Кіріспе
|
Сәлемдесу және ой
қозғау:
Сәлемдесу және шаңырақ көтеру
әдісінен бастаңыз және оқушылардан «бірлік» және «ынтымақ»
(ынтымақтастық) нені білдіреді деп ойлайтынын айтуды
сұраңыз.
Сыныппен
талқылау: Тақтаға негізгі ойларды жазу.
Оқушыларды «Бірлік немесе ынтымақ» сезімін сезінген жеке
тәжірибелерімен бөлісуге шақырыңыз.
|
Оқушылар
салемдеседі.
Пікір
алмасады.
|
Сыныптың психологиясына
байланысты құндылықтар мен бағалау:
Мысалы: сенің бойында бүгінгі
сабақта мен табандылық,
құрмет құндылығын көріп отырмын
т.б.

|
Картон, ұзын жіп немесе ленталар, пласмас стакан,
су
|
Негізгі
бөлім
|
Талқылау түсінік
беру:
Бірлік және ынтымақтастық
ұғымдарын түсіндіріңіз. Бұл құндылықтардың үйлесімді қоғамға қалай
ықпал ететінін талқылаңыз.
1. Мәдени контекст: Дәстүрлі
нақыл сөздер немесе әңгімелер сияқты осы құндылықтардың
маңыздылығын көрсететін қазақ мәдениетінен мысалдармен
бөлісіңіз.
2. Дәйексөздер: Бірлік пен
ынтымақтастық туралы дәйексөз жазылған үлестірме қағаздарды
тарату.
Олардың мағыналары мен
өзектілігін талқылаңыз.
Топтық
жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға
бөлу. Әр топ «Бірлік» және «Ынтымақ» ұғымдарын суреттейтін постер
жасайды. Олар мыналарды қамтуы
керек:
1. Әр терминнің
анықтамасы.
2. Өз өмірінен немесе қазақ
мәдениетінен мысалдар.
Презентация: 10 минуттан кейін
әр топ өз идеялары мен өнер туындыларын түсіндіре отырып, сыныпқа
постерін ұсынады.
|
Оқушылар мұғалімді тыңдайды,
қажетті ақпартты жазып алады.
Оқушылар топта берілген
тапсырманы топта талқылайды, ортаға шығып
қорғайды.
Әр топ берілген тапсырмаларды
түсіндіре отырып, сыныпқа жасалған постерін
ұсынады.
|
Сыныптың психологиясына
байланысты құндылықтар мен бағалау:
Мысалы: сенің бойында бүгінгі
сабақта мен әділдік,
мейірімділік құндылығын көріп отырмын
т.б.

|
Тақта және
маркерлер
https://www.youtube.com/watch?v=TYlJ8nVUYf0&pp=ygUk0LHRltGA0LvRltC6INC205nQvdC1INGL0L3RgtGL0LzQsNKb
Көркем құралдар (түрлі-түсті
қарындаштар, маркерлер, қағаз)

|
Қорытынды
|
Қорытынды және ой
толғау.
Сыныпта талқылау: Сабақта не
үйренгенін еске түсіру. Оқушылардан бірлік пен ынтымақтастық
құндылықтарын күнделікті өмірде қалай қолдануға болатынын
сұраңыз.
Шығу билеті : Әр оқушы өз
қауымдастығында «бірлік» пен «ынтымақ» құндылығын қалай насихаттай
алатыны туралы бір сөйлем жазып
беріңіз.
|
Оқушылар диалогқа түседі. Өз
пікірлерін ортада талқылайды.
|
Топтық талқылаулар мен
әрекеттерге қатысу.
Топтық постерлердің сапасы мен
креативтілігі.
Шығу билеті арқылы
рефлексия.
Тақырып пен талқыланған
құндылықтарды түсінгендері туралы кері байланыс
беріңіз.
|
Шығу
билеттері
|