Материалдар / Бірөлшемді массивте деректерді енгізу және шығару
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бірөлшемді массивте деректерді енгізу және шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары іс-әрекетті зерттеу сабағы бойынша құрылымдаған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2023
276
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Қ.Қасымов атындағы №28 ІТ мектеп-лицейі


Бөлім:


Python тілінде алгоритмдерді программалау



Педагогтің аты-жөні:

Баймуратова Ж.Б



Күні:

18.01.2023ж.



Сыныбы:



Сабақтың тақырыбы

Бірөлшемді массивте деректерді енгізу және шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.3.3.1- бірөлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау

Сабақтың мақсаты

Массивке деректерді енгізу, шығару операторларын қолданып алгоритмдерді программалау.

ЕББҚ оқушы

Массивке деректерді енгізу, шығару операторларын қолданып алгоритмдерді программалауды мұғалімнің көмегімен орындау

Зерттеу сұрақ

Саралау тәсілдерін түрлендіріп қолдану арқылы оқушылардың толық оқу ортасына тартылуына қалай

ықпал етеді?



Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

/уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті


Бағалау

Ресурстар


(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Психологиялық ахуал

Бүгінгі сабаққа позитівті тілек.

Осындай жақсы көңіл-күймен бүгінгі сабағымызды өткізейік.

Мұғаліммен сәлемдеседі.



Психологиялық ахуал



Оқушылар жарты шеңберге тұрып, бір-біріне тілек айтады.









Үй тапсырмасын тексеру





Топқа бөлу

OnlineMektep.org платформасы арқылы үй тапсырмасын тексеру









Оқушыларды «Фонарик» әдісі арқылы үш топқа бөледі.

Оқушылар сілтеме арқылы берілген 9 тапсырманы орынтайды.








Оқушылар берілген карточкадағы тапсырманы фонариктің көмегімен көріп, массивтің элементі, атауы, индексі бойынша топтасады.

ЖPicture 2 етон арқылы бағалау







https://onlinemektep.org/schedule/14.01.2023/lesson/75b2a795-e07c-4446-b6c6-1ddd638107d2/progress






Оқытудың белсенді әдістері

Жаңа сабаққа кіріспе


Топтық жұмыс

































































Сабақтың ортасы

Саралау тапсырма.

«Қарқын» әдісі

Жеке жұмыс

Тапсырма №1


«Ойлан, жұптас, бөліс» тәсілі Jamboard.google.com платформасы арқылы оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыру үшін «Ойлан, жұптас, бөліс» тәсілі арқылы тапсырма беріледі. Уақыттың шектеулі екенін айтып өтіледі.

Сонымен қатар «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісінен күрделі ақпаратты синтездеп, таба алады. Оқушылар дерек көздерді шатастыруы мүмкін.


1 топ «Тізім» Деректерді пернетақтадан енгізу.

2 топ «Индекс» – Деректерді кездейсоқ (random) операторымен енгізу.

3 топ «Элемент» - Деректерді файлдан оқыту

Постерде аяқталмаған сөздер жазылады және астында тапсырма қадамдары көрсетіледі.



























Т апсырма 3

Массив элементтерін жазыңыз

Атауы -

Индекстері -

Массив элементтері -

Массивтің мәні -

Өлшемі -





Компьютердегі тәжірибелік жұмыс

(Қауіпсіздік ережелерін еске түсіру)

Тапсырма №2

"Үлгерім" жобасы

9-сыныпта N параллель сыныптар білім алады. 3-тоқсан бойынша осы сыныптардың жалпы үлгерім пайызы А[N] массив түрінде берілген (N 9-сыныпта N параллель сыныптар білім алады. 3-тоқсан бойынша осы сыныптардың жалпы үлгерім пайызы А[N] массив түрінде берілген (N <102). 9-сыныптардағы білім сапасы орташа және білім сапасы ең төмен сыныптың пайызын экранға шығар. Білім сапасы ең төмен сынып өз білімін 9-сыныптар бойынша орташа білім сапасына жеткізу үшін қанша пайыз көтеру керек екенін анықтайтын программа құрастыр.


Түрлі ресурстар қолдана отырып,

jamboard.google.com интернет ресурсы арқылы онлайн постерге салады


  • Қосымша ресурстарды пайдаланады

  • «Jamboard.google.com платформасы» бойынша онлайн постерге қажетті ақпаратты жазады

  • Қандай қорытынды айта алады?


Дескриптор

1 топ

  • Деректерді пернетақтадан енгізу түрін программа кодымен көрсетеді

  • Деректерді перентақтадан енгізудің тиімділігін тұжырымдайды

Дескриптор

2 топ

  • Деректерді кездейсоқ (random)

оператормен енгізуді программа кодымен көрсетеді

  • Деректерді кездейсоқ (random)

оператормен енгізудің тиімділігін тұжырымдайды

Дескриптор

3 топ

  • Деректерді файлдан оқыту әдісін көрсетеді

  • Деректерді файлдан енгізудің тиімділігін тұжырымдайды


Мұғаліммен бірге талдайды.





ЕББҚ оқушыға тапсырма



















2 -тапсырманы оқушылар мұғаліммен бірге тапсырманы талдап, компьютерге кодын жазып, нәтижені экран бетіне шығарады.

Программаның әрбір қатарының атқаратын қызметіне түсініктеме айтады.



ЕББҚ оқушы мұғалімнің көмегімен практикалық тапсырманы орындайды







Жетон арқылы бағалау

Picture 2














































Жетон арқылы бағалау Picture 2




Дескриптор


  • Массив атауын жазады

  • Массив индекстерін жазады

  • Массив элементтерін жазады

  • Массивтің мәндерін жазады

  • Массивтің өлшемін жазады

Дескриптор:

  • Деректерді енгізу, шығару операторларын қолданады.

  • for циклдік операторын қолданады

  • массивтің min элементін анықтайды

  • массивтің арифметикалық ортасын формуламен жазады

  • орта үлгерімін экран бетіне шығарады


Информати ка. 9- сынып оқулығы


Қосымша ресурс

https://www.youtube.com/watch?v=FVEpSghbO0s



Виртуалды тақтаға сілтеме

https://jamboard.google.com/d/1w1D09KXifeRwitJy0VK3eMpuCzmBrjPLNO_FmHavPBk/viewer?f=2










578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!