5-сынып
Сабақтың
тақырыбы: Біздің үй
Сабақтың мақсаты.
Білімділік:Тақырыпқа байланысты жаңа
сөздер,мәтін, көрнекіліктерді қолдана отырып, білімдерін
кеңейту.
Дамытушылық: Өз пәтерлері туралы айтуға,
тілдерін жаттықтыру, ой- өрісін қозғау,сөйлеу әрекетін
қалыптастыру.
Тәрбиелік: Оларды тазалыққа, сұлулыққа
баулу.
Сабақтың
түрі: аралас сабақ
Сабақтың
әдіс- тәсілі: әңгімелеу, сөйлемдер
құрау, сұрақ- жауап.
Көрнекілігі: Бөлме ,үй
суреті.
Сабақтың
барысы:
I. Ұйымдастыру
кезеңі: Кабинетті, оқушыларды сабаққа
дайындау. Олармен сабақ төңірегінде пікір алысу, 5-7
мин.
II.Үй тапсырмасына
даярлығын тексеру
ІІІ. Үй тапсырмасын
сұрау
IV. Жаңа сабақты өтуге
даярлық
Ү. Жаңа
сабақ
Мәтін оқу, суретпен жұмыс
жүргізу, жаңа сөздер, сөздік диктант, оқулықпен жұмыс,
сергіту.
Сөздік
орналасқан-расположен
жарық-светлый
(-ая,-ое)
перде-занавеска
Жаңа сөздерді оқу, әр оқушыға
оқыту, осы сөздермен сөз тіркестерін құру. Сөз тіркестерінен сөйлем
құрау.Сөйлемді , сөздерді дәптерлеріне жазып алу
.
1-тапсырма.Мәтінді бірнеше рет
оқып, орыс тіліне аударыңдар, соның негізінде мазмұндама
жазыңдар.
Біздің үй
Біздің үй Әбілқайыр көшесінде
орналасқан.
Біздің үй үлкен, биік және
жарық. Үйде бес бөлме бар.Қонақ бөлмесінде үлкен кілем
жатыр.Бөлмелердің едені қоңыр бояумен сырланған.Терезеде әдемі
перде ілулі тұр. Көршілеріміз жақсы.
Оқулықтағы мәтінді оқу, әр
оқушыға түгел оқытып шығу, оны орыс тіліне аудару. Мәтінге сұрақ
қою, оған өздері жауап айту.Енді оқулықты жауып, осы мәтін бойынша
өз сөздерімен мазмұндама жазулары керек.Мәтін
шағын.
Жазып болған оқушы
мазмұндамасын дауыстап оқиды, мұғалім қате барма, жоқпа қарап өтуі
керек.
2-тапсырма.Төмендегі сөздерден
10 сөйлем құрап жазыңдар.
жинайсың
сағынасың
Ү йді ( нені?)
көресің
Тазалайсың
Енді 2- ші тапсырма бойынша ,
оларға түсіндіру, осы сөздерден он сөйлем құрап жазу , тақтаға
жазу.өздері қате болса түзеп қоюлары керек.Оқушыларға қиын
сөздерден шағын диктант жаздыру, білімдерін нығайту. Мысалы: биік,
үй, дәстүр, құрмет, өте, көңілді, тәртіпті, кіші, үлкен, екеуіміз,
үні, әпкем, сіңлі, пісіру, сіздің, тату-тәтті, өлең, сағыну,
сыйлау, өтініш.Осы сөздерді жазып болған соң аудару, дәптерлерін
жинап алу.
3-тапсырма.Суретке қарап, өз
пәтерлерің туралы айтып беріңдер
Сурет бойынша: Балалар мына
суретте үйдің суреті және ондағы бөлмелер.
Қәне бөлмелерді атаймыз мына
қонақ бөлме мынау жатын бөлме, ал мынау са үй, мынау менің бөлмем,
яғнй бұл біздің үй. Біздің үй – наш дом. Балалар қәне жаңағы
айтылғанға ұқсас кім өз үйі туралы не айталады? Мысалы Мынау менің
үйім, осы сөйлемді тақтаға жазамыз.Әрі қарай оқушылар сөздіктің
көмегімен суретке байланысты сөйлемдер айтады. Дәптерлеріне жаза
отырады.
VI.Жаңа сабақты түсінгенін
тексеру.
Сөздерге жалғаулар қосу
тақтаға, Сен біздің үй..... кел. Мен мектеп......бара жатырмын.
т.б. дәптерге жазу.
4-тапсырма.Мағынасы жақын
сөздерден сөйлемдер құраңдар.
1.Сәлем беру,амандасу,
сәлемдесу.
2.Рақмет айту, алғыс айту,
тілек айту.
3.Азық,тамақ,тағам.
4.Әдемі,сұлу,көркем.
VII Сабақты
бекіту
Сенің үйің қай жерде
орналасқан?
Үйің қандай?
Неше бөлме
бар?
Көршілерің
қандай?
VIII . Үйге
тапсырма.5-тапсырма.23-бет