Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бірөлшемді массивте деректерді енгізу және шығару
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Қ.Қасымов атындағы №28 ІТ мектеп-лицейі
Бөлім: |
Python тілінде алгоритмдерді программалау |
|
|
|||
Педагогтің аты-жөні: |
Баймуратова Ж.Б |
|
|
|||
Күні: |
18.01.2023ж. |
|
|
|||
Сыныбы: |
9г |
|
|
|||
Сабақтың тақырыбы |
Бірөлшемді массивте деректерді енгізу және шығару |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.3.3.1- бірөлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Массивке деректерді енгізу, шығару операторларын қолданып алгоритмдерді программалау. |
|||||
ЕББҚ оқушы |
Массивке деректерді енгізу, шығару операторларын қолданып алгоритмдерді программалауды мұғалімнің көмегімен орындау |
|||||
Зерттеу сұрақ |
Саралау тәсілдерін түрлендіріп қолдану арқылы оқушылардың толық оқу ортасына тартылуына қалай ықпал етеді? |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері /уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. Психологиялық ахуал Бүгінгі сабаққа позитівті тілек. Осындай жақсы көңіл-күймен бүгінгі сабағымызды өткізейік. |
Мұғаліммен сәлемдеседі. Психологиялық ахуал Оқушылар жарты шеңберге тұрып, бір-біріне тілек айтады. |
|
|
||
Үй тапсырмасын тексеру
Топқа бөлу |
OnlineMektep.org платформасы арқылы үй тапсырмасын тексеру
Оқушыларды «Фонарик» әдісі арқылы үш топқа бөледі. |
Оқушылар сілтеме арқылы берілген 9 тапсырманы орынтайды. Оқушылар берілген карточкадағы тапсырманы фонариктің көмегімен көріп, массивтің элементі, атауы, индексі бойынша топтасады. |
Ж етон арқылы бағалау
|
https://onlinemektep.org/schedule/14.01.2023/lesson/75b2a795-e07c-4446-b6c6-1ddd638107d2/progress
Оқытудың белсенді әдістері |
Жаңа сабаққа кіріспе
Топтық жұмыс
Сабақтың ортасы Саралау тапсырма. «Қарқын» әдісі Жеке жұмыс |
Тапсырма №1 «Ойлан, жұптас, бөліс» тәсілі Jamboard.google.com платформасы арқылы оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыру үшін «Ойлан, жұптас, бөліс» тәсілі арқылы тапсырма беріледі. Уақыттың шектеулі екенін айтып өтіледі. Сонымен қатар «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісінен күрделі ақпаратты синтездеп, таба алады. Оқушылар дерек көздерді шатастыруы мүмкін. 1 топ «Тізім» – Деректерді пернетақтадан енгізу. 2 топ «Индекс» – Деректерді кездейсоқ (random) операторымен енгізу. 3 топ «Элемент» - Деректерді файлдан оқыту Постерде аяқталмаған сөздер жазылады және астында тапсырма қадамдары көрсетіледі. Т апсырма 3 Массив элементтерін жазыңыз Атауы - Индекстері - Массив элементтері - Массивтің мәні - Өлшемі - Компьютердегі тәжірибелік жұмыс (Қауіпсіздік ережелерін еске түсіру) Тапсырма №2 "Үлгерім" жобасы 9-сыныпта N параллель сыныптар білім алады. 3-тоқсан бойынша осы сыныптардың жалпы үлгерім пайызы А[N] массив түрінде берілген (N 9-сыныпта N параллель сыныптар білім алады. 3-тоқсан бойынша осы сыныптардың жалпы үлгерім пайызы А[N] массив түрінде берілген (N <102). 9-сыныптардағы білім сапасы орташа және білім сапасы ең төмен сыныптың пайызын экранға шығар. Білім сапасы ең төмен сынып өз білімін 9-сыныптар бойынша орташа білім сапасына жеткізу үшін қанша пайыз көтеру керек екенін анықтайтын программа құрастыр. |
Түрлі ресурстар қолдана отырып, jamboard.google.com интернет ресурсы арқылы онлайн постерге салады
Дескриптор 1 топ
Дескриптор 2 топ
оператормен енгізуді программа кодымен көрсетеді
оператормен енгізудің тиімділігін тұжырымдайды
Дескриптор 3 топ
Мұғаліммен бірге талдайды. ЕББҚ оқушыға тапсырма 2 -тапсырманы оқушылар мұғаліммен бірге тапсырманы талдап, компьютерге кодын жазып, нәтижені экран бетіне шығарады. Программаның әрбір қатарының атқаратын қызметіне түсініктеме айтады.
ЕББҚ оқушы мұғалімнің көмегімен практикалық тапсырманы орындайды
|
Жетон арқылы бағалау Жетон арқылы бағалау Дескриптор
Дескриптор:
|
Информати ка. 9- сынып оқулығы
Қосымша ресурс https://www.youtube.com/watch?v=FVEpSghbO0s
Виртуалды тақтаға сілтеме https://jamboard.google.com/d/1w1D09KXifeRwitJy0VK3eMpuCzmBrjPLNO_FmHavPBk/viewer?f=2
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |