1.Топтық тапсырма.
«Жасырын сөз» әдісі.
Жаңа тақырыпты
ашу:
Сабақтың тақырыбы
мен мақсатын айқындау үшін әр топтағы оқушыларға конверт беремін.
Конверттің ішіндегі сөздерден сөйлем құрастыра отырып, оқушылар
бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын
анықтайды.
Оқулықтан тақырыпты
оқи отырып, постер қорғау арқылы жаңа сабақты
түсінеді.
ІІ.«Қораптағы қазына» әдісі
Оқушылар оқулықтағы №2.1; № 2.2; №2.3; №2.4 тапсырмаларын
орындау арқылы қораптың қақпағын ашып қазынаға ие
болады.
ІІІ. Интерактивті
тақтамен жұмыс.
тапсырманы тақтада
орындайды.
ІҮ.Ширату: «Айна» әдісі
арқылы жүргізіледі. Оқушылар жұптасып тұрады.
Екеуінің бірі уақытша айна
болады, яғни өз жұптасының барлық қимылын қайталайды. Содан кейін
жұптағылар рөлдерін өзара ауыстырады. Олардың бірі орындаушы, ал
екіншісі оның айнадағы
бейнесі.
Ү. Жеке жұмыс: Сыныптағы
оқушылардың барлығының білім деңгейі бірдей болмайды.Сондықтан
оқушылардың қажеттілігін анықтау
мақсатында «Суреттер галереясы
» әдісі арқылы төмендегідей
саралау тапсырмаларын
беремін.
1.
2.
10а2b*(-аb2)*0,6a3
3.
Тапсырманы орындап болған оқушы қабырғадан өзіне тиесілі
суреттін тұсына барады. 1-тапсырма
Төмендегі
бірмүшелерді
стандарт түрдегі
бірмүшеге
келтіріңіз:
а)
(-а7b3)2 4аb9 ;
b)
0,25а2b4*(-8ba3)
c)
(3x2y)2*(2xy2)3
Дескриптор Білім алушы
-
коэффициентерін көбейтеді;
-
негіздері бірдей дәрежелердің көрсеткіштерін қосады;
-
бірмүшені дәрежелейді;
-
бірмүшені стандарт түрде жазады.
Бағалау
Жауаптары бірдей
ме?, әлде өзгешелік бар ма? Өзгешелік болса, неге? Қате кімнен
кетті?-деген сұрақтар қою арқылы сұрау, содан кейін барып
таныстырылымнан дұрыс жауапты
көрсетемін.
Ү І. Кері байланыс .
«Ортадағы қаламсап» әдісі. Үш
топтан
сабаққа араласпай
шет отырған балалардың қаламын жинап аламын. Оқушылар бүгінгі
тақырып бойынша сұрақ тастайды. Менің суырған қаламым кімге тиесілі
сол оқушы сұраққа жауап
береді.
Дескриптор:
а) берілген
бірмүшені стандарт түрге
келтіреді;
б) стандарт түрдегі
бірмүше айнымалыларының
мәндерін дұрыс
қояды;
в) Өрнектің мәнін
дұрыс табады.
2. Бірмүшені стандарт түрде
жазып, коэффициенті мен дәрежесін анықтай
алады.
тең көбейткіштерді дәрежеге
шығарады;
|