Материалдар / Əбіш Кекілбаев "Шыңырау" повесі

Əбіш Кекілбаев "Шыңырау" повесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойыншажасақталған жоспар мұғалімлерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Тамыз 2018
506
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мәтінді қабылдауға байланысты жүргізілетін жұмыстар

Сабақтың тақырыбы: Мәтінді қабылдауға байланысты жүргізілетін жұмыстар Сабақтың мақсаты: а) Оқушыларға мәтін туралы ұғым беріп, оның құрылысы, бөліктері туралы тақырыпты түсінуге жағдай жасау. Берілген «Екі сауысқан» мәтіні бойынша түсініксіз сөздердің мағынасын ұғындыру. ә) Ақыл-ой өрісін, өз ойын толық жеткізе білу дағдысын, шығармашылықпен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. б) Әдептілікке, отансүйгіштікке, еліне құрметпен қарауға, үлкенді құрметтеуге, кішіге қамқор болуға, татулыққа, бірлікке тәрбиелеу. Сабақтың әдісі: жаңа сабақ, топтастыру, «әткеншек», «аквариум», «бес жолды өлең», сұрақ-жауап. Сабақтың түрі: аралас сабақ.Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, суреттер, видеоролик, слайд, бағалау парағы. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі. Психологиялық дайындық. ІІ. Үйге берілген тапсырманы тексеру. ІІІ. Жаңа сабақ. 1. Қызығушылықты ояту- Енді, бүгінгі өтілетін сабақ тақырыбымен танысайық. Қазір мен тақтаға суреттер көрсетемін, сендер суретте не бейнеленгенін айтасыңдар. Сондықтан ұқыпты тыңдап отыруларыңыз сұралады.



- Суреттегі қандай құс? - Сауысқанды бұрын көрдіңдер ме?- Аңшы деп кімдерді айтамыз?- Оның қолындағы не?- Емші кім? - Емшінің алдында қандай заттар орналасқан?- Мәтін дегеніміз не?- Мәтін ауызша, жазбаша қарым-қатынастың негізгі бірлігі.  Мәтінің түрлері:1. Оқиғаны ретімен баяндайтын мәтін әңгімелеу мәтіні деп аталады. Ол сөйлемдер іс-қимылды білдіреді. Сұрағы: Не істеді?2. Зат немесе құбылысты суреттеп, сипаттайтын мәтін сипаттау мәтіні деп аталады. Ол сөйлемдер заттың сынын білдіреді. Сұрағы: Қандай?3. Оқиға, құбылыстардың себебін дәлелдейтін мәтін пайымдау мәтіні деп аталады. Сөйлемдер себебін ашып көрсетеді. Сұрағы: Неліктен?2. Мағынаны тануБалалар, біз бүгінгі сабағымызда «Екі сауысқан» мәтінімен танысайық.Екі сауысқан(Мысал)Бірде аңшының әкесі қатты ауырып қалады.Емшілердің бірі:-Егер де әкеңе сауысқаның өтін ішкізсең, ауруынан құлан таза жазылып кетеді,-дейді.Аңшы емшінің айтқанын орындамақ болады. Сауысқандарды аңдыды. Бір кезде үйінің жанындағы ағаш қораның үстіне екі сауысқанның қатар келіп қонғанын байқайды. Екеуі шықылықтап, бірауық отырады.Аңшы мылтығын көздеп, шүріппені баспақшы болғанда, мал айдап бара жатқан баланы көзі шалып қалды. Атудың ретін таппаған аңшы күтпеген кедергіге бола, қатты өкінеді. Әйтсе де, қос сауысқан ұшып кеткенімен, сәлден соң-ақ, баяғы орындарына қайта қонды.Екеуін ажал айдап келді-ау шамасы, аңшы мылтығын оларға кезеп, шүріппені басып қалды. Сауысқанның бірі ағаш қораның арғы тасасына құлап түсті. Екіншісі ұзап ұшып кетпей, сол тұсқа айналсоқтап қайтадан ұшып келді.Аңшы ағаш қораның арғы бетіне барғанда аман қалған сауысқанның оқ тиіп, жаралы болған сауысқанды тұмсығын іліп, ары қарай сүйрелеп, әкетіп бара жатқанын байқайды.-Апырым-ай, - дейді аңшы қайран қалып, - сауысқанды өте сақ деуші еді. Ал мынаған не дерсің. Олар сонымен бірге бір-біріне өте мейірімді екен-ау. Жаралы серігін жолда қалдырғысы келмей, өлермен халде өзімен бірге әкетіп бара жатқанын қарасаңшы!Аңшы сол күні алғаш рет емшінің айтқан сөзін орындауға шынайы пейіл танытпады.3. Оқулықпен жұмыс:А) Әуелі, өзіміз мәнерлеп оқып береміз.Ә) Екінші, оқушыға оқытамыз.Б) Сөздік жұмысын жүргіземіз.4. Сергіту сәтіҚолымызды жаямыз,Құстай қанат қағамыз.Ұшып-ұшып аламыз,Орнымызды табамыз.5. Шығармашылық жұмыс:І – топ «Әткеншек» әдісі. (Балаларды екі шеңберге тұрғызу. Ішкі және сыртқы шеңбер кезегімен қозғалып, не болғанын бір-біріне айтады);ІІ топ Рөлге бөліп оқу (Мәтінді оқушылар рөлге бөліп, сахналайды);ІІІ топ «Аквариум» әдісі (Топтан бір оқушы шығады, басқалары оған сұрақ қойып, түсніктемелер сұрай алады).IV топ Бағалаушы топ (Бұл топ І, ІІ, ІІІ топ жұмыстарын бағалау бетшесі арқылы бағалайды).6. Дәптермен жұмыс:Бес жолды өлең стратегиясына салу.

IV Сабақты бекітуV Сабақты қорытындылауОй толғаныс:

І топ Мысалда сауысқанды қалай бейнелеген?ІІ топ Емшінің айтқан сөзіне қалай қарайсыңдар?ІІІ топ Мысалдағы автордың айтамын деген ойы қандай?

VI Үйге тапсырмаVII Бағалау.



ЖШС «Каспий өңірі «Болашақ» колледжі» ІІІ курс студенттері:Теңгелбаева Жанарсұлу, Пиримбетова Сандуғаш



















































































Мақсатымыз – білім алу, Міндетіміз – еңбектену. Еңбек етіп жұмыла «5»-ке қолды жеткізу. «Интер белсенді оқыту» стратегиясы бойынша сыныпты 3 топқа бөліп, ат қою. «Оқу» орталығы «Жазу» орталығы «Өнер» орталығы ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. - Бүгінгі ауа райы туралы кім айтады? - Аспанның күйі? - Ауа температурасы? - Жауын-шашын түрлері? Орталықтармен жұмыс. «Оқу» орталығына тапсырма: 2 оқушы үйге берілген тапсырманы айтады. «Жазу» орталығына тапсырма: еңбек туралы 3 мақал-мәтел жазып келу. «Өнер» орталығына тапсырма: қысқы еңбек түрлерінің суретін салып келу. «Ассоциация» құру. Қазір жылдың қай мезгілі? Қыс мезгілінің айырмашылықтарын айтайықшы. Сонымен, балалар, қыс мезгілінде қандай еңбек түрлері бар? - Жарайсыңдар! Сабаққа жақсы әзірленіп келген екенсіңдер. - Енді бері қарайық, мына сөзжұмбақты шешуіміз керек. ІІІ. Жаңа сабақ 1. Қой дегенде бар, Лақ дегенде жоқ, Ойда бар, бақта жоқ. (О) 2. Рәміздердің бірі. (Ту) 3. Еңбек құралы. (Балға) 4. Ең жақын адам. (Ана) 5. Уақытты немен білеміз. (Сағат) 6. Ырыс алды – .... (Ынтымақ) - Осы сөзжұмбақты шешкенде қандай сөз шықты? - Қане, бәріміз бірге оқиық. - Ендеше, балалар, бүгінгі өтетін тақырыбымыз «Отбасы», соның ішінде «Сенің отбасың» - Бүгінгі сабақта жанұядағы адамдар жөнінде айтамыз. - Кім айтады, сендердің ойларыңа «отбасы» деген сөзді естігенде не келеді, кімдер елестейді? Дәптермен жұмыс. Мағынаны тану. Оқулықпен жұмыс. а) Мәтінді оқып шығу. ә) Мәтіннің мазмұнын әңгімелеу. б) Тізбектеп оқушыларға оқыту. Сергіту сәті: Аспанға қарап, күн көрдім, Төменге қарап, жер көрдім. Оңға, солға бұрылып, Егеменді ел көрдім. Бекіту. Миға шабуыл. - Отбасы деген не? - Отбасы мүшелерін айтайық. Прблемалық сұрақ. - Оқулықта Сәуленің сөзі бар «Әже, сен маған не әкелдің?» деп сұраған, ал Асқар әжесінің алдынан шығып, сырт киімін шешуге көмектесіп «Әже, денсаулығың