Материалдар / Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану. Бірмүшенің дәрежесі және стандарт түрі. Алгебра 7-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану. Бірмүшенің дәрежесі және стандарт түрі. Алгебра 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
осы тақырып бойынша ашық сабақ өттім
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2023
102
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ақсБөлім

Көпмүшелер

Педагогтің аты-жөні:

Омарова Римма Жұмаханқызы

Күні:

11.10.2023 жыл

Сынып: 7

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану. Бірмүшенің дәрежесі және стандарт түрі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7.2.1.4 бірмүшелерді көбейтуді орындау және бірмүшені көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде көрсету;

Сабақтың мақсаты:

Бірмүше ұғымын біледі, оның коэффициенті мен дәрежесін анықтай алады.Бірмүшенің түрін ажыратады, стандарт түрде жаза алады. Көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде көрсете алады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресус

тар

Сабақ

тың басы


7 минут



Ұйымдастыру кезеңі

Жағымды ахуал орнату. Оқушылар өз есімдерінің бас әрпінен басталатын сын есімді қосып есімдерін айтады

Санау арқылы топқа бөлінеді


Үй жұмысын сұрау

2.6-есеп


Ой қозғау.

1) Қандай өрнектерді бірмүше деп атайды ?

2) Кез келген бірмүшені стандарт түрге келтіруге болады ма ?


Балалар бүгін біз бірмүшелерге амалдар қолдануды, дәрежеге шығаруды үйренеміз.


«Блов ағашы» парақша беріледі. Оқушылар сабақ басында қай деңгейде тұрғандарын, сабақты қаншалықты деңгейде білетіндігін белгілейді.



Оқушылар

бір-бірінің дәптерін алып, үй жұмысын тексереді

«Көршіңді тексер» әдісі





Бас бармақ арқылы бағалау


15 минут











10 минут


Топтық жұмыс: «Айналмалы бекет» әдісі арқлылы

1-топ.

2.7-есеп

1) (3а2)3; 3) (-т2пk3)5.


2-топ.

2) (-2х4у2)3; 5) (-3а2в)4.


3-топ .

4) (2ав2)2; 6) (-а3в3с)2


Жұптық жұмыс: «Ватсап» әдісі

2.8-есеп

Бірмүшенің квадраты түріне келтіріңдер:

1) 16а4; 2) 169 х6; 3) 0,04 в12


2.9-есеп. Стандарт түрге келтіріңдер:

1) (-2а4в2)3; 2) (-а2вd3)5.



Оқушылар есепті тобымен бірге орындайды


1) (3а2)3=27а6: 3) –т6п3к


2)-8х12у6; 5) 81а8в4



4) 4а2в4; 6) –а6в6с2






1) (4а2)2; 2) (13х3)2




4а12в6; -а10в5d15




Топтардың бірі-бірі бағалауы (ауызша)








Дайын үлгі жауап



Алгебра -7 сынып





8 минут

жеке жұмыс: Сәйкестендіру

4a²·3ab 24a

8a³b·3ab (-21x²y²)

-7xy²·3x 12a³b

  1. 5a³·2a²b -32x³y³

  2. -8x²y³·4x 18a⁶b²

  3. 9a⁴b²·2a² 10a⁵b

  4. 2ава 12х3у

  5. 2у 2х 2а2в


4Прямая со стрелкой 1 Прямая со стрелкой 3 a²·3ab 24a

8Прямая со стрелкой 4 a³b·3ab (-21x²y²)

-7xy²·3x 12a³b

  1. 5Прямая со стрелкой 12 Прямая со стрелкой 13 a³·2a²b -32x³y³

-Прямая со стрелкой 14 8x²y³·4x 18a⁶b²

9a⁴b²·2a² 10a⁵b

2Прямая со стрелкой 15 Прямая со стрелкой 16 ава 12х3у

2у 2х 2а2в











Дескриптор:

-коэффициен

тін анықтайды

-бірмүше түрге келтіреді

-көбейтуді орындайды

-дәреженің қасиеттерін пайдаланады

-бірдей негізге келтіреді

-негіздері бірдей әріпті өрнектерді қосады

-стандарт түрге келтіреді

-бірмүшенің дәрежесін анықтайды

-сәйкестенді

реді

-шешімін табады





Cабақ

тың соңы


3 минут




2 минут

Бекіту

  1. Бірмүшенің дәрежесі қалай анықталады ?

  2. Бірмүшелер қалай көбейтіледі ?

  3. Бірмүшелерді дәрежеге қалай шығарамыз ?


Рефлексия: «Блов ағашы».

Оқушылар сабақ соңында қандай деңгейде екендіктерін белгілейді














Үйге тапсырма: №2.10--есеп




Сабақ бойын

ша қоры

тынды

лап формативті бағалау















4Shape1 Shape2 a²·3ab 24a

8Shape3 a³b·3ab (-21x²y²)

-7xy²·3x 12a³b

5Shape6 Shape5 Shape4 a³·2a²b -32x³y³

-8x²y³·4x 18a⁶b²

9a⁴b²·2a² 10a⁵b

2Shape8 Shape7 ава 12х3у

2у 2х 2а2в




4Shape9 Shape10 a²·3ab 24a

8Shape11 a³b·3ab (-21x²y²)

-7xy²·3x 12a³b

5Shape14 Shape13 Shape12 a³·2a²b -32x³y³

-8x²y³·4x 18a⁶b²

9a⁴b²·2a² 10a⁵b

2Shape16 Shape15 ава 12х3у

2у 2х 2а2в



4Shape17 Shape18 a²·3ab 24a

8Shape19 a³b·3ab (-21x²y²)

-7xy²·3x 12a³b

5Shape22 Shape21 Shape20 a³·2a²b -32x³y³

-8x²y³·4x 18a⁶b²

9a⁴b²·2a² 10a⁵b

2Shape24 Shape23 ава 12х3у

2у 2х 2а2в



4Shape25 Shape26 a²·3ab 24a

8Shape27 a³b·3ab (-21x²y²)

-7xy²·3x 12a³b

5Shape30 Shape29 Shape28 a³·2a²b -32x³y³

-8x²y³·4x 18a⁶b²

9a⁴b²·2a² 10a⁵b

2Shape32 Shape31 ава 12х3у

2у 2х 2а2в




Жұптық жұмыс:

2,8-есеп. Бірмүшенің квадраты түріне келтіріңдер:

1) 16а4=(4а2)2 2) 169 х6=(13х3)2 3) 0,04 в12=(0,2в6)2


2.9-есеп. Стандарт түрге келтіріңдер:

1) (-2а4в2)3=12в6 2) (-а2вd

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!