Материалдар / Біз қалай тамақтанамыз!1-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Біз қалай тамақтанамыз!1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниетану пәнінен қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Маусым 2021
278
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мұғалімнің аты-жөні:


Пән/Сынып:

Дүниетану 1 сынып

Күні


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


Тағам және сусын

Сабақтың тақырыбы:

Біз қалай тамақтанамыз!


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

1.3.1.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы əңгімелеу

1.1.4.2 тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру


Сабақ мақсаты:

тамақтану режимін сақтаудың денсаулық үшін маңызын анықтайды.


Саралап оқыту тапсырмалары


Ұжымдық жұмыс

Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

Жеке жұмыс

Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

Уақыты

Кезеңдері

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


3минут

Басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында ізгі тілек айтылады.

«Ой қозғау» әдісі арқылы сабақ мақсаты ашылады.

- Жемістер, көгөністер, тағамдар, сусындар сөздеріне назар аударайық.

- Олар не үшін қажет?

-Қандай жемістерді атай аласыңдар?

-Қандай көгөністерді атай аласыңдар?

-Қандай ыстық тағамдарды атай аласыңдар?

-Қандай сусындарды атай аласыңдар?

-Ендеше бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай болады?

-Осы мақсатқа жету үшін біз қазір бірнеше тапсырма орындайық.


Оқушылар сабақ тақырыбымен, мақсатымен танысады.




Мадақтау


Жемістер, көгөністер, тағамдар, сусындар сөздері жазылған парақшалар


25

минут














2 мин

Ортасы


1- тапсырма «Салыстыр» әдісі арқылы жүзеге асады.

Оқулықтың 70-бетіндегі суреттерге қараңдар.

-Ежелгі адамдар мен қазіргі адамдардың тамақтану ерекшеліктері туралы әңгімелеңдер. Мәтінді оқыңдар.

Саралау «Дереккөз» тәсілімен жүргізіледі.

Кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады:

- Ұлттық сусындарды ата. Олардың пайдасын әңгімеле.

Көмек қажет ететін оқушыларға қолдау көрсетіледі

Сергіту сәтінде «Аспаздар» әніне сәйкес қимылдар жасайды.

2 – тапсырма: «Таңдап ал» әдісі арқылы іске асады.

-Суреттен тағам мен сусындарды анықтаңдар.

-Сендер таңертең қандай тамақ жейсіңдер, қандай сусын ішесіңдер? Суреттерін таңдап алып, әңгімелеңдер. Оқулықтағы мәтінмен танысып, қорытынды жасаңдар.

Саралауда «Қарқын» тәсілі қолданылады.

Кейбір оқушы:

-Түскі ас мәзірін дайында. Олардың пайдасы /зиянды/ тұстарын әңгімеле.

Қарқыны баяу оқушыларға қолдау көрсетіледі.


Дескриптор

Суреттерге қарап, ежелгі адам мен қазіргі адамның тамақтану ерекшеліктерін әңгімелейді










Дескриптор:

- Пайдалы тағам және сусын туралы әңгімелейді.










1-т ҚБ: «Бас бармақ» әдісі


















2-т ҚБ: «Бағдаршам» әдісі.


оқулық



5 минут



бекіту

ДЖ) 3 - тапсырма дәптермен жұмыс.

.


Тапсырмаларды орындайды, д әрпі бар сөздерді талапқа сай жазады.


Мадақтау сөздер

Жұмыс дәптері


2минут

Кері байланыс

Кері байланыс: «Менің сөзім» әдісі бойынша өтеді.

Сыныптан бір оқушы тұрып, сабақтан бүгінгі үйренгендерін айтады. Айтып болған соң, басқа бір оқушының атын атайды. Сөзді сол оқушы жалғастырып, сабаққа рефлексия жасайды. Барлық оқушы сабақты қорытындылауға осы ретпен қатысады.


Бүгінгі сабақта не білгенін, үйренгенін, түсінгені туралы бөліседі.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!