|
С Пәні: Алгебра Күні: 04.10.17 ж Сыныбы: 7 «Б» |
Бірмүше және бірмүшелерге амалдар қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сілтеме |
Күнтізбелік жоспар, орта мерзімдік жоспар. Мұғалімге арналған нұсқаулық. Оқулық. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы мақсаты |
оқушыларға бірмүшелерге амалдар қолдануды есептеуде пайдалана білуге үйрету. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқыту нәтижесі |
Есептеуде бірмүшелерге амалдар қолданады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқыту формасы |
Сыныппен, топтық, жұптық жұмыс жүргізу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқытуда қолданылатын модульдер мен әдіс -тәсілдері |
Миға шабуыл, ой қозғау сұрақтары. «Кубизм» әдісі. Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясы. Оқыту үшін және оқуды бағалау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құрал - жабдықтар |
Үлестірме қағаздар, бағалау бетшесі, карточкалар, смаликтер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кезең |
Мұғалімнің іс -әрекеті |
Оқушының іс -әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 кезең Ұйымдастыру Үй тапсырма тексеру |
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. № 100-есеп 3m*4m=12m2 -35a4b4a3=-35a7b4 -2b2*3x=-6b2x 25bc*(0.2ac)=5abc2 Z5z2z=z8 -ab*0.5=-0.5ab -a*1/2a2b=-1/2a3b -x3x=-x4 -4ca2*1/12bc=-1/3a2bc2 -m*(-m3)=m4 8bc*(0.5ab)=4ab2c -3b2a*1/9c2a=-1/3a2b2c2 «Кубизм» әдісі (ой қозғау сұрақтары)
|
Оқушылар үйге тапсырманы тақтада орындайды Оқушылар ой қозғау сұрақтарына нақтылай жауап береді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 кезең Сабақ бойынша тапсырмалар Тапсырма көздері 3 кезең Сабақты бекіту |
Мағынаны ашу . Бірмүше және бірмүшелерге амалдар қолдану “Адамның құндылығы – оның ойлау қабілетінде” Егер айтсаң – ұмытпаймын, Көрсетсең – есімде қалады, Қызықтырсаң – түсінемін. Блез Паскаль Бірнеше бірмүше қосу немесе азайту амалдарымен біріктірілген болса, ондай өрнекті алгебралық қосынды деп аталады
1-мысал. 5х2+3х2+2х2=10x2 Қарама-қарсы бірмүшелердің қосындысы 0 –ге тең. 2-мысал. 5ху-4ху=ху
3-мысал. Екі немесе одан да көп бірмүшелерді көбейту үшін алдымен олардың коэффициенттерін көбейтіп, одан кейін көбейтілген бірмүшедегі әрбір әріпті жеке-жеке көбейтіп, дәреже көрсеткіштерімен бірінен соң бірін жазады.
4-мысал. Бірмүшені дәрежеге шығару, оның коэффициетін сол дәрежеге шығарып, әрбір әріп көбейткіштің дәреже көрсеткішін бірмүшеге шығарылатын дәреже көрсеткішке көбейтіп, шыққан дәрежелерді бірінен соң бірін жазады.
5-мысал. Бөлінгіштің коэффициентін бөлгіштің коэффициентіне бөлу керек. Коэффициенттің жанына әрқайсысының дәреже көрсеткіші бөлінгіштегі дәреже көрсеткішпен бөлгіштегі дәреже көрсеткіштің айырмасына тең әрбір әріпті ретімен тізіп жазу керек. “Жұмыла көтерген жүк жеңіл ” (топтық жұмыс) 1-топ. 2-топ.
3-топ. 4-топ.
2-тапсырма. «Кім зерек?» ойыны. Бірмүшелерге амалдар қолдануға есептер берілген. Егер есептерді дұрыс шешсек, құстың аты шығады.
Колибри
әлемдегі ең кішкентай құс.
Оның көлемі түкті арамен бірдей, ал салмағы 1,5 – 2
грамм. 3-тапсырма. Раффлезия - әлемдегі ең үлкен гүл. Оның жапырағы да, сабағы да, тамыры да жоқ. Оның салмағы 4-6 кг болады. Ол орамжапыраққа ұқсас, ал ашылған күйінде диаметрі қанша метрге жететінін білгің келсе төмендегі есепті шығар.
Жауабы: 1,5 м Ой толғаныс Сөзжұмбақ «Қазақстан». Шығармашылық жұмыс
1. Математикалық амалдың бірі. 2. Алгебра оқулығының авторы. 3. Қосу амалына кері амал. 4. y=ax2 функциясының графигі қалай аталады? 5. Айырмашылығы таңбасында ғана болатын сандар? 6. Алымы бөлімінен үлкен болатын бөлшек қалай аталады? 7. Әріпті өрнектердің теңдігін не дейміз? 8. Бүтін және бөлшек сандарды қандай сандар деп атаймыз? 9. Санауға қолданатын сандар
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жауаптары:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытындылау |
Математикалық сөздіктерді табу Бір, сәуле, бұрыс, теңдеу, шеңбер, аралас, еселік, дұрыс, сан, бөлу, бөлшек, қосу,
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия |
«Желкенді қайық»
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Өзін –өзі бағалау, топтар бірін –бірі белсенділігіне қарай бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма беру |
“Өздігінен еңбек – білім мұратына жеткізбек” № 115 - есеп |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бірмүше.Бірмүшені стандарт түрге келтіру.
Бірмүше.Бірмүшені стандарт түрге келтіру.
|
С Пәні: Алгебра Күні: 04.10.17 ж Сыныбы: 7 «Б» |
Бірмүше және бірмүшелерге амалдар қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сілтеме |
Күнтізбелік жоспар, орта мерзімдік жоспар. Мұғалімге арналған нұсқаулық. Оқулық. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы мақсаты |
оқушыларға бірмүшелерге амалдар қолдануды есептеуде пайдалана білуге үйрету. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқыту нәтижесі |
Есептеуде бірмүшелерге амалдар қолданады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқыту формасы |
Сыныппен, топтық, жұптық жұмыс жүргізу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқытуда қолданылатын модульдер мен әдіс -тәсілдері |
Миға шабуыл, ой қозғау сұрақтары. «Кубизм» әдісі. Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясы. Оқыту үшін және оқуды бағалау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құрал - жабдықтар |
Үлестірме қағаздар, бағалау бетшесі, карточкалар, смаликтер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кезең |
Мұғалімнің іс -әрекеті |
Оқушының іс -әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 кезең Ұйымдастыру Үй тапсырма тексеру |
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. № 100-есеп 3m*4m=12m2 -35a4b4a3=-35a7b4 -2b2*3x=-6b2x 25bc*(0.2ac)=5abc2 Z5z2z=z8 -ab*0.5=-0.5ab -a*1/2a2b=-1/2a3b -x3x=-x4 -4ca2*1/12bc=-1/3a2bc2 -m*(-m3)=m4 8bc*(0.5ab)=4ab2c -3b2a*1/9c2a=-1/3a2b2c2 «Кубизм» әдісі (ой қозғау сұрақтары)
|
Оқушылар үйге тапсырманы тақтада орындайды Оқушылар ой қозғау сұрақтарына нақтылай жауап береді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 кезең Сабақ бойынша тапсырмалар Тапсырма көздері 3 кезең Сабақты бекіту |
Мағынаны ашу . Бірмүше және бірмүшелерге амалдар қолдану “Адамның құндылығы – оның ойлау қабілетінде” Егер айтсаң – ұмытпаймын, Көрсетсең – есімде қалады, Қызықтырсаң – түсінемін. Блез Паскаль Бірнеше бірмүше қосу немесе азайту амалдарымен біріктірілген болса, ондай өрнекті алгебралық қосынды деп аталады
1-мысал. 5х2+3х2+2х2=10x2 Қарама-қарсы бірмүшелердің қосындысы 0 –ге тең. 2-мысал. 5ху-4ху=ху
3-мысал. Екі немесе одан да көп бірмүшелерді көбейту үшін алдымен олардың коэффициенттерін көбейтіп, одан кейін көбейтілген бірмүшедегі әрбір әріпті жеке-жеке көбейтіп, дәреже көрсеткіштерімен бірінен соң бірін жазады.
4-мысал. Бірмүшені дәрежеге шығару, оның коэффициетін сол дәрежеге шығарып, әрбір әріп көбейткіштің дәреже көрсеткішін бірмүшеге шығарылатын дәреже көрсеткішке көбейтіп, шыққан дәрежелерді бірінен соң бірін жазады.
5-мысал. Бөлінгіштің коэффициентін бөлгіштің коэффициентіне бөлу керек. Коэффициенттің жанына әрқайсысының дәреже көрсеткіші бөлінгіштегі дәреже көрсеткішпен бөлгіштегі дәреже көрсеткіштің айырмасына тең әрбір әріпті ретімен тізіп жазу керек. “Жұмыла көтерген жүк жеңіл ” (топтық жұмыс) 1-топ. 2-топ.
3-топ. 4-топ.
2-тапсырма. «Кім зерек?» ойыны. Бірмүшелерге амалдар қолдануға есептер берілген. Егер есептерді дұрыс шешсек, құстың аты шығады.
Колибри
әлемдегі ең кішкентай құс.
Оның көлемі түкті арамен бірдей, ал салмағы 1,5 – 2
грамм. 3-тапсырма. Раффлезия - әлемдегі ең үлкен гүл. Оның жапырағы да, сабағы да, тамыры да жоқ. Оның салмағы 4-6 кг болады. Ол орамжапыраққа ұқсас, ал ашылған күйінде диаметрі қанша метрге жететінін білгің келсе төмендегі есепті шығар.
Жауабы: 1,5 м Ой толғаныс Сөзжұмбақ «Қазақстан». Шығармашылық жұмыс
1. Математикалық амалдың бірі. 2. Алгебра оқулығының авторы. 3. Қосу амалына кері амал. 4. y=ax2 функциясының графигі қалай аталады? 5. Айырмашылығы таңбасында ғана болатын сандар? 6. Алымы бөлімінен үлкен болатын бөлшек қалай аталады? 7. Әріпті өрнектердің теңдігін не дейміз? 8. Бүтін және бөлшек сандарды қандай сандар деп атаймыз? 9. Санауға қолданатын сандар
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жауаптары:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытындылау |
Математикалық сөздіктерді табу Бір, сәуле, бұрыс, теңдеу, шеңбер, аралас, еселік, дұрыс, сан, бөлу, бөлшек, қосу,
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия |
«Желкенді қайық»
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Өзін –өзі бағалау, топтар бірін –бірі белсенділігіне қарай бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма беру |
“Өздігінен еңбек – білім мұратына жеткізбек” № 115 - есеп |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз



















