Ұйымдастырылған оқу қызметінің картасы
Күні: .02.17ж.
Тәрбиешінің аты-жөні: Мухаметказы М.А
Топ: 11
Өтпелі тақырып: Бізді қоршаған әлем
Білім беру аймағы: Шығармашылық
Бөлімі: Аппликация
Сабақтың тақырыбы: «Машина»
Сабақтың мақсаты: Машина бейнесін құрастыру
Міндеттері:
1. Білімділік: Кеңістікті бағдарлай білу дағдыларын қалыптастыру
2. Дамытушылық: Шығармашылқпен жұмыс жасау дағдыларын дамыту.
3. Тәрбиелік: Ұқыпты жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Билингвальді компонент:. Автокөлік- автотранспорт.
Сөздік жұмыс: Автокөлік.
Құрал-жабдықтар: үлестірмелі материалдар, дайын аппликация үлгілері, сүрткіш, Айдар, Айсұлу есімді қуыршақтар.
|
Іс-әрекет
|
Тәрбиешінің әрекеттері
|
Балалардың қызметі
|
Есеп |
|
|
+ |
- |
|||
|
Кіріспе бөлім |
Шаттық шеңбері Арайлап таң атты, Алтын сәуле таратты. Жарқырайды күніміз, Жарқыраймыз бәріміз. Жұмбақ Көге бойлап аяңдайы, Адам тасып аялдайды. (Автобус)
|
Шаттық шеңберін орындайды Балалар тәрбиешінің жасырған жұмбасғын шешеді. |
|
|
|
Негізгі бөлім |
-Балалар , біреу есік қағып тұрған сияқты, тыңдандаршы. Бұл – Айсұлу мен Айдар атты қуыршақтарымыз екенғой. Олардың көңіл-күйлері жоқ сияқты, өздерінен сұрап көрейік. Қуыршақтар: -Біз күне әдемі машинамызбен серуенге шығатын едік, енді ол бұзылып қалды, бізге жаңасы керек болып тұр. Тәрбиеші -Балалар, Айдар мен Айсұлуға Біз көмектессек қалай болады, машина жасап берейік. Бүгін біз машина жапсыруды үйренеміз. -Балалар магинаның пішіні қандай? -Ал , оны қандай көлік түріне жататының білесіңдер ме?Мен сендерге машина туралы әңгімелеп берейін. Машина жеңіл көлік түріне жатады.Оның көлемі үлкен болады және пішіні тіктөртбұрышты тәріздес, сонымен қатар терезелері, дөңгелегі және негізгіқ бөлігі бар. Қазір біз машина бөліктерін геометриялық фигуралардан жапсырамыз. Тәрбиеші аппликация үлгісін көрсетеді. Сергіту сәті: Бала, бала, балапан Қане, қайсы, алақан. Саусақтарың әйбат, Былай-былай ойнат. Бала, бала, балапан Қане, қайсы, алақан. Саусақтарың әйбат, Былай-былай ойнат. -Балалар, Айсұлу мен Айдардың көңілін тезірек көтеру үшін жұмысты тезірек бастайық. |
Балалар тыныштала қалады. Келген қуыршақтармен амандасады, қуанады. Балалар Айдар мен Айсұлудың айтқандарын мұқият тыңдайды. -Көмектесуге дайынбыз. -Төртбұрышты. Балалар мұқият тыңдайды. Үлгіні тамашалайды. Балалар өз білгендерінше жауап береді. Жұмыстың орындалу барысын мұқият тыңдайды. Өлең жолдары қайталап айтады. Балалар тапсырманы орындайды. |
|
|
|
Қорытынды бөлім |
-Балалар, біз бүгін іс-әрекетімізде не істедік? Сендерге жасаған жұмыстарың қызық болдыма? Енді машиналарымызды Айдар мен Айсұлуға сыйлайық. Қуыршақтар балалармен қоштасады. |
-Геометриялық фигуралардан машина көлігін жапсырдық. Иә, өте қызықты болды. Балалар Айдармен, Айсұлумен қоштасады. |
|
|
Күтілетін нәтиже:
Жаңғыртады: геометриялық фигуралардан машина көлігін жапсыруды.
Түсінеді: көлік қызметін, оның ерекшеліктерін.
Қолданады: Машина көлігі туралы мағлұматта.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бірінші сәбилер тобына арналған ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті
Бірінші сәбилер тобына арналған ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті
Ұйымдастырылған оқу қызметінің картасы
Күні: .02.17ж.
Тәрбиешінің аты-жөні: Мухаметказы М.А
Топ: 11
Өтпелі тақырып: Бізді қоршаған әлем
Білім беру аймағы: Шығармашылық
Бөлімі: Аппликация
Сабақтың тақырыбы: «Машина»
Сабақтың мақсаты: Машина бейнесін құрастыру
Міндеттері:
1. Білімділік: Кеңістікті бағдарлай білу дағдыларын қалыптастыру
2. Дамытушылық: Шығармашылқпен жұмыс жасау дағдыларын дамыту.
3. Тәрбиелік: Ұқыпты жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Билингвальді компонент:. Автокөлік- автотранспорт.
Сөздік жұмыс: Автокөлік.
Құрал-жабдықтар: үлестірмелі материалдар, дайын аппликация үлгілері, сүрткіш, Айдар, Айсұлу есімді қуыршақтар.
|
Іс-әрекет
|
Тәрбиешінің әрекеттері
|
Балалардың қызметі
|
Есеп |
|
|
+ |
- |
|||
|
Кіріспе бөлім |
Шаттық шеңбері Арайлап таң атты, Алтын сәуле таратты. Жарқырайды күніміз, Жарқыраймыз бәріміз. Жұмбақ Көге бойлап аяңдайы, Адам тасып аялдайды. (Автобус)
|
Шаттық шеңберін орындайды Балалар тәрбиешінің жасырған жұмбасғын шешеді. |
|
|
|
Негізгі бөлім |
-Балалар , біреу есік қағып тұрған сияқты, тыңдандаршы. Бұл – Айсұлу мен Айдар атты қуыршақтарымыз екенғой. Олардың көңіл-күйлері жоқ сияқты, өздерінен сұрап көрейік. Қуыршақтар: -Біз күне әдемі машинамызбен серуенге шығатын едік, енді ол бұзылып қалды, бізге жаңасы керек болып тұр. Тәрбиеші -Балалар, Айдар мен Айсұлуға Біз көмектессек қалай болады, машина жасап берейік. Бүгін біз машина жапсыруды үйренеміз. -Балалар магинаның пішіні қандай? -Ал , оны қандай көлік түріне жататының білесіңдер ме?Мен сендерге машина туралы әңгімелеп берейін. Машина жеңіл көлік түріне жатады.Оның көлемі үлкен болады және пішіні тіктөртбұрышты тәріздес, сонымен қатар терезелері, дөңгелегі және негізгіқ бөлігі бар. Қазір біз машина бөліктерін геометриялық фигуралардан жапсырамыз. Тәрбиеші аппликация үлгісін көрсетеді. Сергіту сәті: Бала, бала, балапан Қане, қайсы, алақан. Саусақтарың әйбат, Былай-былай ойнат. Бала, бала, балапан Қане, қайсы, алақан. Саусақтарың әйбат, Былай-былай ойнат. -Балалар, Айсұлу мен Айдардың көңілін тезірек көтеру үшін жұмысты тезірек бастайық. |
Балалар тыныштала қалады. Келген қуыршақтармен амандасады, қуанады. Балалар Айдар мен Айсұлудың айтқандарын мұқият тыңдайды. -Көмектесуге дайынбыз. -Төртбұрышты. Балалар мұқият тыңдайды. Үлгіні тамашалайды. Балалар өз білгендерінше жауап береді. Жұмыстың орындалу барысын мұқият тыңдайды. Өлең жолдары қайталап айтады. Балалар тапсырманы орындайды. |
|
|
|
Қорытынды бөлім |
-Балалар, біз бүгін іс-әрекетімізде не істедік? Сендерге жасаған жұмыстарың қызық болдыма? Енді машиналарымызды Айдар мен Айсұлуға сыйлайық. Қуыршақтар балалармен қоштасады. |
-Геометриялық фигуралардан машина көлігін жапсырдық. Иә, өте қызықты болды. Балалар Айдармен, Айсұлумен қоштасады. |
|
|
Күтілетін нәтиже:
Жаңғыртады: геометриялық фигуралардан машина көлігін жапсыруды.
Түсінеді: көлік қызметін, оның ерекшеліктерін.
Қолданады: Машина көлігі туралы мағлұматта.
шағым қалдыра аласыз













