2. Оқушылар білімдерін
жандандыру.
а)
Өткен тақырыптарға
шолу. Мұғалім өткен сабақтарда
қарастырылған материалды қайталау керектігіне оқушылар назарын
аудартады. Оқушылардың кейбірінен екі өрнектің қосындысының
квадраты формуласын, формуланың қалай тұжырымдалатынын сұрайды және
1-қосымшаға сәйкес мысалдарды орындап шығуды
ұсынады.
3. Сабақ тақырыбын анықтау.
Оқушыларды зерттеуге
мотивациялау.
1-қосымшадағы 5-мысалдағы
өрнекті ықшамдамай, тек қалай ықшамдауға болатыны туралы
оқушылардың ойларын сұрау. Мүмкін жауаптар (жақша ішіндегі екі
қосылғышты топтап формуланы қолдану, көпмүшені көпмүшеге көбейту
амалын орындау және т.б.) анықталған соң, қосылғыштардың саны
екіден артық болғанда қосындыны квадрат дәрежеге шығарудың қысқаша
көбейту формуласының бар екендігі хабарланады. Сабақ тақырыбы
тұжырымдалады, оқушылармен бірлесіп сабақтың мақсаты мен оқу
мақсаттары, оқу мақсаттарына сәйкес бағалау критерийлері
айқындалады.
4. Оқушыларды топтарға
бөлу. Зерттеу жоспарын
құру.
Оқушыларға мұғалім үстеліндегі
таратпа қағаздардың бірін алу ұсынылады. Таратпа қағаздардағы
ақпаратқа байланысты оқушылар үш оқушыдан құралатын 4 топқа
бөлінеді: an,
bk,
cm,
dx.
Оқушылар топтарға біріккен
соң, оларға қосылғыштардың саны екіден артық болғанда формуланы
қорытып шығарудың жоспарын құру
ұсынылады.
Зерттеу жоспарының мүмкін
варианты.
-
a, b және c үш өрнектің
қосындысының формуласын қорытып
шығару.
-
a, b, c және d төрт өрнектің
қосындысының формуласын қорытып
шығару.
-
Алынған нәтижелерді салытырып,
талдап, заңдылықты анықтау.
-
Бірнеше өрнектердің қосындысын
квадрат дәрежеге шығару ережесін
тұжырымдау.
-
Бірнеше өрнектердің қосындысын
квадрат дәрежеге шығару формуласын
жазу.
5.
Зерттеу.
Оқушылардың әрбір тобына
3-қосымшаға сәйкес зерттеу картасы таратылады. Оқушылар топ ішінде
зерттеу жоспарына сәйкес зерттеу картасында көрсетілген
тапсырмаларды орындайды.
6. Ақапартпен
алмасу.
Топтағы жұмысты орындап болған
соң оқушылар өз зерттеу карталарын тақтаға іледі. Мұғалім жұмыс
нәтижесін талқылауды ұйымдастырады. Зерттеу карталары және
тапсырмалар барлық топтарға ортақ болғандықтан талқылауды келесідей
ұйыдастыруға болады: бір топ өз нәтижелерін айтады басқа топтар өз
нәтижелерімен толықтырады, керек жағдайда түзетулер енгізіп
отырады.
7. Қорытындылау. Формуланы
қолдану мысалдарын
қарастыру.
Оқушыларға формуланы
қолдану мысалдарын қарастыру
ұсынылады..
|