|
Сыныпжетекшініңаты-жөні |
Сейлова А.Ж |
|
|
Күні: |
23.12.2024 |
|
|
Сынып 9 «Ә» |
Қатысушыларсаны:15 |
Қатыспағандарсаны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
Бірлік түбі -береке. «Ынтымақ түбі-игілік» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға бірлік пен ынтымақтастықтың маңыздылығын түсіндіру Жанұядағы, сыныптағы және қоғамдағы татулықты сақтау мәдениетін қалыптастыру Оқушыларды достық пен өзара құрметке тәрбиелеу. |
|
|
Қауіпсіздік сабағының мақсаты |
Сабақтың мақсаты: оқушыларға қоғамдық орындарда өзін-өзі ұстау және қауіпсіз мінез-құлық танытуға нұсқаулық беру. Негізгі міндеттері; 1. Қоғамдық көліктегі әдептіліктің маңыздылығын түсіндіру. 2. Қоғамдық көліктегі қауіпсіз мінез-құлық танытуға |
|
|
Негізгі міндеттер |
Оқушылардың бойына халқымыздың қадір қасиетін сіңіру,үлкенді сыйлай білуге, өз ата-бабасын ұмытмпай есте сақтауға және аталы сөзден ғибрат алуға тәрбиелеу.. |
|
|
Құндылық |
Ел-жұртымның бақыты аталатын, Сөнбесін мәңгі сенің, Отан атың. |
|
|
Апта дәйек сөзі |
«Ынтымақ-бұзылмайтын қорған»
|
|
Барысы
|
Барысы |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Кіріспе 5 мин |
Ұйымдастырукезеңі. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Оқушылармен сәлемдесу. Ой-пікірмен бөлісу: Оқушыларға сұрақтар қойылады:
|
Оқушылар ұстазбен амандасады Сұрақтарға жауап береді Сұрақ: "Сендердің ойларыңша, бірлік деген не?" |
Слайд жазу дәптері |
|
Негізгі бөлім 20 мин |
Мақал-мәтелдер талқылау: "Бірлік түбі – береке." "Ырыс алды – ынтымақ." "Татулық – табылмас бақыт." 1. "Топтық жұмыс" әдісі: Оқушыларды 3 топқа бөлу. 2. Талдау сұрақтары: Бірлік болмаса, қоғамда қандай мәселелер туындайды? Өз сыныптарыңда бірлікті қалай сақтайсыңдар? Қазақстанның көпұлтты мемлекет ретіндегі бірліктің үлгісі болу себебі қандай? "Құндылықтар ағашы" ойыны: Тақтаға ағаш суреті ілінеді. Ынтымақ – адамдардың бірігіп жұмыс істеу, бір-біріне қолдау көрсету қабілеті.
Ынтымақ болмаса, қоғамда қиындықтар көбейеді, ал ынтымағы бар жерде даму болады. "Достық гүлін жина" ойыны: Тақтаға үлкен гүлдің суреті ілінеді. Оқушылар гүл жапырақтарына бір-біріне айтқысы келген жылы сөздері мен ынтымақты нығайтатын қасиеттерді жазады (достық, мейірімділік, түсіністік). |
Оқушылар өз түсініктерін айтып, мысалдар келтіреді. Түсініктеме: Бірлік – қоғамның іргетасы. Егер адамдар бірлесіп жұмыс істесе, үлкен нәтижеге жетеді. Әр топқа тапсырма: 1. Бірлікке байланысты сурет салу. 2. Бірлік туралы шағын өлең немесе эссе жазу 3. Бірліктің қоғамдағы рөлі туралы постер жасау. Топтар өз жұмыстарын қорғайды. Оқушылар қағаз жапырақтарға бірлікке байланысты жақсы қасиеттерді жазады (мысалы: достық, ынтымақ, түсіністік, қолдау). Дискуссия: "Ынтымақ болмаса, қоғамда қандай мәселелер туындауы мүмкін?"
"Сыныптағы және отбасындағы татулық пен ынтымақ қалай сақталады?" |
жазу дәптері Слайд https://www.youtube.com/watch?v=L8k4OZUjbi0 |
|
Қауіпсіздік сағаты 10 мин |
"Көліктегі қауіпсіздік ережелері" презентациясы: Жол қозғалысы кезінде телефон қолданудың қаупі. Қауіпсіздік белдігін тағудың өмірді құтқарудағы рөлі. Көлік жүргізушілер мен жолаушылардың жауапкершілігі.
Көліктегі ЖИ технологияларының артықшылықтары мен шектеулері: автопилот көліктердің артықшылығы мен олардың мүмкін болатын қауіптілігі. "Жасанды интеллект өмірімізді жеңілдетеді ме, әлде қиындайды ма?" деген тақырыпта пікір алмасу. Сабақтың негізгі идеяларын қайталау: "Көліктегі қауіпсіздік – өмірді сақтау кепілі. Жасанды интеллект – дұрыс қолданылса, пайдалы құрал." |
Дискуссия:
Көліктегі ЖИ технологияларының артықшылықтары мен шектеулері: автопилот көліктердің артықшылығы мен олардың мүмкін болатын қауіптілігі.
"Жасанды интеллект өмірімізді жеңілдетеді ме, әлде қиындайды ма?" деген тақырыпта пікір алмасу.
1. Бірінші топ: ЖИ-дің пайдасы (мысалы: қауіпсіздік жүйелері, медицина, білім беру).
2. Екінші топ: ЖИ-дің зияны (мысалы: жұмыссыздық, жеке мәліметтердің қорғалмауы, моральдық мәселелер).
3. Үшінші топ: ЖИ-ді қауіпсіз қолдану бойынша ұсыныстар. |
https://youtu.be/w4SCl3iwvvY?si=tCB9aB5jpcT15kPG https://www.youtube.com/watch?v=05u-TQyZjfE
видео |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Мұғалімнің қорытынды сөзі "Бірлік пен ынтымақ бар жерде қиындықтар жеңіледі, ал берекелі қоғамның іргетасы – татулық.". Рефлексия (5 минут): "Бүгінгі сабақта не білдім, не ұнады?" деген сауалдарға жауап жазу. Бір-біріне жақсы тілектер айту. |
Оқушылардың пікірлерін тыңдау: "Бірлік біздің өмірімізде қандай орын алады?" |
Күнделік
парақшалар |
№76 жалпы орта білім беретін мектеп

«Бекітемін»
Тәрбие - ісі жөніндегі орынбасар: Жетруова.Г.К
« Бірлік түбі -береке. Ынтымақ түбі-игілік»

Сынып : 9 «ә»
Күні:23.12.2024 жыл
2024-2025 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бірлік түбі -береке. «Ынтымақ түбі-игілік»
Бірлік түбі -береке. «Ынтымақ түбі-игілік»
|
Сыныпжетекшініңаты-жөні |
Сейлова А.Ж |
|
|
Күні: |
23.12.2024 |
|
|
Сынып 9 «Ә» |
Қатысушыларсаны:15 |
Қатыспағандарсаны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
Бірлік түбі -береке. «Ынтымақ түбі-игілік» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға бірлік пен ынтымақтастықтың маңыздылығын түсіндіру Жанұядағы, сыныптағы және қоғамдағы татулықты сақтау мәдениетін қалыптастыру Оқушыларды достық пен өзара құрметке тәрбиелеу. |
|
|
Қауіпсіздік сабағының мақсаты |
Сабақтың мақсаты: оқушыларға қоғамдық орындарда өзін-өзі ұстау және қауіпсіз мінез-құлық танытуға нұсқаулық беру. Негізгі міндеттері; 1. Қоғамдық көліктегі әдептіліктің маңыздылығын түсіндіру. 2. Қоғамдық көліктегі қауіпсіз мінез-құлық танытуға |
|
|
Негізгі міндеттер |
Оқушылардың бойына халқымыздың қадір қасиетін сіңіру,үлкенді сыйлай білуге, өз ата-бабасын ұмытмпай есте сақтауға және аталы сөзден ғибрат алуға тәрбиелеу.. |
|
|
Құндылық |
Ел-жұртымның бақыты аталатын, Сөнбесін мәңгі сенің, Отан атың. |
|
|
Апта дәйек сөзі |
«Ынтымақ-бұзылмайтын қорған»
|
|
Барысы
|
Барысы |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Кіріспе 5 мин |
Ұйымдастырукезеңі. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Оқушылармен сәлемдесу. Ой-пікірмен бөлісу: Оқушыларға сұрақтар қойылады:
|
Оқушылар ұстазбен амандасады Сұрақтарға жауап береді Сұрақ: "Сендердің ойларыңша, бірлік деген не?" |
Слайд жазу дәптері |
|
Негізгі бөлім 20 мин |
Мақал-мәтелдер талқылау: "Бірлік түбі – береке." "Ырыс алды – ынтымақ." "Татулық – табылмас бақыт." 1. "Топтық жұмыс" әдісі: Оқушыларды 3 топқа бөлу. 2. Талдау сұрақтары: Бірлік болмаса, қоғамда қандай мәселелер туындайды? Өз сыныптарыңда бірлікті қалай сақтайсыңдар? Қазақстанның көпұлтты мемлекет ретіндегі бірліктің үлгісі болу себебі қандай? "Құндылықтар ағашы" ойыны: Тақтаға ағаш суреті ілінеді. Ынтымақ – адамдардың бірігіп жұмыс істеу, бір-біріне қолдау көрсету қабілеті.
