Материалдар / Бірмүше және квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бірмүше және квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Бірмүше және квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру арқылы өрнектерді ықшамдауды үйрету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2018
488
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақтың тақырыбы: Бірмүше және квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру

Сабақтың мақсаты: Бірмүше және квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру арқылы өрнектерді ықшамдауды үйрету.

Күтілетін нәтиже:

  • Сандардың квадратын таба біледі

  • Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіре алады

  • Бірмүшені квадраты түріне келтіре алады

  • Дәрежеге шығара алады.

Модуль: сын тұрғысынан ойлау

Әдіс – тәсілдері: Үйрете отырып үйрену, қатені түзет,фасилитация ..,

Бағалау : оқушыларды формативті

1.Ұйымдастыру кезеңі

2. Ұй тапсырмасын тексеру

3. Жаң сабақты бекіту

4. Есептер шығару

Сабақтың барысы Мұғалімнің әрекеті

Оқушыларды сабақ бастамас бұрын топқа бөліп алу.

10,11,12,13,14,15 сандардың квадратың анықтау 100, 121,144,169,196,225.

Көшбасшымен, сыншы тағайындалады

Бағалау парағын тарату.


Аты - жөні

Үй тапсырмасын тексеру

Үйрете отырып үйрену

Қатені түзет

Кім жылдам

1






2






3






«0» сабаққа мүлдем қатысқан жоқ

«1» сабаққа қатысты бірақ жұмыс жасаған жоқ

«2» сабаққа қатысты орташа жұмыс жасады

«3» сабаққа белсенді қатысты


Үй тапсырмасы байланысты бірнеше есептер таратылып беріледі


1 топ Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару

  1. 2) 3) (-4а) (-5в)


2 топ көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару


  1. 2) 3) (-3а)2в(-с)


Үйрете отырып үйрену оқушыларға есептер беріліп тапсырмалар топ арасында алмасып отып, көмек береді.


Өрнекті ықшамдау:


1. ( )

2. (4 )

3. ху


1.( )

2. (7 )

3.10


Қатені түзет:оқушылар есептердің шығару жолынта қате жіберіп есеп шығарып, екінші топ қатесін табады:


Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатыңдар:


1. иррационалдықтан босату


2. (-2 )3 стандарт түрге келтіру



1. иррационалдықтан босату


2.(-2ху3)4 стандарт түрге келтіру


Кім жылдам: Түбір астынан шығару ауызша


23=8

33=27

43=64

53=125

63=216

73=343

83=512

93=729


Сабақты қорытындылау: Кері байланыс беру.

Сабаққа мақсат қою.

Үйге тапсырма:

Бағалау :






КММ «Сарыадыр негізгі мектебі»















АШЫҚ САБАҚ


Тақырыбы: Бірмүше және квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру

Пысықтау есептерін шығару

7-8 сынып













Математика пәнінің мұғалімі: А.Б.Кошанов







2017 оқу жылы






Бағалау парағын


Аты - жөні

Үй тапсырмасын тексеру

Үйрете отырып үйрену

Қатені түзет

Кім жылдам

1






2






3







«0» сабаққа мүлдем қатысқан жоқ

«1» сабаққа қатысты бірақ жұмыс жасаған жоқ

«2» сабаққа қатысты орташа жұмыс жасады

«3» сабаққа белсенді қатысты




































Қатені түзет:оқушылар есептердің шығару жолынта қате жіберіп есеп шығарып, екінші топ қатесін табады:


Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатыңдар:


1. иррационалдықтан босату


2. (-2 )3 стандарт түрге келтіру










































Қатені түзет:оқушылар есептердің шығару жолынта қате жіберіп есеп шығарып, екінші топ қатесін табады:


Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатыңдар:




1. иррационалдықтан босату


2.(-2ху3)4 стандарт түрге келтіру


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!