Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Methodological recommendations for Summative Assessment

    on the subject «The English language»

    Grade 4

    Nur-Sultan, 2019

    Methodological recommendations for Summative Assessment are designed to assist teachers in planning, organising and carrying out Summative Assessment in «The English language» for the Grade 4 learners. Methodological recommendations are aligned with the Subject Programme and Course plan. Summative Assessment in Grade 4 is conducted in Terms 1, 2, 3 and 4.

    Summative Assessment tasks for units/ cross curricular unit will allow teachers to determine the level of the learning objectives achievement planned for the term. Methodological recommendations comprise tasks, assessment criteria with descriptors and marks for conducting Summative Assessment across the units/ cross curricular unit. Also this document includes possible levels of the learners’ academic achievement (rubrics). Tasks with descriptors and marks can be considered as recommendations.

    Specification of Summative Assessment for term presents sample questions and mark scheme. It is standardised and obligatory to adhere in conducting Summative Assessment for term.

    Methodical recommendations are designed for primary school teachers, school administrations, educational departments’ seniors, regional and school coordinators in criteriabased assessment and others.

    Free access to the Internet resources such as pictures, cartoons, photos, texts, video and audio materials, etc. have been used in designing these Methodological recommendations.



    CONTENTS

    SUMMATIVE ASSESSMENT TASKS FOR TERM 1 3

    Summative assessment for the cross curricular unit «Kazakhstan in the World of Sport» 3

    Summative Assessment for the cross curricular unit «Values in Myths and Legends» 7

    SPECIFICATION OF SUMMATIVE ASSESSMENT FOR TERM 1 11

    SUMMATIVE ASSESSMENT TASKS FOR TERM 2 17

    Summative Assessment for the cross curricular unit «Treasure and Heritage» 17

    Summative Assessment for the cross curricular unit «Professions and Ways of Communication» 21

    SPECIFICATION OF SUMMATIVE ASSESSMENT FOR TERM 2 25

    SUMMATIVE ASSESSMENT TASKS FOR TERM 3 33

    Summative Assessment for the cross curricular unit «Hot and Cold» 33

    Summative Assessment for the cross curricular unit «Healthy World» 37

    SPECIFICATION OF SUMMATIVE ASSESSMENT FOR TERM 3 41

    SUMMATIVE ASSESSMENT TASKS FOR TERM 4 48

    Summative Assessment for the cross curricular unit «Journey into Space» 48

    Summative Assessment for the cross curricular unit «Machines» 51

    SPECIFICATION OF SUMMATIVE ASSESSMENT FOR TERM 4 55



    SUMMATIVE ASSESSMENT TASKS FOR TERM 1

    Summative assessment for the cross curricular unit «Kazakhstan in the World of Sport»

    Learning objectives

    4.1.4.1 Understand an increasing range of short supported questions on general and some curricular topics

    4.2.4.1 Respond to questions on an increasing range of general and some curricular topics

    Assessment criteria

    • Identify short questions with support on general and some curricular topics

    • Answer the questions on general and some curricular

    topics

    Level of thinking skills

    Knowledge and comprehension

    Application

    Duration

    20 minutes

    Listening

    Task 1. Answer the questions. Circle “Yes” or “No”. Do the task while you listen. You will listen twice.

    Go to this link to listen http://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/listening-skillspractice/interview-swimmer

    EGroup 86884 xample: Does Dan get up early? Yes No

    1. Does he have a small breakfast? Yes No

    2. Is Dan a student? Yes No

    3. Does he have lunch at home? Yes No

    4. Does Dan go swimming after classes? Yes No

    5. Does he watch TV and go on the internet before bed? Yes No

    Speaking

    Task 2. Look at the pictures, choose ONE and answer the questions.



    1. What game are the children playing?

    2. How do you usually play the game?

    3. What do you need to play the game?

    4. Who usually is the winner?

    Assessment criteria

    Task

    Descriptor

    Mark

    A learner

    Identify short questions with support on general and some curricular

    topics

    1

    chooses “No” for the 1st question;

    1

    chooses “Yes” for the 2nd question;

    1

    chooses “No” for the 3rd question;

    1

    chooses “No” for the 4th question;

    1

    chooses “Yes” for the 5th question;

    1

    Answer the questions on general and some

    curricular topics

    2

    uses vocabulary words on the topic;

    1

    conveys ideas clearly;

    1

    pronounces words and phrases correctly;

    1

    gives relevant details in answers.

    1

    Total marks



    9

    Transcript for listening task

    Interviewer: Hello, Dan.

    Dan: Hi.

    Interviewer: Can you tell me about a typical day in your life for the school magazine?

    Dan: Yeah, sure.

    Interviewer: So, what time do you get up?

    Dan: Oh, I get up very early. I get up every day at 5 o’clock and go to the pool. Then I swim from 6 o’clock to 8 o’clock.

    Interviewer: You get up at 5 o’clock? Wow, that’s early!

    Dan: Yeah. Then at 8 o’clock I have a shower, I get dressed and I have breakfast. I have a big breakfast: cereals, toast, bacon and eggs and orange juice. Interviewer: What do you do after breakfast?

    Dan: At 11 o’clock I go to university. I’m studying sports science and I have classes from 11 o’clock to 4 o’clock.

    Interviewer: When do you have lunch?

    Dan: I have lunch at about 2 o’clock at the university. Interviewer: What do you do after classes?

    Dan: Sometimes I go to the gym and sometimes I meet my friends at a café. Interviewer: What time do you have dinner?

    Dan: I have dinner at 7 o’clock, then I watch TV or go online and I usually go to bed at 10 o’clock. Interviewer: Thanks, Dan. That’s a busy day!

    Rubrics for providing information to parents on the results of

    Summative Assessment for the cross curricular unit «Kazakhstan in the World of Sport»

    Learner’s name_______________________________________________________

    Assessment criteria


    Level of learning achievements


    Low

    Middle

    High

    Identify short questions with support on general and some curricular topics

    Identifies general questions and answers few of the “Yes/ No” questions correctly.

    Group 83991

    Identifies general questions and answers some of the “Yes/ No” questions correctly.

    Group 84091

    Identifies general questions and answers most of the “Yes/ No” questions correctly.

    Group 84158

    Answer the questions on general and some

    curricular topics

    Uses very simple vocabulary in answers. Expresses ideas mostly unclear. Gives irrelevant details most of the time. Makes frequent pronunciation errors.

    Group 84244

    Uses some appropriate topical vocabulary in answers. Sometimes expresses ideas unclear. Gives some relevant details in answers. Makes some mistakes in pronunciation, which do not impede meaning.

    Group 84338

    Uses proper topical vocabulary in answers. Often expresses ideas clearly. Gives relevant details in answers. Pronounces most of the words and phrases clearly.

    Group 84478

    6

    Summative Assessment for the cross curricular unit «Values in Myths and Legends»

    Learning objectives

    4.4.1.1 Plan, write and check sentences with support on a range of basic personal, general and some curricular topics

    4.3.5.1 Understand the main points of short simple texts on a growing range of general and some curricular topics by using contextual clues

    Assessment criteria

    • Plan, write and check sentences on basic personal,

    general and curricular topics

    • Find the main points in short simple texts using

    contextual clues

    Level of thinking skills

    Knowledge and comprehension Application

    Duration

    20 minutes

    Writing

    Task 1. Look at the pictures. Choose ONE picture to describe. Write 4 sentences. Plan your writing by naming people, objects, their actions and feelings.

    Group 76617 1 2 3

    Example: Picture 1.

    Plan:

    what people are in the picture what objects are in the picture what people are doing

    what are their feelings

    Writing

    I can see a princess in the picture. There is a big bed and some blankets in the picture. The princess is sleeping. She is unhappy.

    Now, write your sentences and check them.

    Reading

    Task 2. Read the text. Match the sentences to the pictures.

    Belling The Cat There lived many mice in a grocer’s shop, which ate plenty of food, and the grocer suffered very much. So, he brought a fat cat to catch the mice. The mice were worried. They held a meeting to send away the cat.

    One mouse said to tie a bell around the cat’s neck because the cat moved softly and swiftly. So that when the cat moves, the mice would become aware of the cat. All the mice agreed to this decision.

    Group 82201
    The old mouse asked, “Can you tell me who is to bell the cat?”

    There was no reply.

    1. There lived many mice in a grocer’s shop, which ate plenty of food, and the grocer suffered very much.

    A)

    2. The grocer brought a fat cat to catch the mice.

    B)

    3. The mice held a meeting to send away the cat.

    C)

    4. One mouse said to tie a bell around the

    cat’s neck because the cat moved softly and swiftly.

    D)

    5. The old mouse asked, “Can you tell me who is to bell the cat?”

    E)

    8

    Assessment criteria

    Task

    Descriptor

    Mark

    A learner

    Plan, write and check sentences on basic personal, general and curricular topics

    1

    uses plan to describe the pictures;

    1

    writes sentences in correct word order;

    1

    uses sufficient range of vocabulary;

    1

    includes relevant details;

    1

    spells topical words accurately;

    1

    Find the main points in short simple texts using contextual clues

    2

    matches 1.E;

    1

    matches 2.C;

    1

    matches 3.A;

    1

    matches 4.B;

    1

    matches 5.D.

    1

    Total marks



    10

    Rubrics for providing information to parents on the results of

    Summative Assessment for the unit «Values in Myths and Legends»

    Learner’s name_______________________________________________________

    Assessment criteria

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    -
    17 Мамыр 2024
    1232
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    БЖБ ТЖБ Ағылшын 4-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    БЖБ ТЖБ Ағылшын 4-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    4-сынып БЖБ ТЖБ тапсырмалар жинағы
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Methodological recommendations for Summative Assessment

    on the subject «The English language»

    Grade 4

    Nur-Sultan, 2019

    Methodological recommendations for Summative Assessment are designed to assist teachers in planning, organising and carrying out Summative Assessment in «The English language» for the Grade 4 learners. Methodological recommendations are aligned with the Subject Programme and Course plan. Summative Assessment in Grade 4 is conducted in Terms 1, 2, 3 and 4.

    Summative Assessment tasks for units/ cross curricular unit will allow teachers to determine the level of the learning objectives achievement planned for the term. Methodological recommendations comprise tasks, assessment criteria with descriptors and marks for conducting Summative Assessment across the units/ cross curricular unit. Also this document includes possible levels of the learners’ academic achievement (rubrics). Tasks with descriptors and marks can be considered as recommendations.

    Specification of Summative Assessment for term presents sample questions and mark scheme. It is standardised and obligatory to adhere in conducting Summative Assessment for term.

    Methodical recommendations are designed for primary school teachers, school administrations, educational departments’ seniors, regional and school coordinators in criteriabased assessment and others.

    Free access to the Internet resources such as pictures, cartoons, photos, texts, video and audio materials, etc. have been used in designing these Methodological recommendations.



    CONTENTS

    SUMMATIVE ASSESSMENT TASKS FOR TERM 1 3

    Summative assessment for the cross curricular unit «Kazakhstan in the World of Sport» 3

    Summative Assessment for the cross curricular unit «Values in Myths and Legends» 7

    SPECIFICATION OF SUMMATIVE ASSESSMENT FOR TERM 1 11

    SUMMATIVE ASSESSMENT TASKS FOR TERM 2 17

    Summative Assessment for the cross curricular unit «Treasure and Heritage» 17

    Summative Assessment for the cross curricular unit «Professions and Ways of Communication» 21

    SPECIFICATION OF SUMMATIVE ASSESSMENT FOR TERM 2 25

    SUMMATIVE ASSESSMENT TASKS FOR TERM 3 33

    Summative Assessment for the cross curricular unit «Hot and Cold» 33

    Summative Assessment for the cross curricular unit «Healthy World» 37

    SPECIFICATION OF SUMMATIVE ASSESSMENT FOR TERM 3 41

    SUMMATIVE ASSESSMENT TASKS FOR TERM 4 48

    Summative Assessment for the cross curricular unit «Journey into Space» 48

    Summative Assessment for the cross curricular unit «Machines» 51

    SPECIFICATION OF SUMMATIVE ASSESSMENT FOR TERM 4 55



    SUMMATIVE ASSESSMENT TASKS FOR TERM 1

    Summative assessment for the cross curricular unit «Kazakhstan in the World of Sport»

    Learning objectives

    4.1.4.1 Understand an increasing range of short supported questions on general and some curricular topics

    4.2.4.1 Respond to questions on an increasing range of general and some curricular topics

    Assessment criteria

    • Identify short questions with support on general and some curricular topics

    • Answer the questions on general and some curricular

    topics

    Level of thinking skills

    Knowledge and comprehension

    Application

    Duration

    20 minutes

    Listening

    Task 1. Answer the questions. Circle “Yes” or “No”. Do the task while you listen. You will listen twice.

    Go to this link to listen http://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/listening-skillspractice/interview-swimmer

    EGroup 86884 xample: Does Dan get up early? Yes No

    1. Does he have a small breakfast? Yes No

    2. Is Dan a student? Yes No

    3. Does he have lunch at home? Yes No

    4. Does Dan go swimming after classes? Yes No

    5. Does he watch TV and go on the internet before bed? Yes No

    Speaking

    Task 2. Look at the pictures, choose ONE and answer the questions.



    1. What game are the children playing?

    2. How do you usually play the game?

    3. What do you need to play the game?

    4. Who usually is the winner?

    Assessment criteria

    Task

    Descriptor

    Mark

    A learner

    Identify short questions with support on general and some curricular

    topics

    1

    chooses “No” for the 1st question;

    1

    chooses “Yes” for the 2nd question;

    1

    chooses “No” for the 3rd question;

    1

    chooses “No” for the 4th question;

    1

    chooses “Yes” for the 5th question;

    1

    Answer the questions on general and some

    curricular topics

    2

    uses vocabulary words on the topic;

    1

    conveys ideas clearly;

    1

    pronounces words and phrases correctly;

    1

    gives relevant details in answers.

    1

    Total marks



    9

    Transcript for listening task

    Interviewer: Hello, Dan.

    Dan: Hi.

    Interviewer: Can you tell me about a typical day in your life for the school magazine?

    Dan: Yeah, sure.

    Interviewer: So, what time do you get up?

    Dan: Oh, I get up very early. I get up every day at 5 o’clock and go to the pool. Then I swim from 6 o’clock to 8 o’clock.

    Interviewer: You get up at 5 o’clock? Wow, that’s early!

    Dan: Yeah. Then at 8 o’clock I have a shower, I get dressed and I have breakfast. I have a big breakfast: cereals, toast, bacon and eggs and orange juice. Interviewer: What do you do after breakfast?

    Dan: At 11 o’clock I go to university. I’m studying sports science and I have classes from 11 o’clock to 4 o’clock.

    Interviewer: When do you have lunch?

    Dan: I have lunch at about 2 o’clock at the university. Interviewer: What do you do after classes?

    Dan: Sometimes I go to the gym and sometimes I meet my friends at a café. Interviewer: What time do you have dinner?

    Dan: I have dinner at 7 o’clock, then I watch TV or go online and I usually go to bed at 10 o’clock. Interviewer: Thanks, Dan. That’s a busy day!

    Rubrics for providing information to parents on the results of

    Summative Assessment for the cross curricular unit «Kazakhstan in the World of Sport»

    Learner’s name_______________________________________________________

    Assessment criteria


    Level of learning achievements


    Low

    Middle

    High

    Identify short questions with support on general and some curricular topics

    Identifies general questions and answers few of the “Yes/ No” questions correctly.

    Group 83991

    Identifies general questions and answers some of the “Yes/ No” questions correctly.

    Group 84091

    Identifies general questions and answers most of the “Yes/ No” questions correctly.

    Group 84158

    Answer the questions on general and some

    curricular topics

    Uses very simple vocabulary in answers. Expresses ideas mostly unclear. Gives irrelevant details most of the time. Makes frequent pronunciation errors.

    Group 84244

    Uses some appropriate topical vocabulary in answers. Sometimes expresses ideas unclear. Gives some relevant details in answers. Makes some mistakes in pronunciation, which do not impede meaning.

    Group 84338

    Uses proper topical vocabulary in answers. Often expresses ideas clearly. Gives relevant details in answers. Pronounces most of the words and phrases clearly.

    Group 84478

    6

    Summative Assessment for the cross curricular unit «Values in Myths and Legends»

    Learning objectives

    4.4.1.1 Plan, write and check sentences with support on a range of basic personal, general and some curricular topics

    4.3.5.1 Understand the main points of short simple texts on a growing range of general and some curricular topics by using contextual clues

    Assessment criteria

    • Plan, write and check sentences on basic personal,

    general and curricular topics

    • Find the main points in short simple texts using

    contextual clues

    Level of thinking skills

    Knowledge and comprehension Application

    Duration

    20 minutes

    Writing

    Task 1. Look at the pictures. Choose ONE picture to describe. Write 4 sentences. Plan your writing by naming people, objects, their actions and feelings.

    Group 76617 1 2 3

    Example: Picture 1.

    Plan:

    what people are in the picture what objects are in the picture what people are doing

    what are their feelings

    Writing

    I can see a princess in the picture. There is a big bed and some blankets in the picture. The princess is sleeping. She is unhappy.

    Now, write your sentences and check them.

    Reading

    Task 2. Read the text. Match the sentences to the pictures.

    Belling The Cat There lived many mice in a grocer’s shop, which ate plenty of food, and the grocer suffered very much. So, he brought a fat cat to catch the mice. The mice were worried. They held a meeting to send away the cat.

    One mouse said to tie a bell around the cat’s neck because the cat moved softly and swiftly. So that when the cat moves, the mice would become aware of the cat. All the mice agreed to this decision.

    Group 82201
    The old mouse asked, “Can you tell me who is to bell the cat?”

    There was no reply.

    1. There lived many mice in a grocer’s shop, which ate plenty of food, and the grocer suffered very much.

    A)

    2. The grocer brought a fat cat to catch the mice.

    B)

    3. The mice held a meeting to send away the cat.

    C)

    4. One mouse said to tie a bell around the

    cat’s neck because the cat moved softly and swiftly.

    D)

    5. The old mouse asked, “Can you tell me who is to bell the cat?”

    E)

    8

    Assessment criteria

    Task

    Descriptor

    Mark

    A learner

    Plan, write and check sentences on basic personal, general and curricular topics

    1

    uses plan to describe the pictures;

    1

    writes sentences in correct word order;

    1

    uses sufficient range of vocabulary;

    1

    includes relevant details;

    1

    spells topical words accurately;

    1

    Find the main points in short simple texts using contextual clues

    2

    matches 1.E;

    1

    matches 2.C;

    1

    matches 3.A;

    1

    matches 4.B;

    1

    matches 5.D.

    1

    Total marks



    10

    Rubrics for providing information to parents on the results of

    Summative Assessment for the unit «Values in Myths and Legends»

    Learner’s name_______________________________________________________

    Assessment criteria

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Шет тілі Барлық материалдар 4 сынып
    17.05.2024
    1232
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    -
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации