Материалдар / Бірмүше. Бірмүшенің стандарт түрі . Бірмүшелерді көбейту,бөлу, дәрежеге шығару

Бірмүше. Бірмүшенің стандарт түрі . Бірмүшелерді көбейту,бөлу, дәрежеге шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
476
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пәні : Алгебра Сыныбы : 7«Г» сынып Пән мұғалімі : Байболова Н

Сабақтың тақырыбы :Бірмүше. Бірмүшенің стандарт түрі . Бірмүшелерді көбейту,бөлу, дәрежеге шығару тақырыбына есептер шығару
Сілтеме :Оқулық, жоспар, әдістеме
Мақсаты :Оқушылар бірмүшелерді бірмүшелерге көбейту,бөлу және дәрежелеу амалдарын қолдану арқылы стандарт түрге келтіру әдістерін түсінеді.
Күтілетін нәтиже:Оқушылар бірмүшелерді бірмүшелерге көбейту,бөлу және дәрежелеу тақырыбын меңгереді . Теорияны есеп шығару барысында қолдана алады.
Түйінді идеялар:Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақтың түрі :Қайталау сабағы
Сабақтың әдісі: " Миға шабуыл", "Сен мұғалімсің " ," Әр мемлекетке саяхат жасау " ,
Ресурстар :Интербелсенді тақта, бағалау парақшалары,үлестірмелі қағаздар стикер, маркер,
Сабақ барысы: Ұйымдастыру бөлімі Үй тапсырмасын тексеру (қайталау сұрақтары), (әр топ мүшесі формулаларды қолданып ауызша есептер шығарады ) Әр түрлі мемлекетке саяхат жасау (есептер шығару) Сергіту сәті Сабақты бекіту (жуан және жіңішке сұрақтар) Үйге тапсырма беру , Бағалау , Рефлексия
Жаттығулар Деңгейлік тапсырмалар, топтық тапсырмалар


Уақы-ты

Мұғалімнің іс- әрекетіОқушының іс- әрекетіМодульдер
2 минҰйымдас-тыруҰйымдастыру кезеңі.Сынып оқушыларын сабаққа психологиялық дайындау. Шаттық шеңберіне тұрып бір-біріне жылы тілектер айтып, сабаққа сәттілік тілейді.Мен ақылдымын!Мен бәрін білгім келеді!Мен бәрін үйренгім келеді!

2 мин

1 ден 4 ке дейін санау арқылы топқа бөлу.Бағалау парағын үлестіремін.Топ бағалаушысы сайланады.Оқушылар 4 топ құрайды. Әр топ көшбасшыларын сайлайды. Оқушылар өз жауаптарын бағалау парағына белгілеп отырады.

5 минСеріппелі сұрақтарСлайд«Миға шабуыл» Үй тапсырмасын жұпта, топта талдату 1.Натурал көрсеткішті дәреже дегеніміз не ?2.Бүтін көрсеткішті дәреже дегеніміз не ?3.Натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттері?4.Бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттері қандай 1. Бірмүше дегеніміз не? 2. Бірмүшелерді калай көбейтеді, дәрежеге калай шығарады ? Ауызша есептеу1.(5а3 ) 2 = 25 а6 2. (3а 2х) 3 = 27а 6 х3 3. (13x 2) 2 = 169x4 4.(-3х2)4 = 81х8 5.(-2а4в2)3= -8а12в6 6.(0,5а2х)2 = 0,25а4х2

Оқушылар үй тапсырмасын жұпта, топта талдайды және басқа топтарға сұрақтар қояды.(әр топ формулаларды тақтаға жазады )Бір-бірін бағалау Жұппен жұмыс, топпен жұмыс
14мин

















Әр оқушы өз деңгейінше есептерін шығарып топта талдайды.Топтан бір оқушы шығып тақтаға шығарады. Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану.





14 минҮлестір-мелерӘр топтағы әр оқушыға тапсырмалар беріледі "Сен мұғалімсің " қатені түзе
  • 1) 5∙5∙5∙5=45
  • 2) (-3а)2=-3∙3а=-9а
  • 3) 70=1
  • 4) (х2)3 (х4)=(х6)5=х30
  • 5)23* 27=221
  • 6) 2327=410
  • 7) 23+27=210
  • 8 ) 230:210=23
  • 9) (2х)3=2х3
  • 10) 3)29

    Әр оқушы өз деңгейінше есептерін шығарып топта талдайды.Топтан бір оқушы шығып тақтада қорғайды

    Оқушылар деңгейлік тапсырмаларды орындайды
    оқушы көшбасшы. АКТ

    жас ерекше-ліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  бала-ларды оқыту.Өз –өзін бағалау
    2 минСергіту сәтіИнтербелсенді тақтада жаттығу жұмыстары көрсетіледіОқушылар орындарынан тұрып жаттығуды қайталап бойларын жазады.сергіту
    2 минИнтербел-сенді тақта



    Сабақты бекіту "Домино" шығармашылық жұмыс (есептерді шығару жолына қарай құрастыру.)Оқушылар өз жауаптарын айтады. Бір-бірін бағалайды.
    2 минслайдҮйге тапсырма беру.№172 , №175Күнделіктеріне жазып алады.

    2 мин

    Бағалау Өзін-өзі бағалау, бірін-бірі бағалау. Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды.Формативті және суммативті бағалау
    2 минРефлекция таратыладыРефлекция Жеке өзім үшін...

    А) Тақырыпты түсіндімә) Есеп шығарып үйрендімб) Бүкіл өткенді қайталадым Сізге сабақ уақытында есеп шығару үшін не кедергі болды?а) Білімімә) Уақытб) ЕштеңеСабақ кезеңінде қиынщылықты жеңуге кім көмек берді?а) Сыныптасымә) Мұғалімб) Ешкімв) ОқулықОқушылар рефлекцияны толтырады.Кері байланыс














































    1 топ Бағалау парағы
    р/сОқушының аты-жөніҮй тапсырмасыОқулықпен жұмыс"Сен мұғалімсің" қатені түзе! "Домино" шығарма-шылық жұмысҰпай саны Жалпы бағасы
    1Жайсан













    2Жәнібек













    3Еркеназ













    4Сара













    Бағалау шкаласы : 14-20 ұпай «5» , 8-13 ұпай «4», 4-12ұпай «3»







    2 топ Бағалау парағы
    р/сОқушының аты-жөніҮй тапсырмасыОқулықпен жұмыс"Сен мұғалімсің" қатені түзе! "Домино" шығарма-шылық жұмысҰпай саны Жалпы бағасы
    1Мейіржан













    2Сымбат













    3Хафиза













    4Әл-Фараби













    Бағалау шкаласы : 14-20 ұпай «5» , 8-13 ұпай «4», 4-12ұпай «3



    3 топ Бағалау парағы
    р/сОқушының аты-жөніҮй тапсырмасыОқулықпен жұмыс"Сен мұғалімсің" қатені түзе! "Домино" шығарма-шылық жұмысҰпай саны Жалпы бағасы
    1Балжан













    2Севара













    3Тұрлыбек













    4Ару













    5Дінмухамед

















    Бағалау шкаласы : 14-20 ұпай «5» , 8-13 ұпай «4», 4-12ұпай 4 топ Бағалау парағы
    р/сОқушының аты-жөніҮй тапсырмасыОқулықпен жұмыс"Сен мұғалімсің" қатені түзе! "Домино" шығармашылық жұмысҰпай саны Жалпы бағасы
    1Жанерке













    2Алинур













    3Асқар













    4Сандуғаш



















    Бағалау шкаласы : 14-20 ұпай «5» , 8-13 ұпай «4», 4-12ұпай «3



















































































































































































































































































































































































































































































































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