Бекітемін: ТІЖО Қайбалиева Ф.Ғ
Күні. 14.09.2020 ж
Тақырыбы: Біздің жанұя
Мақсаты: 1.Үлкенді-үлгі,кішіні мақтан етуге,отбасының қадірін,туыстық атауларды
білуге үйрету.
2.Адамгершілікке,бірлікке тәрбиелеу.
3.Білім- танымдарын,ой-өрістерін,сөздік қорларын дамыту.
Түрі: әңгімелесу,пікірлесу,рөлдік ойындар.
Әдісі: әңгімелесу,сұрақ-жауап,түсіндіру,рөлдік ойындар,тренинг.
Көрнекілігі: нақыл сөздер,слайдтар,оқушылардың салған суреттері.
Барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі.
психологиялық дайындық.
«Шаттық шеңбері»- тренингі.
ІІ.Жаңа сабақ.
1.Қызығушылықты ояту:
Отбасы
![]()
Балалар отбасы деген не? Отбасын кімдер құрайды? Отбасы қандай болу керек деп ойлайсыңдар? Бақытты.
сыйлы отбасы
бірлікті
тату ұйымшыл
қамқор
2.Мағынаны тану: Слайд арқылы түсіндіру.
Отбасы-некеде құрылады,әлуметтік тұрмысы ортақ жауапкершіліктегі адамдар.
Міндет- күнделікті іс-әрекет арқылы имандылық пен қайырымдылық рәсімдерін орындау.
Парыз- міндетті іске асырудың қалыптасқан жолы.
Борыш-ата-анаға,үлкен адамдарға қзмет етіп,әкенің еңбегін,ананың ақ сүтін өтеу үшін салтқа арналған іс-әрекеттер.
ІІІ. Ойын: «Туыстық атауларды білесің бе?»
Шарты: Оқушылар «Жеті ата» ағашына ілінген алмаларды ала отырып,
олардың мәнін ашып түсіндіреді.
1.Ата. 5.Шөбере.
2.Әке. 6.Шөпшек.
3.Бала. 7.Туажат.
4.Немере.
ІV. Рөлдік ойын: Оқушыларды топқа бөлу.
1-топ: «Жанұя серуенде»
2-топ «Жанұя кешкі мезгілде»
3-топ «Жанұяда туған күн»
Осы тапсырмалар бойынша әрбір топқа сұрақтар қойылады.
1-топқа: Сіз жанұяңызбен серуенге шығасыз ба?
2-топқа: Кешкі мезгілде жанұяңызбен не істер едіңіз?
3-топқа Туған күнді жанұяда қалай қарсы аласыңдар?
3. Ой толғаныс: 5 жолды өлең құрастыру:
1.Жанұя.
2.Тату, қамқор.
3.Бірлеседі,көмектеседі,еңбектенеді.
4.Отбасы-әркімнің туған үйі.
5.Отбасы.
V.Болжау Топтар ойларын ортаға салады.
Мұғалім: - Бірде бір ана балаларына былай депті:
«-Балаларым, мен сендерге бір жұмбақ айтайын, сендер соны
шешіңдер.Сендерді тоғыз ай абақтыға жапса,одан шыққан соң ауызыңа өкпе
тықса, арқаңды ағашқа таңса, құйрыққа күл сепсе, сол адамға не істер
едіңдер?»-
VІ. «Жүректен- жүрекке» - тренингі:
Оқушылар шеңберге тұрып,өз жанұяларының жақсы бір қасиеті жайында айтып,шеңбер ішімен жүреді.
Мысалы: - біздің жанұя ұйымшыл,бір нәрсені бәріміз бірігіп жасаймыз.
менің жанұям тату.Ата-анамыздың айтқанын бұлжытпый орындаймыз,т.б.
VІІ.Қорытынды:
-Отан отбасынан басталады дегендей, адам тәрбиесі-Отанды сүю,өмірге құштарлық,сұлулықты тану бала кезден жанұядан басталады.
Өз жанұяларыңды құрметтеп, сыйлап, мақтан тұтыңдар.
