Бөлім:
|
Көпмүшелер
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
07.10.2024ж
|
Сынып:
7
|
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Бірмүшелер және оларға амалдар
қолдану. Бірмүшенің дәрежесі және стандарт
түрі
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
|
7.2.1.2бірмүше анықтамасын
білу, оның коэффициенті мен дәрежесін
табу;
7.2.1.3бірмүшені стандарт
түрде жазу;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Бірмүше, бірмүшенің
коффициентін, стандарт түрін, ұқсас бірмүшелерді біріктіруді
түсіндеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын
қалыптастырып дамытады
|
Сабақ
барысы:
|
Уақыты/
кезеңдері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдас-
тыру
кезеңі
5мин
|
Сәлемдесу;
Сыныптағы
оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал
туындату;
Оқушыларды
түгелдеу;
Сабақтың мақсатымен
таныстыру
|
Мұғаліммен
сәлемдесу;
Сыныпта жағымды
ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін
білдіру;
Сабақтың мақсатын мұғаліммен
бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне
жүгіну
|
Ауызша бағалауды
қоданамын
«Өте
жақсы»
«Жарайсың»
|
Тақта;
Оқулық;
|
Сабақтың
басы
10
минут
|
Жаңа тақырыпты
түсіндіру
Бірмүше және оның стандарт
түрі
Анықтама. Санды және әріпті көбейткіштер мен
олардың дәрежелерінің көбейтіндісі бірмүше деп
аталады.
Мысалы: abc,
4a2x3y, 2x2y өрнектері бірмүше болып
табылады. Өрнек бір ғана санды
көбейткіш және негіздері әр түрлі дәрежелерден тұратын
бірмүшені стандарт түрде
берілген бірмүше деп
аталады.
Стандарт түрде жазылған
бірмүшенің санды көбейткіші бірмүшенің коэффициенті деп атаймыз.
Мысалы: 9x, коэффициенті 9.
|
Оқушылар мұғалімді
тыңдайды; сұрақтарына жауап береді, мысалдар
келтіреді
Сұрақтарға жауап береді
Тақырып бойынша ресурстарды қарап,
танысады
Анықтама. Әріптері ортақ бөлігі
бар және бір-бірінен айырмашылығы тек қана коэффициентте болатын
бірмүшелер ұқсас бірмүшелер деп
аталады.
Мысалы: 5ab,
-14ab.
|
Мактау мадақтау арқылы
бағалау:
Жарайсың!
Өте
жақсы!
Жақсы!
Керемет!
|
Тақта;
|
Сабақтың
ортасы
25минут
|
Бекіту тапсырмаларын
орындау
№10.1 қайсылары
бірмүше екенін айтады
№10.2 берілген
өрнектердің араснан стандарт түрде жазылған бірмүшелерді
атайды
№10.3 стандарт түрде
жазыңдар
-
8x5x
-
–b4b4b
-
xyx4
-
–a5(-a8)
-
7nm4(-8n3)
|
№10.4
Бірмүшені стандарт түрде
жазыңдар
-
1,8a5b7a10
-
-
2.8xt5(-0.5x2t)
|
«Басбармақ» әдісімен
бір – бірін бағалау жүргізіледі
|
Тақта;
оқулық
|
|
№10.9 бірмүшенің дәрежесін
табыңдар
|
№10.12 бірмүшені екінші бірмүшенің
квадраты түрінде жазыңдар
16a6
100m8n4
|
ҚБ: Жұпта өзара
бағалау «+», « -
», қызықты
|
7-сынып, Алгебра, авторы АЕ
Әбілқасымова..-Алматы,Мектеп2017
|
|
№10.14
Егер
5х2у3=8 болса,
онда
45х2у3
3х2у3
-5,5х2у3
25х4у6
125х6у9
х8у12
|
№10.15
(a5b3)6·(a7b4)5:
(a21b12)3
өрнегін
ықшамдап, a= b=
Болғандағы мәнін
есепте
|
Жұпта өзара
бағалау «+», « -
», қызықты
|
Такта
7-сынып, Алгебра, авторы АЕ
Әбілқасымова..-Алматы,Мектеп2017
|
|
Жеке
тапсырма
Есептеңіздер:
а) б)
в)
2. Өрнектің мәні оң
немесе теріс сан болатынын
анықтаңыздар:
а) б)
в)
3. Дәреже түрінде
жазыңыздар:
а) б)
в)
Дескриптор:
а) бүтін көрсеткішті
дәреженің формулаларын қолданады;
б) дәреженің
қасиеттерін қолданады;
в) дәреже түрінде
берілген өрнектің мәнін дұрыс
табады.
Бағалау:
Интербелсенді тақтада
көрсетілген жауаппен сәйкестендіріп, әрбір оқушы өзін-өзі тексеру
арқылы бағалайды
тапсырма
|
коэффициенті
|
дәрежесі
|
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор:
а) берілген өрнектегі бірнеше
тең көбейткіштерді топтастырады;
б) санды өрнектердің
көбейтіндісін есептейді;
в) тең көбейткіштерді дәрежеге
шығарады;
г) алынған бірмүшенің
коэффициентін жазады;
д) алынған бірмүшенің
дәрежесін көрсетеді.
|
ҚБ: Жұпта өзара
бағалау «+», « -
», қызықты
Бағалау
Оқушылар жеке орындап болған соң дайын жауаптар мен
дескрипторлар бойынша
бағалайды.
Мұғалім оқушылар жұмысын бақылап, оларға кері байланыс
береді.
|
Слайд
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
|
Жұппен
жұмыс
|
№1
Бірмүшені стандарт түрде
жазып, оның коэффициентін
көрсетіңдер
-
0.5m∙2x=
-
-2aba
-
8b2b=
-
3ab(-2b)
-
x2y∙4.5x3
Дескриптор Білім
Алушы
- бірмүшені
бірмүшеге көбейтеді;
-
стандарт түрге келген
бірмүшенің коэффициентін анықтайды
|
№2
Бірмүшенің квадраты түріне
келтіріңдер
16а4
169х6
0,04b12
m6
Дескриптор Білім
Алушы
- бірмүшені
бірмүшеге көбейтеді;
-
Бірмүшенің квадраты түріне
келтіреді
|
Оқушылар дайын жауаппен, жұпта
қатар отырған оқушылар бірін-бірі тексеріп
бағалайды.
|
Слайд
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
|
Қосымша
тапсырмалар
|
Бірмүшені стандарт түрге
келтіріңдер.
1) 3m(-5my);
2) 9 3
100x2xy3y.
3) xyxyxz;
4) 6 0,2(mnp)3
Дескриптор Білім
Алушы
- бірмүшені
бірмүшеге көбейтеді;
-
стандарт түрге
келтіреді
|
№
Қолайлы тәсілмен
есепте
-
-
-
-
-
-
|
«Басбармақ» әдісімен
бір – бірін бағалау жүргізіледі
|
Тақта;
Слайд;
Оқулық
7-сынып, Алгебра,
авторы АЕ Әбілқасымова..-Алматы,Мектеп2017
|
|
Амалдаы
орындаңдар
|
Дәрежеге
шығарыңдар
|
ҚБ: Жұпта өзара
бағалау «+», « -
», қызықты
|
7-сынып, Алгебра, авторы АЕ
Әбілқасымова..-Алматы,Мектеп2017
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Қорытындылау.
Рефлексия.
Тіркесті
толықтырыңыз:
«Бүгін мен сабақта ...
білдім»
«Бүгін мен сабақта ...
үйрендім»
«Бүгін мен сабақта ...
таныстым»
«Бүгін мен сабақта ...
қайталадым»
«Бүгін мен сабақта ...
бекіттім»
Үй тапсырмасын
беремін
|
Сабақты
қорытындылау:
Өтілген мақсат бойынша
сұрақтар қою арқылы сабақты
қорытындылаймын.
1.Сабақтың мақсаты қандай
болды?
2.Сабақтың мақсатына жету үшін
нені білу керек?
3.Нені
түсінбедіңдер?
Сабақ соңында оқушылардан
рефлексия алу:
- тақырып бойынша не
білемін?
- тағы не білгім
келеді?
- не істей
аламын?
Үйге
тапсырма:№
|
Ынталандыру сөздерін қолдану
«жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»
1-10 баллдық жүйеде
бағаланады.
|
Бағалау
парақтары;
оқулық;
|