Тақырыбы: Сабақ 16 | Бірмүше. Бірмүшенің стандарт түрі. |
Күні,айы: | Мұғалімнің аты-жөні: Абенова Нурайм |
7 сынып | Сабаққа қатысқан оқушылар саны: | Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 7.2.1.2 бірмүше анықтамасын білу, оның коэффициенті мен дәрежесін табу;7.2.1.3 бірмүшені стандарт түрде жазу;7.2.1.4 бірмүшелерді көбейтуді орындау және бірмүшені көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде көрсету; |
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар:Бірмүше, бірмүшенің коффициентін, стандарт түрін, ұқсас бірмүшелерді біріктіруді түсіндеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады |
| Оқушылардың басым бөлігі:Нұсқауларды пайдаланып, есептерге арналған тапсырмаларды орындайды.. |
| Кейбір оқушылар:Жеке, топтық жұмыс жасауға үйренеді, білгенін, түсінгенін салыстыруға, талқылауға, ой елегінен өткізуге дағдыланады, бірмүшеге байланысты есептер шығаруды меңгереді |
Сабақтың барысы |
Сабақтың кезеңдері | Жоспарланған жұмыс | Ресурстар |
Сабақтың басы(2-5 минут) | (МК)
|
|
Сабақтың ортасы (6-35 минут) | (МК,Ұ Пікірталас сұрақтарымен жұмысАссоциация құру
Оқушыларға пікірталас кезеңін өткізу, автордың өлнеңдегі сипаттамасы бойынша сипаттау Сұраққа сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап береді.Тақырып туралы өз ойларын жазады. Өз ойларын айтады.Тапсырма беру1. * m∙ 2х=4mх 2. х5у ∙ ху3 * = х6у4z 3. (-0,3 *) ∙ (-5 *) = 1,5 mn 4. 1,2хуz ∙ 5* = 6х2уz Жауаптары:1. 2m∙ 2х=4mх 2.х5у ∙ ху3z= х6у4z 3.(-0,3 m) ∙ (-5 n) = 1,5 mn 4.1,2хуz ∙ 5х = 6х2уz
Әрбір теңдіктің тұсына дұрыс, бұрысын +; -белгісін қоюларыңыз керек. 1.(5а3 ) 2 =25 а6 2. (3а 2х) 3 =27а 4 х3 3. (13x 2) 3 =39x6 4.(-3х2)2 = -9х4 5.(-2а4в2)3= -8а12в6 6.(0,5а2х)2 = 0,25а4х2Әр оқушыға үлестірме парақтар беріліп, оқушылар осыған сәйкес тапсырмаларды орындайды және әркім өз жауаптарымен алмасып бір-бірін тексереді. «Шешуші сәт».1) 3a²b·4a⁴ 4)12a³b⁵ 7)7a²b⁴ 10) 12a²b⁴2) -5x³y³·2xy 5)-7x³y⁴ 8) -7x³y⁴ 11)-3x³y³3) 10bc²·3b³c⁴ 6)30b⁴c⁶ 9)13b³c⁶ 12)30b³c⁴
Сәйкестендіру кестесі(2оқушы тақтаға шығып орындайды)I топ. II топ.4a²·3ab 24a⁴b² 1)5a³·2a²b -32x³y³-7xy²·3x 12a³b 2)-8x²y³·4x 18a⁶b²8a³b·3ab (-21x²y²) 3)9a⁴b²·2a² 10a⁵b
Симантикалық карта.(топ басшылары тақтада)
|
Оқулық
№1Жұмыс дәптері |
Сабақтың соңы( 35-40 мин) | (Қ) Интервью әдісіСоңында интервью әдісін пайдалану арқылы жаңа тақырыпты меңгерту және сабақты талдату Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша бір- біріне жаңа тақырып көлемінде интервью арқылы сұрақ- жауап жүргізуОл үшін әр топтан ортаға оқушы шығып интервью сәтін жүргізедіӘр топтан бір-бір оқушыдан тақтада есеп шығару жолдарын көрсетеді.
1)Өрнекті ықшамдаңдар: (0,2m2n)3∙1000m4n7 А) 8m10n10В) 200m10n10C)0,008m9n10Д) 8m12n12 2)Бірмүшені стандарт түрге келтіріңдер: -7c8∙(-0,4c3)2 А) 2,8с13 В) -2,8с13C)1,12с14Д) -1,12с14 3)Бірмүшенің мәнін табыңдар: 5х3 , х=2 А) 30 В) 40C)20 Д)50 4) Бірмүшенің квадраты түрінде өрнектеңдер: 144a4y2 А) (12а2у2)2 В) (-12а2у2)2C) (12ау2)2Д) (12а2у)2 5) Өрнекті стандарт түрдегі бірмүшеге келтіріңдер:0,2a2b3∙ (-5a3b)2 А) 5а8в5В) -5а8в5C) -5а5в8Д) 5а5в5
Жауаптары: 1.А 2.Д 3.В 4.Д 5.АБекіту сұрақтары:Бірмүше дегеніміз не?Бірмүшенің стандарт түрі дегеніміз не?Бірмүшенің коэффициенті дегеніміз не?Ұқсас мүше дегеніміз не?
|
|
Қосымша ақпарат |
Қорытындылау | Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
|
|
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2. |