Материалдар / БЖБ ТЖБ талдауы 11- сынып физика 3-тоқсан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

БЖБ ТЖБ талдауы 11- сынып физика 3-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
БЖБ ТЖБ талдауы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Наурыз 2024
205
2 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

3 тоқсан, Физика пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Сынып: 11 А

Оқушылар саны: 10

Мұғалім: Охан М.

Мақсат: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Есеп: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы

Пән

Оқушы

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %




Оқушылар саны



БЖБ 1

10

14

0

7

3

70

100

БЖБ 2

10

15

0

7

3

80

100

БЖБ 3

10

7

0

4

6

90

100

ТЖБ

10

30

0

8

2

20

100



Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

11.7.1.1 - Галилейдің салыстырмалы принципі мен Эйнштейннің салыстырмалы принципін сәйкестендіру;

11.7.1.2 - Эйнштейн постулаттары мен Лоренц түрлендірулерін есептер шығаруда қолдана отырып, релятивистік эффектіні түсіндіру


11.8.1.2 - спектрлік құралдардың жұмыс істеу принципін және олардың қолданылуын сиппаттау


БЖБ 2

11.8.1.3 - электромагниттік сәулелену, олардың табиғатта пайда болуы мен затпен өзара әрекеттесуін ажырату

11.8.1.7 - жарықтың кванттық теориясы негізінде жарық қысымының табиғатын түсіндіру

11.8.1.12 - атомның планетарлық моделін альфа бөлшектің ыдырауы бойынша Резерфорд тәжірибесіне сүйене отырып негіздеу;


11.8.1.13 - Бор постулаттарына сүйеніп атомның орнықты күйінің шартын түсіндіру


БЖБ 3

11.8.1.14 - сутегі атомының энергетикалық құрылымына сүйене отырып, сызықтық спектрдің табиғатын түсіндіру;

11.8.1.15 - лазер құрылғысын және әсер ету принципін түсіндіру;

11.8.1.17 - элементар бөлшектердің толқындық табиғатының пайда болуы мен практикада қолданылуына мысалдар келтіру;

11.8.1.18 - де Бройль толқын ұзындығының формуласын есептер шығаруда қолдану;

11.8.2.5 - ядролық синтездің және табиғи радиоактивтіліктің табиғатын түсіну

11. 8.2.2 - радиоактивті ыдыраудың формуласын есептер шығаруда қолдану

11. 8.2.4 - ядролық реакцияны жазу кезінде массалық және зарядтық санның сақталу заңын қолдану;


ТЖБ

11.7.1.1 - Галилейдің салыстырмалы принципі мен Эйнштейннің салыстырмалы принципін сәйкестендіру;

11.7.1.2 - Эйнштейн постулаттары мен Лоренц түрлендірулерін есептер шығаруда қолдана отырып, релятивистік эффектіні түсіндіру

11.8.1.2 - спектрлік құралдардың жұмыс істеу принципін және олардың қолданылуын сиппаттау

11.8.1.3 - электромагниттік сәулелену, олардың табиғатта пайда болуы мен затпен өзара әрекеттесуін ажырату

11.8.1.12 - атомның планетарлық моделін альфа бөлшектің ыдырауы бойынша Резерфорд тәжірибесіне сүйене отырып негіздеу;

11.8.1.14 - сутегі атомының энергетикалық құрылымына сүйене отырып, сызықтық спектрдің табиғатын түсіндіру;

11. 8.2.3 - атомдық ядроның байланыс энергиясын есептеу және меншікті байланыс энергиясының ядроның массалық санына тәуелділігін түсіндіру

11. 8.2.4 - ядролық реакцияны жазу кезінде массалық және зарядтық санның сақталу заңын қолдану;


11.5.1.3 - судың бетінде екі көзде пайда болған интерференцияны зерттеу

11.8.1.7 - жарықтың кванттық теориясы негізінде жарық қысымының табиғатын түсіндіру

11.8.1.18 - де Бройль толқын ұзындығының формуласын есептер шығаруда қолдану;

11. 8.2.2 - радиоактивті ыдыраудың формуласын есептер шығаруда қолдану



1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:


Төмен (Н): 0-39%

Орта (С): 40-84%

Жоғары (В): 85-100%

БЖБ 1

-

Маханов Арсен, Амирхан Мансұр, Қабыкен Мансұр, Дюсек Бауыржан, Қадыр Темирлан, Мұрагер Аруна, Ратай Алижан

Молдабек Айсулу, Макашева Наргиз, Темиртасов Темирлан

БЖБ 2

-

Амирхан Мансұр, Дюсек Бауыржан, Қабыкен Мансұр, Қадыр Темирлан, Маханов Арсен, Мұрагер Аруна, Ратай Алижан

Макашева Наргиз, Молдабек Айсулу, Темиртасов Темирлан

БЖБ 3

-

Дюсек Бауыржан, Қадыр Темирлан, Мұрагер Аруна, Ратай Алижан

Амирхан Мансұр, Қабыкен Мансұр, Макашева Наргиз, Маханов Арсен, Молдабек Айсулу, Темиртасов Темирлан

ТЖБ

-

Амирхан Мансұр, Дюсек Бауыржан, Қабыкен Мансұр, Қадыр Темирлан, Маханов Арсен, Молдабек Айсулу, Мұрагер Аруна, Ратай Алижан

Макашева Наргиз, Темиртасов Темирлан


2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

Есептер шығару

3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:

  • Өткен біліммен байланыс болмауы, ұмытылуы, ХБЖ келтіре алмау, математикалық теңдеу шешу, күрделі формулаларды қорытып шығарудағы қиындықтар, күрделі заңдылықтарды түсіндіріп жеткізе білмеудегі қиындықтар.


4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен)

      • сабақтарды кері байланыстарды көбірек пайдалану және оның жүзеге асуын қамтамасыз ету.

      • Білім берудегі оқушы қызығушылығын арттыратын цифрлы технологияларды көптеп қолдану.

      • Бөлімдерді қайталау жұмыстарын жүргізу, қосымша сабақтар жүргізу


Мерзімі: 20.03.2024

Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Майрагүл Охан



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!