Материалдар / БЖБ жинағы 9 сынып физика
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

БЖБ жинағы 9 сынып физика

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып физика 1-3 тоқсан қамтылған БЖБ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2024
272
0 рет жүктелген
1500 ₸
Бүгін алсаңыз
+75 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +75 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ

«Кинематика негіздері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Оқу мақсаттары

9.2.1.1 - материялық нүкте, санақ жүйесі, механикалық қозғалыстың салыстырмалылығы ұғымдарының мағынасын түсіндіру, жылдамдықтарды қосу және орын ауыстыру теоремаларын қолдану

9.2.1.3 - вектордың координаталар осіне проекциясын анықтау, векторды құраушыларға жіктеу

9.2.1.5 - түзу сызықты теңайнымалы қозғалыс кезіндегі жылдамдық және үдеу формулаларын есептер шығаруда қолдану

9.2.1.13 - дененің шеңбер бойымен бірқалыпты қозғалысын сызықтық және бұрыштық шамалар арқылы сипаттау



Бағалау критерийі

Білім алушы

-түзу сызықты теңайнымалы қозғалыс кезіендегі жылдамдық пен үдеу формуласын есеп шығаруда қолданады;

-денелердің шеңбер бойымен бірқалыпты қозғалысын сызықтық және бұрыштық шамалар арқылы сипаттай алады

- түзу сызықты теңайнымалы қозғалыс кезіндегі жылдамдық және үдеу формулаларын есептер шығаруда қолдана алады




Жазғы демелыс кезінде Жарас және оның сыныптастары айналмалы әткеншекке отырды. Жарасқа әтеншектің биіктігі 19,6 м және радиусы 25 м екні белгілі.

1.Әткеншекке әсер еетін физикалық шамалардың бағыттарын көрсетіңіз.

(Центрге тартқыш үдеуі, бұрыштық үдеу, сызықтық жылдамдық, бұрыштық жылдамдық).

2. Кестеде берілген физикалық шамалардың белгіленуі мен формуласын сәйкестендіріңіз

Физикалық шама

белгіленуі

формуласы

Центрге тартқыш үдеуі

ε

бұрыштыұ үдеу

а

сызықтық жылдамдық

v

бұрыштық жылдамдық

ω



3. Әтеншектен құлаған телефонның

А) жерге түсіу уақыты





Б) жерге түскен мезеттегі жылдамдығы



4. Әткеншек 15 с ішіндегі бұрылу бұрышы 1,8 радианға тең болғандағы

А) Бұрыштық жылдамдығын



Б) сызықтық жылдамдығын



С) Жүрген жолын табыңыз

Бағалау критерийі

Тапсырма

дескриптор

Балл

Білім алушы

түзу сызықты теңайнымалы қозғалыс кезіендегі

1

Центрге тартқыш үдеуі, бұрыштық үдеу, сызықтық жылдамдық, бұрыштық жылдамдық бағыттарын көрсетеді

2

денелердің шеңбер бойымен бірқалыпты қозғалысын

2

Центрге тартқыш үдеуі, бұрыштық үдеу, сызықтық жылдамдық, бұрыштық жылдамдық белгіленуі мен формулаларын сәйкестендіреді

2

түзу сызықты теңайнымалы қозғалыс кезіендегі жылдамдық пен үдеу формуласын есеп шығаруда қолданады

3

жерге түсіу уақытының формуласын жазады;

жерге түсіу уақытын есептеп табады;

1





2


жерге түскен мезеттегі жылдамдық формуласын жазады;

жерге түскен мезеттегі жылдамдығын есесптеп шығарады

1






2

түзу сызықты теңайнымалы қозғалыс кезіндегі жылдамдық және үдеу формулаларын есептер шығаруда қолдана алады

4

А) Бұрыштық жылдамдығын табады


Б) сызықтық жылдамдығын табады


С) Жүрген жолын табады


2





2




2

Жалпы балл

16





















Астраномия негіздері бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Оқу мақсаты

9.7.2.1 - абсолюттік және көрінерлік жұлдыздық шамаларды ажырату;

9.7.2.3-аспан сферасының негізгі элементтерін атау;

9.7.2.5-әртүрлі ендіктегі жұлдыздардың шарықтау айырмашылығын түсіндіру;

9.7.2.7-Кеплер заңдарының негізінде аспан денелерінің қозғаласын түсіндіру.

Бағалау критерийі

- абсолюттік және көрінерлік жұлдыздық шамаларды ажыратады;

- аспан сферасының негізгі элементтерін жазады;

- әртүрлі ендіктегі жұлдыздардың шарықтау айырмашылығын түсіндіреді;

- Кеплер заңдарының негізінде аспан денелерінің қозғаласын есептейді.

