Жекелеген пәндерді тереңдетіп оқытатын мамандандырылған
Форт-Шевченко мектеп-интернаты
I тоқсан Алгебра
пәні бойынша
Сынып: 8 А
Оқушылар саны:
17
Педагог: Балтабаева Аққалау
Сергейқызы
БЖБ және ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән
|
Оқушы
|
Жоғары балл
|
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны
|
Сапа %
|
Үлгерім %
|
|
төмен
|
орта
|
жоғары
|
|
0-39%
|
40-84%
|
85-100%
|
|
|
БЖБ 1
|
17
|
12
|
0
|
14
|
3
|
76%
|
100%
|
ТЖБ
|
17
|
20
|
0
|
16
|
1
|
52%
|
100%
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар
|
Қиындық тудырған мақсаттар
|
БЖБ 1
|
Квадрат түбірдің мәнін таба алады
Түбірдің астындағы санды өрнектей
алады
|
Квадрат түбірге қысқаша
көбейту формуласын қолдану
|
ТЖБ
|
Иррационал сандарды таба алады
Түбір өрнегі бар теңдеуді
шығара алады
|
Бөлшектің бөліміндегі иррационалдан құтылу
|
-
Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: а)
Қысқаша көбейту формуласын білмеуі, ә) Жақшалы өрнекті жақшалы
өрнекке көбейте алмауы
2. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша
жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ
көрсетумен) : Халисақызы Бағдат оқушымен квадрат түбірдің
қасиеттерін қайталауды жоспарладық.
Күні: 1.11.2022 Педагог: Балтабаева Аққалау
Сергейқызы
Жекелеген пәндерді тереңдетіп оқытатын мамандандырылған
Форт-Шевченко мектеп-интернаты
I тоқсан
Геометрия пәні бойынша
Сынып: 8
А
Оқушылар
саны: 17
Педагог:
Балтабаева Аққалау
Сергейқызы
БЖБ
және
ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән
|
Оқушы
|
Жоғары балл
|
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны
|
Сапа %
|
Үлгерім %
|
|
төмен
|
орта
|
жоғары
|
|
0-39%
|
40-84%
|
85-100%
|
|
|
БЖБ 1
|
17
|
14
|
0
|
16
|
1
|
47%
|
100%
|
ТЖБ
|
17
|
20
|
0
|
15
|
2
|
100%
|
100%
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар
|
Қиындық тудырған мақсаттар
|
БЖБ 1
|
Көпбұрыштардың ішкі бұрыштарының қосындысын таба
алады
Параллелограмның
периметрін өрнектеп таба алады
|
Параллелограм қасиеттерін
білмеу
|
ТЖБ
|
Көпбұрыштардың ішкі бұрыштарының қосындысын таба
алады
Параллелограмның периметрін
өрнектеп таба алады
Параллелограм бұрыштарының қасиеттерін біледі.
|
Берілген қатынастар бойынша есептер
шығару
Трапецияның
бұрыштарын табу
|
-
Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: а)
Сызбаларды сызудан шатасу, ә) фигуралардың қасиеттерін
шатастыру
2. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін
талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған
жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен): Халисақызы Бағдат
оқушымен фигуралардың сызбаларын дұрыс сызуды
жоспарладық.
Күні:
1.11.2022
Педагог: Балтабаева Аққалау
Сергейқызы