Материалдар / Бірмүше. Бірмүшенің стандарт түрі . Бірмүшелерді көбейту,бөлу, дәрежеге шығару

Бірмүше. Бірмүшенің стандарт түрі . Бірмүшелерді көбейту,бөлу, дәрежеге шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
көмек
Авторы:
21 Желтоқсан 2017
541
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Пәні : Алгебра Сыныбы : 7«Г» сынып

Пән мұғалімі : Байболова Н


Сабақтың тақырыбы :

Бірмүше. Бірмүшенің стандарт түрі . Бірмүшелерді көбейту,бөлу, дәрежеге шығару тақырыбына есептер шығару

Сілтеме :

Оқулық, жоспар, әдістеме

Мақсаты :

Оқушылар бірмүшелерді бірмүшелерге көбейту,бөлу және

дәрежелеу амалдарын қолдану арқылы стандарт түрге келтіру әдістерін түсінеді.

Күтілетін нәтиже:

Оқушылар бірмүшелерді бірмүшелерге көбейту,бөлу және

дәрежелеу тақырыбын меңгереді . Теорияны есеп шығару барысында қолдана алады.

Түйінді идеялар:

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану

Сабақтың түрі :

Қайталау сабағы

Сабақтың әдісі:

" Миға шабуыл", "Сен мұғалімсің " ," Әр мемлекетке саяхат жасау " ,

Ресурстар :

Интербелсенді тақта, бағалау парақшалары,үлестірмелі қағаздар стикер, маркер,

Сабақ барысы:

Ұйымдастыру бөлімі

Үй тапсырмасын тексеру (қайталау сұрақтары),

(әр топ мүшесі формулаларды қолданып ауызша есептер шығарады )

Әр түрлі мемлекетке саяхат жасау (есептер шығару)

Сергіту сәті

Сабақты бекіту (жуан және жіңішке сұрақтар)

Үйге тапсырма беру , Бағалау , Рефлексия

Жаттығулар

Деңгейлік тапсырмалар, топтық тапсырмалар


Уақы-ты


Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

Модульдер

2 мин

Ұйымдас-тыру

Ұйымдастыру кезеңі.

Сынып оқушыларын сабаққа психологиялық дайындау.

Шаттық шеңберіне тұрып бір-біріне жылы тілектер айтып, сабаққа сәттілік тілейді.

Мен ақылдымын!

Мен бәрін білгім келеді!

Мен бәрін үйренгім келеді!


2 мин


1 ден 4 ке дейін санау арқылы топқа бөлу.Бағалау парағын үлестіремін.

Топ бағалаушысы сайланады.

Оқушылар 4 топ құрайды. Әр топ көшбасшыларын сайлайды. Оқушылар өз жауаптарын бағалау парағына белгілеп отырады.


5 мин

Серіппелі сұрақтар

Слайд

«Миға шабуыл» Үй тапсырмасын жұпта, топта талдату

1.Натурал көрсеткішті дәреже

дегеніміз не ?

2.Бүтін көрсеткішті дәреже

дегеніміз не ?

3.Натурал көрсеткішті дәреженің

қасиеттері?

4.Бүтін көрсеткішті дәреженің

қасиеттері қандай

1. Бірмүше дегеніміз не?

2. Бірмүшелерді калай көбейтеді, дәрежеге калай шығарады ?

Ауызша есептеу

1.(5а3 ) 2 = 25 а6

2. (3а 2х) 3 = 27а 6 х3

3. (13x 2) 2 = 169x4

4.(-3х2)4 = 81х8

5.(-2а4в2)3= -8а12в6

6.(0,5а2х)2 = 0,25а4х2


Оқушылар үй тапсырмасын жұпта, топта талдайды және басқа топтарға сұрақтар қояды.

(әр топ формулаларды тақтаға жазады )

Бір-бірін бағалау Жұппен жұмыс, топпен жұмыс

14мин










Қазақстан қалаларына саяхат жасау
Оқулықпен жұмыс

164

165

166

171










Әр оқушы өз деңгейінше есептерін шығарып топта талдайды.Топтан бір оқушы шығып тақтаға шығарады.

Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану.




14 мин

Үлестір-мелер

Әр топтағы әр оқушыға тапсырмалар беріледі

"Сен мұғалімсің " қатені түзе

  • 1) 5∙5∙5∙5=45

  • 2) (-3а)2=-3∙3а=-9а

  • 3) 70=1

  • 4) 2)3 4)=(х6)530

  • 5)23* 27=221

  • 6) 2327=410

  • 7) 23+27=210

  • 8 ) 230:210=23

  • 9) (2х)3=2х3

10) 3)29


Әр оқушы өз деңгейінше есептерін шығарып топта талдайды.Топтан бір оқушы шығып тақтада қорғайды


Оқушылар деңгейлік тапсырмаларды орындайды

оқушы көшбасшы. АКТ


жас ерекше-ліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  бала-ларды оқыту.

Өз –өзін бағалау

2 мин

Сергіту сәті

Интербелсенді тақтада жаттығу жұмыстары көрсетіледі

Оқушылар орындарынан тұрып жаттығуды қайталап бойларын жазады.

сергіту

2 мин

Интербел-сенді тақта



Сабақты бекіту "Домино" шығармашылық жұмыс (есептерді шығару жолына қарай құрастыру.)

Оқушылар өз жауаптарын айтады.

Бір-бірін бағалайды.

2 мин

слайд

Үйге тапсырма беру.

172 , №175

Күнделіктеріне жазып алады.


2 мин


Бағалау

Өзін-өзі бағалау, бірін-бірі бағалау. Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды.

Формативті және суммативті бағалау

2 мин

Рефлекция таратылады

Рефлекция

Жеке өзім үшін...


А) Тақырыпты түсіндім

ә) Есеп шығарып үйрендім

б) Бүкіл өткенді қайталадым

Сізге сабақ уақытында есеп шығару үшін не кедергі болды?

а) Білімім

ә) Уақыт

б) Ештеңе

Сабақ кезеңінде қиынщылықты жеңуге кім көмек берді?

а) Сыныптасым

ә) Мұғалім

б) Ешкім

в) Оқулық

Оқушылар рефлекцияны толтырады.

Кері байланыс















































1 топ Бағалау парағы

р/с

Оқушының аты-жөні

Үй тапсырмасы

Оқулықпен жұмыс

"Сен мұғалімсің" қатені түзе!

"Домино" шығарма-шылық жұмыс

Ұпай саны

Жалпы бағасы

1

Жайсан








2

Жәнібек








3

Еркеназ








4

Сара








Бағалау шкаласы : 14-20 ұпай «5» , 8-13 ұпай «4», 4-12ұпай «3»









2 топ Бағалау парағы

р/с

Оқушының аты-жөні

Үй тапсырмасы

Оқулықпен жұмыс

"Сен мұғалімсің" қатені түзе!

"Домино" шығарма-шылық жұмыс

Ұпай саны

Жалпы бағасы

1

Мейіржан








2

Сымбат








3

Хафиза








4

Әл-Фараби








Бағалау шкаласы : 14-20 ұпай «5» , 8-13 ұпай «4», 4-12ұпай «3





3 топ Бағалау парағы

р/с

Оқушының аты-жөні

Үй тапсырмасы

Оқулықпен жұмыс

"Сен мұғалімсің" қатені түзе!

"Домино" шығарма-шылық жұмыс

Ұпай саны

Жалпы бағасы

1

Балжан








2

Севара








3

Тұрлыбек








4

Ару








5

Дінмухамед










Бағалау шкаласы : 14-20 ұпай «5» , 8-13 ұпай «4», 4-12ұпай

4 топ Бағалау парағы

р/с

Оқушының аты-жөні

Үй тапсырмасы

Оқулықпен жұмыс

"Сен мұғалімсің" қатені түзе!

"Домино" шығармашылық жұмыс

Ұпай саны

Жалпы бағасы

1

Жанерке








2

Алинур








3

Асқар








4

Сандуғаш











Бағалау шкаласы : 14-20 ұпай «5» , 8-13 ұпай «4», 4-12ұпай «3













Шымкент қаласы .


Бірмүшені стандарт түрге келтір.

1.) а 5 b3 ∙ 32 а 2 b


2.) 26х 7 у4 : 13 а 5 b3

















Шымкент қаласы .


164

Бірмүшені стандарт түрге келтір .


1.) ху (-х 5у 3) 3 у 8)


2.) а 8 b6 ∙ 30 а 2 b5



























Алматы қаласы

164


Бірмүшені стандарт түрге келтір .

1.)10аb3 (- ab2) 0,5 b3


2.) 0,3 у2 ( -

















Көкшетау қаласы .


165

Бірмүшенің квадраты түрінде жазыңдар .


1.) 0,01 a 6 b4

2.) 9 с 8 b4


3.) 100 p 2q6























Көкшетау қаласы .



Өрнекті ықшамда.


1) ( а b)4 ∙ (-54) а 2 b


2) 0,6 с7d7 ∙ 0,5 с d2























Алматы қаласы .


166

Бірмүшенің кубы түрінде жазыңдар .


1.) 64a 9

2.) 0,001х 12


3.) -27 p 6q9

























Астана қаласы .


171

Өрнекті ықшамда .


1.) ( а 2 b)3 ∙ 32 а 2 b

























Астана қаласы .


171


Өрнекті ықшамда .


1.) (0,2 х 2 у)3 ∙1000 х 4 у7




































































































58 жалпы орта мектеп


математика пәнінің мұғалімі

Байболова Нұрбала


























58 жалпы орта мектеп оқушысы

Лесбекова Балжан


















Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі