Материалдар / БЖБ, ТЖБ тапсырмалар жинағы 7-сынып алгебра және геометрия
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

БЖБ, ТЖБ тапсырмалар жинағы 7-сынып алгебра және геометрия

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сыныпқа арналған Алгебрадан және геометриядан БЖБ, ТЖБ тапсырмалар жинағы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2024
49
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қарағанды облысы білім басқармасы
Қарағанды облысы білім беруді дамытудың оқу-әдістемелік орталығы

Бөлім бойынша жиынтық бағалауға арналған
тапсырмалар
Тоқсандақ жиынтық бағалауға арналған
тапсырмалар
Алгебра. Геометрия
7-сынып

Қарағанды 2018 ж.

1

УДК 512
Шығармашылық топ автор-қҧрастырушылар:
Қарағанды қаласы: Алтынбекова А.М. (№86 ОМ), Бекбулатова Г.И. (Жамбыл
атындағы ММИ), Игманова У.А. (№3 гимназия), Нурманбаева Б.А. (№12 ОМ),
Шаргалина О.И. (№38 гимназия), Ефимик М.Н. (№93 гимназия), Паршина Л.Н. (№85
ОМ),
Қарқаралы ауданы: Аменова А.О. (О.Жаутыков атындағы №1 ОМ)

Пікір жазған:
Калинина О.Ю. КМКП Қарағанды облысы білім беруді дамытудың оқу-әдістемелік
орталығының жалпы орта білім беру бӛлімінің әдіскері:

Бөлім бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар. Тоқсандақ
жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар. Математика 7-сынып. ҚО ББД ОӘО,
2018 ж. 80 бет.
Әдістемелік ҧсыныстар 7 сынып білім алушыларына арналған «Алгебра» және
«Геометрия» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ҧйымдастыру және
ӛткізу кезінде мҧғалімге кӛмек ретінде жасалған. Әдістемелік ҧсыныстар ҥлгілік оқу
жоспары мен оқу бағдарламасы негізінде дайындалған. Бӛлім/ортақ тақырып ҥшін
жиынтық бағалау тапсырмалары мҧғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша
жоспарланған оқу мақсаттарына қол жеткізу деңгейін анықтауға мҥмкіндік береді.
Бӛлім/ортақ тақырып бойынша
жиынтық бағалауды ӛткізу ҥшін әдістемелік
ҧсынымдарда тапсырмалар, дескрипторлар мен баллдар арқылы бағалау
критерийлері ҧсынылады.

Облыстық Ғылыми-Әдестемелік Кеңесімен ҧсынылды
Протокол №6 « 27 » __желтоқсан__ 2018 ж.
2

Мазмҧны
БӚЛІМ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ...............................4
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР .............................5
«БҤТІН КӚРСЕТКІШТІ ДӘРЕЖЕ» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау ..............................................5
«КӚПМҤШЕЛЕР» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау ........................................................................ 11
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР .......................... 15
«ФУНКЦИЯ. ФУНКЦИЯНЫҢ ГРАФИГІ» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау ................................ 15
«СТАТИСТИКА ЖӘНЕ МӘЛІМЕТТЕРДІ ТАЛДАУ» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау ............. 18
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР .......................... 21
«ҚЫСҚАША КӚБЕЙТУ ФОРМУЛАЛАРЫ» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау ............................ 21
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР .......................... 27
«АЛГЕБРАЛЫҚ БӚЛШЕКТЕР» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау ................................................ 27
БӚЛІМ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ............................ 31
«ГЕОМЕТРИЯНЫҢ АЛҒАШҚЫ МӘЛІМЕТТЕРІ» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау ................ 31
«ҤШБҦРЫШТАР» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау ........................................................................ 39
«ТҤЗУЛЕРДІҢ ӚЗАРА ОРНАЛАСУЫ» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау ................................... 44
«ШЕҢБЕР. ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ САЛУЛАР» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау ............................ 49
ТОҚСАНДАҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР. Алгебра ...................... 53
І тоқсанға арналған ТЖБ ........................................................................................................................... 55
ІІ тоқсанға арналған ТЖБ .......................................................................................................................... 58
ІІІ тоқсанға арналған ТЖБ ......................................................................................................................... 62
ІV тоқсанға арналған ТЖБ ........................................................................................................................ 64
ТОҚСАНДАҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР. Геометрия ................. 67
І тоқсанға арналған ТЖБ ........................................................................................................................... 68
ІІ тоқсанға арналған ТЖБ .......................................................................................................................... 71
ІІІ тоқсанға арналған ТЖБ ......................................................................................................................... 74
ІV тоқсанға арналған ТЖБ ........................................................................................................................ 77

