Сабақ барысы |
| Сабақта орындалатын іс-әрекеттер |
|
Сабақтың басы |
5мин
4 мин
| I кезең. Ұйымдастыру бөлімі.Оқушылармен амандасу. Сабаққа дайындықтарын тексеру. Сабақтың мақсатын қойып тақырыппен таныстыру.Оқушылармен амандасу, танысу, оқушы қатысымына және сынып тазалығына назар аудару.II. Үй тапсырмасын тексеруАуызша сұрақ-жауап кезінде қойылатын сұрақтар: 1. Вирус дегеніміз не?2. Антивирустық бағдарлама дегеніміз не?3. Вирустың түрлерін атаңдар?Оқушылар бүгінгі сабағымызды бастаймыз:Мына төмендегі тапсырмаларды орындап шығайық (Өткен өлім бойынша формативті бағалау) 1 тапсырма (5 бал)2 тапсырма (5 бал)
Сіздер өзара бір-бірлеріннің жұмыстарынды тексеріп бағалайсыңдар
| Таратпа қағаздар
|
Сабақтың ортасы |
25 мин
2 мин
6 мин
| ІІІ. Негізгі бөлімАқпаратты біз әртүрлі нысандардан аламыз, мысалы:Кітап оқығандаТеледидар көргендеАсты ішіп жегендеМузейлерге барып суреттерді көргендеЗатпен жанасқандаӘуен тындағанда
Ғалымдардың деректері бойынша біз ақпараттың 81% көру арқылы,10% -есту арқылы, 4 %–иіскеу арқылы, 3% – дәм сезу арқылы, 2% – сипап сезу арқылыIV. 1-тапсырма. Қыз қандай ақпарат алып тұр
2- тапсырма. Кестенің бос орнын толтыр
V. 3-тапсырма. Дәл, анық болу үшін адамзат бұрыннан өлшеу құралдарын ойлап тапқан. Төмендегі өлшеуіш құралдарын атын айтып бер.
V. Сергіту сәті. Есептедік, шаршадық, Отырайық, тұрайық.,Орнымыздан тұрайық. Соқтығысып қалмайық.Қимылдатып аяқты, Сәл дем алып алған соңШапалақты ұрайық. Жазуды қайда шығарайық.Қорытынды
| МЖ:Таратпа қағаздар
Жұмыс парақшаларыСызғыш, өшіргіш, қарындаш, маркер
презентация
Таратпа материал
|
Сабақтың соңы |
Сабақтыңсоңы 3 минут | Үйге тапсырма. § 9 парагрыфты оқу, 63 беттегі кестені дәптерге түсіруРефлексия/Рефлексия: БББ кестесін құру
| стикер
|
Қосымша ақпарат
|
Саралау – қосымша қолдауды қалай көрсетесіз? Үлгерімі жақсы оқушыларға қиын есептерді қалай қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқуда оқушылар жетістіктерін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | СілтемелерДенсаулық жағдайын тексеруАТ құндылықтар |
Өткен материалды қайталау мен тапсырмаларды орындау барысында саралау жүзеге асырылады. Тапсырмалар оқушылардың қабылдау ерекшеліктеріне, тапсырма қиындығына байланысты, оқушының іс-әрекетін ұйымдастыру формалары: топпен, жұппен және жекеше жұмыс түрлеріне сай ұсынылды. | Бақылау және комментарий жасау, ауызша немесе жазбаша сұрақтар арқылы бағалау жүреді. Жұппен, жұмыста әрбір оқушының қатысымы жіті қадағаланады. | Сабақта барлық оқушыларға жағымды әсер ету үшін жағдай жасалды. Оқушылардың зерттеушілік қасиеттерінің дамуына, өзара бірлесіп жұмыс атқаруына, бірін-бірі тыңдап, көмекке келу немесе сөз саптау, түсініктеме беру, сурет арқылы беруге баса назар аударылады. |
Бейнелеу Сабақ міндеттері/ Оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Оқушылар бүгін нені білді? Бүгін сыныпта қандай атмосфера болды? Менің дифференциалдау бойынша жұмысым жақсы өтті ме? Барлығы жоспарланған уақытқа сәйкес өтті ме? Мен жоспарға қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос орынды Сіздің сабағыңызды бағалау үшін пайдаланыңыз. Сол жақтағы кестедегі Сіздің сабағыңыз туралы сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Қорытынды бағалау Қандай екі мезет бәрінен де ұнады (сабақ беру мен оқытуды ескергенде)?1: 2: Қандай екі мезет сабақты жақсартар еді (сабақ беру мен оқытуды ескергенде)? 1: 2: Мен сабақтан топпен келесі сабақта менімен болатын жекелеген оқушылар туралы не білдім? |