Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
БЖБ ТЖБ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Дүниежүзітарихы»пәнінен
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар
(жаратылыстану-математикалықбағыт)
11-сынып
Нұр-Сұлтанқаласы,2020жыл
Құрметті мұғалім!
Жиынтықбағалауғаарналғанәдістемелікұсыныстармұғалімге11-сыныпбілімалушыларына«Дүниежүзітарихы»пәнібойыншажиынтықбағалаудыжоспарлау,ұйымдастыружәнеөткізугекөмекқұралыретіндеқұрастырылған.Жиынтықбағалауғаарналғанәдістемелікұсыныстар«Дүниежүзітарихы»пәнібойыншаоқубағдарламасынегізіндедайындалған.
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білімалушыныңтоқсанбойыншажоспарланғаноқумақсаттарынажетудеңгейінанықтауғамүмкіндік береді.
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар бөлім/ортақ тақырып бойыншажиынтықбағалаудыөткізугеарналғанбағалаукритерийлерімендескрипторларыбартапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкіндеңгейлері(рубрикалар)сипатталған.Дескрипторларыменбалдарыбартапсырмаларұсыныстартүріндеберілген.
Қосымша материалдарды (нұсқаулықтар, таныстырылымдар,жоспарлар және т.б.),форумдағы талқылауларды және бейне нұсқауларды сіз «Назарбаев Зияткерлік мектептері»ДББҰsmk.edu.kzресми сайтынан табааласыз.
Жемісті жұмыспен шығармашылық табыс тілейміз!
Әдістемелікұсыныстарнегізгімектепмұғалімдеріне,әдіскерлерге,критериалдыбағалаубойыншаөңірлікжәнемектепүйлестірушілеріне,басқадамүдделітұлғаларғаарналған.
Әдістемелікұсыныстардайындау барысындаресурстар(суреттер,мәтіндер,бейнежәнеаудиоматериалдар,т.б.)қолжетімдіресмиинтернет-сайттарданалынды.Жинақкоммерциялықемесмақсаттақұрастырылған.
МАЗМҰНЫ
«Өркениет:дамуерекшеліктері»бөлімі бойыншажиынтық бағалау 4
құқықтықпроцестер»бөлімі бойыншажиынтық бағалау 7
«Қоғамдық-саясиойдың дамуы»бөлімі бойыншажиынтық бағалау 10
менғылымның дамуы»бөлімі бойыншажиынтықбағалау 14
11 сынып. Дүниежүзі тарихы. 1 ТОҚСАНБОЙЫНШАЖИЫНТЫҚБАҒАЛАУҒААРНАЛҒАНТАПСЫРМАЛАР
«Өркениет:дамуерекшеліктері» бөлімібойыншажиынтықбағалау
Тақырып |
Жоспарлы (социалистік) экономика. Нарықтықэкономика Мемлекеттердің экономикалық дамуындағы табиғи-географиялықшектеушіфакторларғатөтепберудіңтарихимысалдары |
||
Оқумақсаты |
11.1.2.3 Қазіргі заман тарихында шектеуші табиғи-географиялық факторлар жағдайындағы мемлекеттердіңсәттіэкономикалықдамуыныңмысалдарынтұжырымдау |
||
Бағалаукритерийі |
Білімалушы
жағдайындағы мемлекеттердің сәтті экономикалықдамуыныңмысалдарынқарастырады |
|
|
Ойлау дағдыларыныңдеңгейлері |
Қолдану Жоғарыдеңгейдағдылары |
|
|
Орындау уақыты |
20минут |
|
Тапсырма
-
Төменде көрсетілген экономикалық жүйелердің әр қайсысының бір тиімді тұсын және біртиімсіз тұсынкөрсетіңіз:
Дәстүрліэкономика |
Жоспарлыэкономика |
Араласэкономика |
+ |
||
|
|
|
- |
||
|
|
|
-
Төменде әр түрлі елдердегі, әр түрлі экономикалық жүйелердің белгілерінен нарықтықэкономикағатән белгілерді анықтаңыз:
А) Ұрпақтан-ұрпаққа берілетін дәстүрлер қандай тауарлар мен қызметтер қалай және кімүшінөндірукеректігінанықтайды
-
Реттеудіңнарықтықтетіктерінегізінденегізгіэкономикалықмәселелердіеркіншешу
-
Өндірістіңарттақалғантехнологиясы
-
Жекеменшіктіңбасымдылығы
-
Экономикалықшешімдердінегізіненмемлекеттікбилікөкілдеріқабылдайды
-
Еркінбәсекелестік
-
Нарықтықэкономиканыңкемшіліктерімемлекеттікреттеуменреттеледі
-
Мемлекеттіңеңтөменгіәсері
Нарықтықэкономикағатәнбелгілер |
|||
|
|
|
|
-
ҚазіргітаңдаҚазақстанРеспубликасыныңтабиғи-географиялықорналасуыныңэкономикалықдамуымызғашектеушіфактордыатаңызжәнеодантиімдішығужолынкөрсетіңіз:
Шектеушіфактор |
Тиімдішығужолы |
|
|
-
Бағалаукритерийлері
Тапсырма
№
Дескрипторлар
Балл
Білімалушы
Экономикалық
дамудың ерекшелітерінтүсіндіреді
1
Дәстүрліэкономикалықжүйесініңбір
тиімдітұсынкөрсетеді
1
Дәстүрліэкономикалықжүйесініңбір
тиімсіз тұсынкөрсетеді
1
Жоспарлыэкономикалықжүйесініңбір
тиімдітұсынкөрсетеді
1
Жоспарлыэкономикалықжүйесініңбір
тиімсіз тұсынкөрсетеді
1
Араласэкономикалықжүйесініңбіртиімді
тұсынкөрсетеді
1
Аралас экономикалық жүйесінің біртиімсізтұсынкөрсетеді
1
Нарықтық экономикағатәнбелгілердікөрсетеді
2
нарықтықэкономикағатәнбелгіні
анықтайды
1
нарықтықэкономикағатәнбелгіні
анықтайды
1
нарықтықэкономикағатәнбелгіні
анықтайды
1
нарықтықэкономикағатәнбелгіні
анықтайды
1
Шектеуші табиғи-географиялық
факторлар
жағдайындағымемлекеттердіңсәттіэкономикалық
дамуыныңмысалдарынқарастырады
3
Қазіргі таңда Қазақстан Республикасыныңтабиғи-географиялық орналасуыныңэкономикалықдамуымызғашектеуші
фактордыатайды
1
Тиімді шығужолын жазады
1
Жалпы балл
12
«Өркениет: даму ерекшеліктері» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуғаарналғанрубрика
Білімалушыныңаты-жөні
Бағалаукритерийлері |
Оқужетістіктерініңдеңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
Экономикалық дамудыңерекшелітерін түсіндіреді |
Экономикалық жүйелердіңтүрлерітуралыбілімдерінпайдаланаотырып,экономикалықдамудың ерекшелітерінтүсіндірудеқиналады |
Экономикалық жүйелердіңтүрлерітуралыбілімдерінпайдалана отырып, экономикалықдамудың ерекшелітерінтүсіндірудеқателіктержібереді |
Экономикалықжүйелердіңтүрлерітуралы білімдерін пайдалана отырып,экономикалық дамудыңерекшелітерін түсіндіреді
|
Нарықтықэкономикағатәнбелгілердікөрсетеді |
Нарықтық экономикаға тәнбелгілердіанықтаудақиналады |
Нарықтықэкономикағатәнбелгілердіанықтаудақателіктержібереді |
нарықтықэкономикағатәнбелгілердіанықтайды |
Шектеуші табиғи-географиялық факторларжағдайындағымемлекеттердің сәттіэкономикалық дамуыныңмысалдарынқарастырады |
Қазіргізамантарихындашектеушітабиғи-географиялықфакторлар жағдайындағымемлекеттердің сәтті экономикалық дамуыныңмысалдарын тұжырымдаудақиналады |
Қазіргізамантарихындашектеушітабиғи-географиялықфакторларжағдайындағымемлекеттердіңсәттіэкономикалықдамуыныңмысалдарын тұжырымдаудақателіктержібереді |
Қазіргізамантарихындашектеушітабиғи-географиялықфакторларжағдайындағы мемлекет тердің сәттіэкономикалық дамуыныңмысалдарынтұжырымдайды |
11 сынып. Дүниежүзі тарихы. 2 ТОҚСАНБОЙЫНШАЖИЫНТЫҚБАҒАЛАУҒААРНАЛҒАНТАПСЫРМАЛАР
«Саяси-құқықтықпроцестер»бөлімібойынша жиынтықбағалау
Тақырып |
Құқықтықмемлекеттүсінігі Азаматтық қоғамдағы үкіметтік емес ұйымдар Әлемқұрылысыныңпостбиполярлықжүйесі |
|
|
Оқумақсаты |
11.2.1.2 Құқықтық мемлекеттің қалыптасуыныңалғышарттарынзерттеу 11.2.1.9 Мемлекеттердегі үкіметтік емес ұйымдардыңқызметінбағалау 11.2.2.3Қазіргікездегіхалықаралыққатынастардысипаттауүшін«постбиполярлықжүйе»,«көпвекторлысаясат»,«бір полярлы әлем»ұғымдарынқолдану |
|
|
Бағалаукритерийі |
Білімалушы
|
||
Ойлаудағдыларының деңгейлері |
Қолдану Жоғарыдеңгейдағдылары |
||
Орындау уақыты |
20минут |
Тапсырма
-
Құқықтық мемлекет жайлы әр түрлі кезеңдерде, әр түрлі ойшылдардыңойларынсәйкестендіріңіз.
А. К. Маркс А. Заң-билеушілерге иелік ету, ал олар-оның құлдары
B. Ш. Монтескье B. Мемлекет үшін адам емес, мемлекетадамүшін.
C. Платон C. Мемлекет дін негізінде емес, ақыл менеркіндікнегізінде
құрукерек...
Антикалықдәуір |
Ортағасыр |
Жаңазаман |
Автор |
||
450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |