Бөлімше 1.3
Менің атамекенім
2.3
Табиғи жағдайлар және олардың әсері
Оқу мақсаты 4.1.3.1 Түрлі дәрежедегі әкімшілік-аумақтық
бірліктерді
(аймақ, аудан, облыс) ажырату
4.1.3.2 Түрлі дереккөздерге негізделе отырып,
өз аймағының
экономикалық қызмет атқаратын субъектілеріне
сипаттама беру
4.2.3.1 Өз өңіріндегі және Қазақстан
аймақтарындағы
адамдардың табиғи жағдайларға (рельеф,
климат,
өсімдік және жануарлар әлемі, су
нысандары)
байланысты шаруашылық іс-әрекетін
талдау
Бағалау критерийі
Білім алушы:
• Әкімшілік-аумақтық құрылымның
бірліктерін
ажыратады
• Өз
аймағының өндіріс орындарын сипаттайды
• Табиғи жағдайлардың шаруашылыққа
тигізетін
әсерін сипаттайды
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну Қолдану
Орындау уақыты 20
минут
-
тапсырма
а)
Картадан өзің тұратын облысты көрсет.
Облысыңның әкімшілік орталығы қай қала? Өлкеңдегі облыс орталығы
туралы не айта аласың? Сен тұратын облыс қандай облыстармен
шектеседі?
1)___________________________________________________________________________
2)___________________________________________________________________________
3)___________________________________________________________________________
ә) Өзің тұратын жерді
сипаттап (ауыл, қала)
жаз.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
тапсырма Топтастыр.
Ауылшаруашылығы және өнеркәсі
Cуреттерде бейнеленген шаруашылық түрлерінің
атауларын жаз.
-
тапсырма Сұрақтарға жауап
бер.
Көшбасшының бойында қандай қасиеттер болу
керек? 3 дұрыс жауапты белгіле ().
-
-
1) Адалдық
2) Сараңдық
-
3) Қызғаныш
-
4) Мақсаттылық
-
5) Жауапкершілік
Бөлімше 3.2
Қазақстанның тарихи тамырлары
3.4
Көрнекті тарихи тұлғалар және мәдениет
қайраткерлері
3.1
Ежелгі мәдениеттер мен өркениеттер
Оқу мақсаты 4.3.2.1 Түрлі дереккөздер негізінде қазақ
халқының шығу
тарихын түсіндіру
4.3.4.1 Өмірбаяндық мәліметтеріне сүйене
отырып,
шығармашылық және еңбек салаларындағы
көрнекті
қайраткерлердің елімізге сіңірген еңбегі
туралы
қорытынды жасау
4.3.1.2 Тарихи мұражайлардың қызметін
түсіндіру
Бағалау критерийі
Білім алушы
• Қазақ халқының қалыптасу тарихын
түсіндіреді
• Көрнекті қайраткерлердің ғылым саласына
қосқан үлесін сипаттайды
• Тарихи мұражайлардың рөлін
анықтайды
Ойлау дағдыларының деңгейі
:
Білу және түсіну ,Қолдану
Орындау уақыты:
минут
1-тапсырма
а)
Берілген сілтеме бойынша бейнежазбаны мұқият қара немесе берілген
мәтінді
түсініп оқы. https://youtu.be/8rY0jtLhLV0
16
-
Мәтінге сүйеніп, қазақ халқының қалыптасуына
негіз болған 3 тайпаның атауын ретімен (төменнен жоғарыға қарай)
жаз.
2-тапсырма
Қ.
Сәтбаевтың өмірбаянынан берілген үзіндіні оқы. Сұраққа жауап
бер.
-
Қ.
Сәтбаев еліміздің дамуы үшін қандай ғылым салаларына үлес
қосқан?
-
________________________________________________________
-
________________________________________________________
3-тапсырма Суретте
бейнеленген мамандықтардың атауын жаз.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Кәсіби мерекелердің біреуі туралы
жаз.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________