«Мұнайшы ауылының №5
орта мектеп» КММ
Жиынтық бағалау жүргізу
қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
IІІ
тоқсан Математика пәні бойынша
Сынып: 5
«Ә»
Оқушылар
саны: 19
Педагог: Байдаулетов Сулеймен
Муратович
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән
|
Орындаған
|
Макс балл
|
ЖБ балдарының пайыздық
мазмұны
|
Сапа
|
Үлгерім
|
төмен
|
орта
|
жоғары
|
0-39%
|
40-84%
|
85-100%
|
Математика
|
Оқушылар саны
|
БЖБ №1
|
19
|
10
|
-
|
14
|
5
|
42,1%
|
100%
|
БЖБ №2
|
19
|
12
|
-
|
18
|
1
|
31,5%
|
100%
|
БЖБ №3
|
19
|
8
|
-
|
15
|
4
|
36,8%
|
100%
|
ТЖБ №1
|
19
|
20
|
-
|
14
|
5
|
68,4%
|
100%
|
|
Мақсатты меңгергендер
|
Қиындық тудырған мақсаттар
|
БЖБ №1
|
5.2.1.1 қосу және
көбейту амалдарының қасиеттерін қолданып, әріпті өрнектерді
түрлендіру.
|
5.2.2.1
арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі
негізінде теңдеулерді шешу
|
БЖБ №2
|
5.1.2.7 құрама
сандарды жай көбейткіштерге
жіктеу
|
5.1.2.12 екі және
одан артық сандардың ЕҮОБ- ін және ЕКОЕ- ін
табу.
|
БЖБ №3
|
5.1.1.10 дұрыс және
бұрыс бөлшектерді ажырату
|
5.1.2.13 бұрыс
бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке
айналдыру.
|
ТЖБ №1
|
5.2.2.3 жай
бөлшектерді, аралас сандарды координаталық сәуледе
кескіндеу
|
5.1.2.10
көбейтіндінің берілген натурал санға бөлінгіштігін
талдау
|
1. БЖБ және ТЖБ
нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін
көрсетті:
Жоғары
(В): 85-100%, (Аяпбергенұлы
Айтжан, Иманғазиев Аман, Омарова Тоғжан, Рамазан
Рауан)
Орта (С):
40-84%, (Абул Ақтан,
Алмағамбет Нұрасыл, Амандықұлы Айбат, Аманкелді Ұлқия, Доғдырбай
Айару, Ержан Мұзафар, Жетибай Оразгүл, Колхозбек Гүлбану, Колхозбек
Гүлзира, Кошмұрат Сағира, Қабыл Әнуар, Қуаныш Жоламан, Қуаныш
Санжар, Мырзағали Мағжан, Тұрсынбекова Ақгүл)
Төмен
(Н): 0-39%, (-)
2.
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған
қиындықтар тізбесі:
қысқаша
көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру тақырыбын
есептеу барысында.
3.
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған
қиындықтардың себептері: мәтінді есептерді
шығару тақырыбын жеткіліксіз меңгеру себебі.
4.
Жоспарланған түзету жұмысы: Оқушымен жеке жұмыс
жүргізу.
Күні:
20.03.2024ж Байдаулетов С.М.
«Мұнайшы
ауылының №5 орта мектеп» КММ
Жиынтық бағалау жүргізу
қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
IІІ
тоқсан Алгебра пәні бойынша
Сынып: 8
«Ә»
Оқушылар
саны: 24
Педагог: Байдаулетов Сулеймен
Муратович
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән
|
Орындаған
|
Макс балл
|
ЖБ балдарының пайыздық
мазмұны
|
Сапа
|
Үлгерім
|
төмен
|
орта
|
жоғары
|
|
|
0-39%
|
40-84%
|
85-100%
|
|
|
Алгебра
|
Оқушылар саны
|
|
|
БЖБ №1
|
24
|
15
|
-
|
23
|
1
|
33,3%
|
100%
|
БЖБ №2
|
24
|
15
|
-
|
23
|
1
|
29,1%
|
100%
|
БЖБ №3
|
24
|
13
|
-
|
22
|
2
|
45,8%
|
100%
|
ТЖБ №1
|
24
|
20
|
-
|
20
|
4
|
50%
|
100%
|
|
Мақсатты меңгергендер
|
Қиындық тудырған мақсаттар
|
БЖБ №1
|
8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен
шешу;
|
8.4.1.2 y = a(x – m)2
, y =
ax2
+ n, y = a(x
– m)2
+ n,
a 0 түріндегі квадраттық
функциялардың қасиеттерін білу және графиктерін
салу.
|
БЖБ №2
|
8.4.2.3 қолданбалы есептер шығару үшін квадраттық функцияны
қолдану;
|
8.4.3.1 есептің шарты бойынша математикалық модель
құру;
|
БЖБ №3
|
8.4.1.3 y = ax2
+ bx + c,
a 0 түріндегі квадраттық
функцияның қасиеттерін білу және графигін
салу;
|
8.4.2.1 мәтінді есептерді бөлшек-рационал теңдеулердің
көмегімен шешу;
|
ТЖБ №1
|
8.4.1.4 аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның
мәндерін табу және функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін
табу;
|
8.3.3.1 жиілік алқабы, дисперсия, стандартты
ауытқу.
|
1. БЖБ және ТЖБ
нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін
көрсетті:
Жоғары
(В): 85-100%, (Бегәділ Асылай,
Болатбай Динара, Теңелбай Ақбөбек, Көбегенова
Айымжан)
Орта (С):
40-84%, (Абұл Арон, Батрхан
Ернұр, Жақсылық Нұрай, Колхозбек Тұмар, Оспан Рауза, Тезекбай
Әсемай, Уланбай Ақерке, Джұмабекұлы Диас, Естерек Мейіржан,
Көпжасар Наурызбек, Қабыл Ессәби, Қуаныш Аққали, Қуаныш Албина,
Мусаева Аружан, Сәрсенбай Жандос, Союн Әлібек, Түгелбай Әділет,
Ұланбай Айболат, Шадман Нұргүл, Ылымова Инжу)
Төмен
(Н): 0-39%, (-)
2.
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған
қиындықтар тізбесі:
y = a(x –
m)2
, y =
ax2
+ n, y = a(x
– m)2
+ n,
a
0 түріндегі квадраттық
функциялардың қасиеттерін білу және графиктерін салу
тақырыбын
есептеу барысында.
3.
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған
қиындықтардың себептері: жиілік алқабы,
дисперсия, стандартты ауытқу тақырыбын жеткіліксіз меңгеру
себебі.
4.
Жоспарланған түзету жұмысы: Оқушымен жеке жұмыс
жүргізу.
Күні:
20.03.2024ж Байдаулетов С.М.
«Мұнайшы
ауылының №5 орта мектеп» КММ
Жиынтық бағалау жүргізу
қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
IІІ
тоқсан Геометрия пәні бойынша
Сынып: 8
«Ә»
Оқушылар
саны: 24
Педагог: Байдаулетов Сулеймен
Муратович
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән
|
Орындаған
|
Макс балл
|
ЖБ балдарының пайыздық
мазмұны
|
Сапа
|
Үлгерім
|
төмен
|
орта
|
жоғары
|
0-39%
|
40-84%
|
85-100%
|
Геометрия
|
|
Оқушылар саны
|
|
|
БЖБ №1
|
24
|
13
|
-
|
20
|
4
|
|