Материалдар / Бірмүше.Бірмүшенің стандарт түрі 7-сынып ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бірмүше.Бірмүшенің стандарт түрі 7-сынып ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге ҚМЖ жасауда қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2018
2025
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді: күні:10.10.2018 ж.

Тақырыбы:

Сабақ 16

Бірмүше. Бірмүшенің стандарт түрі.

Күні,айы:

Мұғалімнің аты-жөні: Абенова Нурайм

7 сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.2.1.2 бірмүше анықтамасын білу, оның коэффициенті мен дәрежесін табу;

7.2.1.3 бірмүшені стандарт түрде жазу;

7.2.1.4 бірмүшелерді көбейтуді орындау және бірмүшені көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде көрсету;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Бірмүше, бірмүшенің коффициентін, стандарт түрін, ұқсас бірмүшелерді біріктіруді түсіндеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады

Оқушылардың басым бөлігі:

Нұсқауларды пайдаланып, есептерге арналған тапсырмаларды орындайды..

Кейбір оқушылар:

Жеке, топтық жұмыс жасауға үйренеді, білгенін, түсінгенін салыстыруға, талқылауға, ой елегінен өткізуге дағдыланады, бірмүшеге байланысты есептер шығаруды меңгереді

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы(2-5 минут)

(МК)



Сабақтың ортасы (6-35 минут)

(МК,Ұ

Пікірталас сұрақтарымен жұмыс

Ассоциация құру

Shape1

Бірмүшенің стандарт түрі








Оқушыларға пікірталас кезеңін өткізу, автордың өлнеңдегі сипаттамасы бойынша сипаттау

Сұраққа сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап береді.

Тақырып туралы өз ойларын жазады. Өз ойларын айтады.

Тапсырма беру

1. * m∙ 2х=4mх

2. х5у ∙ ху3 * = х6у4z

3. (-0,3 *) ∙ (-5 *) = 1,5 mn

4. 1,2хуz ∙ 5* = 6х2уz Жауаптары:1. 2m∙ 2х=4mх

2.х5у ∙ ху3z= х6у4z

3.(-0,3 m) ∙ (-5 n) = 1,5 mn

4.1,2хуz ∙ 5х = 6х2уz


Әрбір теңдіктің тұсына дұрыс, бұрысын +; -белгісін қоюларыңыз керек.

1.(5а3 ) 2 =25 а6

2. (3а 2х) 3 =27а 4 х3

3. (13x 2) 3 =39x6

4.(-3х2)2 = -9х4

5.(-2а4в2)3= -8а12в6

6.(0,5а2х)2 = 0,25а4х2

Әр оқушыға үлестірме парақтар беріліп, оқушылар осыған сәйкес тапсырмаларды орындайды және әркім өз жауаптарымен алмасып бір-бірін тексереді

. «Шешуші сәт».

1) 3a²b·4a 4)12a³b 7)7a²b 10) 12a²b

2) -5x³y³·2xy 5)-7x³y 8) -7x³y 11)-3x³y³

3) 10bc²·3b³c 6)30bc 9)13b³c 12)30b³c



Сәйкестендіру кестесі(2оқушы тақтаға шығып орындайды)

I топ. II топ.

  1. 4a²·3ab 24ab² 1)5a³·2a²b -32x³y³

  2. -7xy²·3x 12a³b 2)-8x²y³·4x 18a

  3. 8a³b·3ab (-21x²y²) 3)9ab²·2a² 10ab



Симантикалық карта.(топ басшылары тақтада)

Бірмүше

Көбейту

Бірмүше

Көбейтінділер мәні





1

4a²b

*

3ab²


+



2

-5xy³

*

2x²

+




3

10y

*

2y³




+

4

6c²

*

3c²



+




Оқулық



1Жұмыс дәптері

Сабақтың соңы( 35-40 мин)

(Қ)

Интервью әдісі

Соңында интервью әдісін пайдалану арқылы жаңа тақырыпты меңгерту және сабақты талдату

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша бір- біріне жаңа тақырып көлемінде интервью арқылы сұрақ- жауап жүргізу

Ол үшін әр топтан ортаға оқушы шығып интервью сәтін жүргізеді

Әр топтан бір-бір оқушыдан тақтада есеп шығару жолдарын көрсетеді.


1)Өрнекті ықшамдаңдар: (0,2m2n)3∙1000m4n7

А) 8m10n10В) 200m10n10C)0,008m9n10Д) 8m12n12

2)Бірмүшені стандарт түрге келтіріңдер: -7c8∙(-0,4c3)2

А) 2,8с13 В) -2,8с13C)1,12с14Д) -1,12с14

3)Бірмүшенің мәнін табыңдар: 5х3 , х=2

А) 30 В) 40C)20 Д)50

4) Бірмүшенің квадраты түрінде өрнектеңдер: 144a4y2

А) (12а2у2)2 В) (-12а2у2)2C) (12ау2)2Д) (12а2у)2

5) Өрнекті стандарт түрдегі бірмүшеге келтіріңдер:0,2a2b3∙ (-5a3b)2

А) 5а8в5В) -5а8в5C) -5а5в8Д) 5а5в5


Жауаптары: 1.А

2.Д

3.В

4.Д

5.А

Бекіту сұрақтары:

  1. Бірмүше дегеніміз не?

  2. Бірмүшенің стандарт түрі дегеніміз не?

  3. Бірмүшенің коэффициенті дегеніміз не?

  4. Ұқсас мүше дегеніміз не?



Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!