Оқушы аты
............................................
1-нұсқа
1-тапсырма: Мәтінді
мұқият оқы. Астындағы сұрақтардың дұрыс жауабын
тап
Мысық
Мысық тышқанды қуды. Тышқан
етіктің ішіне кіріп кетті. Мысық етікке басын сұқты. Етік мысықтың
басына кептеліп қалды. Мысық басын ары- бері сілкісе де, етіктен
басын шығара алмады. Ыза болған мысық
мияулады.
1.Мәтіндегі
кейіпкерді тап
А)
мысық
Ә)
етік
Б)
тышқан
В)
басы
|
2.Мысық етікке
басын неге сұқты?
А) басын сілку
үшін
Ә) мияулау
үшін
Б) тышқанды ұстаймын
деп
В) басына кептеу
үшін
|
3.Мысық неге
мияулады?
А) Тышқанды ұстай
алмай
Ә) Етіктен басын
шығара алмай
Б) Етіктің ішіне
кіре алмай
В) Басын
ары-
бері сілку
үшін
|
4. Дұрыс жазылған
сөзді тап
А)
мийаулайды
Ә)
етікі
Б)
мсық
В)
мияулайды
|
2-тапсырма: Сөйлемді
төмендегі берілген керекті сөздермен
толықтыр
1)Ойын
....................................... бұзуға болмайды.
2)....................................- ұлттық
ойын.
3)
...................................... – ұлттық
мереке.
Керекті
сөздер: ережесін, арқан тарту,
наурыз
3-тапсырма: Берілген сөздерге қарама
– қарсы мағыналы сөздерді тауып жаз және дауысты дыбыстарды қызыл,
дауыссыз дыбыстарды көк бояумен
боя
Ащы -
................................, алыс -
.....................................
Бағалау критерийі
|
Тапсырма
|
Дескриптор
|
Балл
|
|
Білім
алушы
|
Мәтінді оқып, талдай
алады
|
1
|
Мәтінді түсініп
оқиды;
|
|
Мәтіндегі кейіпкерін
анықтайды;
|
|
Кейіпкер әрекетін
анықтайды.
|
|
Кейіпкер әрекетін
анықтайды.
|
|
Дұрыс жазылған сөзді
таба алады
|
|
|
Сөйлемді керекті сөздермен толықтыра
алады
|
2
|
әріп элементтерін дұрыс байланыстырады;
|
|
|
Қажетті сөздерді дұрыс қоя
біледі
|
|
Сөйлем мағынасын түсінеді
|
|
Сөздерді сауатты көшіре
біледі
|
|
|
Берілген сөздерге
қарама – қарсы мағыналы сөздерді тауып
жаз
|
3
|
Қарсы мағыналы сөздерді
жазады
|
|
|
Сауатты жаза
алады
|
|
Дыбыс түрлерін ажырата
алады
|
|
ыстық - ...................
ашық - .................
Оқушы аты
............................................
ІІ-нұсқа
1-тапсырма: Мәтінді
мұқият оқы. Астындағы сұрақтардың дұрыс жауабын
тап
Сәбіз
Балалар сәбіз жинауға барды.
Дулат пен Дәулет сәбіз қазды.Қадиша мен Зейнеп сәбіз жинады.Мұрат
пен Сәрсен шелекпен сәбіз тасыды.
1.Мәтін не
туралы?
А) Дәулет пен
Дулат
Ә)
сәбіз
Б) Қадиша мен
Зейнеп
В) Мұрат пен
Сәрсен
|
2. Дәулет пен
Дулат не істеді?
А) сәбіз
жинады
Ә) сәбіз
тасыды
Б) сәбіз
қазды
В) әңгімелесіп
отырды
|
3. Мұрат пен пен
Сәрсен не істеді?
А) сәбіз
жинады
Ә) сәбіз
тасыды
Б) сәбіз
қазды
В) әңгімелесіп
отырды
|
4. Дұрыс жазылған
сөзді тап
А)
жыйнады
Ә)
жинады
Б)
шлек
В)
Мүрат
|
2-тапсырма: Сөйлемді
төмендегі берілген керекті сөздермен
толықтыр
1)............................................................-
ұлттық кейіпкер. 2) Наурыз – ұлттық
...........................................
.
3)
....................................... ережесін бұзуға
болмайды.
Керекті
сөздер: Алдаркөсе, ойын,
мереке
3-тапсырма: Берілген сөздерге қарама
– қарсы мағыналы сөздерді тауып жаз және дауысты дыбыстарды қызыл,
дауыссыз дыбыстарды көк бояумен
боя
Қисық -
................................, кір -
.....................................
Бағалау критерийі
|
Тапсырма
|
Дескриптор
|
Балл
|
|
Білім
алушы
|
Мәтінді оқып, талдай
алады
|
1
|
Мәтінді түсініп
оқиды;
|
|
Мәтіндегі кейіпкерін
анықтайды;
|
|
Кейіпкер әрекетін
анықтайды.
|
|
Кейіпкер әрекетін
анықтайды.
|
|
Дұрыс жазылған сөзді
таба алады
|
|
|
Сөйлемді керекті сөздермен толықтыра
алады
|
2
|
әріп элементтерін дұрыс байланыстырады;
|
|
|
Қажетті сөздерді дұрыс қоя
біледі
|
|
Сөйлем мағынасын түсінеді
|
|
Сөздерді сауатты көшіре
біледі
|
|
|
Берілген сөздерге
қарама – қарсы мағыналы сөздерді тауып
жаз
|
3
|
Қарсы мағыналы сөздерді
жазады
|
|
|
Сауатты жаза
алады
|
|
Дыбыс түрлерін ажырата
алады
|
|
ыстық - ...................
ашық - .................