Күн тақырыбы
|
Балалармен жоспарланған
іс-шаралар
|
Жауаптылар
|
24
марта
«Жанымыздағы
ерекшелер»
|
Әңгімелер:
«Айналамыздағы қызықты»,"
Біздің жерімізде не бар", "Табиғат құбылыстары", "Айналамыздағы
таңғажайып және белгісіз заттар көп", "Қардың қорғаныш
қасиеттері",
Көркем әдебиетті
оқу: Зощенко "алтын сөздер", В.
Сутеев "Алма", Н. Ганайлюк "Профессор Николайдың тәжірибелері", Х.
Беккер "Өзі ғалым", Г. Скребицкий "Орман
жаңғырығы"
Эксперимент: "Реактивті доп", "Ауаны
кеңейту", "Сиқырлы әйнек", " Газет ауыр ма немесе ауа қысымы", "Күн
қояндары", "Өсімдіктердің тынысы", "Булану", "Еріту",
"Температураны анықтау""
Дидактикалық
ойындар: "Материалды атаңыз", "Не
артық", "Себебін табыңыз", "Терезеден, есіктен тыңдаңыз", "Бұл
қашан болады?", "Жәшік сезіну Қимылды
ойындар: "Өзіңізге жұп табыңыз"," Біз
көңілді балалармыз","Біз қайда болдық, айтпаймыз, не істедік –
көрсетеміз".
"Ине-жіп" ойын
жаттығуы
Жапсыру, сурет
салу, мүсіндеу: (дәстүрлі емес): сабан арқылы
үрлеу. "Әуе шарымен ұшу", "күн мен
түн"
|
Тәрбиешілер
|
25
наурыз
«Кішкентай
зерттеушілер»
|
Әңгімелер: "Ғалымдар ол
кімдер?",
"Зертхана деген
не?",
"Зертханалар не үшін
керек?",
"Үйде зертхана жасауға
бола ма?",
"Металлдың
қасиеттері», «Қандай заттарды магнит
тартады»
Көркем әдебиетті
оқу: "Бір магниттің арманы",
Н.Павлова "Қу бақбақ", "Көпіршік, сабан және шәркей ", В.Найденов
«Эксперимент»
Саусақтық ойын: «Кішкентай
зерттеушілер»
Мультфильм
қарау: «Тастың
майы» Тәжірибе: "Су жинау", "Көпіршік"," Қағаз
кесектері", "Магнит және оның қасиеттері", "Магниттің заттарды
тартуы», «Сиқырлы диск», «Магнитке заттар арқылы заттың
тартылуы»
Дидактикалық
ойындар: "Не артық», «Магнит әліппесі»,
«Аталған заттарға материал іріктеу», «Айналаңа
қара» Сюжеттік-рөлдік
ойындар: «Білгіштің зертханасы»,
«Зертханашы» Қ/О: "Кім кетіп қалды? ", "Кім
шақырды?", "Лақтырушылар". Жаттығу: «Әуе
гимнасттар».
Жапсыру, сурет салу,
мүсіндеу: "Зертханалық кітаптар",
«Көмекші-аспаптар»
|
Тәрбиешілер
|
28
наурыз
«Шытырман оқиғаларды
іздеушілер»
|
Әңгіме: "Су – өмір көзі", "Адам отты
қалай бағындырды", "Өскенде мен ... боламын"
Көркем әдебиетті
оқу: М.Лилиан «Кішкене Жанат жәнен
тоғанда отырған», В.Бианки «Құмырсқа үйге
асыққанда»
Қарау: «Лупамен су тамшысын қарау»,
«Табиғаттағы су айналымы»
схемасы
Эксперименттеу: "Қай жерде жылырақ?", «Су асты
қайық», «Қырсық ауа», «Судағы шеңберлер»
Дидактикалық
ойындар: "Танып ал нені іздері",
"Қандай заттар жасырынған", "Суреттші нені суреттемей қалдырған",
«Ненің құйрығы, мүйізі, құлағы, тұмсығы және
т.б.» Қ/О: «Кім тез»,
«Мергендер» Жапсыру, сурет салу,
мүсіндеу: "Теңіз әлемі", "Аквариум
мекендеушілер", "Кеме",
"Ұшақ"
|
Тәрбиешілер
|
29
наурыз
«Қазына
үңгірі»
|
Әңгіме: "Ғажайып қор - топырақ", "Құм,
саз – біздің көмекшілер", "Сталактиттер мен сталагмиттер",
"Үңгірлер қалай пайда
болды?».
