Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
БЖБ ТЖБ талдау 4 сынып 2 токсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Байтуыс орталау мектебі
IІ тоқсан Әдебиеттік оқу пәні
бойынша
Сынып: 4
Оқушылар саны:1
Педагог: Бесеуова Ж.Ш
Мақсаты:
Әдебиеттік
оқу пәні бойынша білім алушылардың
білім деңгейін анықтау,оқу жетістіктерінің деңгейін
білу.
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін
талдау
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
|
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім% |
||
|
төмен |
орта |
жақсы |
жоғары |
||||
|
0-45% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|
|
||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
БЖБ 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
БЖБ 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЖБ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
4.2.2.1**Шығарманы қайта құруға , интерпратациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру 2.3.Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтау |
4.2.3.1.Шығарманың тақырыбымен негізгі ойды анықтау,автордың ойын мәтін деректеріне келтіре отырып дәлелдеу |
БЖБ 2 |
4.2.9.1 Түрлі дерек сөздерден қажетті ақпараттарды табу, өңдеу және тұжырым жасау 4.2.2.1. Шығарманы қайта құруға , интерпратациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру
|
4.2.9.1 Түрлі дерек сөздерден қажетті ақпараттарды табу, өңдеу және тұжырым жасау
|
ТЖБ |
4.3.1.1 Оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру |
4.3.1.1 Оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру |
1.БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% _______________________________________________________
жақсы (С): 65-84% _______________________________________________________
орта (С): 40-64% _______________________________________________________
төмен (Н): 0-45% _______________________________________________________
2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбегі:
Білім алушы берілген мәтінді толықтырып жазуға бағытталған ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындауда қиналды.
Мәтін бойынша кейіпкердің мінез-құлқын немесе іс-әрекетін бағалайтын сұрақ құрастыруда және жауап беруде қателіктер жіберді.
3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:
Мәтін бойынша дұрыс жұмыс жасамауы, мәтінді түсініп оқымауы, сұраққа нақты жауап бермеуі.
4.Жоспарланған түзету жұмысы: Оқушының қиындық тудырған тапсырмалары бойынша тапсырмаларды қайталау
Күні___________
Педагогтің (Т.А.Ә) _______________________________________________________
Байтуыс орталау мектебі
ІI тоқсан Қазақ тілі пәні
бойынша
Сынып: 4
Оқушылар саны:1
Педагог:Бесеуова Ж.Ш
Мақсаты:
Қазақ тілі пәні бойынша білім
алушылардың білім деңгейін анықтау,оқу жетістіктерінің деңгейін
білу.
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін
талдау
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
|
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орта |
жақсы |
жоғары |
||||
|
0-45% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|
|
||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
БЖБ 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
БЖБ 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЖБ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% _______________________________________________________
жақсы (С): 65-84% _______________________________________________________
орта (С): 40-64% _______________________________________________________
төмен (Н): 0-45% _______________________________________________________
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: Тыңдалым және айтылым.
Белгілі бір тақырыпта берілген мәтіннің түрлерін, жанрын, стилін салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтауда қиналады.
Тірек сөздердерді қолдана отырып, мәтін құрауда қателіктер жібереді.
3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:
Белгілі бір тақырыпта берілген тірек сөздерді пайдалана алмауы, мәтінді мұқият оқымауы, тапсырманы орындауда уақытты дұрыс қоданбауы.
4.Жоспарланған түзету жұмысы: Оқушының қиындық тудырған тапсырмалары бойынша тапсырмаларды қайталау
Күні___________
Педагогтің (Т.А.Ә) _______________________________________________________
Байтуыс орталау мектебі
IІ тоқсан Математика пәні бойынша
Сынып: 4
Оқушылар саны:1
Педагог: Бесеуова Ж.Ш.
Мақсаты:
математика пәні бойынша білім алушылардың
білім деңгейін анықтау,оқу жетістіктерінің деңгейін
білу.
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін
талдау
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
|
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||||
|
төмен |
орта |
жақсы |
жоғары |
|||||||
|
0-45% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|
|
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|||||
БЖБ 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
БЖБ 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
БЖБ 3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
ТЖБ |
|
|
|
|
|
|
|
|
1.БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% _______________________________________________________
жақсы (С): 65-84% _______________________________________________________
орта (С): 40-64% _______________________________________________________
төмен (Н): 0-45% _______________________________________________________
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:
Кездесу қозғалысына, қарама- қарсы бағыттағы қозғалысқа берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдістермен шығаруда, формула қолдануда қателіктер жібереді.
3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:
Берілген тапсырманы мұқият оқымауы, формуланы дұрыс қолданбауы, бөлу амалын баған түрінде есептеу барысында көбейту амалымен тексермеуі.
4.Жоспарланған түзету жұмысы: Оқушының қиындық тудырған тапсырмалары бойынша тапсырмаларды қайталау
Күні___________
Педагогтің (Т.А.Ә) _______________________________________________________
Байтуыс орталау мектебі
IІ тоқсан Жаратылыстану пәні
бойынша
Сынып: 4
Оқушылар саны:1
Педагог:Бесеуова Ж.Ш.
Мақсаты:
жаратылыстану пәні бойынша білім алушылардың
білім деңгейін анықтау,оқу жетістіктерінің деңгейін
білу
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін
талдау
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
|
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім% |
|||
|
төмен |
орта |
жақсы |
жоғары |
|||||
|
0-45% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|
|
|||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|||
БЖБ 1 |
|
|
|
|
|
|
|
||
БЖБ 2 |
|
|
|
|
|
|
|
||
ТЖБ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
4.2.3.2.Жүйке жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау 4.2.3.1 Зәр шығару жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау |
4.2.3.2.Жүйке жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау
|
БЖБ 2 |
4.3.3.1.Табиғаттағы су айналымын сипаттау 4.1.2.1. Зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне негіздеу |
4.1.2.1. Зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне негіздеу |
ТЖБ |
4.3.3.3.Судың ластану көздерін анықтау 4.3.3.4.Судың ластануының түрлі ағзаларға әсерін түсіндіру 4.3.3.2.Атмосфера жауын-шашынның түзілі үдерісін сипаттау 4.3.2.5.Желдің пайдасы мен зияны туралы мысал келтіру |
4.3.3.2.Атмосфера жауын-шашынның түзілі үдерісін сипаттау |
1.БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% _______________________________________________________
жақсы (С): 65-84% _______________________________________________________
орта (С): 40-64% _______________________________________________________
төмен (Н): 0-45% _______________________________________________________
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:
а) Жүйке жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттауда, зәр шығару жүйесінің қызметін сипаттауда қателіктер жібереді.
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:
Тапсырманы мұқият оқымауы, суретпен жұмыс жасамауы.
4.Жоспарланған түзету жұмысы: Оқушының қиындық тудырған тапсырмалары бойынша тапсырмаларды қайталау
Күні___________
Педагогтің (Т.А.Ә) _______________________________________________________
Байтуыс орталау мектебі
IІ тоқсан Дүниетану пәні бойынша
Сынып: 4
Оқушылар саны:1
Педагог: Бесеуова Ж.Ш.
Мақсаты:
дүниетану пәні бойынша білім алушылардың
білім деңгейін анықтау,оқу жетістіктерінің деңгейін
білу
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін
талдау
1.БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% _______________________________________________________
жақсы (С): 65-84% _______________________________________________________
орта (С): 40-64% _______________________________________________________
төмен (Н): 0-45% _______________________________________________________
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:
Түрлі дереккөздер негізінде қазақ халқының шығу тарихын түсіндіруде,
тарихи мұражайлардың қызметін түсіндіруде қателік жібереді.
3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: Тапсырманы орындауда тірек сөздерді дұрыс қолданбауы, сұрақтарды мұқият оқымауы, уақытты дұрыс қолданбауы.
4.Жоспарланған түзету жұмысы: Оқушының қиындық тудырған тапсырмалары бойынша тапсырмаларды қайталау
Байтуыс орталау мектебі
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау жұмысы туралы мәлімет
ІІ тоқсан қазақ тілі, әдебиеттік оқу, математика, жаратылыстану пәндері
Сынып: 4
Оқушылар саны: 1
Педагог: Бесеуова Жансая Шымкентбайқызы
Байтуыс орталау мектебі
IІ тоқсан Әдебиеттік оқу пәні
бойынша
Сынып:3
Оқушылар саны:5
Педагог: Бесеуова Ж.Ш
Мақсаты:
Әдебиеттік
оқу пәні бойынша білім алушылардың
білім деңгейін анықтау,оқу жетістіктерінің деңгейін
білу.
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін
талдау
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
|
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім% |
||
|
төмен |
орта |
жақсы |
жоғары |
||||
|
0-45% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|
|
||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
БЖБ 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
БЖБ 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЖБ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
3.2.2.1.Қолдануға (практикалық) ,бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру |
3.2.2.1.Қолдануға (практикалық) ,бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру |
БЖБ 2 |
3.2.7.1.Мұғалімнің көмегімен шығармадағы әдеби көркемдегіш (теңеу,эпитет, кейіптеу)құралдарды табу |
4.2.9.1 Түрлі дерек сөздерден қажетті ақпараттарды табу, өңдеу және тұжырым жасау
|
ТЖБ |
3.3.1.1. Мұғалім көмегімен оқыған шығарманы логикалық бөліктерге бөләп, әр бөлікке ат қойып жоспар құру |
4.3.1.1 Оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру |
1.БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% _______________________________________________________
жақсы (С): 65-84% _______________________________________________________
орта (С): 40-64% _______________________________________________________
төмен (Н): 0-45% _______________________________________________________
2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбегі:
Білім алушы берілген мәтінді толықтырып жазуға бағытталған ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындауда қиналды.
Мәтін бойынша кейіпкердің мінез-құлқын немесе іс-әрекетін бағалайтын сұрақ құрастыруда және жауап беруде қателіктер жіберді.
3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:
Мәтін бойынша дұрыс жұмыс жасамауы, мәтінді түсініп оқымауы, сұраққа нақты жауап бермеуі.
4.Жоспарланған түзету жұмысы: Оқушының қиындық тудырған тапсырмалары бойынша тапсырмаларды қайталау
Күні___________
Педагогтің (Т.А.Ә) _______________________________________________________
Байтуыс орталау мектебі
ІI тоқсан Қазақ тілі пәні
бойынша
Сынып: 3
Оқушылар саны:5
Педагог:Бесеуова Ж.Ш
Мақсаты:
Қазақ тілі пәні бойынша білім
алушылардың білім деңгейін анықтау,оқу жетістіктерінің деңгейін
білу.
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін
талдау
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
|
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орта |
жақсы |
жоғары |
||||
|
0-45% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|
|
||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
БЖБ 1 |
5 |
7 |
1 |
|
3
|
1 |
65,45% |
100% |
БЖБ 2 |
5 |
7 |
2 |
3 |
|
|
45.6% |
100% |
ТЖБ |
5 |
16 |
1 |
3 |
1 |
|
56.25% |
100% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
3.2.3.1.Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру 3.3.5.1.Жіберілген пунктуациялық,орфографиялық грамматикалық және статистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету |
3.3.5.1.Жіберілген пунктуациялық,орфографиялық грамматикалық және статистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету |
БЖБ 2 |
3.3.5.1.Жіберілген пунктуациялық,орфографиялық грамматикалық және статистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету 3.4.2.7.Сөйлемнің тұрлаулы(бастауыш, баяндауыш)тұрлаусыз мүшелерін ажырату |
3.4.2.7.Сөйлемнің тұрлаулы(бастауыш, баяндауыш)тұрлаусыз мүшелерін ажырату |
ТЖБ |
3.4.2.7.Сөйлемнің тұрлаулы(бастауыш, баяндауыш)тұрлаусыз мүшелерін ажырату 3.4.2.8.Мұғалімнің көмегімен жалаң жайылма сөйлемдерді ажырату |
3.4.2.8.Мұғалімнің көмегімен жалаң жайылма сөйлемдерді ажырату |
|
|
|
1.БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% ______________________________________________________
жақсы (С): 65-84% _______________________________________________________
орта (С): 40-64% _______________________________________________________
төмен (Н): 0-45% _______________________________________________________
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: Тыңдалым және айтылым.
Белгілі бір тақырыпта берілген мәтіннің түрлерін, жанрын, стилін салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтауда қиналады.
Тірек сөздердерді қолдана отырып, мәтін құрауда қателіктер жібереді.
3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:
Белгілі бір тақырыпта берілген тірек сөздерді пайдалана алмауы, мәтінді мұқият оқымауы, тапсырманы орындауда уақытты дұрыс қоданбауы.
4.Жоспарланған түзету жұмысы: Оқушының қиындық тудырған тапсырмалары бойынша тапсырмаларды қайталау
Күні___________
Педагогтің (Т.А.Ә) _______________________________________________________
Байтуыс орталау мектебі
IІ тоқсан Математика пәні бойынша
Сынып: 3
Оқушылар саны:5
Педагог: Бесеуова Ж.Ш.
Мақсаты:
математика пәні бойынша білім алушылардың
білім деңгейін анықтау,оқу жетістіктерінің деңгейін
білу.
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін
талдау
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
|
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||||
|
төмен |
орта |
жақсы |
жоғары |
|||||||
|
0-45% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|
|
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|||||
БЖБ 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
БЖБ 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
БЖБ 3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
ТЖБ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
3.2.1.1.Бір, екі әрпі бар әріпті өрнектерді ажырату,құрастыру,жазу және оқу 3.1.1.6.Жай бөлшектерді оқу , жазу,бөлімдері бірдей жай бөлшектерді көрнекілік қолдану арқылы салыстыру |
3.2.1.1.Бір, екі әрпі бар әріпті өрнектерді ажырату,құрастыру,жазу және оқу
|
БЖБ 2 |
3.3.2.1.Нүктелі қағазда паралель және қиылысатын түзулер сызу.Нүктелі қағазда қиылысатын геометриялық жазық фигураларды сызу,олардың қиылысу және бірігу аумағын табу. 3.1.2.4.Сандарды көбейту және бөлу кестесін құру ,білу және қолдану |
3.3.2.1.Нүктелі қағазда паралель және қиылысатын түзулер сызу.Нүктелі қағазда қиылысатын геометриялық жазық фигураларды сызу,олардың қиылысу және бірігу аумағын табу.
|
БЖБ 3 |
3.1.2.5.Үш таңбалы сандарды олардың ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау
|
3.1.2.5.Үш таңбалы сандарды олардың ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау
|
1.БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% _______________________________________________________
жақсы (С): 65-84% _______________________________________________________
орта (С): 40-64% _______________________________________________________
төмен (Н): 0-45% _______________________________________________________
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:
Нүктелі қағазда қиылысатын геометриялық жазық фигураларды сызу,олардың қиылысу және бірігу аумағын табуды қолдануда қателіктер жібереді.
3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:
Берілген тапсырманы мұқият оқымауы, формуланы дұрыс қолданбауы, бөлу амалын баған түрінде есептеу барысында көбейту амалымен тексермеуі.
4.Жоспарланған түзету жұмысы: Оқушының қиындық тудырған тапсырмалары бойынша тапсырмаларды қайталау
Күні___________
Педагогтің (Т.А.Ә) _______________________________________________________
Байтуыс орталау мектебі
IІ тоқсан Жаратылыстану пәні
бойынша
Сынып: 3
Оқушылар саны:5
Педагог:Бесеуова Ж.Ш.
Мақсаты:
жаратылыстану пәні бойынша білім алушылардың
білім деңгейін анықтау,оқу жетістіктерінің деңгейін
білу
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін
талдау
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
|
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім% |
|||
|
төмен |
орта |
жақсы |
жоғары |
|||||
|
0-45% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|
|
|||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|||
БЖБ 1 |
|
|
|
|
|
|
|
||
БЖБ 2 |
|
|
|
|
|
|
|
||
ТЖБ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
3.2.3.1.Адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтау 3.2.3.3.Тыныс алу жүйесін және оның адам ағзасындағы ролін анықтау |
3.2.3.1.Адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтау
|
БЖБ 2 |
3.1.2.1.Ақпарат көзінің түрлерін анықтау.Табиғи және жасанды денелерге мысалдар келтіру
|
3.1.2.1.Ақпарат көзінің түрлерін анықтау.Табиғи және жасанды денелерге мысалдар келтіру
|
ТЖБ |
3.1.2.2.Ақпарат көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау 3.3.3.2.судың негізгі табиғи көздерін салыстыру 3.3.3.1. Судың жанды ағзаларда және жансыз табиғатта кездесетінін түсіндіру
|
3.3.3.1. Судың жанды ағзаларда және жансыз табиғатта кездесетінін түсіндіру
|
1.БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% _______________________________________________________
жақсы (С): 65-84% _______________________________________________________
орта (С): 40-64% _______________________________________________________
төмен (Н): 0-45% _______________________________________________________
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:
Судың жанды ағзаларда және жансыз табиғатта кездесетінін түсіндіруде қиналады.
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:
Тапсырманы мұқият оқымауы, суретпен жұмыс жасамауы.
4.Жоспарланған түзету жұмысы: Оқушының қиындық тудырған тапсырмалары бойынша тапсырмаларды қайталау
Күні___________
Педагогтің (Т.А.Ә) _______________________________________________________
Байтуыс орталау мектебі
IІ тоқсан Дүниетану пәні бойынша
Сынып: 3
Оқушылар саны:5
Педагог: Бесеуова Ж.Ш.
Мақсаты:
дүниетану пәні бойынша білім алушылардың
білім деңгейін анықтау,оқу жетістіктерінің деңгейін
білу
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін
талдау
|
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
|
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|
|||||||
|
|
төмен |
орта |
жақсы |
жоғары |
|
|||||||||
|
|
0-45% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|
|||||||
|
БЖБ 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
БЖБ2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|||||||||||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
|||||||||||
|
БЖБ 1 |
3.1.1.1.Отбасы мүшелері арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіру 3.3.1.1.Көшпелі және отырықшы өмір салтының ерекшеліктерін түсіндіру |
3.3.1.1.Көшпелі және отырықшы өмір салтының ерекшеліктерін түсіндіру |
|
|||||||||||
|
БЖБ 2 |
3.1.3.2.Қала мен ауыл арасындағы байланысты зерттеуде мысалдар келтіру.Көкжиек тұстарды астронтмиялық белгілер арқылы анықтайды |
Көкжиек тұстарды астронтмиялық белгілер арқылы анықтайды |
|
1.БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% _______________________________________________________
жақсы (С): 65-84% _______________________________________________________
орта (С): 40-64% _______________________________________________________
төмен (Н): 0-45% _______________________________________________________
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:
Көкжиек тұстарды астронтмиялық белгілер арқылы анықтайды
3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: Тапсырманы орындауда тірек сөздерді дұрыс қолданбауы, сұрақтарды мұқият оқымауы, уақытты дұрыс қолданбауы.
4.Жоспарланған түзету жұмысы: Оқушының қиындық тудырған тапсырмалары бойынша тапсырмаларды қайталау