Сатыбалды негізгі жалпы білім беретін мектебі
ТАҚЫРЫБЫ:

1-сынып
Өткізген ;Койшыбаева Л.А
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Біздің жанұя
Біздің жанұя
Бекітемін: ТІЖО Қайбалиева Ф.Ғ
Күні. 14.09.2020 ж
Тақырыбы: Біздің жанұя
Мақсаты: 1.Үлкенді-үлгі,кішіні мақтан етуге,отбасының қадірін,туыстық атауларды
білуге үйрету.
2.Адамгершілікке,бірлікке тәрбиелеу.
3.Білім- танымдарын,ой-өрістерін,сөздік қорларын дамыту.
Түрі: әңгімелесу,пікірлесу,рөлдік ойындар.
Әдісі: әңгімелесу,сұрақ-жауап,түсіндіру,рөлдік ойындар,тренинг.
Көрнекілігі: нақыл сөздер,слайдтар,оқушылардың салған суреттері.
Барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі.
психологиялық дайындық.
«Шаттық шеңбері»- тренингі.
ІІ.Жаңа сабақ.
1.Қызығушылықты ояту:
Отбасы
![]()
Балалар отбасы деген не? Отбасын кімдер құрайды? Отбасы қандай болу керек деп ойлайсыңдар? Бақытты.
сыйлы отбасы
бірлікті
тату ұйымшыл
қамқор
2.Мағынаны тану: Слайд арқылы түсіндіру.
Отбасы-некеде құрылады,әлуметтік тұрмысы ортақ жауапкершіліктегі адамдар.
Міндет- күнделікті іс-әрекет арқылы имандылық пен қайырымдылық рәсімдерін орындау.
Парыз- міндетті іске асырудың қалыптасқан жолы.
Борыш-ата-анаға,үлкен адамдарға қзмет етіп,әкенің еңбегін,ананың ақ сүтін өтеу үшін салтқа арналған іс-әрекеттер.
ІІІ. Ойын: «Туыстық атауларды білесің бе?»
Шарты: Оқушылар «Жеті ата» ағашына ілінген алмаларды ала отырып,
олардың мәнін ашып түсіндіреді.
1.Ата. 5.Шөбере.
2.Әке. 6.Шөпшек.
3.Бала. 7.Туажат.
4.Немере.
ІV. Рөлдік ойын: Оқушыларды топқа бөлу.
1-топ: «Жанұя серуенде»
2-топ «Жанұя кешкі мезгілде»
3-топ «Жанұяда туған күн»
Осы тапсырмалар бойынша әрбір топқа сұрақтар қойылады.
1-топқа: Сіз жанұяңызбен серуенге шығасыз ба?
2-топқа: Кешкі мезгілде жанұяңызбен не істер едіңіз?
3-топқа Туған күнді жанұяда қалай қарсы аласыңдар?
3. Ой толғаныс: 5 жолды өлең құрастыру:
1.Жанұя.
2.Тату, қамқор.
3.Бірлеседі,көмектеседі,еңбектенеді.
4.Отбасы-әркімнің туған үйі.
5.Отбасы.
V.Болжау Топтар ойларын ортаға салады.
Мұғалім: - Бірде бір ана балаларына былай депті:
«-Балаларым, мен сендерге бір жұмбақ айтайын, сендер соны
шешіңдер.Сендерді тоғыз ай абақтыға жапса,одан шыққан соң ауызыңа өкпе
тықса, арқаңды ағашқа таңса, құйрыққа күл сепсе, сол адамға не істер
едіңдер?»-
VІ. «Жүректен- жүрекке» - тренингі:
Оқушылар шеңберге тұрып,өз жанұяларының жақсы бір қасиеті жайында айтып,шеңбер ішімен жүреді.
Мысалы: - біздің жанұя ұйымшыл,бір нәрсені бәріміз бірігіп жасаймыз.
менің жанұям тату.Ата-анамыздың айтқанын бұлжытпый орындаймыз,т.б.
VІІ.Қорытынды:
-Отан отбасынан басталады дегендей, адам тәрбиесі-Отанды сүю,өмірге құштарлық,сұлулықты тану бала кезден жанұядан басталады.
Өз жанұяларыңды құрметтеп, сыйлап, мақтан тұтыңдар.
Сатыбалды негізгі жалпы білім беретін мектебі
ТАҚЫРЫБЫ:

1-сынып
Өткізген ;Койшыбаева Л.А
шағым қалдыра аласыз













