Оқу мақсаты:
|
1.4.3.1** 20- ға дейінгі
сандар тізбегін/ ондықтармен 100-ге дейінгі сандар тізбегін
құрастыру; 100 көлеміндегі сандар, суреттер, фигуралар,
символдардан тұратын тізбектердің заңдылықтарын
анықтау
1.4.3.2 іс-әрекет және табиғат
күйінің тізбектілігін анықтау, сандар, фигуралар, ойыншықтар,
түрлі-түсті моншақтар т.б. тізбектерін құру және тізбектегі
заңдылықтың бұзылуын табу
|
Сабақтың
ортасы
|
(С) 1-ден 20-ға дейінгі сандар
арасындағы заңдылықты сақтап, 1-ден 20-ға дейін ондықтар арқылы
санау;
— 1-ден 20-ға дейінгі сандар
арасындағы заңдылықты сақтап, жұп сан арқылы
санау;
— 1-ден 20-ға дейінгі сандар
арасындағы заңдылықты сақтай отырып, тақ сан
арқылы санау;
— Жыл мезгілдерін заңдылық
бойынша ретімен атау. (қыс, көктем, жаз, күз, қыс, көктем,
...)
— Тәулік мезгілдерін рет-ретімен
атау (таңертең, күндіз, кеш, түн, таңертең, күндіз,
...)
(Д/Т) Оқушыларға моншақ, үрме
бұршақ, стикерлер, т.с.с. пайдаланып, қайталанатын заңдылықтарды
зерттеуге мүмкіндік беру. Оқушылардан заңдылықты кезекпен
түсіндіруді сұрау.
(МК;Ұ) Заңдылықтың бұзылуы деп сандар
қатарында заттардың орналасуында қандай да бір ереженің бұзылуын
немесе сақталмауын айтамыз. Сабақта белгілі ережеге сәйкес
келмейтін жағдайлар бойынша заңдылықтың бұзылуын тауып жаттығамыз.
Қоршаған ортада қандай заңдылықтардың бұзылуы кездесетіні туралы
әңгімелесіп, оны жою үшін істелетін іс-әрекеттер туралы айтқызу.
Мысалы: “Жол жүру ережесін сақтамау. Ол заңдылықтың бұзылуына жата
ма?”
Оқулықпен
жұмыс.
(С) Моншақ тізбегіндегі қатені
тап.
(Д,қ) Қай фигуралардың орны ауысып
кеткен? Қателерді түзе.
(Ө) Нөмірленген
үйлер. Дарын үйлерді нөмірледі. Ол қандай
қате жіберді? (Тақ сандар қатарына 6 санын
жазды).
(Ұ) Мысалдардағы заңдылықты
анықта. Ол қай жерде бұзылған?
(Ж) Орындап
көр. Үлкен, кіші көлемдегі көк
және қызыл дөңгелектер, жасыл түсті үшбұрыштар таратып беру.
Заңдылықты тауып, фигураларды дұрыс орналастыруды тапсыру. Өздеріне
қосымша заңдылық ойлап тауып, фигураларды орналастырады. Басқа
оқушылар фигуралардың қандай заңдылықпен орналасқанын айтады.
Тапсырманы жұппен орындату.
|
Оқулық
Геометриялық фигуралар
(үщбұрыш, шаршылар, тіктөртбұрыштар), бұршақ, моншақтар,
стикерлер
оқулық
|
Басқаларға
көмектесу.
Топ басшысы рөлін
атқару
Қорытындыны
дәлелдеу
|
-
Оқушылар
сабақ
соңында:
-
белгілі бір ережелерге
сүйеніп, заңдылықтағы қателіктерді табуды және дұрыс нұсқасын
құрастыруды меңгереді.
-
Оқушылардың тақырыпты
қаншалықты түсінгенін білу үшін мынадай тапсырмалар беріп, жауабын
тыңдау (дауыстап сандар қатарын айтыңыз немесе тақтаға айтып тұрып,
жазып көрсетіп сұрау. Оқушылар қатесі бар жерді түзетіп
айтады).
— 1, 3, 5, 7, 8, 11, 13, 14,
15;
— 100, 90, 80, 70, 50,
40;
— 10, 20, 40, 60, 70,
90.
|
Жазу барысында партада дұрыс
отыруды қадағалау
Сергіту
сәті
|