Материалдар / «Біз - зерттеушілерміз» атты тақырыптық апта жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Біз - зерттеушілерміз» атты тақырыптық апта жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыптық апта екінші жылдық міндеттемеге сәйкес эксперименттік-зерттеу қызметі арқылы балалардың қызығушылықтары мен зияткерлік-шығармашылық әлеуетін дамыту мәселелерін шешуге бағытталған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қазан 2022
442
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін

«Березка» балабақшасының директоры

_________________ Хлынова О.В.







«Жанымыздағы беймәлім дүние»

Атты тақырыптық апта жоспары

24 наурыз – 01 сәуір 2022 ж.








Құрастырғандар ОТЖ меңг.:

Сейлова Ж.С.

Тусупжанова А.С.





Аламаты, 2022





Мақсаты: қызығушылық пен танымдық уәждемені дамыту, танымдық іс-әрекеттерді қалыптастыру.





Міндеттері:

* Бірлескен практикалық іс-әрекет барысында мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық уәждемесі мен іс-әрекеттерін дамыту үшін жағдай жасау.

* Балалардың қоршаған әлемнің объектілері мен құбылыстары, әртүрлі заттар мен олардың қасиеттері туралы білімдерін әр түрлі ойындар арқылы анықтау. Табиғат құбылыстары туралы әдеби шығармалармен, энциклопедиялармен жұмыс істеудің әртүрлі формалары мен әдістерін тәжірибеге енгізу. Әлемнің тұтас бейнесін қалыптастыруға ықпал ететін таным әдістерін меңгеру (тәжірибелік-зерттеу қызметі).

* Табиғатпен тұрақты қарым-қатынасқа деген қызығушылықты және оған ұқыпты қарау дағдыларын тәрбиелеу.





















Түсінік хат

Шығармашылық апта – екінші жылдық міндеттемеге сәйкес эксперименттеу арқылы мектепке дейінгі балалық шақтағы әлемді тану мәселелерін шешуге бағытталған.

Балалар эксперименті-бұл заттар мен құбылыстар өздерінің жасырын табиғатын айқын көрсететін ең қолайлы жағдайларды жасауға бағытталған әлемді практикалық зерттеудің танымдық және қызықты әдісі.

Сондықтан, біз шындықты іс жүзінде игерудің ерекше әдісі ретінде түсінетін балалар экспериментін ұйымдастыра отырып қарапайым жағдайларда заттың жасырылған мәнін және ойын әрекеті арқылы тұтас тұлғаның дамуына қалай ықпал ететін жағдайларды жасауға бағыттадық. Қоршаған әлемді зерттеу қажеттілігінде көрсетілген іздеу қызметі генетикалық тұрғыдан құрылған, бала психикасының негізгі және табиғи көріністерінің бірі болып табылады. Эксперимент барысында баланың есте сақтау қабілеті байытылады, оның ойлау процестері белсендіріледі, өйткені талдау және синтез, салыстыру және жіктеу, жалпылау және экстраполяция операцияларын жүргізу қажеттілігі үнемі туындайды (құбылыстың бір бөлігін бақылаудан алынған қорытындыларды оның басқа бөлігіне таратудан тұратын ғылыми зерттеу әдісі; оқиғаларды ғылыми болжау.).







Тақырыптық күндер



Күні

Күн тақырыбы


Жауаптылар

24 марта


«Жанымыздағы ерекшелер»

Тәрбиешілер

25 наурыз


«Кішкетай зерттеушілер»


Тәрбиешілер

28 наурыз


«Шытырман оқиғаларды іздеушілер»


Тәрбиешілер

29 наурыз


«Қазына үңгірі»


Тәрбиешілер

30 наурыз


«Сиқырлы өзгерістер»


31наурыз


«Біз – өнертапқыштармыз»


1 сәуір


«Негеште қонақта »


Тәрбиешілер





Күн тақырыбы

Балалармен жоспарланған іс-шаралар


Жауаптылар

24 марта

«Жанымыздағы ерекшелер»

Әңгімелер: «Айналамыздағы қызықты»," Біздің жерімізде не бар", "Табиғат құбылыстары", "Айналамыздағы таңғажайып және белгісіз заттар көп", "Қардың қорғаныш қасиеттері",

Көркем әдебиетті оқу: Зощенко "алтын сөздер", В. Сутеев "Алма", Н. Ганайлюк "Профессор Николайдың тәжірибелері", Х. Беккер "Өзі ғалым", Г. Скребицкий "Орман жаңғырығы"

