3 тоқсан, Физика пән бойынша БЖБ және ТЖБ
нәтижелерін талдау
|
Сынып: 11 А
|
Оқушылар саны: 10
|
Мұғалім: Охан М.
|
Мақсат: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін
талдау
|
Есеп: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің
талдауы
|
Пән
|
Оқушы
|
Максималды балл
|
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық
мазмұны
|
Сапа %
|
Үлгерім %
|
төмен
|
орта
|
жоғары
|
0 -
39 %
|
40
- 84 %
|
85
- 100 %
|
|
|
|
Оқушылар
саны
|
БЖБ
1
|
10
|
14
|
0
|
7
|
3
|
70
|
100
|
БЖБ
2
|
10
|
15
|
0
|
7
|
3
|
80
|
100
|
БЖБ
3
|
10
|
7
|
0
|
4
|
6
|
90
|
100
|
ТЖБ
|
10
|
30
|
0
|
8
|
2
|
20
|
100
|
|
|
Қол
жеткізілген мақсаттар
|
Қиындық тудырған
мақсаттар
|
БЖБ
1
|
11.7.1.1 - Галилейдің
салыстырмалы принципі мен Эйнштейннің салыстырмалы принципін
сәйкестендіру;
11.7.1.2 - Эйнштейн
постулаттары мен Лоренц түрлендірулерін есептер шығаруда қолдана
отырып, релятивистік эффектіні
түсіндіру
|
11.8.1.2 - спектрлік
құралдардың жұмыс істеу принципін және олардың қолданылуын
сиппаттау
|
БЖБ
2
|
11.8.1.3 - электромагниттік
сәулелену, олардың табиғатта пайда болуы мен затпен өзара
әрекеттесуін ажырату
11.8.1.7 - жарықтың кванттық
теориясы негізінде жарық қысымының табиғатын
түсіндіру
11.8.1.12 - атомның
планетарлық моделін альфа бөлшектің ыдырауы бойынша Резерфорд
тәжірибесіне сүйене отырып
негіздеу;
|
11.8.1.13 - Бор постулаттарына
сүйеніп атомның орнықты күйінің шартын
түсіндіру
|
БЖБ
3
|
11.8.1.14 - сутегі атомының
энергетикалық құрылымына сүйене отырып, сызықтық спектрдің
табиғатын түсіндіру;
11.8.1.15 - лазер құрылғысын
және әсер ету принципін
түсіндіру;
11.8.1.17 - элементар
бөлшектердің толқындық табиғатының пайда болуы мен практикада
қолданылуына мысалдар
келтіру;
11.8.1.18 - де Бройль толқын
ұзындығының формуласын есептер шығаруда
қолдану;
11.8.2.5 - ядролық синтездің
және табиғи радиоактивтіліктің табиғатын
түсіну
|
11. 8.2.2 - радиоактивті
ыдыраудың формуласын есептер шығаруда
қолдану
11. 8.2.4 - ядролық реакцияны
жазу кезінде массалық және зарядтық санның сақталу заңын
қолдану;
|
ТЖБ
|
11.7.1.1 - Галилейдің
салыстырмалы принципі мен Эйнштейннің салыстырмалы принципін
сәйкестендіру;
11.7.1.2 - Эйнштейн
постулаттары мен Лоренц түрлендірулерін есептер шығаруда қолдана
отырып, релятивистік эффектіні
түсіндіру
11.8.1.2 - спектрлік
құралдардың жұмыс істеу принципін және олардың қолданылуын
сиппаттау
11.8.1.3 - электромагниттік
сәулелену, олардың табиғатта пайда болуы мен затпен өзара
әрекеттесуін ажырату
11.8.1.12 - атомның
планетарлық моделін альфа бөлшектің ыдырауы бойынша Резерфорд
тәжірибесіне сүйене отырып
негіздеу;
11.8.1.14 - сутегі атомының
энергетикалық құрылымына сүйене отырып, сызықтық спектрдің
табиғатын түсіндіру;
11. 8.2.3 - атомдық ядроның
байланыс энергиясын есептеу және меншікті байланыс энергиясының
ядроның массалық санына тәуелділігін
түсіндіру
11. 8.2.4 - ядролық реакцияны
жазу кезінде массалық және зарядтық санның сақталу заңын
қолдану;
|
11.5.1.3 - судың бетінде екі көзде пайда болған интерференцияны зерттеу
11.8.1.7 - жарықтың кванттық
теориясы негізінде жарық қысымының табиғатын
түсіндіру
11.8.1.18 - де Бройль толқын
ұзындығының формуласын есептер шығаруда
қолдану;
11. 8.2.2 - радиоактивті
ыдыраудың формуласын есептер шығаруда
қолдану
|
|
1.
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім
деңгейін көрсетті:
|
|
Төмен (Н): 0-39%
|
Орта (С): 40-84%
|
Жоғары (В):
85-100%
|
БЖБ
1
|
-
|
Маханов Арсен, Амирхан Мансұр, Қабыкен Мансұр,
Дюсек Бауыржан, Қадыр Темирлан, Мұрагер Аруна, Ратай
Алижан
|
Молдабек Айсулу, Макашева Наргиз, Темиртасов
Темирлан
|
БЖБ
2
|
-
|
Амирхан Мансұр, Дюсек Бауыржан, Қабыкен Мансұр,
Қадыр Темирлан, Маханов Арсен, Мұрагер Аруна, Ратай
Алижан
|
Макашева Наргиз, Молдабек Айсулу, Темиртасов
Темирлан
|
БЖБ
3
|
-
|
Дюсек Бауыржан, Қадыр Темирлан, Мұрагер Аруна,
Ратай Алижан
|
Амирхан Мансұр, Қабыкен Мансұр, Макашева Наргиз,
Маханов Арсен, Молдабек Айсулу, Темиртасов
Темирлан
|
ТЖБ
|
-
|
Амирхан Мансұр, Дюсек Бауыржан, Қабыкен Мансұр,
Қадыр Темирлан, Маханов Арсен, Молдабек Айсулу, Мұрагер Аруна,
Ратай Алижан
|
Макашева Наргиз, Темиртасов
Темирлан
|
|
2.
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған
қиындықтар тізбесі:
|
Есептер
шығару
|
3.
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған
қиындықтардың себептері:
|
-
Өткен біліммен байланыс
болмауы, ұмытылуы, ХБЖ келтіре алмау, математикалық теңдеу шешу,
күрделі формулаларды қорытып шығарудағы қиындықтар, күрделі
заңдылықтарды түсіндіріп жеткізе білмеудегі
қиындықтар.
|
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім
алушылардың ТАӘ көрсетумен)
|
-
сабақтарды кері
байланыстарды көбірек пайдалану және оның жүзеге асуын қамтамасыз
ету.
-
Білім берудегі оқушы
қызығушылығын арттыратын цифрлы технологияларды көптеп
қолдану.
-
Бөлімдерді қайталау
жұмыстарын жүргізу, қосымша сабақтар
жүргізу
|
Мерзімі:
20.03.2024
|
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Майрагүл
Охан
|