Материалдар / БЖБ ТЖБ талдау 4 сынып 2 токсан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

БЖБ ТЖБ талдау 4 сынып 2 токсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Талдау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2024
101
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Байтуыс орталау мектебі


IІ тоқсан Әдебиеттік оқу пәні бойынша

      Сынып: 4
      Оқушылар саны:1
      Педагог: Бесеуова Ж.Ш
      Мақсаты:
Әдебиеттік оқу пәні бойынша білім алушылардың білім деңгейін анықтау,оқу жетістіктерінің деңгейін білу.
      БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Оқушы

Жоғары балл


ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім%


төмен

орта

жақсы

жоғары


0-45%

40-64%

65-84%

85-100%







Оқушылар саны



БЖБ 1










БЖБ 2









ТЖБ












Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

4.2.2.1**Шығарманы қайта құруға , интерпратациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру

2.3.Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

4.2.3.1.Шығарманың тақырыбымен негізгі ойды анықтау,автордың ойын мәтін деректеріне келтіре отырып дәлелдеу

БЖБ 2

4.2.9.1 Түрлі дерек сөздерден қажетті ақпараттарды табу, өңдеу және тұжырым жасау

4.2.2.1. Шығарманы қайта құруға , интерпратациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру


4.2.9.1 Түрлі дерек сөздерден қажетті ақпараттарды табу, өңдеу және тұжырым жасау


ТЖБ

4.3.1.1 Оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру

4.3.1.1 Оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру



1.БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:

жоғары (В): 85-100% _______________________________________________________

жақсы (С): 65-84% _______________________________________________________

орта (С): 40-64% _______________________________________________________

төмен (Н): 0-45% _______________________________________________________

2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбегі:

Білім алушы берілген мәтінді толықтырып жазуға бағытталған ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындауда қиналды.

Мәтін бойынша кейіпкердің мінез-құлқын немесе іс-әрекетін бағалайтын сұрақ құрастыруда және жауап беруде қателіктер жіберді.



3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:

Мәтін бойынша дұрыс жұмыс жасамауы, мәтінді түсініп оқымауы, сұраққа нақты жауап бермеуі.

4.Жоспарланған түзету жұмысы: Оқушының қиындық тудырған тапсырмалары бойынша тапсырмаларды қайталау

     

Күні___________

Педагогтің (Т.А.Ә) _______________________________________________________
























Байтуыс орталау мектебі



ІI тоқсан Қазақ тілі пәні бойынша

Сынып: 4
      Оқушылар саны:1
      Педагог:Бесеуова Ж.Ш
     Мақсаты:
Қазақ тілі пәні бойынша білім алушылардың білім деңгейін анықтау,оқу жетістіктерінің деңгейін білу.
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Оқушы

Жоғары балл


ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %


төмен

орта

жақсы

жоғары


0-45%

40-64%

65-84%

85-100%







Оқушылар саны



БЖБ 1









БЖБ 2









ТЖБ































Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

4.1.5.1 Аудио-бейнежазба мазмұнына өзіндік баға беру

4.1.3.1 Сұхбаттасының жасын, жай-күйін ескере отырып, белгілі бір тақырып аясында сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу

4.1.5.1 Аудио-бейнежазба мазмұнына өзіндік баға беру

БЖБ 2

4.2.6.1 Белгілі бір тақырыпта берілген мәтіннің түрлерін, жанрын, стилін (мақала, репортаж, жаңалық, өмірбаян, мінездеме, жарнама, хабарландыру) салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау

4.4.2.1 Күрделі сөздердің түрлерін ажырата алу (біріккен сөз, қос сөз, қысқарған сөз)

4.3.3.1* Оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құрып мазмұндама/ тірек сөздерді пайдаланып эссе жазу

4.2.6.1 Белгілі бір тақырыпта берілген мәтіннің түрлерін, жанрын, стилін (мақала, репортаж, жаңалық, өмірбаян, мінездеме, жарнама, хабарландыру) салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау

ТЖБ

4.2.6.1 Белгілі бір тақырыпта берілген мәтіннің түрлерін, жанрын, стилін (мақала, репортаж, жаңалық, өмірбаян, мінездеме, жарнама, хабарландыру) салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау

4.4.2.1 Күрделі сөздердің түрлерін ажырата алу (біріккен сөз, қос сөз, қысқарған сөз)


4.2.6.1 Белгілі бір тақырыпта берілген мәтіннің түрлерін, жанрын, стилін (мақала, репортаж, жаңалық, өмірбаян, мінездеме, жарнама, хабарландыру) салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау








1.БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:

жоғары (В): 85-100% _______________________________________________________

жақсы (С): 65-84% _______________________________________________________

орта (С): 40-64% _______________________________________________________

төмен (Н): 0-45% _______________________________________________________

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: Тыңдалым және айтылым.

Белгілі бір тақырыпта берілген мәтіннің түрлерін, жанрын, стилін салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтауда қиналады.

Тірек сөздердерді қолдана отырып, мәтін құрауда қателіктер жібереді.

3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:

Белгілі бір тақырыпта берілген тірек сөздерді пайдалана алмауы, мәтінді мұқият оқымауы, тапсырманы орындауда уақытты дұрыс қоданбауы.

4.Жоспарланған түзету жұмысы: Оқушының қиындық тудырған тапсырмалары бойынша тапсырмаларды қайталау

     

Күні___________

Педагогтің (Т.А.Ә) _______________________________________________________




     


Байтуыс орталау мектебі

IІ тоқсан Математика пәні бойынша

Сынып: 4
      Оқушылар саны:1
      Педагог: Бесеуова Ж.Ш.
      Мақсаты:
математика пәні бойынша білім алушылардың білім деңгейін анықтау,оқу жетістіктерінің деңгейін білу.
      БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Оқушы

Жоғары балл


ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %


төмен

орта

жақсы

жоғары


0-45%

40-64%

65-84%

85-100%







Оқушылар саны



БЖБ 1










БЖБ 2









БЖБ 3









ТЖБ













Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

4.1.2.13 Бөлінді мәнінде нөлдер болатын жағдайда көптаңбалы санды екітаңбалы/үштаңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін қолдану

4.2.1.8 ** Қалдықпен бөлу формуласын (a=b•c+r) шығарып алу және қолдану

4.2.1.8 ** Қалдықпен бөлу формуласын (a=b•c+r) шығарып алу және қолдану

БЖБ 2

4.5.1.4 Шамалар арасындағы тәуелділікке/ пропорционал бөлуге/ белгісізді екі айырым бойынша табуға берілген есептерді талдау және шығару

4.5.1.9** Кездесу қозғалысына, қарама- қарсы бағыттағы қозғалысқа берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдістермен шығару

4.5.1.9** Кездесу қозғалысына, қарама- қарсы бағыттағы

қозғалысқа берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдістермен шығару

ТЖБ

4.5.1.4 Шамалар арасындағы тәуелділікке/ пропорционал бөлуге/ белгісізді екі айырым бойынша табуға берілген есептерді талдау және шығару

4.5.1.9** Кездесу қозғалысына, қарама- қарсы бағыттағы

қозғалысқа берілген есептерді арифметикалық және

алгебралық әдістермен шығару

4.5.1.9** Кездесу қозғалысына, қарама- қарсы бағыттағы

қозғалысқа берілген есептерді арифметикалық және

алгебралық әдістермен шығару


1.БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:

жоғары (В): 85-100% _______________________________________________________

жақсы (С): 65-84% _______________________________________________________

орта (С): 40-64% _______________________________________________________

төмен (Н): 0-45% _______________________________________________________



2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

Кездесу қозғалысына, қарама- қарсы бағыттағы қозғалысқа берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдістермен шығаруда, формула қолдануда қателіктер жібереді.

3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:

Берілген тапсырманы мұқият оқымауы, формуланы дұрыс қолданбауы, бөлу амалын баған түрінде есептеу барысында көбейту амалымен тексермеуі.



4.Жоспарланған түзету жұмысы: Оқушының қиындық тудырған тапсырмалары бойынша тапсырмаларды қайталау






Күні___________

Педагогтің (Т.А.Ә) _______________________________________________________















Байтуыс орталау мектебі



IІ тоқсан Жаратылыстану пәні бойынша

Сынып: 4
      Оқушылар саны:1
      Педагог:Бесеуова Ж.Ш.
      Мақсаты: жаратылыстану
пәні бойынша білім алушылардың білім деңгейін анықтау,оқу жетістіктерінің деңгейін білу
      БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Оқушы

Жоғары балл


ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім%


төмен

орта

жақсы

жоғары


0-45%

40-64%

65-84%

85-100%







Оқушылар саны



БЖБ 1










БЖБ 2








ТЖБ












Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

4.2.3.2.Жүйке жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау

4.2.3.1 Зәр шығару жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау

4.2.3.2.Жүйке жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау


БЖБ 2

4.3.3.1.Табиғаттағы су айналымын сипаттау

4.1.2.1. Зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне негіздеу

4.1.2.1. Зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне негіздеу

ТЖБ

4.3.3.3.Судың ластану көздерін анықтау

4.3.3.4.Судың ластануының түрлі ағзаларға әсерін түсіндіру

4.3.3.2.Атмосфера жауын-шашынның түзілі үдерісін сипаттау

4.3.2.5.Желдің пайдасы мен зияны туралы мысал келтіру

4.3.3.2.Атмосфера жауын-шашынның түзілі үдерісін сипаттау







1.БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:

жоғары (В): 85-100% _______________________________________________________

жақсы (С): 65-84% _______________________________________________________

орта (С): 40-64% _______________________________________________________

төмен (Н): 0-45% _______________________________________________________






      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

а) Жүйке жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттауда, зәр шығару жүйесінің қызметін сипаттауда қателіктер жібереді.

3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:

Тапсырманы мұқият оқымауы, суретпен жұмыс жасамауы.



4.Жоспарланған түзету жұмысы: Оқушының қиындық тудырған тапсырмалары бойынша тапсырмаларды қайталау







Күні___________

Педагогтің (Т.А.Ә) _______________________________________________________


























Байтуыс орталау мектебі

IІ тоқсан Дүниетану пәні бойынша

Сынып: 4
      Оқушылар саны:1
      Педагог: Бесеуова Ж.Ш.
      Мақсаты:
дүниетану пәні бойынша білім алушылардың білім деңгейін анықтау,оқу жетістіктерінің деңгейін білу
      БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау


Пән

Оқушы

Жоғары балл


ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %




төмен

орта

жақсы

жоғары




0-45%

40-64%

65-84%

85-100%









Оқушылар саны





БЖБ 1














Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар



БЖБ 1

4.3.2.1 Түрлі дереккөздер негізінде қазақ халқының шығу тарихын түсіндіру

4.3.4.1 Өмірбаяндық мәліметтеріне сүйене отырып, шығармашылық және еңбек салаларындағы көрнекті қайраткерлердің елімізге сіңірген еңбегі туралы қорытынды жасау

4.3.1.2 Тарихи мұражайлардың қызметін түсіндіру

4.3.4.1 Өмірбаяндық мәліметтеріне сүйене отырып, шығармашылық және еңбек салаларындағы көрнекті қайраткерлердің елімізге сіңірген еңбегі туралы қорытынды жасау



1.БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:

жоғары (В): 85-100% _______________________________________________________

жақсы (С): 65-84% _______________________________________________________

орта (С): 40-64% _______________________________________________________

төмен (Н): 0-45% _______________________________________________________

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

Түрлі дереккөздер негізінде қазақ халқының шығу тарихын түсіндіруде,

тарихи мұражайлардың қызметін түсіндіруде қателік жібереді.

3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: Тапсырманы орындауда тірек сөздерді дұрыс қолданбауы, сұрақтарды мұқият оқымауы, уақытты дұрыс қолданбауы.

4.Жоспарланған түзету жұмысы: Оқушының қиындық тудырған тапсырмалары бойынша тапсырмаларды қайталау


Байтуыс орталау мектебі



Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау жұмысы туралы мәлімет

ІІ тоқсан қазақ тілі, әдебиеттік оқу, математика, жаратылыстану пәндері

Сынып: 4

Оқушылар саны: 1

Педагог: Бесеуова Жансая Шымкентбайқызы























Байтуыс орталау мектебі


IІ тоқсан Әдебиеттік оқу пәні бойынша

      Сынып:3
      Оқушылар саны:5
      Педагог: Бесеуова Ж.Ш
      Мақсаты:
Әдебиеттік оқу пәні бойынша білім алушылардың білім деңгейін анықтау,оқу жетістіктерінің деңгейін білу.
      БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Оқушы

Жоғары балл


ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім%


төмен

орта

жақсы

жоғары


0-45%

40-64%

65-84%

85-100%







Оқушылар саны



БЖБ 1










БЖБ 2









ТЖБ












Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

3.2.2.1.Қолдануға (практикалық) ,бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру

3.2.2.1.Қолдануға (практикалық) ,бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру

БЖБ 2

3.2.7.1.Мұғалімнің көмегімен шығармадағы әдеби көркемдегіш (теңеу,эпитет, кейіптеу)құралдарды табу

4.2.9.1 Түрлі дерек сөздерден қажетті ақпараттарды табу, өңдеу және тұжырым жасау


ТЖБ

3.3.1.1. Мұғалім көмегімен оқыған шығарманы логикалық бөліктерге бөләп, әр бөлікке ат қойып жоспар құру

4.3.1.1 Оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру

1.БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:

жоғары (В): 85-100% _______________________________________________________

жақсы (С): 65-84% _______________________________________________________

орта (С): 40-64% _______________________________________________________

төмен (Н): 0-45% _______________________________________________________

2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбегі:

Білім алушы берілген мәтінді толықтырып жазуға бағытталған ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындауда қиналды.

Мәтін бойынша кейіпкердің мінез-құлқын немесе іс-әрекетін бағалайтын сұрақ құрастыруда және жауап беруде қателіктер жіберді.



3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:

Мәтін бойынша дұрыс жұмыс жасамауы, мәтінді түсініп оқымауы, сұраққа нақты жауап бермеуі.

4.Жоспарланған түзету жұмысы: Оқушының қиындық тудырған тапсырмалары бойынша тапсырмаларды қайталау

     

Күні___________

Педагогтің (Т.А.Ә) _______________________________________________________











































Байтуыс орталау мектебі



ІI тоқсан Қазақ тілі пәні бойынша

Сынып: 3
      Оқушылар саны:5
      Педагог:Бесеуова Ж.Ш
     Мақсаты:
Қазақ тілі пәні бойынша білім алушылардың білім деңгейін анықтау,оқу жетістіктерінің деңгейін білу.
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Оқушы

Жоғары балл


ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %


төмен

орта

жақсы

жоғары


0-45%

40-64%

65-84%

85-100%







Оқушылар саны



БЖБ 1

5

7

1


3


1

65,45%

100%

БЖБ 2

5

7

2

3



45.6%

100%

ТЖБ

5

16

1

3

1


56.25%

100%























Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

3.2.3.1.Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

3.3.5.1.Жіберілген пунктуациялық,орфографиялық грамматикалық және статистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету

3.3.5.1.Жіберілген пунктуациялық,орфографиялық грамматикалық және статистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету

БЖБ 2

3.3.5.1.Жіберілген пунктуациялық,орфографиялық грамматикалық және статистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету

3.4.2.7.Сөйлемнің тұрлаулы(бастауыш, баяндауыш)тұрлаусыз мүшелерін ажырату

3.4.2.7.Сөйлемнің тұрлаулы(бастауыш, баяндауыш)тұрлаусыз мүшелерін ажырату

ТЖБ

3.4.2.7.Сөйлемнің тұрлаулы(бастауыш, баяндауыш)тұрлаусыз мүшелерін ажырату

3.4.2.8.Мұғалімнің көмегімен жалаң жайылма сөйлемдерді ажырату

3.4.2.8.Мұғалімнің көмегімен жалаң жайылма сөйлемдерді ажырату








1.БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:

жоғары (В): 85-100% ______________________________________________________

жақсы (С): 65-84% _______________________________________________________

орта (С): 40-64% _______________________________________________________

төмен (Н): 0-45% _______________________________________________________

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: Тыңдалым және айтылым.

Белгілі бір тақырыпта берілген мәтіннің түрлерін, жанрын, стилін салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтауда қиналады.

Тірек сөздердерді қолдана отырып, мәтін құрауда қателіктер жібереді.

3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:

Белгілі бір тақырыпта берілген тірек сөздерді пайдалана алмауы, мәтінді мұқият оқымауы, тапсырманы орындауда уақытты дұрыс қоданбауы.

4.Жоспарланған түзету жұмысы: Оқушының қиындық тудырған тапсырмалары бойынша тапсырмаларды қайталау

     

Күні___________

Педагогтің (Т.А.Ә) _______________________________________________________



















Байтуыс орталау мектебі

IІ тоқсан Математика пәні бойынша

Сынып: 3
      Оқушылар саны:5
      Педагог: Бесеуова Ж.Ш.
      Мақсаты:
математика пәні бойынша білім алушылардың білім деңгейін анықтау,оқу жетістіктерінің деңгейін білу.
      БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Оқушы

Жоғары балл


ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %


төмен

орта

жақсы

жоғары


0-45%

40-64%

65-84%

85-100%







Оқушылар саны



БЖБ 1










БЖБ 2









БЖБ 3









ТЖБ













Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

3.2.1.1.Бір, екі әрпі бар әріпті өрнектерді ажырату,құрастыру,жазу және оқу

3.1.1.6.Жай бөлшектерді оқу , жазу,бөлімдері бірдей жай бөлшектерді көрнекілік қолдану арқылы салыстыру

3.2.1.1.Бір, екі әрпі бар әріпті өрнектерді ажырату,құрастыру,жазу және оқу


БЖБ 2

3.3.2.1.Нүктелі қағазда паралель және қиылысатын түзулер сызу.Нүктелі қағазда қиылысатын геометриялық жазық фигураларды сызу,олардың қиылысу және бірігу аумағын табу.

3.1.2.4.Сандарды көбейту және бөлу кестесін құру ,білу және қолдану


3.3.2.1.Нүктелі қағазда паралель және қиылысатын түзулер сызу.Нүктелі қағазда қиылысатын геометриялық жазық фигураларды сызу,олардың қиылысу және бірігу аумағын табу.


БЖБ 3

3.1.2.5.Үш таңбалы сандарды олардың ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау




3.1.2.5.Үш таңбалы сандарды олардың ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау



1.БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:

жоғары (В): 85-100% _______________________________________________________

жақсы (С): 65-84% _______________________________________________________

орта (С): 40-64% _______________________________________________________

төмен (Н): 0-45% _______________________________________________________



2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

Нүктелі қағазда қиылысатын геометриялық жазық фигураларды сызу,олардың қиылысу және бірігу аумағын табуды қолдануда қателіктер жібереді.

3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:

Берілген тапсырманы мұқият оқымауы, формуланы дұрыс қолданбауы, бөлу амалын баған түрінде есептеу барысында көбейту амалымен тексермеуі.



