Материалдар / Біз қалай тамақтанамыз

Біз қалай тамақтанамыз

Материал туралы қысқаша түсінік
Біз қалай тамақтанамыз
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
471
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҰМЖ ТАРАУ: ТАҒАМ ЖӘНЕ СУСЫНКүні: Мектебі: 46 ЖОМСынып: Мұғалім: Кубекбаева УлбикеПәні: Дүниетану Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:

Біз қалай тамақтанамыз
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.1.4.2. тамақтану режимінің қажеттілігін түсіндіру.

Сабақ мақсатыБарлығы: Тағам және сусын түрін біледі, тамақтану маңыздылығын біледі. Көпшілігі: Ертедегі және кәзіргі заман тағам түрлері біледіКейбірі: тамақтану ережесін біледі
Бағалау критерийі
  • Тамақтану режимін сақтаудың маңыздылығын түсінеді
  • Тамақтану ретін дұрыс құрастыра алады.
  • Тілдік мақсатТағам, сусын Диалог үшін:
  • Ас үйден нені табуға болады?
  • Сен таңертең қандай тағам жейсің,қандай сусын ішесің?
  • Құндылықтар Қонақжайлылық, үлкендерге құрмет дағдыларын қалыптастырып, дәстүрлік құндылықтарды құрметтеуге үйретеді.
    Пәнаралық байланысКөркем еңбек, жаратылыстану
    АКТ қолдану дағдысыСлайд
    Алдыңғы білімдерӨздері тұтынатын тағам және сусын түрлері
    Сабақтың жоспары




    Сабақтың жоспарланған уақыты Сабақта жоспарланған іс әрекетРесурстар
    Сабақтың басыОқушылардың зейінін шоғырландыруШирату тапсырмасы: Тағам салынған пакетті үстел үстіне қойып, ішінде не бар екенін анықтату. Осы тәсіл арқылы «Тағам және сусын» тақырыбы ашылады.

    «Балық аулау» әдісі бойынша топқа бөлу: 1 – топ «Ет өнімдері»2 – топ «Сүт өнімдері» 3- топ «Ұн өнімдері»4 – топ «Көкөніс өнімдері»










    https://www.google.kz/





























    Қармақ,магнит,скрепка
    Сабақ ортасыҰЖ «Суретті әңгімеле» әдісі 1-тапсырма Суретті салыстыр. Суретке сүйене отырып алғашқы адамдар және қазіргі адамдардың тамақтануы ерекшеліктерін әңгімеле.





    ҚБ «Басбармақ әдісі бойынша бағалау

    ТЖ «Орындап көр» әдісі 2-тапсырма
  • Менің таңғы асым
  • Отбасылық мәзір








  • ҚБ Мадақтама3 – тапсырма

    «Сөйлемді толықтыр» әдісі Саралау жұмысына арналған тапсырмаОқушылар сөздерді толықтырады. Нүктелердің орнына тиісті сөздерді жазады.

  • Алғашқы адамдар жабайы аң етін .... жеген
  • Қазақтың шипалы сусыны ..... .
  • Уақыт өте келе тамақты пісіріп .... үйренді.
  • Қонақ келгенде сыпайы ...... айту керек
  • Тағамның ..... түрлі болуы пайдалы.




  • Қима суреттер















































    А4қағаз,желім,ермексаз
    Сабақтың соңыОқушы өзін – өзі бағалауды «Желкенді кеме» көмегімен өткізу

    Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралау жұмысына арналған тапсырмаОқушылар сөздерді толықтырады. Нүктелердің орнына тиісті сөздерді жазады.

  • Алғашқы адамдар жабайы аң етін .... жеген.
  • ......және ........ адамның тіршілік етуі үшін қажет.
  • Қымыздың отаны-..........
  • Қонақ келгенде сыпайы ...... айту керек
  • 5.Тағамның ..... түрлі болуы пайдалы.






    Сабақ бойынша рефлексия



    Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе неліктен? Сабақты саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтық уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай аутқулар болды? Неліктен?


    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен аспектісі «оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз» 1:

    2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алды«оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз»1:

    2:Сабақ барысында сынып туралы, немесе жекеленген оқушылардың жетістік /қиындықтары туралы нені білдің, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