Күні, айы, жылы__________________________________________________
Тақырыбы: Біз жолаушымыз
Мақсаты: Автобус пен трамвайды танып ажырата білуді бекіту. Қоғамдық көлік ішінде қауіпсіздік сақтау ережесімен және жолаушылардың міндеттерімен таныстыра отырып,. қоғамдық жерлерде, балабақшада, траснпортта қауіпсіздік ережелерін үнемі сақтауға дағдыландыру. Сақтыққа, тәртіптілікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: суреттер
Билингвальды компонент:жолаушы-пешеход
|
|
Педагогтің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Сапар шексек
сіз бен біз |
Балалар өлең жолдарын айтады |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Қауіпсіздік ережелерін
есімізге түсірейік |
Балалардың жауаптары |
|
Ұйымдастырушылық- ізденістік |
-Жолаушы деген кімдер? Жолда кез келген көлікті пайдаланатын адамдар "Автобус" режиссёрлік ойын Ойын шарты: Балалардың бірі жүргізуші, бірі- кондуктор, қалған балалар-жолаушылар болады. Жүргізуші автобусты жүргізеді, кондуктор аялдаманы хабарлап, билет сатады. Балалар өз аялдамаларынан шығып отырады. |
Балалардың жауаптары Балалар өз ойларын айтады. Балалар ойынға қызығушылық танытады. |
|
Рефлексиялық- түзету |
Қорытындылау -Көпшілік мінетін көлікте өзіңді қалай ұстау керек? -Үлкен кісі автобусқа мінгенде не істеу
керек? |
Балалардың жауаптары |
Күтілетін нәтиже: Көлікте өзін ұстай біледі. Үлкендерге орын береді. Жол тәртібін бұзбайды.
Технологиялық картасы
Күні, айы, жылы___________________________ __________________________
Тақырыбы: Бағдаршам және біз
Мақсаты: Жолда жүру ережесі туралы түсінік беру. Балаларды жолда жүру ережелеріне сәйкес бағдаршамның атқаратын қызметімен таныстыруды жалғастыру. Ойын арқылы балаларға жолда жүру ережелерін үйрету. Ұқыптылыққа, тәртіптілікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: бағдаршамның суреті,
Билингвальды компонент:бағдаршам-сфетафор
|
|
Педагогтің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Жұмбақ жасыру Көзін ашып
жұмады. |
Бағдаршам Автоинспекция қызметкері Жол |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Кіріспе әңгіме -Бағдаршам деген не? -Ол қайда болады? Бағдаршамның қызметі қандай? -Бағдаршам—жарықпен белгі беру арқылы көшедегі, автомобиль жолы мен темір жолдағықозғалысты реттеуге арналған құрылғы. Қызыл – Тоқта ! Сары – Сақтан ! Жасыл – Жол ашық! дегенді білдіреді. Жол заңы дұрыс жүріп , абай болуды талап етеді. Жол тәртібін бұзба , ол қатер тудырады. Жолдың қалыпты қозғалысы көбінесе балалардың жол бойында қалай болса солай жүріп, доп қуалайтыны , шаңғы тебетіні, жүріп бара жатқан машинаға жабысатыны ,қалтарыстан жолға шығып келетін салдарынан бұзылады. |
Балалардың жауаптары тыңдалады. Балалар өз ойларын айтады |
|
Ұйымдастырушылық- ізденістік |
– Бағдаршам жоқ көшелерден қалай өтеміз ? Егер өтетін жерде бағдаршам болмаса көшеден өте бере әуелі сол жаққа қараймыз. Көшенің орта тұсына жеткенде , оң жағымызға көз саламыз. Егер ол жақтан машина келе жатса , өтіп кеткенше , сол орында күте тұрамыз. Ойын: Қызыл, сары, жасыл Мен бағдаршамның үш түрлі көзін көрсетемін
. |
Көлік жлқ болған кезде өту керек. Үлкендердің көмегімен өту керек. Балалар ойынды қызығушылықпен ойнайды. |
|
Рефлексиялық- түзету |
Қызыл көзін ашқанда , Сынық сүйем баспа алға ! Сары көзін ашқанда , Қарап қалма аспанға ! Жасыл көзін ашқанда , Өте бергін , жасқанба ! |
Балалар өлең жолдарын айтады. |
Күтілетін нәтиже: Көшеде дұрыс жүріп жол ережесін сақтай біледі. Бағдаршамның қызметін біледі.