Ынтымақ болмаса, қоғамда қиындықтар көбейеді, ал ынтымағы бар жерде даму болады. "Достық гүлін жина" ойыны: Тақтаға үлкен гүлдің суреті ілінеді. Оқушылар гүл жапырақтарына бір-біріне айтқысы келген жылы сөздері мен ынтымақты нығайтатын қасиеттерді жазады (достық, мейірімділік, түсіністік). |
Оқушылар өз түсініктерін айтып, мысалдар келтіреді. Түсініктеме: Бірлік – қоғамның іргетасы. Егер адамдар бірлесіп жұмыс істесе, үлкен нәтижеге жетеді. Әр топқа тапсырма: 1. Бірлікке байланысты сурет салу. 2. Бірлік туралы шағын өлең немесе эссе жазу 3. Бірліктің қоғамдағы рөлі туралы постер жасау. Топтар өз жұмыстарын қорғайды. Оқушылар қағаз жапырақтарға бірлікке байланысты жақсы қасиеттерді жазады (мысалы: достық, ынтымақ, түсіністік, қолдау). Дискуссия: "Ынтымақ болмаса, қоғамда қандай мәселелер туындауы мүмкін?"
"Сыныптағы және отбасындағы татулық пен ынтымақ қалай сақталады?" |
жазу дәптері Слайд https://www.youtube.com/watch?v=L8k4OZUjbi0 |
|
Қауіпсіздік сағаты 10 мин |
"Көліктегі қауіпсіздік ережелері" презентациясы: Жол қозғалысы кезінде телефон қолданудың қаупі. Қауіпсіздік белдігін тағудың өмірді құтқарудағы рөлі. Көлік жүргізушілер мен жолаушылардың жауапкершілігі.
Көліктегі ЖИ технологияларының артықшылықтары мен шектеулері: автопилот көліктердің артықшылығы мен олардың мүмкін болатын қауіптілігі. "Жасанды интеллект өмірімізді жеңілдетеді ме, әлде қиындайды ма?" деген тақырыпта пікір алмасу. Сабақтың негізгі идеяларын қайталау: "Көліктегі қауіпсіздік – өмірді сақтау кепілі. Жасанды интеллект – дұрыс қолданылса, пайдалы құрал." |
Дискуссия:
Көліктегі ЖИ технологияларының артықшылықтары мен шектеулері: автопилот көліктердің артықшылығы мен олардың мүмкін болатын қауіптілігі.
"Жасанды интеллект өмірімізді жеңілдетеді ме, әлде қиындайды ма?" деген тақырыпта пікір алмасу.
1. Бірінші топ: ЖИ-дің пайдасы (мысалы: қауіпсіздік жүйелері, медицина, білім беру).
2. Екінші топ: ЖИ-дің зияны (мысалы: жұмыссыздық, жеке мәліметтердің қорғалмауы, моральдық мәселелер).
3. Үшінші топ: ЖИ-ді қауіпсіз қолдану бойынша ұсыныстар. |
https://youtu.be/w4SCl3iwvvY?si=tCB9aB5jpcT15kPG https://www.youtube.com/watch?v=05u-TQyZjfE
видео |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Мұғалімнің қорытынды сөзі "Бірлік пен ынтымақ бар жерде қиындықтар жеңіледі, ал берекелі қоғамның іргетасы – татулық.". Рефлексия (5 минут): "Бүгінгі сабақта не білдім, не ұнады?" деген сауалдарға жауап жазу. Бір-біріне жақсы тілектер айту. |
Оқушылардың пікірлерін тыңдау: "Бірлік біздің өмірімізде қандай орын алады?" |
Күнделік
парақшалар |
№76 жалпы орта білім беретін мектеп

«Бекітемін»
Тәрбие - ісі жөніндегі орынбасар: Жетруова.Г.К
« Бірлік түбі -береке. Ынтымақ түбі-игілік»

Сынып : 9 «ә»
Күні:23.12.2024 жыл
2024-2025 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз













