда жаттығулар жасату, шынықтыру жұмыстарын жүргізуОйын- жаттығу :Сылдырлайды мөлдір су,Мөлдір суға қолыңды жу.Жуынсаң сен әрдайым,Таза бетің, маңдайың.
Бесін ас15.40-16.00Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс
Ойындар, дербес әрекеттер











16.00-16.20

















Үстел үсті театры:«Жеті лақ пен қасқыр » ертегісіМақсаты: балаларға үстел үстінде ертегі кейіпкерлерін көрсету арқылы әңгімелеп беруСюжетті-рөлдік ойын:«Қуыршақты тамақтандыр»Мақсаты: балаларға өздері қалаған қуыршақпен ойнауға, тамақтауға мүмкіндік беру. Ойынға қызығушылықтарын арттыру.Ойын – жаттығу «Қуыршықты жуындыр»Мақсаты:балаларға тазалық туралы үйрету.Ірі құрылыс материалдарымен ойындар.

Ойын: Кімнің заттары?» (Балабақша заттарын анықтау);

Қимылды/ойын:«Жанды ойыншықтар»Мақсаты: балаларды аңдардың жүрісін келтіріп жүруге үйрету.
Балалармен жеке жұмыс жүргізу16.20-16.40



Жыл мезгілі туралы әңгімелесу«Күз»(сурет қарастыру)Мақсаты: қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету.  Әңгіме құрастыру «Балабақша туралы әңгімелеп бере»Мақсаты:баланың сөздік қорын заттардың атауларын білдіретін сөздермен байыту.Дидактикалық ойын «Ғажайып қапшық» Мақсаты: баланың сөздік қорын ойыншықтардың атауларын білдіретін сөздермен байыту. Жыл мезгілі туралы әңгімелесуМақсаты: қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету.Дидактикалық ойын:«Атын атап бер»  Мақсаты: түсті қабылдауды және қолдың ұсақ моторикасын дамыту.
Серуенге дайындық16.4017.00Киіну: серуенге шығу.
Серуен17.00-17.30Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: « Кім қайда барғысы келеді баржәне т.б.
Балалардың үйге қайтуы17.45-18.00Ата-аналарға кеңес:«Үйде ойын бұрышын ұйымдастыру».Кеңес: мысалы:«Егер ата-аналар дүкеннен баланың ұнатқан ойыншығын сатып әпермеген жағдайда, өзін қалай ұстау қажет.Балалар отбасында өздері не істей алатындары туралы әңгімелесу. Кеңес:«Бала өміріндегі ойыншықтың маңызы».Ата-аналарға тапсырма беру, жақсы демалуға тілек білдіру














Циклограмма«Балапан» Бірінші кіші топ Өтпелі тақырып: «Балабақша»Тақырыпша: «Менің достарым» Апта күні 11-15 қырүйек

Күн тәртібіУақытыДүйсенбі

СейсенбіСәрсенбі

Бейсенбі

Жұма
Таңертеңгілік қабылдау

Ойындар(үстел үстідидактикалық ,саусақ т.б )



Таңертеңгілік жаттығу
8.00-9.00













Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: Қайырлы таң! Доброе утро! Қалдарың қалай?Мақсат: балалардың көңіл- күйлерін көтеру, үсті-басына көңіл аудару. Ата- аналармен қарым-қатынас мәдениетін орнату.




Суретпен әңгіме«Менің досым»Мақсаты:Балалармен дос туралы түсінік беру ,әңгімелесу.

Дидактикалық ойын «Жаңа қуыршақ»Мақсаты: Баланы топ бөлмесіндегі заттарды дұрыс атап, тілдерін , зейіндерін дамыту.Дидактикалық ойын«Жапырақтар»Мақсаты: Бірқалыпты, ерікті дем шығаруға үйрету Саусақ ойыны «Қуырмаш»Мақсаты : саусақ бұлшық еттерін жетілдіру, сөздік қорын дамыту.Үстел үсті ойын«Бір сөзбен ата»Мақсаты:Балалардың сөздік қорын дамыту




Балалардың дене бітімін шынықтыру, дене сымбаттылығын қалыптастыру мен денсаулығын нығайту
«Ас адамның арқауы»Таңғы ас

9.009.30

Ойын- жаттығу:Ас ішерде күнде бізСөйлемейміз күлмеймізАстан басқа өзгеніЕлемейміз, білмейміз
Ойнайық та, ойлайық»(ҰОҚ)9.3010.201. Көркем әдебиет «Екі дос» (өлең) Мақсаты: Құрдастарымен қарым-қатынас жасау ерекшеліктерін сақтауға үйрету, ойында және қарым-қатынаста сыпайылық көрсете алға көмектесу, өзара сыйластыққа тәрбиелеу.2. Дене тәрбие.«Татумыз біз ,бәріміз». Алға жылжи отырып секіру. Допты төменнен екі қолмен лақтыру.
  • Сурет салу
  • Ұзын жолдар»Мақсаты: Бояу түстерін ажырата білуді үйрету . Ойын, сұрақ-жауап арқылы балалардың ойлау қабілеттерін жетілдіру, саусақ бұлшық еттерін дамыту. 3Тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
  • Дене тәрбие
  • «Күз келеді» Жіптен ұстасып,шеңбер бойымен жүру. Түрлі бағытта жүгіру. Допты кеудеден қос қолмен лақтыру
  • Құрастыру
  • «Тар және кең жолдар»Мақсаты:балаларды тар және кең ұғымдарымен таныстыру, құрылыс материалдарымен жұмыс жасай білуге үйрету, дұрыс орналастыра білуге үйрету.2.Дене тәрбие«Күзгі орман» Түзу жолмен, шектелген сызықтармен (ені 30 см, ұзындығы 2 м) жүру. Қол тигізгенге дейін секіру. Допты төменнен бастан асыра қос қолмен лақтыру. Тірек – қимыл аппараттарын нығайту.

    1. МүсіндеуКесектер»Ермексаздан дөңгелек жасау, оны жалпайту, «шұжық тәрізді» созу әдістерін меңгерту..1.МузыкаЖетекшісі: Трубинсова О.П2.Жаратылыстану«Достық және мен»Мақсаты: «Дос» және «достық» деген ұғымды терең жеткізе отырып , достық сезімін қалыптастыру мақсатында бір- бірін сыйлауға, қадірлей білуге тәрбиелеу.»
    Серуен«Табиғатпен біргеміз»10.20-11.30Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. Құмырысқаларды бақылауМақсаты: Құмырсқалардың тіршілік ету әрекеті, мекен ететін жерлері, өзара қарым-қатынастары туралы оқушылардың білімдерін анықтау .Сонымен қатар, күзде олар ұзақ мезгіл – қысқа дайындалатынын жете түсіндіру.Көркем сөз Екі басы жұдырықтай, Ортасы қылдырықтай (ҚұмырсқаҚимылды/ойындар : «Батыл, еңбекқор құмырсқалар», «Кім күшті»Еңбек : жапырақтарды жинауМақсаты: еңбекке деген қабілеттерін арттыру
    Серуеннен оралу 11.30-11.50Балалардың киімдерін реттілікпен шешуі, гигиеналық шараларды ұйымдастыру.
    Түскі ас11.50-12.30Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.
    Түскі ұйқы12.30-13.00Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.
    Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары15.00-15.30Баларға әр түрлі қимылда жаттығулар жасату, шынықтыру жұмыстарын жүргізуОйын- жаттығу :Сылдырлайды мөлдір су,Мөлдір суға қолыңды жу.Жуынсаң сен әрдайым,
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!