Материалдар / Бірмүше және квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру

Бірмүше және квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Бірмүше және квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру арқылы өрнектерді ықшамдауды үйрету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2018
477
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы: Бірмүше және квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіруСабақтың мақсаты: Бірмүше және квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру арқылы өрнектерді ықшамдауды үйрету.Күтілетін нәтиже:
  • Сандардың квадратын таба біледі
  • Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіре алады
  • Бірмүшені квадраты түріне келтіре алады
  • Дәрежеге шығара алады.
Модуль: сын тұрғысынан ойлауӘдіс – тәсілдері: Үйрете отырып үйрену, қатені түзет,фасилитация ..,Бағалау : оқушыларды формативті1.Ұйымдастыру кезеңі2. Ұй тапсырмасын тексеру3. Жаң сабақты бекіту4. Есептер шығаруСабақтың барысы Мұғалімнің әрекетіОқушыларды сабақ бастамас бұрын топқа бөліп алу.10,11,12,13,14,15 сандардың квадратың анықтау 100, 121,144,169,196,225.Көшбасшымен, сыншы тағайындаладыБағалау парағын тарату.

Аты - жөніҮй тапсырмасын тексеруҮйрете отырып үйренуҚатені түзетКім жылдам
1









2









3









«0» сабаққа мүлдем қатысқан жоқ«1» сабаққа қатысты бірақ жұмыс жасаған жоқ«2» сабаққа қатысты орташа жұмыс жасады«3» сабаққа белсенді қатысты

Үй тапсырмасы байланысты бірнеше есептер таратылып беріледі

1 топ Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару
  • 2) 3) (-4а) (-5в)


2 топ көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару

  • 2) 3) (-3а)2в(-с)


Үйрете отырып үйрену оқушыларға есептер беріліп тапсырмалар топ арасында алмасып отып, көмек береді.

Өрнекті ықшамдау:

1. () 2. (4) 3. ху

1.() 2. (7) 3.10

Қатені түзет:оқушылар есептердің шығару жолынта қате жіберіп есеп шығарып, екінші топ қатесін табады:

Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатыңдар:

1. иррационалдықтан босату

2. (-2)3 стандарт түрге келтіру



1. иррационалдықтан босату

2.(-2ху3)4 стандарт түрге келтіру

Кім жылдам: Түбір астынан шығару ауызша

23=8 33=27 43=64 53=125 63=216 73=343 83=512 93=729

Сабақты қорытындылау: Кері байланыс беру.Сабаққа мақсат қою.Үйге тапсырма:Бағалау :









КММ «Сарыадыр негізгі мектебі»



























АШЫҚ САБАҚ

Тақырыбы: Бірмүше және квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіруПысықтау есептерін шығару7-8 сынып























Математика пәнінің мұғалімі: А.Б.Кошанов











2017 оқу жылы









Бағалау парағын

Аты - жөніҮй тапсырмасын тексеруҮйрете отырып үйренуҚатені түзетКім жылдам
1









2









3











«0» сабаққа мүлдем қатысқан жоқ«1» сабаққа қатысты бірақ жұмыс жасаған жоқ«2» сабаққа қатысты орташа жұмыс жасады«3» сабаққа белсенді қатысты





































































Қатені түзет:оқушылар есептердің шығару жолынта қате жіберіп есеп шығарып, екінші топ қатесін табады:

Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатыңдар:

1. иррационалдықтан босату

2. (-2)3 стандарт түрге келтіру

















































































Қатені түзет:оқушылар есептердің шығару жолынта қате жіберіп есеп шығарып, екінші топ қатесін табады:

Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатыңдар:





1. иррационалдықтан босату

2.(-2ху3)4 стандарт түрге келтіру

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