4.Жоспарланған түзету жұмысы: Оқушының қиындық тудырған тапсырмалары бойынша тапсырмаларды қайталау






Күні___________

Педагогтің (Т.А.Ә) _______________________________________________________
























Байтуыс орталау мектебі



IІ тоқсан Жаратылыстану пәні бойынша

Сынып: 3
      Оқушылар саны:5
      Педагог:Бесеуова Ж.Ш.
      Мақсаты: жаратылыстану
пәні бойынша білім алушылардың білім деңгейін анықтау,оқу жетістіктерінің деңгейін білу
      БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Оқушы

Жоғары балл


ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім%


төмен

орта

жақсы

жоғары


0-45%

40-64%

65-84%

85-100%







Оқушылар саны



БЖБ 1










БЖБ 2








ТЖБ












Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

3.2.3.1.Адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтау

3.2.3.3.Тыныс алу жүйесін және оның адам ағзасындағы ролін анықтау

3.2.3.1.Адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтау


БЖБ 2

3.1.2.1.Ақпарат көзінің түрлерін анықтау.Табиғи және жасанды денелерге мысалдар келтіру


3.1.2.1.Ақпарат көзінің түрлерін анықтау.Табиғи және жасанды денелерге мысалдар келтіру


ТЖБ

3.1.2.2.Ақпарат көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау

3.3.3.2.судың негізгі табиғи көздерін салыстыру

3.3.3.1. Судың жанды ағзаларда және жансыз табиғатта кездесетінін түсіндіру


3.3.3.1. Судың жанды ағзаларда және жансыз табиғатта кездесетінін түсіндіру








1.БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:

жоғары (В): 85-100% _______________________________________________________

жақсы (С): 65-84% _______________________________________________________

орта (С): 40-64% _______________________________________________________

төмен (Н): 0-45% _______________________________________________________






      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

Судың жанды ағзаларда және жансыз табиғатта кездесетінін түсіндіруде қиналады.



3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:

Тапсырманы мұқият оқымауы, суретпен жұмыс жасамауы.



4.Жоспарланған түзету жұмысы: Оқушының қиындық тудырған тапсырмалары бойынша тапсырмаларды қайталау







Күні___________

Педагогтің (Т.А.Ә) _______________________________________________________























Байтуыс орталау мектебі

IІ тоқсан Дүниетану пәні бойынша

Сынып: 3
      Оқушылар саны:5
      Педагог: Бесеуова Ж.Ш.
      Мақсаты:
дүниетану пәні бойынша білім алушылардың білім деңгейін анықтау,оқу жетістіктерінің деңгейін білу
      БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау


Пән

Оқушы

Жоғары балл


ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %




төмен

орта

жақсы

жоғары




0-45%

40-64%

65-84%

85-100%









Оқушылар саны





БЖБ 1















БЖБ2














Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар



БЖБ 1

3.1.1.1.Отбасы мүшелері арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіру

3.3.1.1.Көшпелі және отырықшы өмір салтының ерекшеліктерін түсіндіру

3.3.1.1.Көшпелі және отырықшы өмір салтының ерекшеліктерін түсіндіру



БЖБ 2

3.1.3.2.Қала мен ауыл арасындағы байланысты зерттеуде мысалдар келтіру.Көкжиек тұстарды астронтмиялық белгілер арқылы анықтайды


Көкжиек тұстарды астронтмиялық белгілер арқылы анықтайды



1.БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:

жоғары (В): 85-100% _______________________________________________________

жақсы (С): 65-84% _______________________________________________________

орта (С): 40-64% _______________________________________________________

төмен (Н): 0-45% _______________________________________________________

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

Көкжиек тұстарды астронтмиялық белгілер арқылы анықтайды

3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: Тапсырманы орындауда тірек сөздерді дұрыс қолданбауы, сұрақтарды мұқият оқымауы, уақытты дұрыс қолданбауы.

4.Жоспарланған түзету жұмысы: Оқушының қиындық тудырған тапсырмалары бойынша тапсырмаларды қайталау



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!