3

Алгебра 7 сынып
БӨЛІМ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
Жиынтық бағалау белгілі бір оқу кезеңінде оқу бағдарламасының мазмҧнын
меңгеру деңгейін анықтау және тіркеу ҥшін жҥргізіледі. Тіркеу барысында оқу
бағдарламасының мазмҧнына сәйкес білім алушылардың білімі мен білік
дағдыларын кӛрсететін дәлелдер жинау негізінде жҥзеге асырылады. Жиынтық
бағалау тоқсан ішінде (бӛлім/ортақ тақырып ҥшін жиынтық бағалау), тоқсан соңында
(тоқсандық жиынтық бағалау) және білім беру деңгейі аяқталғаннан кейін (негізгі
орта, жалпы орта) ӛткізіледі. Жиынтық бағалау нәтижелері бойынша
балл/деңгей/бағалау туралы шешімді мҧғалім бағалау критерийлеріне сәйкес
анықтайды. Әрбір білім алушыға қатысты объективті шешім қабылдауда мҧғалімге
кӛмек кӛрсетуде бӛлім/ортақ тақырыптар ҥшін жиынтық бағалау тапсырмаларына
дескрипторлар әзірленген.

4

Алгебра 7 сынып
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«БҤТІН КӨРСЕТКІШТІ ДӘРЕЖЕ» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
А деңгейі
Оқыту мақсаты:
7.2.1.1 санды ӛрнектердің мәндерін табуда бҥтін
кӛрсеткішті дәреже
қасиеттерін қолдану
7.1.2.5 алгебралық ӛрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін қолдану
7.4.2.1 ӛте кіші немесе ӛте ҥлкен сандармен берілген шамаларға байланысты
есептер шығару
7.1.2.10 шамаларды бір ӛлшем бірліктен екінші ӛлшем бірлікке айналдыру және
оны стандарт тҥрде жазу
7.1.2.7 стандарт тҥрде жазылған сандарға арифметикалық амалдар қолдану
Бағалау критерийі:
Білім алушы:
 Бҥтін кӛрсеткішті дәреже қасиеттерін қолданып, санды ӛрнектердің мәндерін
табады
 Алгебралық ӛрнектерді ықшамдау барысында дәреже қасиеттерін қолданады
 Стандарт тҥрде жазылған сандарды қолданып есепті шығарады
 Стандарт тҥрде жазылған сандарға арифметикалық амалдар қолданады
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Қолдану
Орындау уақыты: 20 минут
І нҧсқа
1. Ӛрнектің мәнін табыңыз:

(

)

2. Алгебралық ӛрнекті ықшамдаңыз: (

)

3. Жерден кҥнге дейінгі қашықтық 149500000000 м.
a) Жерден кҥнге дейінгі қашықтықты метрмен стандарт тҥрде жазыңыз.
b) Метрмен стандарт тҥрде жазылған қашықтықтың мәнді бӛлігі мен ретін жазып
кӛрсетіңіз.
с) Метрмен стандарты тҥрде жазылған қашықтықты км-ге айналдырып жазыңыз.
d) Кҥн сәулесінің Жерге қанша секундта жететіндігін табыңыз (жарық
жылдамдығы 3·108м/с).
4. Стандарт тҥрде жазылған 6,45105 және 4,5104 сандарының:
a) қосындысын табыңыз, жауабын стандарт тҥрде жазыңыз;
b) айырымын табыңыз, жауабын стандарт тҥрде жазыңыз.

5

Алгебра 7 сынып
ІІ нҧсқа
1. Ӛрнектің мәнін табыңдар:
2. Ӛрнекті ықшамдаңыз : (

)

.

8n5 m3

3. Екі планетаның ара қашықтықтығы 2054000000000 м.
a) Берілген қашықтықты метрмен стандарт тҥрде жазыңыз.
b) Метрмен стандарт тҥрде жазылған қашықтықтың мәнді бӛлігі мен ретін жазып
кӛрсетіңіз.
с) Метрмен стандарты тҥрде жазылған қашықтықты км-ге айналдырып жазыңыз.
d) Бір планетадан екіншісіне кҥнсәулесі қанша секундта жететіндігін табыңыз
(жарық жылдамдығы 3·108м/с).
4. Стандарт тҥрде жазылған 8,7106 және 2,05103 сандарының:
a) қосындысын табыңыз, жауабын стандарт тҥрде жазыңыз;
b) айырымын табыңыз, жауабын стандарт тҥрде жазыңыз.
Бағалау критерийлері
Бҥтін кӛрсеткішті дәреже
қасиеттерін
қолданып,
санды
ӛрнектердің
мәндерін табады.
Алгебралық
ықшамдау
дәреже
қолданады.



1

ӛрнектерді
барысында
қасиеттерін

Стандарт тҥрде жазылған
сандарды
қолданып
есепті шығарады.

Стандарт тҥрде жазылған
сандарға арифметикалық
амалдар қолданады.

