5мин
4
мин
|
I кезең. Ұйымдастыру
бөлімі.
Оқушылармен амандасу. Сабаққа
дайындықтарын тексеру.
Сабақтың мақсатын қойып
тақырыппен таныстыру.
Оқушылармен амандасу, танысу,
оқушы қатысымына және сынып тазалығына назар
аудару.
II. Үй
тапсырмасын тексеру
Ауызша сұрақ-жауап
кезінде қойылатын сұрақтар:
1. Вирус дегеніміз
не?
2. Антивирустық
бағдарлама дегеніміз не?
3. Вирустың түрлерін
атаңдар?
Оқушылар бүгінгі
сабағымызды бастаймыз:Мына төмендегі тапсырмаларды орындап шығайық
(Өткен өлім бойынша формативті бағалау)
1 тапсырма (5
бал)
2
тапсырма (5 бал)
Сіздер өзара
бір-бірлеріннің жұмыстарынды тексеріп
бағалайсыңдар
|
Таратпа
қағаздар
|
25
мин
2
мин
6
мин
|
ІІІ. Негізгі
бөлім
Ақпаратты біз
әртүрлі нысандардан аламыз,
мысалы:
Кітап
оқығанда Теледидар
көргенде
Асты ішіп
жегенде Музейлерге
барып
суретте рді
көргенде
Затпен
жанасқанда
Әуен
тындағанда
Ақпарат
көздері
|
Ақпарат
түрі
|
|
|
|
Есту
|
Дыбыс
арқылы
|
Көру
|
Көзбен көру
арқылы
|
Иіс
|
Искеу
арқылы
|
Дәмді
сезу
|
Ауыз
арқылы
|
Сезу
арқылы
|
Қолмен ұстап
көру
|
Ғалымдардың
деректері бойынша біз ақпараттың 81% көру
арқылы,10% -есту
арқылы, 4
%–иіскеу
арқылы, 3%
– дәм сезу
арқылы, 2%
– сипап сезу
арқылы
IV. 1-тапсырма.
Қыз қандай ақпарат алып
тұр
2- тапсырма.
Кестенің бос орнын
толтыр
V.
3-тапсырма. Дәл, анық болу үшін
адамзат бұрыннан өлшеу құралдарын ойлап
тапқан.
Төмендегі
өлшеуіш құралдарын атын айтып
бер.
V. Сергіту
сәті. Есептедік, шаршадық,
Отырайық, тұрайық.,
Орнымыздан тұрайық. Соқтығысып
қалмайық.
Қимылдатып аяқты, Сәл дем алып
алған соң
Шапалақты ұрайық. Жазуды қайда
шығарайық.
Қорытынды
Оқыту
мақсаттары:
9. ақпарат ұғымын
меңгерді
|
Бағалау
критерийі :
Ақпарат түрлерін ажырата
алады
|
|
|
МЖ:
Таратпа
қағаздар
Жұмыс
парақшалары
Сызғыш, өшіргіш,
қарындаш, маркер
презентация
Таратпа
материал
|
Саралау – қосымша
қолдауды қалай көрсетесіз? Үлгерімі жақсы оқушыларға қиын есептерді
қалай қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау – оқуда
оқушылар жетістіктерін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Сілтемелер
Денсаулық
жағдайын тексеру
АТ
құндылықтар
|
Өткен материалды
қайталау мен тапсырмаларды орындау барысында саралау жүзеге
асырылады. Тапсырмалар оқушылардың қабылдау ерекшеліктеріне,
тапсырма қиындығына байланысты, оқушының іс-әрекетін ұйымдастыру
формалары: топпен, жұппен және жекеше жұмыс түрлеріне сай
ұсынылды.
|
Бақылау және
комментарий жасау, ауызша немесе жазбаша сұрақтар арқылы бағалау
жүреді. Жұппен, жұмыста әрбір оқушының қатысымы жіті
қадағаланады.
|
Сабақта барлық
оқушыларға жағымды әсер ету үшін жағдай
жасалды.
Оқушылардың
зерттеушілік қасиеттерінің дамуына, өзара бірлесіп жұмыс атқаруына,
бірін-бірі тыңдап, көмекке келу немесе сөз саптау, түсініктеме
беру, сурет арқылы беруге баса назар
аударылады.
|
Бейнелеу
Сабақ міндеттері/ Оқыту
мақсаттары шынайы болды ма?
Оқушылар бүгін нені
білді?
Бүгін сыныпта қандай атмосфера
болды?
Менің дифференциалдау бойынша
жұмысым жақсы өтті ме?
Барлығы жоспарланған уақытқа
сәйкес өтті ме?
Мен жоспарға қандай
өзгерістер енгіздім және
неліктен?
|
Төмендегі бос орынды Сіздің
сабағыңызды бағалау үшін
пайдаланыңыз.
Сол жақтағы
кестедегі Сіздің сабағыңыз туралы сұрақтарға жауап
беріңіз.
|