қалай?» деп сұрайды. Қалай ойлайсыңдар, қайсысының сұрағы дұрыс? (Оқушылар жауабы) - Отбасындағы қарым-қатынас қандай болу керек? (Оқушылар жауабы) Топтастыру стратегиясы Ойын «Отбасы шуақ» Оқушылар сызық арқылы әр адамды өз орнына құрметпен отырғызады. - Өз отбасыңда кімдер бар? - Әкең мен шешеңнің ата-анасы сендерге кім болады? - Сен атаң мен әжеңнің кімісің? - Үйде інің, әпкең, ағаң, сіңлің, қарындасың бар ма? - Сен үйде қалай көмектесесің? Орталықтарға тапсырма: «Оқу» орталығына: «Мен – біз», «менікібіздікі» дегенді қалай түсінесіңдер? «Жазу» орталығына: «Менің отбасым» тақырыбына шағын, 2-3 сөйлемнен тұратын эссе жазу. «Өнер» орталығына: Бес жолды өлең құрастыру. Қорытындылау «Отбасы» тақырыбына байланысты сөздерді тауып, айту. Бағалау. Үйге тапсырма. «Оқу» орталығына: Әр оқушы өз отбасын әңгімелеу. «Жазу» орталығына: эссені аяқтау. «Өнер» орталығына: Өз отбасының суретін салып келу.Толығырақ: https://massaget.kz/okushyilarga/mektep_omiri/36611/Материалды көшіріп басқанда Massaget.kz сайтына гиперсілтеме міндетті түрде қойылуы тиіс. Авторлық құқықты сақтаңызСабақ жоспары. Сенің отбасың Сабақтың тақырыбы: «Сенің отбасың» Сабақтың мақсаты: а) Оқушыларға отбасы туралы ұғым беріп, өзінің отбасындағы орнын түсінуге жағдай жасау. Отбасы қамқорлығымен қатар сол ортаға өзінің де еңбек етуі, адамдармен қарым-қатынасқа түсуі, әдепті сөздер мен өнегелі істер істеуі керек екенін ұғындыру. ә) Ақыл-ой өрісін, өз ойын толық жеткізе білу дағдысын, шығармашылықпен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. б) Әдептілікке, үлкенді құрметтеуге, кішіге қамқор болуға, татулыққа, бірлікке тәрбиелеу. Сабақтың түрі, әдісі: жаңа сабақ, топтастыру, сұрақ-жауап. Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта. Сабақтың жоспары: І. Ұйымдастыру бөлімі. Психологиялық дайындық. ІІ. Үйге берілген тапсырманы тексеру. ІІІ. Жаңа сабақ. Сөзжұмбақ шешу. Кіріспе әңгіме жүргізу. Мағынаны ашу. ІV. Сергіту сәті. V. Бекіту. VІ. Қорытындылау. «Сөздерді тап» ойыны. VІІ. Бағалау. VІІІ. Үйге тапсырма. Сабақтың барысы. І. Ұйымдастыру бөлімі. Психологиялық дайындық. Мақсатымыз – білім алу, Міндетіміз – еңбектену. Еңбек етіп жұмыла «5»-ке қолды жеткізу. «Джигсо» стратегиясы бойынша сыныпты 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