2

3

4

Дескриптор
Балл
Білім алушы
негіздері бірдей дәрежелерді бӛлу
ережесін қолданады
1
дәрежені дәрежеге шығару ережесін
қолданады
1
негіздері бірдей дәрежелерді кӛбейту
ережесін қолданады
1
бӛліндіні дәрежеге шығару ережесін
қолданады
1
дәрежені дәрежеге шығару ережесін
қолданады
1
кӛбейтіндіні дәрежеге шығару ережесін
қолданады
1
ӛрнекті ықшамдайды
1
cанды стандарт тҥрде жазады
1
стандарт тҥрде жазылған қашықтықтың
мәнді бӛлігін табады
1
стандарт тҥрде жазылған қашықтықтың
ретін кӛрсете алады
1
шамаларды бір ӛлшем бірліктен екінші
ӛлшем бірлікке айналдырады
1
стандарт тҥрде жазылған сандарды
1
бӛледі
стандарт тҥрде жазылған сандардың
қосындысын табады
1
стандарт тҥрде жазылған сандардың
айырымын табады
1
Барлығы
14

6

Алгебра 7 сынып
В деңгейі
Оқыту мақсаты:
7.1.1.1 Сандарды стандарт тҥрде жазу
7.1.2.5 алгебралық ӛрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін қолдану
7.2.1.1 санды ӛрнектердің мәндерін табуда бҥтін кӛрсеткішті дәреже қасиеттерін
қолдану
7.1.2.9 стандарт тҥрде жазылған сандарды салыстыру;
7.1.2.10 шамаларды бір ӛлшем бірліктен екінші ӛлшем бірлікке айналдыру және оны
стандарт тҥрде жазу;
Бағалау критерийі:
Білім алушы:
 Санды стандарт тҥрде жазады
 Алгебралық ӛрнектерді ықшамдау барысында дәреже қасиеттерін қолданады
 Бҥтін кӛрсеткішті дәреже қасиеттерін қолданып, санды ӛрнектердің мәндерін
табады
 Сандарды салыстырып, стандарт тҥрде жазады
 Бірдей ӛлшем бірліктерге келтіріп, нәтижесін стандарт тҥрде жазады.
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Қолдану
Орындау уақыты: 20 минут
І нҧсқа
1. 5 840000 санының стандарт тҥрде жазылуы:
A) 0,584 .10 -7
B) 5,84 .106
C) 58,4 .105
2.Ӛрнекті ықшамдаңыз: (

)

.

D) 584 .107

Е)

5,84 .104

8n5 m3

3.Ӛрнектің мәнін табыңыз:
4.Сандарды салысырыңыз:
А) 3,410
В) 8,310

-3

-2

3,410
-5

5

С) 5,310

3,810
3

3

6,810

5. Ертегідегі қаланың ауданы 35,9 1012 см
тҥрінде жазыңыз

7

2

. Қаланың ауданын м2 және

км2

Алгебра 7 сынып
ІІ нҧсқа
1. 7 210000 санының стандарт тҥрде жазылуы:
A) 0,721 .10-7
B) 7,21 .104
C) 72,1 .105
D) 721 .107
2. Ӛрнекті ықшамдаңыз: (

)

.

Е)

7,21 .106

7n5 m

3. Ӛрнектің мәнін табыңыз:
4. Сандарды салысырыңыз:
А) 3,410
В) 8,310

-3

-2

3,410
-5

5

С) 5,310

3,810
3

6,8 10

3

5.Ертегідегі қаланың ауданы 55,9·109 см
жазыңыз.
Бағалау критерийлері



Санды
стандарт
тҥрде 1
жазады
Алгебралық
ӛрнектерді
ықшамдау
барысында
дәреже
қасиеттерін
қолданады
2

Бҥтін кӛрсеткішті дәреже
қасиеттерін
қолданып,
санды
ӛрнектердің 3
мәндерін табады

Сандарды
салыстырып,
стандарт тҥрде жазады
4

Бірдей ӛлшем бірліктерге
келтіріп,
нәтижесін 5
стандарт тҥрде жазады
Барлық балл

2

. Қаланың ауданын м2 және км2 тҥрінде

Дескриптор
Білім алушы
санды стандарт тҥрде жазып кӛрсетеді
теріс кӛрсеткішті дәреженің анықтаасын
қолданады
дәрежені дәрежелей алады
дәреженің негізгі қасиетін пайдаланыды
Коэффициенттерді
дҧрыс
анықтап,
жауабын жазады
Бірдей негізге келтіре алады
Санның нӛлінші дәрежесінің мәнін табады
Дәрежелеудің
негізгі
қасиеттерін
қолданады
Дәрежені дәрежелеуді дҧрыс қолданып,
жауабын жазады
Бірдей
ретте
жазылған
сандардың
мәндерін салыстарады
Бӛліктері бірдей болатын сандарды ретіне
қарап салыстарады
Сандарды салыстыра біледі
см2-ді м2-ге аударады
см2-ді км2-ге аударады

Балл
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
14

8

Алгебра 7 сынып
С деңгейі
Оқыту мақсаты:
7.1.1.1 Сандарды стандарт тҥрде жазу
7.1.2.5 алгебралық ӛрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін қолдану
7.2.1.1 санды ӛрнектердің мәндерін табуда бҥтін кӛрсеткішті дәреже қасиеттерін
қолдану
7.1.2.9 стандарт тҥрде жазылған сандарды салыстыру;
7.1.2.10 шамаларды бір ӛлшем бірліктен екінші ӛлшем бірлікке айналдыру және оны
стандарт тҥрде жазу;
Бағалау критерийі:
Білім алушы:
 Санды стандарт тҥрде жазады
 Алгебралық ӛрнектерді ықшамдау барысында дәреже қасиеттерін қолданады
 Бҥтін кӛрсеткішті дәреже қасиеттерін қолданып, санды ӛрнектердің мәндерін
табады
 Сандарды салыстырып, стандарт тҥрде жазады
 Бірдей ӛлшем бірліктерге келтіріп, нәтижесін стандарт тҥрде жазады.
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Қолдану
Орындау уақыты: 20 минут
І нҧсқа
1. 4730000 санының стандарт тҥрде жазылуы:
A) 0,473
B) 4,73
C) 47,3
D) 4,73
E) 473
2. Ӛрнекті ықшамдаңыз : (

)



3. Ӛрнектің мәнін табыңыз:
4. Сандарды салыстырыңыз:
A) 4,3
және 5,7
B) 2,7
және 2,7
C) 5,8
және 4,9
5. Жер бӛлігінің ауданы
стандарт тҥрде жазыңыз:
A)
B)

. Тӛмендегі ӛлшемдерге ауыстырып

396,74

9

Алгебра 7 сынып
ІІ нҧсқа
1. 3510000 санының стандарт тҥрде жазылуы:
A) 0,351
B) 3,51
C) 35,1
D) 3,51
E) 351
2. Ӛрнекті ықшамдаңыз: (

)



3. Ӛрнектің мәнін табыңыз:
4. Сандарды салыстырыңыз:
A) 5,3
және 7,7
B) 6,4
және 6,4
C) 2,8
және 3,2
5. Жер телімінің ауданы 29,74
стандарт тҥрде жазыңыз::
A)
B)

. Тӛмендегі ӛлшемдерге ауыстырып

Бағалау критерийлері

№ Дескриптор
Білім алушы
тҥрде 1 санды стандарт тҥрде жазып кӛрсетеді

Санды
стандарт
жазады
Алгебралық
ӛрнектерді
ықшамдау
барысында
дәреже
қасиеттерін
қолданады

Бҥтін кӛрсеткішті дәреже
қасиеттерін
қолданып,
санды
ӛрнектердің
мәндерін табады
Сандарды
салыстырып,
стандарт тҥрде жазады

Бірдей ӛлшем бірліктерге
келтіріп, нәтижесін стандарт
тҥрде жазады

2

3

4

5

Балл
1

теріс
кӛрсеткішті
дәреженің
анықтаасын
қолданады
дәрежені дәрежелей алады
дәреженің негізгі қасиетін пайдаланыды
Коэффициенттерді дҧрыс анықтап, жауабын
жазады
Бірдей негізге келтіре алады
Санның нӛлінші дәрежесінің мәнін табады
Дәрежелеудің негізгі қасиеттерін қолданады
Дәрежені
дәрежелеуді
дҧрыс
қолданып,
жауабын жазады
Бірдей ретте жазылған сандардың мәндерін
салыстарады
Бӛліктері бірдей болатын сандарды ретіне
қарап салыстарады
Сандарды салыстыра біледі
см2-ді м2-ге аударады
см2-ді км2-ге аударады

1

Барлық балл

14

10

1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1

Алгебра 7 сынып
«КӨПМҤШЕЛЕР» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
А-деңгейі
Оқыту мақсаты:
7.2.1.3 бірмҥшені стандарт тҥрде жазу
7.2.1.6 кӛпмҥшені стандарт тҥрге келтіру
7.2.1.7 кӛпмҥшелерді қосу және азайтуды орындау
7.2.1.9 кӛпмҥшені кӛпмҥшеге кӛбейтуді орындау
7.2.1.12 алгебралық ӛрнектерді ортақ кӛбейткішті жақша сыртына шығару және
топтау тәсілдері арқылы кӛбейткіштерге жіктеу
Бағалау критерийі:
Білім алушы
 Бірмҥшені, оның стандарт тҥрін және дәрежесін анықтайды
 Кӛпмҥшелерді қосу және азайту амалдарын орындайды, жауаптарын стандарт
тҥрге келтіреді
 Кӛпмҥшені кӛпмҥшеге кӛбейтуді орындайды
 Алгебралық ӛрнектерді әртҥрлі тәсілдермен кӛбейткіштерге жіктейді
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және тҥсіну. Қолдану
Орындау уақыты: 20 минут
І-нҧсқа
1. Бірмҥше болмайтын ӛрнекті анықтаңыз:
A) -3х

C) ах

B) 0,3

D)

2. Стандарт тҥрде жазылған бірмҥшені кӛрсетіңіз:
2
2 2
A) -3xy
B) -3хху
C) ахbyx
D) 2х у ах
2 2

2 2

E) 2х у

E) 0,3yab·ax

2

2

3. 2х у және -3xy бірмҥшелерінің дәрежелерінің қосындысын табыңыз:
A) 4
B) 5
C) 6
D) 7
E) 8
4. 2а2-а-1 және а2+2 кӛпмҥшелері берілген.
a) Берілген кӛпмҥшелердің айырмасын табыңыз.
b) Берілген кӛпмҥшелердің қосындысын табыңыз. Жауаптарды стандарт тҥрге
келтіріңіз.
5.Суреттегі боялған фигураның ауданын анықтау ӛрнегін қҧрыңыз және
алынған кӛпмҥшені стандарт тҥрде жазыңыз:

3х-1



2х+4

6. Кӛбейткіштерге жіктеңіз:
a) х(а+1) – у(а+1)
2
2
b) а +3аb+2b
11

Алгебра 7 сынып
ІІ-нҧсқа
1. Бірмҥше болмайтын ӛрнекті анықтаңыз:
A) вх

B) 0,8

C) -5х

D)

2. Стандарт тҥрде жазылған бірмҥшені кӛрсетіңіз:
2
2
A) 12xy
B) -6ху
C)4ахbyxc
D) 3ху ах3
5 2

E) 6х5Z2

E) 0,4yab·ax

2

2

3. - 5х у және 6xy бірмҥшелерінің дәрежелерінің қосындысын табыңыз:
A) 4
B) 5
C) 6
D) 7
E) 10
2

2

4. 4х +3х-4 және 5х +5 кӛпмҥшелері берілген.
a) Берілген кӛпмҥшелердің айырмасын табыңыз.
b) Берілген кӛпмҥшелердің қосындысын табыңыз. Жауаптарды стандарт тҥрге
келтіріңіз.
5.Суреттегі боялған фигураның ауданын анықтау ӛрнегін қҧрыңыз және
алынған кӛпмҥшені стандарт тҥрде жазыңыз:

2х+5



3х-4

6. Кӛбейткіштерге жіктеңіз:
a) 2а(х-4) – а(х-4)
2
2
b) х +3хy+2y

Бағалау критерийлері
Бірмҥшені, оның стандарт
тҥрін
және
дәрежесін
анықтайды.

Кӛпмҥшелерді қосу және
азайту
амалдарын
орындайды, жауаптарын
стандарт тҥрге келтіреді.
Кӛпмҥшені
кӛпмҥшеге
кӛбейтуді орындайды.

№ Дескриптор
Балл
Білім алушы
берілген ӛрнектерден бірмҥшені ажырата
алады
1
бірмҥшелердің
ішінен
стандарт
тҥрде
1-3 жазылғанын кӛрсетеді
1
бірмҥшелердің дәрежелерінің қосындысын
есептейді
1
кӛпмҥшелердің айырмасын табады, жауабын
стандарт тҥрде жазады
1
кӛпмҥшелердің айырмасын табады, жауабын
4 стандарт тҥрде жазады
1
кӛпмҥшелердің
қосындысын
табады,
жауабын стандарт тҥрде жазады
1
фигураның ауданын табу ҥшін ӛрнекті
5 қҧрайды
1
бірмҥшені бірмҥшеге кӛбейтеді
1
12

Алгебра 7 сынып

Алгебралық
ӛрнектерді
әртҥрлі
тәсілдермен
кӛбейткіштерге жіктейді.
6

кӛпмҥшені кӛпмҥшеге кӛбейтеді
кӛпмҥшені стандарт тҥрде жазады
ортақ кӛбейткішті анықтайды
кӛпмҥшелерді кӛбейткіштерге жіктейді
топтастыру тәсілін қолданады
ортақ кӛбейткішті анықтайды
кӛпмҥшелерді кӛбейткіштерге жіктейді

Барлығы

1
1
1
1
1
1
1
15

В-деңгейі
І нҧсқа
1. Бірмҥшені стандарт тҥрге келтіріп, коэффициентін анықтаңыз:
2a3c5∙2,5a2∙(-3c3).
2. Параллелепипедтің кӛлемін табуға арналған ӛрнекті жазып оны стандарт
тҥрге келтіріңіз:
3х2у3
5х3у5
2х5у7
3. Кӛпмҥшелерді қосып, ӛрнекті ықшамдаңыз:
5m2–5m+4 және 4m2 – 7m + 8
4. Кӛпмҥшені кӛбейткішке жіктеңіз:
а) 5x(a – b) + 3y(a – b)
б) 2a – 2b + ax – bx
5. А = 6х – 3; В = 2х + 4 болғандағы А∙В кӛпмҥшелердің кӛбейтіндісін табыңыз
және M = 2х; N = 5х болғандағы M∙N кӛпмҥшелерінің кӛбейтіндісін табыңыз.
Егер х = 2 болса, А∙В мен M∙N айырымының мәнін табыңыз.

