2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
«Рационал сандарға амалдар қолдану» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырыбы:
|
Рационал сандарды қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері Рационал сандарды бөлу Рационал санды шексіз периодты ондық бөлшек түрінде беру.Шексіз периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану Мәтінді есептер шығару |
|
|
Оқу мақсаттары: |
6.1.2.18 шектеулі ондық бөлшектер түрінде жазуға болатын жай бөлшектерді танып білу; 6.1.2.21 шектеусіз периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру ; 6.1.2.17 рационал сандарды қосу мен көбейтудің қасиеттерін қолдану ; 6.5.1.4 рационал сандарды қолданып мәтінді есептер шығару 6.1.2.22 рационал сандармен арифметикалық амалдар орындау
|
|
|
Бағалау критерийі:
|
Білім алушы
|
|
|
Ойлау дағдыларыңыңдеңгейі: |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|
|
Орындаууақыты: |
25 минут |
|
Тапсырмалар:
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
І нұсқа
1. Берілген бөлшектердің қайсысын шектеулі ондық бөлшек түрінде жазуға болмайды?
A)

B)

C)

D)
[1]
2. Шектеусіз периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырыңыз:
1,20(698) ; 2,(12) [1]
3. Көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданып, өрнекті ықшамдаңыз:
а)7
- 9 
в)
[3]
4. Теңдеуді
шешіңіз:
[3]
4. Екінші сан -24,8 -ге
тең, бірінші сан екінші санның
бөлігін, ал үшінші сан бірінші санның
бөлігін құрайды. Осы үш санның қосындысының мәнін
табыныз. [3]
Бағалау критерийлер кестесі
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
Шектеулі ондық бөлшектер түрінде жазуға болатын жай бөлшектерді танып біледі |
1 |
Берілген бөлшектердің қайсысын шектеулі ондық бөлшек түрінде жазуға болмайды? |
1 |
|
|
Шектеусіз периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырады |
2 |
Шектеусіз периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырад |
1 |
|
|
Рационал сандарды қосу мен көбейтудің қасиеттерін қолданады |
3 |
Көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданып ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарады. |
1 |
|
|
Көбейтіндіні орындайды |
1 |
|||
|
Көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданып жақшаны ашуды орындайды |
1 |
|||
|
Рационал сандармен арифметикалық амалдар орындайды |
4 |
Белгісіз бөлінгішті анықтайды |
1 |
|
|
Белгісіз қосылғышты анықтайды |
1 |
|||
|
Белгісіз санды табады |
1 |
|||
|
Рационал сандарды қолданып мәтінді есепті шығарады |
5 |
Бірінші санды табады |
1 |
|
|
Үшінші санды табады |
1 |
|
||
|
Үш санның қосындысын табады |
1 |
|
||
|
Жалпы балл: |
11 |
|
||
__________________________________________________________________________________________________________________
ІІ нұсқа
1.Берілген бөлшектердің қайсысын шектеулі ондық бөлшек түрінде жазуға болмайды?
-

-

-

-
[1]
2. Шектеусіз периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырыңыз:
1,(6) ; 2,14(124) [1]
3. Көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданып өрнекті ықшамданыз:
а)8
в)
[3]
4. Теңдеуді
шешіңіз:
[3]
5.
Екінші сан
-25,6 -ге тең, бірінші сан екінші санның
бөлігін, ал үшінші сан бірінші санның
бөлігін құрайды. Осы үш санның қосындысының мәнін
табыныз. [3]
Бағалау критерийлер кестесі
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
Шектеулі ондық бөлшектер түрінде жазуға болатын жай бөлшектерді танып біледі |
1 |
Берілген бөлшектердің қайсысын шектеулі ондық бөлшек түрінде жазуға болмайды? |
1 |
|
|
Шектеусіз периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырады |
2 |
Шектеусіз периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырад |
1 |
|
|
Рационал сандарды қосу мен көбейтудің қасиеттерін қолданады |
3 |
Көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданып ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарады. |
1 |
|
|
Көбейтіндіні орындайды |
1 |
|||
|
Көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданып жақшаны ашуды орындайды |
1 |
|||
|
Рационал сандармен арифметикалық амалдар орындайды |
4 |
Белгісіз бөлінгішті анықтайды |
1 |
|
|
Белгісіз қосылғышты анықтайды |
1 |
|||
|
Белгісіз санды табады |
1 |
|||
|
Рационал сандарды қолданып мәтінді есепті шығарады |
5 |
Бірінші санды табады |
1 |
|
|
Үшінші санды табады |
1 |
|
||
|
Үш санның қосындысын табады |
1 |
|
||
|
Жалпы балл: |
11 |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
БЖБ 1 |
21 |
13 |
0 |
16 |
5 |
62 |
100 |
|
|
|
|
|
||||||
|
БЖБ 2 |
21 |
14 |
0 |
21 |
0 |
48 |
100 |
|
|
|
|
|
||||||
|
ТЖБ |
21 |
20 |
0 |
14 |
7 |
62 |
100 |
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
БЖБ 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
БЖБ 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
ТЖБ |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|
|
|
|
|
||||||||||
|
БЖБ 1 |
- |
Айдарбек Ерсұлтан, Ғалым Батыр, Ермахан Ален, Жанысбай Аяулым, Қаратай Нұрайым, Нұридин Олнұр, Раджапбай Сезім, Тажибаева Айым, Үтеп Ардақ, Наржаубек Айару, Үрінбай Жасұлан, Жамалбек Жансая, Абдуллаев Нурсултан, Нутасұлы Рамазан, Сабен Ислам, Муслим Мұхаммед |
Айтқұл Анель, Қаллыбай Аяжан, Қаллыбай Аружан, Шамшілда Таңшолпан, Мәмбетов Ернұр |
|
|
|
|
|
||||||||||
|
БЖБ 2 |
- |
Айдарбек Ерсұлтан, Айтқұл Анель, Ғалым Батыр, Ермахан Ален, Жанысбай Аяулым, Қаллыбай Аяжан, Қаллыбай Аружан, Қаратай Нұрайым, Нұридин Олнұр, Раджапбай Сезім, Тажибаева Айым, Үтеп Ардақ, Наржаубек Айару, Шамшілда Таңшолпан, Үрінбай Жасұлан, Жамалбек Жансая, Мәмбетов Ернұр, Абдуллаев Нурсултан, Нутасұлы Рамазан, Сабен Ислам, Муслим Мұхаммед |
- |
|
|
|
|
|
||||||||||
|
ТЖБ |
- |
Айдарбек Ерсұлтан, Ермахан Ален, Жанысбай Аяулым, Қаллыбай Аяжан, Қаратай Нұрайым, Раджапбай Сезім, Тажибаева Айым, Үтеп Ардақ, Үрінбай Жасұлан, Мәмбетов Ернұр, Абдуллаев Нурсултан, Нутасұлы Рамазан, Сабен Ислам, Муслим Мұхаммед |
Айтқұл Анель, Ғалым Батыр, Қаллыбай Аружан, Нұридин Олнұр, Наржаубек Айару, Шамшілда Таңшолпан, Жамалбек Жансая |
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Топтағы: 27.12.2023 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Ақерке Құралқызы Қарапаш |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
БЖБ №3 6 сынып математика 2 тоқсан
БЖБ №3 6 сынып математика 2 тоқсан
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
«Рационал сандарға амалдар қолдану» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырыбы:
|
Рационал сандарды қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері Рационал сандарды бөлу Рационал санды шексіз периодты ондық бөлшек түрінде беру.Шексіз периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану Мәтінді есептер шығару |
|
|
Оқу мақсаттары: |
6.1.2.18 шектеулі ондық бөлшектер түрінде жазуға болатын жай бөлшектерді танып білу; 6.1.2.21 шектеусіз периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру ; 6.1.2.17 рационал сандарды қосу мен көбейтудің қасиеттерін қолдану ; 6.5.1.4 рационал сандарды қолданып мәтінді есептер шығару 6.1.2.22 рационал сандармен арифметикалық амалдар орындау
|
|
|
Бағалау критерийі:
|
Білім алушы
|
|
|
Ойлау дағдыларыңыңдеңгейі: |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|
|
Орындаууақыты: |
25 минут |
|
Тапсырмалар:
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
І нұсқа
1. Берілген бөлшектердің қайсысын шектеулі ондық бөлшек түрінде жазуға болмайды?
A)

B)

C)

D)
[1]
2. Шектеусіз периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырыңыз:
1,20(698) ; 2,(12) [1]
3. Көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданып, өрнекті ықшамдаңыз:
а)7
- 9 
в)
[3]
4. Теңдеуді
шешіңіз:
[3]
4. Екінші сан -24,8 -ге
тең, бірінші сан екінші санның
бөлігін, ал үшінші сан бірінші санның
бөлігін құрайды. Осы үш санның қосындысының мәнін
табыныз. [3]
Бағалау критерийлер кестесі
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
Шектеулі ондық бөлшектер түрінде жазуға болатын жай бөлшектерді танып біледі |
1 |
Берілген бөлшектердің қайсысын шектеулі ондық бөлшек түрінде жазуға болмайды? |
1 |
|
|
Шектеусіз периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырады |
2 |
Шектеусіз периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырад |
1 |
|
|
Рационал сандарды қосу мен көбейтудің қасиеттерін қолданады |
3 |
Көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданып ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарады. |
1 |
|
|
Көбейтіндіні орындайды |
1 |
|||
|
Көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданып жақшаны ашуды орындайды |
1 |
|||
|
Рационал сандармен арифметикалық амалдар орындайды |
4 |
Белгісіз бөлінгішті анықтайды |
1 |
|
|
Белгісіз қосылғышты анықтайды |
1 |
|||
|
Белгісіз санды табады |
1 |
|||
|
Рационал сандарды қолданып мәтінді есепті шығарады |
5 |
Бірінші санды табады |
1 |
|
|
Үшінші санды табады |
1 |
|
||
|
Үш санның қосындысын табады |
1 |
|
||
|
Жалпы балл: |
11 |
|
||
__________________________________________________________________________________________________________________
ІІ нұсқа
1.Берілген бөлшектердің қайсысын шектеулі ондық бөлшек түрінде жазуға болмайды?
-

-

-

-
[1]
2. Шектеусіз периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырыңыз:
1,(6) ; 2,14(124) [1]
3. Көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданып өрнекті ықшамданыз:
а)8
в)
[3]
4. Теңдеуді
шешіңіз:
[3]
5.
Екінші сан
-25,6 -ге тең, бірінші сан екінші санның
бөлігін, ал үшінші сан бірінші санның
бөлігін құрайды. Осы үш санның қосындысының мәнін
табыныз. [3]
Бағалау критерийлер кестесі
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
Шектеулі ондық бөлшектер түрінде жазуға болатын жай бөлшектерді танып біледі |
1 |
Берілген бөлшектердің қайсысын шектеулі ондық бөлшек түрінде жазуға болмайды? |
1 |
|
|
Шектеусіз периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырады |
2 |
Шектеусіз периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырад |
1 |
|
|
Рационал сандарды қосу мен көбейтудің қасиеттерін қолданады |
3 |
Көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданып ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарады. |
1 |
|
|
Көбейтіндіні орындайды |
1 |
|||
|
Көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданып жақшаны ашуды орындайды |
1 |
|||
|
Рационал сандармен арифметикалық амалдар орындайды |
4 |
Белгісіз бөлінгішті анықтайды |
1 |
|
|
Белгісіз қосылғышты анықтайды |
1 |
|||
|
Белгісіз санды табады |
1 |
|||
|
Рационал сандарды қолданып мәтінді есепті шығарады |
5 |
Бірінші санды табады |
1 |
|
|
Үшінші санды табады |
1 |
|
||
|
Үш санның қосындысын табады |
1 |
|
||
|
Жалпы балл: |
11 |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
БЖБ 1 |
21 |
13 |
0 |
16 |
5 |
62 |
100 |
|
|
|
|
|
||||||
|
БЖБ 2 |
21 |
14 |
0 |
21 |
0 |
48 |
100 |
|
|
|
|
|
||||||
|
ТЖБ |
21 |
20 |
0 |
14 |
7 |
62 |
100 |
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
БЖБ 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
БЖБ 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
ТЖБ |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|
|
|
|
|
||||||||||
|
БЖБ 1 |
- |
Айдарбек Ерсұлтан, Ғалым Батыр, Ермахан Ален, Жанысбай Аяулым, Қаратай Нұрайым, Нұридин Олнұр, Раджапбай Сезім, Тажибаева Айым, Үтеп Ардақ, Наржаубек Айару, Үрінбай Жасұлан, Жамалбек Жансая, Абдуллаев Нурсултан, Нутасұлы Рамазан, Сабен Ислам, Муслим Мұхаммед |
Айтқұл Анель, Қаллыбай Аяжан, Қаллыбай Аружан, Шамшілда Таңшолпан, Мәмбетов Ернұр |
|
|
|
|
|
||||||||||
|
БЖБ 2 |
- |
Айдарбек Ерсұлтан, Айтқұл Анель, Ғалым Батыр, Ермахан Ален, Жанысбай Аяулым, Қаллыбай Аяжан, Қаллыбай Аружан, Қаратай Нұрайым, Нұридин Олнұр, Раджапбай Сезім, Тажибаева Айым, Үтеп Ардақ, Наржаубек Айару, Шамшілда Таңшолпан, Үрінбай Жасұлан, Жамалбек Жансая, Мәмбетов Ернұр, Абдуллаев Нурсултан, Нутасұлы Рамазан, Сабен Ислам, Муслим Мұхаммед |
- |
|
|
|
|
|
||||||||||
|
ТЖБ |
- |
Айдарбек Ерсұлтан, Ермахан Ален, Жанысбай Аяулым, Қаллыбай Аяжан, Қаратай Нұрайым, Раджапбай Сезім, Тажибаева Айым, Үтеп Ардақ, Үрінбай Жасұлан, Мәмбетов Ернұр, Абдуллаев Нурсултан, Нутасұлы Рамазан, Сабен Ислам, Муслим Мұхаммед |
Айтқұл Анель, Ғалым Батыр, Қаллыбай Аружан, Нұридин Олнұр, Наржаубек Айару, Шамшілда Таңшолпан, Жамалбек Жансая |
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Топтағы: 27.12.2023 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Ақерке Құралқызы Қарапаш |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
шағым қалдыра аласыз