Көркем әдебиетті
оқу: Орыс ертегісі «Тұз»,
К.Паустовский «Ғажайыптар жинағы», П.Бажов «Жез таудың хожайыны»,
«Тас гүл», Н.Сладков «Кептірілген тастар», П.Бажов «Күміс
тұқай» Қарау: тастар
жинағы
Экспериментеу:
"Құм сағат", "Құм және саз",
"Кристалды өсір", "Күн қыздырған
заттар". Дидактикалық
ойындар: "Геологқа көмектес",
"Пирамида", "Менің тапқаным" С/Р/О: «Зерттеуші – ғалымдар»,
«Экспедициядағы ғалымдар» Қ/О: «Кімнің командасы жалдам»,
«Секіртпемен секіру»,
«Апан»
Жапсыру, сурет салу,
мүсіндеу: "Әжеме білезік", "Алқа",
"Ғажайып мозаика", "Тастардың сиқырлы
өзгеруі"
|
Тәрбиешілер
|
30
наурыз
«Сиқырлы
өзгерістер»
|
Әңгіме: "Не қайдан алынады", "Пайдалы
магниттер", "Әйнек заттар әлемі", "Түрлі маталар", "Қағаз әлемі",
«Қағаз және оның қасиеттері», «Табиғат ғажайыптар сыйлайды»,
«Керемет жемістер»
Көркем әдебиетті
оқу: «Жейде далада қалай өсті» К.Д.
Ушинский, «Ханшайым Құрбақа»
Эксперименттеу: "Гүлденген гүлдер", «Жаңартау
атқылауы», «Түрлі түсті әйнектер», «Мыжылады,
мыжылмайды». Дидактикалық
ойындар: "Сиқыршылар","Нені ұста
жасады, нені құмырашы жасады?", "Материалын тауып ал", "Неден не
болады", "Заттың өткені мен бүгіні".
Қ/О: "Теңіз
толқиды" Сюжеттік-рөлдік
ойындар: "Пішуші", «Киім дизайнері»,
«Құрастырушылар». Жапсыру, сурет салу,
мүсіндеу: "Сиқырлы суреттер", "Қағаз
перизаты". "Табиғи
материалдардан"
|
|
31наурыз
«Біз –
өнертапқыштармыз»
|
Әңгіме: "Не үшін өнертабыстар керек",
"Есептеу құрылғыларының өткеніне саяхат", "Болашақтағы
мамандықтар", "Кішкене түйменің үлкен құпиясы", "Біздің
көмекшілер", «Бұл керемет адами өнертабыстар»
Көркем әдебиетті
оқу: В.Драгунский «Ұлы
өнертапқыштар» О.Ружичка" Өнертабыстар", В. Сутеев "Әртүрлі
дөңгелектер", М. Пришвин "Өнертапқыш".
Эксперименттеу: "Көрінбейтін сия", "Неге
дөңгелектер дөңгелек", "Резеңке сипап қараған әр түрлі", "Резеңке
ауаны ұстап тұрады және өткізбейді", "Пластик, қағаз және мата
суда","Үлкен пластиктің салмағы аз".
Дидактикалық
ойындар: "Үшінші артық","Әжемнің
сандығы", " Бұл не зат?". Үстел үсті ойын: «Тарих
дәңгелегі". Қимылды
ойындары: "Жұбыңды қуып жет", "Тоқта",
"Сұңқар мен түлкі", "Соғылған шыншыр " Үшінші артық»
. Сюжеттік-рөлдік
ойындар: "Өнертапқыштар", "Машина
құрастырушылар", "Қазына аралы", «Өзіміз ойлап шығарып,
құрастырамыз», «Тұрмыстық техника дүкені».
Жапсыру, сурет салу,
мүсіндеу: "Айналғыш-ойыншық", "Резеңке
етікті сәндейміз". "Доп", «Дөңгелек», «Үйдегі анамның
көмекшісікөмекшілері»
|
|
1
сәуір
«Негеште
қонақта »
|
Әңгіме:
"Ауа, жел қалай пайда
болады?"
Көркем әдебиетті
оқу: Л.Успенский «Сөз туралы сөз»,
экологиялық ертегілер «Кішкене өскін», «Бұлақ», «Ұшқыш-жапырақтар
туралы ертегі»
Эксперименттеу: "Бұршақтар биі" , "Тілалғыш
жел", "Серпімділік пен сынғыштық"
"Ұшпалылық –газдардың қасиеті ", "Денелердің ғажайып өзгерулері ",
"Неге айтады: тас сияқты берік!", "Тас ауыр" "Неге жанартау
түтіндейді", " Күннің шұғыласы қалай пайда
болады?»
Дидактикалық
ойындар: "Мен көрсетемінді ата",
"Сандықты ретте", "Табиғат құбылыстары", "Тасыңды тап",
"Айырмашылықтарды тап", "Капа тамшысның саяхаты", "Ұлпақарлар
қайда", "Су қайда тұрады".
Қимылды
ойын: "Орманға барамыз",
"Төмпешіктен төмпешікке» , «Түзеу жолмен», "Бір, екі, үш... жүгір",
"Жемелекпен ауламақ", "Үшіншісі
артық"
Жапсыру, сурет салу,
мүсіндеу: "Үңгір", "Орман", "Өзен
жағасында", "Шалғында", "Жайлауда",
«Алаңқайда»
|
Тәрбиешілер
|