Толтырған тәрбиешінің аты-жөні: __________________________
Күні, айы, жылы________________________________________
______________
Тақырыбы: Жол тәртібін жадыңда ұста
Мақсаты: Көшеде жүру тәртібін және көше қатынас ережелерін түсіндіру. Жолда жүру ережесін есте сақтау арқылы білгендерін пайдалана білуді тұрақты дағдыға айналдыру. Балаларды жол ережелерін бұлжытпай орындауға, сақтыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:суреттер, бағдаршам макеті, ойыншықтар
Билингвальды компонент:бағдаршам-сфетафор, жол-дорога
Алдын ала жүргізілетін жұмыс:
|
|
Педагогтің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Жұмбақ - Қала үлкен,
адамдар да, көлік те көп. Жүрісті реттеп тұратын
не? |
Бағдаршам Бағдаршам Сақшы |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Кіріспе әңгіме. Жол дегеніміз - көлік түрлері мен жүргіншілер қозғалатын аумақ. Оған көшелер, елді мекендер, қала, ауыл, бұрылыстар, және де тыс жерлер. Көлікке және жаяу жүргіншілерге арналған жолдар бар. -Жол тәртібін білесіңдер ме? -Жолдың шетін неге биіктеп қойған? Жол жиегі тротуар аралығын бөліп тұру үшін
қаланған арнайы тас қаптал. Оны «бордюр»деп атайды. Жол жиегінің
үстімен ойнауға болмайды. |
Жолдан тек жаяу адамдарға арналған «ақ жолақ»
арқылы өту қажет. Машиналардың артына жабысу өте қауіпті.
Бағдаршамның жасыл көзі жанғанда ған өту
қажет. Бұл жол жиегі. |
|
Ұйымдастырушылық- ізденістік |
-Аялдамада тұрған көлікті яғни машина,
автобусты қалай айналып өту
керек? -Балалар, көшеде жүру ережесін білу бізге не
үшін керек? |
Балалардың жауаптары Әркім көшеде жүру тәртібін өте жақсы білу керек.Көшеде жүре білу машина астына түсуден, апаттан сақтайды. Балалар өз ойларын айтады. Көлік жүретін көшенің ортасымен жүруге рұқсат етілмейді. |
|
Рефлексиялық- түзету |
Қорытындылау. -Балалар, жолда жүру ережесін әрқашан есте сақтап, бұлжытпай орындап, сақ жүріңдер. Қай көше, қай қалаға барсаңыз
да, |
. Балалардың жауаптары Балалар өлең жолдарын айтады |
Күтілетін нәтиже: Көшеде жүру тәртібін біледі. Жолда сақ жүреді.
Толтырған тәрбиешінің аты-жөні: __________________________
Технологиялық картасы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Біз жолаушымыз"
"Біз жолаушымыз"
Күні, айы, жылы__________________________________________________
Тақырыбы: Біз жолаушымыз
Мақсаты: Автобус пен трамвайды танып ажырата білуді бекіту. Қоғамдық көлік ішінде қауіпсіздік сақтау ережесімен және жолаушылардың міндеттерімен таныстыра отырып,. қоғамдық жерлерде, балабақшада, траснпортта қауіпсіздік ережелерін үнемі сақтауға дағдыландыру. Сақтыққа, тәртіптілікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: суреттер
Билингвальды компонент:жолаушы-пешеход
|
|
Педагогтің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Сапар шексек
сіз бен біз |
Балалар өлең жолдарын айтады |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Қауіпсіздік ережелерін
есімізге түсірейік |
Балалардың жауаптары |
|
Ұйымдастырушылық- ізденістік |
-Жолаушы деген кімдер? Жолда кез келген көлікті пайдаланатын адамдар "Автобус" режиссёрлік ойын Ойын шарты: Балалардың бірі жүргізуші, бірі- кондуктор, қалған балалар-жолаушылар болады. Жүргізуші автобусты жүргізеді, кондуктор аялдаманы хабарлап, билет сатады. Балалар өз аялдамаларынан шығып отырады. |
Балалардың жауаптары Балалар өз ойларын айтады. Балалар ойынға қызығушылық танытады. |
|
Рефлексиялық- түзету |
Қорытындылау -Көпшілік мінетін көлікте өзіңді қалай ұстау керек? -Үлкен кісі автобусқа мінгенде не істеу
керек? |
Балалардың жауаптары |
Күтілетін нәтиже: Көлікте өзін ұстай біледі. Үлкендерге орын береді. Жол тәртібін бұзбайды.
Технологиялық картасы
Күні, айы, жылы___________________________ __________________________
Тақырыбы: Бағдаршам және біз
Мақсаты: Жолда жүру ережесі туралы түсінік беру. Балаларды жолда жүру ережелеріне сәйкес бағдаршамның атқаратын қызметімен таныстыруды жалғастыру. Ойын арқылы балаларға жолда жүру ережелерін үйрету. Ұқыптылыққа, тәртіптілікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: бағдаршамның суреті,
Билингвальды компонент:бағдаршам-сфетафор
|
|
Педагогтің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Жұмбақ жасыру Көзін ашып
жұмады. |
Бағдаршам Автоинспекция қызметкері Жол |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Кіріспе әңгіме -Бағдаршам деген не? -Ол қайда болады? Бағдаршамның қызметі қандай? -Бағдаршам—жарықпен белгі беру арқылы көшедегі, автомобиль жолы мен темір жолдағықозғалысты реттеуге арналған құрылғы. Қызыл – Тоқта ! Сары – Сақтан ! Жасыл – Жол ашық! дегенді білдіреді. Жол заңы дұрыс жүріп , абай болуды талап етеді. Жол тәртібін бұзба , ол қатер тудырады. Жолдың қалыпты қозғалысы көбінесе балалардың жол бойында қалай болса солай жүріп, доп қуалайтыны , шаңғы тебетіні, жүріп бара жатқан машинаға жабысатыны ,қалтарыстан жолға шығып келетін салдарынан бұзылады. |
Балалардың жауаптары тыңдалады. Балалар өз ойларын айтады |
|
Ұйымдастырушылық- ізденістік |
– Бағдаршам жоқ көшелерден қалай өтеміз ? Егер өтетін жерде бағдаршам болмаса көшеден өте бере әуелі сол жаққа қараймыз. Көшенің орта тұсына жеткенде , оң жағымызға көз саламыз. Егер ол жақтан машина келе жатса , өтіп кеткенше , сол орында күте тұрамыз. Ойын: Қызыл, сары, жасыл Мен бағдаршамның үш түрлі көзін көрсетемін
. |
Көлік жлқ болған кезде өту керек. Үлкендердің көмегімен өту керек. Балалар ойынды қызығушылықпен ойнайды. |
|
Рефлексиялық- түзету |
Қызыл көзін ашқанда , Сынық сүйем баспа алға ! Сары көзін ашқанда , Қарап қалма аспанға ! Жасыл көзін ашқанда , Өте бергін , жасқанба ! |
Балалар өлең жолдарын айтады. |
Күтілетін нәтиже: Көшеде дұрыс жүріп жол ережесін сақтай біледі. Бағдаршамның қызметін біледі.
Толтырған тәрбиешінің аты-жөні: __________________________
Күні, айы, жылы________________________________________
______________
Тақырыбы: Жол тәртібін жадыңда ұста
Мақсаты: Көшеде жүру тәртібін және көше қатынас ережелерін түсіндіру. Жолда жүру ережесін есте сақтау арқылы білгендерін пайдалана білуді тұрақты дағдыға айналдыру. Балаларды жол ережелерін бұлжытпай орындауға, сақтыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:суреттер, бағдаршам макеті, ойыншықтар
Билингвальды компонент:бағдаршам-сфетафор, жол-дорога
Алдын ала жүргізілетін жұмыс:
|
|
Педагогтің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Жұмбақ - Қала үлкен,
адамдар да, көлік те көп. Жүрісті реттеп тұратын
не? |
Бағдаршам Бағдаршам Сақшы |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Кіріспе әңгіме. Жол дегеніміз - көлік түрлері мен жүргіншілер қозғалатын аумақ. Оған көшелер, елді мекендер, қала, ауыл, бұрылыстар, және де тыс жерлер. Көлікке және жаяу жүргіншілерге арналған жолдар бар. -Жол тәртібін білесіңдер ме? -Жолдың шетін неге биіктеп қойған? Жол жиегі тротуар аралығын бөліп тұру үшін
қаланған арнайы тас қаптал. Оны «бордюр»деп атайды. Жол жиегінің
үстімен ойнауға болмайды. |
Жолдан тек жаяу адамдарға арналған «ақ жолақ»
арқылы өту қажет. Машиналардың артына жабысу өте қауіпті.
Бағдаршамның жасыл көзі жанғанда ған өту
қажет. Бұл жол жиегі. |
|
Ұйымдастырушылық- ізденістік |
-Аялдамада тұрған көлікті яғни машина,
автобусты қалай айналып өту
керек? -Балалар, көшеде жүру ережесін білу бізге не
үшін керек? |
Балалардың жауаптары Әркім көшеде жүру тәртібін өте жақсы білу керек.Көшеде жүре білу машина астына түсуден, апаттан сақтайды. Балалар өз ойларын айтады. Көлік жүретін көшенің ортасымен жүруге рұқсат етілмейді. |
|
Рефлексиялық- түзету |
Қорытындылау. -Балалар, жолда жүру ережесін әрқашан есте сақтап, бұлжытпай орындап, сақ жүріңдер. Қай көше, қай қалаға барсаңыз
да, |
. Балалардың жауаптары Балалар өлең жолдарын айтады |
Күтілетін нәтиже: Көшеде жүру тәртібін біледі. Жолда сақ жүреді.
Толтырған тәрбиешінің аты-жөні: __________________________
Технологиялық картасы
шағым қалдыра аласыз