Ойлау дағдасының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану

Орындау уақыты

  1. инут



    1. Абсолют жұлдыздық шама дегеніміз-_________________________________________

____________________________________________________________________________

1.2 Көрінерлік жұлдыздық шама дегеніміз-_______________________________________

____________________________________________________________________________

[2]















2. суретте берілген аспан сферасының негізгі элементтерін көрсетіңіз.

Надир

Зенит

Талтүстік сызық

Аспан экваторы

Тік сызық

Дүниенің солтүстік полюсі

Дүниенің соңтүстік полюсі

Эклиптика

[8]

3. бұрыштық өлшеммен жазыңыз:

А) 6 сағ 25 мин





Б) 18 сағ 42 мин

[2]

Сағаттық өлшеммен жазыңыз:

А) 85°17'



Б) 103°52'

[2]





Бағалау критерийі

Тапсырма

дескриптор

Балл

Білім алушы

абсолюттік және көрінерлік жұлдыздық шамаларды ажыратады

1

Абсолют жұлдыздық шаманы жазады;

Көрінерлік жұлдыздық шаманы жазады.

1




1

аспан сферасының негізгі элементтерін жазады

2

Надир көрсетеді;

Зенит көрсетеді;

Талтүстік сызық көрсетеді;

Аспан экваторы көрсетеді;

Тік сызық көрсетеді;

Дүниенің солтүстік полюсі көрсетеді;

Дүниенің соңтүстік полюсі көрсетеді;

Эклиптика көрсетеді.

1

1

1


1


1


1


1


1

әртүрлі ендіктегі жұлдыздардың шарықтау айырмашылығын түсіндіреді;

3

А) бұрыштық өлшеммен жазады;

Б) бұрыштық өлшеммен жазады.

1


1

Кеплер заңдарының негізінде аспан денелерінің қозғаласын есептейді.

4

А) Сағаттық өлшеммен жазады;

Б) Сағаттық өлшеммен жазады

1


1

Жалпы балл

14



























«Сақталу заңдары» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Оқу мақсаттары

9.2.3.1 –дене импульсі мен күш импульсін ажырату;

9.2.3.2 - импульстің сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану

9.2.3.5 – механикалық жұмысты аналитикалық және графикалық тәсілдермен шешу

9.2.3.6-жұмыс пен энергияның байланысын түсіндіру

Бағалау критерийі

-Дене импульсі мен күш импульсін ажыратады

-Импульстің сақталу заңын есептер шығаруда қолданады

-Механикалық жұмысты графиктік тәсілдермен анықтайды

- Механикалық жұмысты графиктік тәсілдермен анықтайды


Ойлау дағдыларының деңгейлері

қолдану

Орындау уақыты

25 мин





1.Сәйкестендіру

Дене импульсі

кг*м/с

Күш импульсі

Н*с

Механикалық жұмыс

Дж

[2]

2. массасы 20 кг арбаша 5 м/с жылдамдықпен қозғалады. Массасы 60 кг бала 10 м/с жылдамдықпен қарама-қарсы жүгіріп келіп секіріп мінеді де екеуі ары қарай бірдей жылдамдықпен қозғалады.

А) соқтығысқаннан кейінгі жылдамдығы;

[2]

Б) соқтығысуға дейінгі жалпы импульсі;

[1]

С) соқтығысудан кейінгі жалпы импульсі;

[1]



3. Механикалық жұмыс дегеніміз-____________________________________

_________________________________________________________________

[1]

4. Марат арбаны 0,1 кН күш жұмсай отырып 10 м қашықтыққа сүйреген. Арқан мен горизонталь арасындағы бұрыш 45 градус болса, Мараттың атқарған жұмысын табыңыз.

[2]

5. Қанат массасы 8 кг шананы 10 м биіктіктен сырғанатып түсіріп, таудың етегінде 160 Дж кинетикалық энергияға ие болатынын анықтады. Шананы сол биіктікке көтеру үшін, тау бетінің жазықтығының бойымен күш түсіре отырып, қандай жұмыс атқару керек.

[3]



Бағалау критерийі

Тапсырма

дескриптор

Балл

Білім алушы

Дене импульсі мен күш импульсін ажыратады

1

Сәйкестендіруді орындайды

2

Импульстің сақталу заңын есептер шығаруда қолданады

2

а) соқтығысқаннан кейінгі жылдамдығын фромуласын жазады;

соқтығысқаннан кейінгі жылдамдығын анықтайды;

б) соқтығысуға дейінгі жалпы импульсін анықтайды;

с) соқтығысудан кейінгі жалпы импульсін анықтайды

1







1




1

Механикалық жұмысты графиктік тәсілдермен анықтайды

3

Механикалық жұмыс анықтамасын жазады

1

4

Формуласын жазып ХБЖ айналдырады;

Есептеп шығарады

1


1

Механикалық жұмысты графиктік тәсілдермен анықтайды

5

Атқарған жұмысты табады

3

Жалпы балл

11





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!