Эксперимент: "Реактивті доп", "Ауаны кеңейту", "Сиқырлы әйнек", " Газет ауыр ма немесе ауа қысымы", "Күн қояндары", "Өсімдіктердің тынысы", "Булану", "Еріту", "Температураны анықтау""

Дидактикалық ойындар: "Материалды атаңыз", "Не артық", "Себебін табыңыз", "Терезеден, есіктен тыңдаңыз", "Бұл қашан болады?", "Жәшік сезіну Қимылды ойындар: "Өзіңізге жұп табыңыз"," Біз көңілді балалармыз","Біз қайда болдық, айтпаймыз, не істедік – көрсетеміз".

"Ине-жіп" ойын жаттығуы

Жапсыру, сурет салу, мүсіндеу: (дәстүрлі емес): сабан арқылы үрлеу. "Әуе шарымен ұшу", "күн мен түн"

Тәрбиешілер

25 наурыз

«Кішкентай зерттеушілер»


Әңгімелер: "Ғалымдар ол кімдер?", "Зертхана деген не?", "Зертханалар не үшін керек?", "Үйде зертхана жасауға бола ма?", "Металлдың қасиеттері», «Қандай заттарды магнит тартады»

Көркем әдебиетті оқу: "Бір магниттің арманы", Н.Павлова "Қу бақбақ", "Көпіршік, сабан және шәркей ", В.Найденов «Эксперимент»

Саусақтық ойын: «Кішкентай зерттеушілер»

Мультфильм қарау: «Тастың майы» Тәжірибе: "Су жинау", "Көпіршік"," Қағаз кесектері", "Магнит және оның қасиеттері", "Магниттің заттарды тартуы», «Сиқырлы диск», «Магнитке заттар арқылы заттың тартылуы»

Дидактикалық ойындар: "Не артық», «Магнит әліппесі», «Аталған заттарға материал іріктеу», «Айналаңа қара» Сюжеттік-рөлдік ойындар: «Білгіштің зертханасы», «Зертханашы» Қ/О: "Кім кетіп қалды? ", "Кім шақырды?", "Лақтырушылар". Жаттығу: «Әуе гимнасттар».

Жапсыру, сурет салу, мүсіндеу: "Зертханалық кітаптар", «Көмекші-аспаптар»

Тәрбиешілер

28 наурыз

«Шытырман оқиғаларды іздеушілер»


Әңгіме: "Су – өмір көзі", "Адам отты қалай бағындырды", "Өскенде мен ... боламын" Көркем әдебиетті оқу: М.Лилиан «Кішкене Жанат жәнен тоғанда отырған», В.Бианки «Құмырсқа үйге асыққанда»

Қарау: «Лупамен су тамшысын қарау», «Табиғаттағы су айналымы» схемасы

Эксперименттеу: "Қай жерде жылырақ?", «Су асты қайық», «Қырсық ауа», «Судағы шеңберлер» Дидактикалық ойындар: "Танып ал нені іздері", "Қандай заттар жасырынған", "Суреттші нені суреттемей қалдырған", «Ненің құйрығы, мүйізі, құлағы, тұмсығы және т.б.» Қ/О: «Кім тез», «Мергендер» Жапсыру, сурет салу, мүсіндеу: "Теңіз әлемі", "Аквариум мекендеушілер", "Кеме", "Ұшақ"


Тәрбиешілер

29 наурыз

«Қазына үңгірі»


Әңгіме: "Ғажайып қор - топырақ", "Құм, саз – біздің көмекшілер", "Сталактиттер мен сталагмиттер", "Үңгірлер қалай пайда болды?».

Көркем әдебиетті оқу: Орыс ертегісі «Тұз», К.Паустовский «Ғажайыптар жинағы», П.Бажов «Жез таудың хожайыны», «Тас гүл», Н.Сладков «Кептірілген тастар», П.Бажов «Күміс тұқай» Қарау: тастар жинағы

Экспериментеу: "Құм сағат", "Құм және саз", "Кристалды өсір", "Күн қыздырған заттар". Дидактикалық ойындар: "Геологқа көмектес", "Пирамида", "Менің тапқаным" С/Р/О: «Зерттеуші – ғалымдар», «Экспедициядағы ғалымдар» Қ/О: «Кімнің командасы жалдам», «Секіртпемен секіру», «Апан»

Жапсыру, сурет салу, мүсіндеу: "Әжеме білезік", "Алқа", "Ғажайып мозаика", "Тастардың сиқырлы өзгеруі"


Тәрбиешілер

30 наурыз

«Сиқырлы өзгерістер»

Әңгіме: "Не қайдан алынады", "Пайдалы магниттер", "Әйнек заттар әлемі", "Түрлі маталар", "Қағаз әлемі", «Қағаз және оның қасиеттері», «Табиғат ғажайыптар сыйлайды», «Керемет жемістер»

Көркем әдебиетті оқу: «Жейде далада қалай өсті» К.Д. Ушинский, «Ханшайым Құрбақа»

Эксперименттеу: "Гүлденген гүлдер", «Жаңартау атқылауы», «Түрлі түсті әйнектер», «Мыжылады, мыжылмайды». Дидактикалық ойындар: "Сиқыршылар","Нені ұста жасады, нені құмырашы жасады?", "Материалын тауып ал", "Неден не болады", "Заттың өткені мен бүгіні". Қ/О: "Теңіз толқиды" Сюжеттік-рөлдік ойындар: "Пішуші", «Киім дизайнері», «Құрастырушылар». Жапсыру, сурет салу, мүсіндеу: "Сиқырлы суреттер", "Қағаз перизаты". "Табиғи материалдардан"


31наурыз

«Біз – өнертапқыштармыз»

Әңгіме: "Не үшін өнертабыстар керек", "Есептеу құрылғыларының өткеніне саяхат", "Болашақтағы мамандықтар", "Кішкене түйменің үлкен құпиясы", "Біздің көмекшілер", «Бұл керемет адами өнертабыстар» Көркем әдебиетті оқу: В.Драгунский «Ұлы өнертапқыштар» О.Ружичка" Өнертабыстар", В. Сутеев "Әртүрлі дөңгелектер", М. Пришвин "Өнертапқыш". Эксперименттеу: "Көрінбейтін сия", "Неге дөңгелектер дөңгелек", "Резеңке сипап қараған әр түрлі", "Резеңке ауаны ұстап тұрады және өткізбейді", "Пластик, қағаз және мата суда","Үлкен пластиктің салмағы аз". Дидактикалық ойындар: "Үшінші артық","Әжемнің сандығы", " Бұл не зат?". Үстел үсті ойын: «Тарих дәңгелегі". Қимылды ойындары: "Жұбыңды қуып жет", "Тоқта", "Сұңқар мен түлкі", "Соғылған шыншыр " Үшінші артық» . Сюжеттік-рөлдік ойындар: "Өнертапқыштар", "Машина құрастырушылар", "Қазына аралы", «Өзіміз ойлап шығарып, құрастырамыз», «Тұрмыстық техника дүкені». Жапсыру, сурет салу, мүсіндеу: "Айналғыш-ойыншық", "Резеңке етікті сәндейміз". "Доп", «Дөңгелек», «Үйдегі анамның көмекшісікөмекшілері»


1 сәуір

«Негеште қонақта »


Әңгіме: "Ауа, жел қалай пайда болады?"

Көркем әдебиетті оқу: Л.Успенский «Сөз туралы сөз», экологиялық ертегілер «Кішкене өскін», «Бұлақ», «Ұшқыш-жапырақтар туралы ертегі»

Эксперименттеу: "Бұршақтар биі" , "Тілалғыш жел", "Серпімділік пен сынғыштық" "Ұшпалылық –газдардың қасиеті ", "Денелердің ғажайып өзгерулері ", "Неге айтады: тас сияқты берік!", "Тас ауыр" "Неге жанартау түтіндейді", " Күннің шұғыласы қалай пайда болады?»

Дидактикалық ойындар: "Мен көрсетемінді ата", "Сандықты ретте", "Табиғат құбылыстары", "Тасыңды тап", "Айырмашылықтарды тап", "Капа тамшысның саяхаты", "Ұлпақарлар қайда", "Су қайда тұрады".

Қимылды ойын: "Орманға барамыз", "Төмпешіктен төмпешікке» , «Түзеу жолмен», "Бір, екі, үш... жүгір", "Жемелекпен ауламақ", "Үшіншісі артық"

Жапсыру, сурет салу, мүсіндеу: "Үңгір", "Орман", "Өзен жағасында", "Шалғында", "Жайлауда", «Алаңқайда»

Тәрбиешілер





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!