13

Алгебра 7 сынып
ІІ нҧсқа
1 Бірмҥшені стандарт тҥрге келтіріп, коэффициентін анықтаңыз:
4х2у 3 ∙1,5х3 ∙(-2у5).
2. Параллелепипедтің кӛлемін табуға арналған ӛрнекті жазып оны стандарт
тҥрге келтіріңіз:
х3у2
6х4у3
3х2у5
3. Кӛпмҥшелерді қосып, ӛрнекті ықшамдаңыз:
3а2– 2а + 6 және 4а2+7а – 8
4. Кӛпмҥшені кӛбейткішке жіктеңіз:
а) 2x(a – b) + 4y(a – b)
б) 5a – 5b + am – bm
5. А = 3х – 5; В = 7х + 1 болғандағы А∙В кӛпмҥшелердің кӛбейтіндісін табыңыз
және M = 4х; N = 5х болғандағы M∙N кӛпмҥшелерінің кӛбейтіндісін табыңыз.
Егер х = 2 болса, А∙В мен M∙N айырымының мәнін табыңыз.
Бағалау
критерийлері
Бірмҥшені стандарт
тҥрге келтіреді
Бірмҥшелерді
кӛбейту
ережесін
қолданады



Кӛпмҥшелерді
қосуды орындайды
Алгебралық
ӛрнектерді
тҥрлі
тәсілдермен
кӛбейткіштерге
жіктейді
Есеп
шығаруда
бірмҥшелер
мен
кӛпмҥшелерді
кӛбейтуді
орындайды
Барлығы

3

1
2

4

5

Дескриптор
Балл
Білім алушы
Жауабын стандарт тҥрде жазады
1
Коэффициентін кӛрсетеді
1
Параллелепипедтің кӛлемін табу формуласын
1
ӛрнекті қҧрастыруда дҧрыс қолданады
Кӛбейтуді дҧрыс орындап стандарт тҥрге
1
келтіреді
Кӛпмҥшелерді қосады
1
Дҧрыс жауабын табады
1
Ортақ кӛбейткішті анықтай алады
1
Кӛбейткіштерге жіктеуді орындайды
1
Топтау әдісін қолданады
1
Ортақ кӛбейткішті жақша сыртына шығарады
1
Кӛбейткіштерге жіктеуді дҧрыс орындайды
1
Бірмҥшелерді кӛбейтуді орындайды
1
Кӛпмҥшелерді кӛбейтуді орындайды
1
Айырымын тауып, ықшам тҥрде жазады
1
Ӛрнектің мәнін табады
1
15

14

Алгебра 7 сынып
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«ФУНКЦИЯ. ФУНКЦИЯНЫҢ ГРАФИГІ» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқыту мақсаты:
7.4.1.8
сызықтық
функция
графиктерінің
ӛзара
орналасуы
олардың
коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу
7.4.1.10 y = a x 2 функциясының графигін салу және оның қасиеттерін білу
7.4.1.5
y=kx+b тҥріндегі сызықтық функцияның анықтамасын білу, оның графигін
салу және графиктің k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтау
7.4.2.4 екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жҥйесін графиктік тәсілмен шешу
7.4.1.3 функцияның анықталу облысы мен мәндер жиынын табу
Бағалау критерийі:
Білім алушы:
 сызықтық функция графиктерінің ӛзара орналасуы олардың коэффициенттеріне
тәуелді болатынын анықтайды
 y = a x 2 функциясының анықтайды және оның қасиеттерін пайдаланады
 Графикті пайдаланып, сызықтық функцияның k және b коэффициенттерін
анықтайды
 Сызықтық функцияның графигі арқылы теңдеулер жҥйесінің шешімін табады
 Функцияның анықталу облысын және мәндер жиынын анықтайды
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және тҥсіну. Қолдану
Орындау уақыты: 20 минут
А-деңгейі
І нҧсқа
1. Графиктері ӛзара параллель болатын функцияларды тауып, жауабын
тҥсіндіріңіз:

2. y=х3 функциясының графигін табыңыз:

15

Алгебра 7 сынып
3. Берілген функциялардың графиктерін тап:
А)
Б)
В)
Г)
1
2
3

4

4. Теңдеулер жҥйесін графиктік тәсілмен шешіңдер:{
5. Табыңдар:
a) функцияның анықталу облысын табыңдар: 1)
б)  5  х  3 кесіндісіндегі

2)

функцияның мәндер облысын

ІІ нҧсқа
1. Графиктері ӛзара параллель болатын функцияларды тауып, жауабын
тҥсіндіріңіз:

2. y=х2 функциясының графигін табыңыз:

3. Берілген функциялардың графиктерін тап:
А)
Б)
В)
16

Алгебра 7 сынып
Г)
1

2

3

4. Теңдеулер жҥйесін графиктік тәсілмен шешіңдер:

4

{

5. Табыңдар:
a) функцияның анықталу облысын табыңдар: 1)
б)  5  х  3 кесіндісіндегі

2)

функцияның мәндер облысын

Бағалау критерийлері



Дескриптор

Грфиктердің
орналасуын
алады

1

Параллель функциялардың графиктерін
анықтайды
Параллелдіктің
шартын
пайдаланып
жауабын тҥсіндіреді
Берілген функцияны дҧрыс табады

