Материалдар / Біз қалай тамақтанамыз
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Біз қалай тамақтанамыз

Материал туралы қысқаша түсінік
Біз қалай тамақтанамыз
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
481
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҰМЖ ТАРАУ: ТАҒАМ ЖӘНЕ СУСЫН

Күні: Мектебі: 46 ЖОМ

Сынып: Мұғалім: Кубекбаева Улбике

Пәні: Дүниетану Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:


Біз қалай тамақтанамыз

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.4.2. тамақтану режимінің қажеттілігін түсіндіру.


Сабақ мақсаты

Барлығы: Тағам және сусын түрін біледі, тамақтану маңыздылығын біледі.

Көпшілігі: Ертедегі және кәзіргі заман тағам түрлері біледі

Кейбірі: тамақтану ережесін біледі

Бағалау критерийі

  1. Тамақтану режимін сақтаудың маңыздылығын түсінеді

  2. Тамақтану ретін дұрыс құрастыра алады.

Тілдік мақсат

Тағам, сусын

Диалог үшін:

  • Ас үйден нені табуға болады?

  • Сен таңертең қандай тағам жейсің,қандай сусын ішесің?

Құндылықтар

Қонақжайлылық, үлкендерге құрмет дағдыларын қалыптастырып, дәстүрлік құндылықтарды құрметтеуге үйретеді.

Пәнаралық байланыс

Көркем еңбек, жаратылыстану

АКТ қолдану дағдысы

Слайд

Алдыңғы білімдер

Өздері тұтынатын тағам және сусын түрлері

Сабақтың жоспары



Сабақтың жоспарланған уақыты

Сабақта жоспарланған іс – әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылардың зейінін шоғырландыру

Ширату тапсырмасы:

Тағам салынған пакетті үстел үстіне қойып, ішінде не бар екенін анықтату. Осы тәсіл арқылы «Тағам және сусын» тақырыбы ашылады.


«Балық аулау» әдісі бойынша топқа бөлу:

1 – топ «Ет өнімдері»

2 – топ «Сүт өнімдері»

3- топ «Ұн өнімдері»

4 – топ «Көкөніс өнімдері»






https://www.google.kz/
















Қармақ,маг

нит,скрепка

Сабақ ортасы

ҰЖ «Суретті әңгімеле» әдісі

1-тапсырма

Суретті салыстыр. Суретке сүйене отырып алғашқы адамдар және қазіргі адамдардың тамақтануы ерекшеліктерін әңгімеле.



Бағалау критерийі

Дескриптор

Тамақтану режимін сақтаудын маңыздылығын түсінеді

Ертедегі тағам және сусын түрін ажыратады.


Қазіргі заманғы тағам және сусын түрлерін ажыратады.


ҚБ «Басбармақ әдісі бойынша бағалау


ТЖ «Орындап көр» әдісі

2-тапсырма

  1. Менің таңғы асым

  2. Отбасылық мәзір




Бағалау критерийі

Дескриптор

Тамақтану ретін дұрыс құрастыра алады

  • оқушы отбасының бір күнгі тамақтану режиміне зерттеу жүргізеді


ҚБ Мадақтама

3 – тапсырма


«Сөйлемді толықтыр» әдісі

Саралау жұмысына арналған тапсырма

Оқушылар сөздерді толықтырады. Нүктелердің орнына тиісті сөздерді жазады.


  1. Алғашқы адамдар жабайы аң етін .... жеген

  2. Қазақтың шипалы сусыны ..... .

  3. Уақыт өте келе тамақты пісіріп .... үйренді.

  4. Қонақ келгенде сыпайы ...... айту керек

  5. Тағамның ..... түрлі болуы пайдалы.




Қима суреттер

























А4қағаз,

желім,

ермексаз

Сабақтың соңы

Оқушы өзін – өзі бағалауды «Желкенді кеме» көмегімен өткізу


Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау жұмысына арналған тапсырма

Оқушылар сөздерді толықтырады. Нүктелердің орнына тиісті сөздерді жазады.


  1. Алғашқы адамдар жабайы аң етін .... жеген.

  2. ......және ........ адамның тіршілік етуі үшін қажет.

  3. Қымыздың отаны-..........

  4. Қонақ келгенде сыпайы ...... айту керек

5.Тағамның ..... түрлі болуы пайдалы.




Сабақ бойынша рефлексия



Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе неліктен? Сабақты саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтық уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай аутқулар болды?

Неліктен?


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен аспектісі «оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз»

1:


2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алды«оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз»

1:


2:

Сабақ барысында сынып туралы, немесе жекеленген оқушылардың жетістік /қиындықтары туралы нені білдің, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!