Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Бізді қоршаған орта. Табиғатты тану. Е дыбысы мен әрпі
Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып оқушыларына сабақ түсіндіріу барысында қолданылады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
28 Қаңтар 2018
351
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Сауат ашу Күні: Сынып: 1а | Мектеп: Қ.Ахмиров атындағы ЖОББМБ Мұғалімнің аты-жөні: Баймұратова ҚҚатысқандар саны: 15 Қатыспағандар саны: | |
Сабақтың тақырыбы | Бізді қоршаған орта. Табиғатты тану. Е дыбысы мен әрпі | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.1.1.4.1 Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау.1.1.9.3 Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау.1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. | |
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар: Е әрібін таниды, басқа әріптерден ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді. Мұғалімнің жетекшілігімен мәтіннің мазмұнын иллюстрация бойынша болжайды. Екі-үш буынды сөздерді буынға бөле алады. Сөздерді буындап оқи алады. Жазу жолының жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, Е әріп элементтерін салады. Көптеген оқушылар: Мәтіннің мазмұнын иллюстрация бойынша болжайды. Тыңдау барысында тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсініп, айта алады. Жиі кездесетін сөздерді тұтас оқи алады. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтай отырып каллиграфиялық талаптарға сай жаза алады. Кейбір оқушылар: Мәтіннің мазмұнын тақырыбы бойынша болжайды. Берілген сөз тіркестері мен сөйлемдерді түсініп оқи алады. Каллиграфиялық талаптарды сақтай отырып көркем жазады. | |
Бағалау критерийлері | Е әрпін таниды және ажыратады. Е әрпін дыбыспен сәйкестендіріп оқиды. Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды. Түсініп оқиды. Е әрпінің элементтерін дұрыс байланыстырып салады. Сөздерді каллиграфиялық талаптарға сай жазады. | |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды топтық жұмыс жасату арқылы бір-біріне, отбасына құрмет көрсетуге, отан сүйгіштікке тәрбиелеу. | |
Денсаулық және техника қауіпсіздігінің сақталуы | Сергіту сәті кезінде бір-біріне кедергі болмау үшін арақашықтықты сақтау, интер белсенді тақтаны пайдалану барысында ережелерін сақтауға дағдыландыру. | |
Пәнаралық байланыс | Дүниетану - бізді қоршаған ортаны таныстыру барысында. Әдебиеттік оқу - ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Шаттық шеңбері». Музыка – «Ой сергек» әдісінде. | |
АКТ қолдану дағдылары | Тыңдалым, «Ой сергек», суреттер. | |
Алдыңғы меңгерілген білім | Оқушылар әртүрлі мақсатта жазылған мәтіндерден негізгі ойды анықтап, өз іс-әрекетіне рефлексия жасай алады. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы | 1. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруМ.Ұ:-Біз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз. Көзді салып қараңыз,Былай қанат қағамыз./Б.Бөрiбаев/2. Топқа бөлу 1. 2. 3. | Шаттық шебері Суреттер |
Сабақтың ортасы | 1. ТыңдалымҰ: - Мен атам мен әжеме кім болам?2. Суреттегілердің алғашқы әріптерінен жуабын табамыз. Немере Т.С: А. Немере сөзіне дыбыстық талдау жасау. Отбасы мүшелерін атау.В. Сурет арқылы «немере» сөзін қатыстырып сөйлем құрау.С. Отбасы мүшелерін қатыстыра отырып шағын мәтін құрастыру.ҚБ: Мұғалім «Тамаша!», «Жарайсыңдар!» деген сөздермен кері байланыс жүргізеді.Ж: «Сезімтал әріптер» әдісі өткен әріптерге шолуҚБ: «Шапалақ» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды.Жаңа сабақ тақырыбы мен мақсатын айту. МК: Ее дыбысы мен әрпі «Е» дыбысы және әрпімен танысады. «Е»-нiң дауысты екенін, оның сөз басында, ортасында, аяғында келу үлгілерін көріп, таңбасын ажыратады.Елік сөзіне дыбыстық талдау жасатыңыз. ҚБ: Қызыл, сары, жасыл алмалардың суреттері бойынша бағаланады.Т. С: Етік, ешкі, емен, екі, шеге, таға, бала, терезе, алма, немере, А. Е әріпі бар сөздерді теріп буынға бөл. В. Дауысты, дауыссыз дыбыстарды текшемен көрсет. - дауысты - дауыссызС. Әр буында «е» әрпі кездесетін екі буынды сөзге дыбыстық талдау жасаҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» тәсілі арқылы топтар бір-бірін бағалау.Ой сергек!Видеодағы дағы әуен ырғағымен билеу. | Таныстырылым, оқулықпен жұмыс Сурет жұмбақ Тапсырма орындау Елік суреті Тапсырма орындау Видео |
Оқулықпен жұмысМКДыбыстардың өзгеруінен және буындардың қосылуынан жаңа сөз пайда болатындығын аңғартыңыз: ар ал да та са ла ма мен сен не ер ер ел де те се ле ме емен сенім немере ертеЕсенЕрланҚБ: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау.Ж: «Визуалды дабыл» әдісіЕсік, етік суреттерін бір-біріне жұмбақтап жасыруҚБ: «От шашу» әдісімен бағалау Дәптермен жұмысЕе әрпі мен ол кездесетін сөздерді қатесіз әрі көркем жазу. Оқушылардың әріптерді жазу дағдыларын қалыптастыруда бастырып жазу әдісі мен генетикалық әдісті тиімді қолдану.Жазу алдында жаттығу жасату Ауада Тақтада жазғызу.ҚБ: Дәптерлерін алмастырып бір-бірін смайлиг арқылы бағалайды.Тапсырма 1. Кестедегі әріптердің арасынан берілген сөздерді тауып оқыңыз және бояңыз. Дескриптор: Білім алушы берілген сөздерді оқиды; сөзді кестедегі әріптердің арасынан табады және бояйды.2. Сұрақтың жауабын суреттің көмегімен болжа. ысыды? Не туды? Дескриптор: Не сұрағына жауап беретін суретті табады. | Оқулық Дәптер Кестемен жұмыс | |
Сабақтың соңы | «Менің сөзім» әдісі арқылы қорытындылайды.Рефлексия | Кеменің суреттері |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | |
А. Немере сөзіне дыбыстық талдау жасау. Отбасы мүшелерін атау.В. Сурет арқылы «немере» сөзін қатыстырып сөйлем құрау.С. Отбасы мүшелерін қатыстыра отырып шағын мәтін құрастыру. Етік, ешкі, емен, екі, шеге, таға, бала, терезе, алма, немере, А. Е әріпі бар сөздерді теріп буынға бөл. В. Дауысты, дауыссыз дыбыстарды текшемен көрсет. - дауысты - дауыссызС. Әр буында «е» әрпі кездесетін екі буынды сөзге дыбыстық талдау жаса | ҚБ: Мұғалім «Тамаша!», «Жарайсыңдар!» деген сөздермен кері байланыс жүргізеді.ҚБ: «Шапалақ» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды.ҚБ: Қызыл, сары, жасыл алмалардың суреттері бойынша бағаланады.ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» тәсілі арқылы топтар бір-бірін бағалау.ҚБ: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау.ҚБ: Дәптерлерін алмастырып бір-бірін смайлиг арқылы бағалайды.ҚБ: Дескриптор арқылы бағалау. ҚБ: «От шашу» әдісімен бағалау |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)