Материалдар / БЖБ 2-тоқсан Қазақстан тарихы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

БЖБ 2-тоқсан Қазақстан тарихы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге тек қана 2-тоқсанның Қазақстан тарихы пәнінен БЖБ-сы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2024
355
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


------------------------------------------

------------------------------------------

------------------------------------------

------------------------------------------

------------------------------------------

------------------------------------------

------------------------------------------

  1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


«Ежелгі көшпелілер өмірі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Тақырып

Қазақстан территориясында темірдің игерілуі Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы Ежелгі көшпелілердің дүниетанымы

Оқу мақсаты

5.4.2.2 Металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру

5.2.2.6 Көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін білу

5.2.1.2 Ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Металл өндірудің шаруашылыққа ықпалын сипаттайды

  • Көшпелілер өркениетінің жаңалықтарын анықтайды

  • Ежелгі адамдардың дүниетанымын анықтайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну Қолдану

Орындау уақыты

20 минут


Тапсырма


    1. Суретке мұқият қарап, тірек сөздерді қолдана отырып, әңгіме құрастырыңыз.

Тірек сөздер: алғашқы адамдар, металл, мыс, балқыту, еңбек құралдары






























    1. Берілген тұжырымдардың ақиқат, жалғандығын анықтаңыз.


Тұжырымдар

Ақиқат

Жалған

Жылқыны

ботайлықтар

алғаш қолға

үйреткен



Киіз үйдің алғашқы

андрондықтарда қолданылған

түпнұсқасы



Көшпелілер

қалыптасты

өркениеті тек

Қазақстанда



Көшпелілер өз бұйымдарын тері мен ағаштан

жасаған



Көшпелілер жыл мезгілдеріне қарай мал

жайылымдарын ауыстырды




    1. Сұрақтарды мұқият оқып, оларға жауап беріңіз.


      1. Петроглифтер деген не?

      2. Қазақстанда петроглифтер қай аймақтардан табылды?

      3. Суреттерге қарап, суретті салған адамдардың дүниетанымы жайлы не айтасыз?

      4. Осы ежелгі тайпаларда қандай салт-дәстүрлер болды?

      5. Суреттің мазмұнына қарай қандай тақырып қояр едіңіз?

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Металл өндірудің шаруашылыққа

ықпалын сипаттайды

1

алғашқы адамдар сөзін қолданады;

1

металл сөзін қолданады;

1

мыс сөзін қолданады;

1

балқыту сөзін қолданады;

1

еңбек құралдары сөзін қолданады;

1

логикалық байланысты сақтайды

1

Көшпелілер өркениетінің жаңалықтарын анықтайды

2

тұжырымның ақиқат/жалғандығын анықтайды

1

тұжырымның ақиқат/жалғандығын анықтайды

1

тұжырымның ақиқат/жалғандығын анықтайды

1

тұжырымның ақиқат/жалғандығын анықтайды

1

тұжырымның ақиқат/жалғандығын анықтайды

1

Ежелгі

адамдардың

дүниетанымын

анықтайды

3

Қазақстандағы ежелгі петроглифтерді

атайды;

1

таңбалар мен суреттердің мағынасын

сипаттайды;

1

суреттегі петроглифтердің қайдан

табылғандығын атайды;

1

ежелгі тайпалардың дүниетанымдарын

сипаттайды;

1

Жалпы балл

15


Shape5 Shape3 Shape2 Shape4 «Ежелгі көшпелілер өмірі» тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика


Білім алушының аты-жөні





Бағалау критерийлері

Оқу жетістігінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Металл өңдірудің шаруашылыққа ықпалын сипаттайды

Металл өңдірудің шаруашылыққа ықпалын сипаттауда қиналады


Металл өңдірудің шаруашылыққа ықпалын сипаттауда қателіктер жібереді

Металл өңдірудің шаруашылыққа ықпалын сипаттайды

Көшпелілер өркениетінің жаңалықтарын анықтайды

Көшпелілер өркениетінің жаңалықтарын анықтауда қиналады

Көшпелілер өркениетінің жаңалықтарын анықтауда қателіктер жібереді

Көшпелілер өркениетінің жаңалықтарын анықтайды

Ежелгі адамдардың

дүниетанымын анықтайды

Ежелгі адамдардың

дүниетанымын анықтауда қиналады

Ежелгі адамдардың

дүниетанымын анықтауда қателіктер жібереді

Ежелгі адамдардың

дүниетанымын анықтайды
















11

«Сақтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау



Тақырып

Сақтар туралы тарихи мәліметтер

«Алтын адам» археологиялық олжасы

Оқу мақсаты

        1. Картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету

        2. Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

5.2.2.4 Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін сипаттау

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Сақ тайпаларының қоныстану аумақтарын картадан көрсетеді

  • Сақ тайпалық одағының Қазақстандағы алғашқы мемлекеттік бірлестік екенін анықтайды

  • «Алтын адам» жәдігері жайлы зерттеу мәліметтерін жинақтайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну Қолдану

Орындау уақыты

20 минут


Тапсырма


  1. Кескін картаға сақ-массагеттерді, сақ-исседондарды, аргиппей, аримаспылардың мекендеген аумағын әр түрлі түсті пайдаланып, белгілеңіз.


  1. Shape7 Shape8 Сақ тайпалық бірлестіктердің құрылу алғышарттарын таңдап, шаршы ішіне жинақтаңыз. Артық анықтамаларды сыртында қалдырыңыз.



  1. Сақ тайпаларында әскери демократия түріндегі қоғамдық құрылыс қалыптасты.

  2. Сақтар ерте темір дәуірінде Қазақстанда қалыптасқан тайпалық одақ.

  3. Shape9 Сақ тайпасында билік мұрагерлік жолмен берілді.

  4. Сақтар өз ішінде бірнеше тайпаға бөлінді

  5. Сақтардың негізгі тілі түркі тілі болды.

  6. Сақтар негізінен көшпелі мал шаруашылығымен айналысқан.

  7. Сақтар мәдениетінде «аңдық стиль» қалыптасты.

  8. Сақтарды абыздар басқарды.

  9. Сақтардың ең көне қаласы-Есік қаласы.

  10. Сақ тайпалары Қазақстан аумағын б. з. б. VII-IV ғғ. мекендеген.


Shape10 Shape13 Shape14 Shape11 Shape12 3. «Алтын киімді адам» кім болған? (50 сөзден тұратын шағын ой толғау жазыңыз)

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Сақ тайпаларының қоныстану аумақтарын картада көрсетеді

1

сақ-массагеттердің аумағын кескін

картада көрсетеді;

1

исседондардың аумағын кескін

картада көрсетеді;

1

аргиппейлердің аумағын кескін

картада көрсетеді;

1

аримаспылардың аумағын картада

көрсетеді;

1

Сақ тайпалық одағының Қазақстандағы алғашқы мемлекеттік бірлестік екенін анықтайды

2

сақ тайпаларында әскери демократия түріндегі қоғамдық құрылыс ретінде

қалыптасқандығын көрсетеді;

1

сақтар ерте темір дәуірінде Қазақстанда қалыптасқан тайпалық

одақ екендігін көрсетеді;

1

сақ тайпалары Қазақстан аумағын б. з. б. VII-IV ғғ. мекендегендігін

көрсетеді;

1

сақтар өз ішінде бірнеше тайпаға бөлінгендігін көрсетеді;

1

сақ тайпасында билік мұрагерлік жолмен берілгендігін көрсетеді;

1

«Алтын адам» жәдігері жайлы зерттеу мәліметтерін жинақтайды

3

Есік обасының зерттелуі жайлы жазады;

1

«Алтын адам» жайлы ғалымдардың болжамдарын келтіреді;

1

"Алтын адам" ескерткішінің хронологиясын келтіреді;

1

"Алтын адам" ескерткішін

сипаттайды;

1

"Алтын адам" ескерткішінің

құндылығын анықтайд;

1

«Алтын адам» жәдігерінің мәдени туынды ретіндегі ерекшелігін

сипаттайды.

1

Жалпы балл

15


Shape1



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!