1

Сызықтық функциялар графиктерінің екі
жағдайын анықтайды
Сызықтық функциялар графиктерін дҧрыс
табады
Теңдеуді y=kx+b тҥріне келтіреді
Бірінші теңдеудің графигін салады
Екінші теңдеудің графигін салады
Графиктердің қиылысу нҥктесін анықтайды
Теңдеулер жҥйесінің жауабын дҧрыс
жазады
Бірінші функцияның анықталу облысын
табады
Екінші функцияның анықталу облысын
табады
Берілген кесісіндідегі функцияның мәндер
облысын табады
Математикалық
таңбалар
арқылы
функциялардың анықталу және мәндер
облыстарын жазып кӛрсетеді

1

ӛзара
анықтай

у=х2
немесе
у=х3
функциясын анықтайды
Сызықтық
функциялар
графиктерін анықтайды

2
3

Теңдеулер
жҥйесін
шешуде
сызықтық
функциялар графиктерін
қолданады

4

Функцияның
анықталу
және мәндер облысын
табады

5

Барлығы

Балл

1
1

1
1
1
1
1
1
1
1
1
1

14

17

Алгебра 7 сынып
«СТАТИСТИКА ЖӘНЕ МӘЛІМЕТТЕРДІ ТАЛДАУ» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
А деңгейі
Оқыту мақсаты:
7.3.3.2 нҧсқалықтың абсолютті және салыстырмалы жиіліктерін есептеу
7.3.3.4 таңдаманы жиілік кестесі тҥрінде кӛрсету
Бағалау критерийі:
Білім алушы
 Нҧсқалықтың абсолютті және салыстырмалы жиіліктерін есептейді
 Таңдаманы жиілік кестесі тҥрінде ҧсынады
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Қолдану
Орындау уақыты: 15 минут
І нҧсқа
1. Ғылыми жобалар сайысына қатысушылар тақырыптары бойынша 8
секцияға іріктелді. 50 қатысушының секцияларға таралуы жиілік кестесі тҥрінде
берілді..
Секциялар
1
2
3
4
5
6
7
8
Жиілік
3
4
5
12
8
6
3
2. Кестеде қыркҥйек айында жарыққа шыққан 9 фильмнің орталық кинотеатрда
неше рет кӛрсетілімде
болғаны
келтірілген.
Ең
танымал
фильмнің
салыстырмалы жиілігін табыңыз.
Нҧсқалық
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Жиілік
5
3
6
12
11
8
5
4
6
3. 7-сыныптың оқушылары қанша ҥй жануарын ҧстайтыны туралы мынадай
мәліметтер берді:
1 0 1 2 1 5 2 1 2 3 1 42 3 1 2 2 0 1 1 2 1 3 2
a) реттелген сандар қатарын қҧрыңыз;
b) абсолютті және салыстырмалы жиілік кестесін салыңыз;
c) кесте мәліметтерін қайшылықсыздыққа тексеріңіз.

18

Алгебра 7 сынып
ІІ нҧсқа
1.Қорытынды бақылау жҧмысы ҥшін 9 тапсырмадан тҧратын тест
қҧрастырылды. 40 қатысушының дҧрыс жауаптар санының таралуы жиілік кестесі
тҥрінде берілді. Қалып кеткен жиілік мәнін табыңыз.
Дҧрыс жауаптар
саны
Жиілік

0

1

2

3

4

5

1

2

4

5

3

4

6

7

8

9

5

4

6

2. Бір ай ішіндегі әйелдер аяқ киімдерінің оптимальді жоспар бойынша
шығарылуының салыстырмалы жиілігі (пайыз есебінде) анықталды. Қалып кеткен
салыстырмалы жиілік мәнін табыңыз
Аяқ киім ӛлшемі
33
34
35
36
37
38
39
40
Салыстырмалы
13
5
15
10
11
25
4
жиілік, %
3. 7-сыныптың оқушылары қанша ҥй қҧстарын ҧстайтыны туралы мынадай
мәліметтер берді:
2 1 1 2 1 5 2 0 2 3 1 41 3 1 2 2 0 3 1 2 1 3 2
a) реттелген сандар қатарын қҧрыңыз;
b) абсолютті және салыстырмалы жиілік кестесін салыңыз;
c) кесте мәліметтерін қайшылықсыздыққа тексеріңіз.
Бағалау критерийлері



1
Нҧсқалықтың
абсолютті
және
салыстырмалы
жиіліктерін есептейді.
2

Таңдаманы жиілік кестесі
тҥрінде ҧсынады.

Барлығы:

3

Дескриптор
Балл
Білім алушы
ӛрнекті қҧрастыру ҥшін жиіліктердің
қосындысын қолданады
1
абсолютті жиілігін есептейді
1
ӛрнекті қҧрастыру ҥшін жиіліктердің
қосындысын анықтайды
1
салыстырмалы жиілігін есептейді
1
кесте қҧрып вариантаны анықтайды /
реттелген сандар қатарын қҧрады
1
таңдаманың
абсолютті
жиіліктерін
анықтайды (кестені салады)
1
таңдаманың салыстырмалы жиіліктерін
анықтайды (кестені салады)
1
кесте мәліметтерін қайшылықсыздыққа
тексереді
1
8

19

Алгебра 7 сынып
В-деңгей
Оқу мақсаты:
7.3.3.2 нҧсқалықтың абсолютті және салыстырмалы жиіліктерін есептеу
7.3.3.4 таңдаманы жиілік кестесі тҥрінде кӛрсету
7.3.3.6 таңдама нәтижесін жиілік алқабы тҥрінде кӛрсету;
Бағалау критерийі:
Білім алушы
 Нҧсқалықтың абсолютті және салыстырмалы жиіліктерін есептейді
 Таңдаманы жиілік кестесі тҥрінде ҧсынады
 жиілік алқабын қҧрастырады
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Қолдану
Орындау уақыты: 20 минут
І нҧсқа
1.Кестеде 100 жҧмысшының цехтағы тарифтік разрядтары
бӛлінгендері кӛрсетілген. Қалып кеткен жиілік мәнін табыңыз
нҧсқалар
1
2
3
4
5
Абсолюттік жиілік
4
6
16
44

бойынша
6
18

2. Кестеде пәтерлерге отбасындағы адамдар саны бірдей болатындай бӛлінген
салыстырмалы жиілік кӛрсетілген. Қалып кеткен салыстырмалы жиілік мәнін табыңыз
Отбасы мҥшелерінің саны
1
2
3
4
5
6
Салыстырмалы жиілік, %
12
18
30
11
7
3. 7 сынып оқитын 50 оқушының каникул мерзіміндегі оқыған кітаптары жайлы
мәліметі кестедегідей:
5
4
0
1
4
6
4
1
6
0
3
3
4
7
7
5
9
2
10
9
7
2
2
9
2
0
10
4
0
10
4
4
5
7
6
7
5
5
8
1
5
3
10
2
5
9
8
7
9
8
а) Кітаптар санының вариациялық қатарын қҧрастыр
б) Абсолюттік және салыстырмалы жиілік кестесін қҧрастыр
в) кесте мәліметтерін қайшылықсыздыққа тексер
г) Абсолюттік жиілік алқабын қҧра
II нҧсқа
1.Кестеде 7 сыныптың 100 оқушысы бойлары бойынша бӛлінген. Қалып кеткен
жиілік мәнін табыңыз
нҧсқалар ( см)
151-155
156-160
161-165
166-170
171-175
176-180
Абсолюттік
13
17
26
12
4
жиілік
2. Кестеде Алматы қаласындағы бір жыл ішіндегі автодҥкендегі машиналардың
сатылуы кӛрсетілген. Қалып кеткен салыстырмалы жиілік мәнін табыңыз
нҧсқалар
Skoda
Hyundai Daewoo
Lada
Nissan
Renault
Kia
Салыстырмалы
13%
12%
8%
24%
17%
15%
жиілік
20

Алгебра 7 сынып
3. Математика пәнінен ІІ оқу тоқсанындағы 50 оқушының тоқсандық жиынтық
бағалауының нәтижелері кӛрсетілген.
20
15
12
19
16
14
12
20
12
13
17
20
16
15
18
17
13
17
15
11
20
14
14
12
16
18
10
14
17
17
15
10
17
15
18
17
13
15
15
11
19
12
13
17
19
18
16
18
19
14
а) тоқсандық жиынтық бағалаудағы балдар санының вариациялық қатарын қҧра
б) Абсолюттік және салыстырмалы жиілік кестесін қҧрастыр
в) кесте мәліметтерін қайшылықсыздыққа тексер
г) Абсолюттік жиілік алқабын қҧра
Бағалау
критерийлері
Нҧсқалықтың
абсолютті
және
салыстырмалы
жиіліктерін есептейді.



Дескрипторлар

1

Жеке кесте тҥрінде
мәліметтерді жазады.
Таңдалған
мәліметтерден жиілік
алқабын қҧрайды

3

ӛрнекті
қҧрастыру
ҥшін
жиіліктердің
қосындысын қолданады
абсолютті жиілігін есептейді
ӛрнекті
қҧрастыру
ҥшін
жиіліктердің
қосындысын анықтайды
салыстырмалы жиілігін есептейді
Таңдалған мәліметтерді жазады
абсолютті жиілігін есептейді
салыстырмалы жиілігін есептейді
кесте
мәліметтерін
қайшылықсыздыққа
тексереді
Координаттар жҥйесін қҧрып белгілеулерді
енгізеді
Алқап тҥрінде мәліметерді қҧрастырады

2

Барлығы

Балл
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
10

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«ҚЫСҚАША КӨБЕЙТУ ФОРМУЛАЛАРЫ» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқыту мақсаты:
7.2.1.10 а2-b2 =(a-b)(a+b), (a±b)2=a2±2ab+b2 қысқаша кӛбейту формулаларын білу
және қолдану
7.2.1.11 a3±b3 =(a±b)(a2∓ab+b2), (a±b)3=a3±3a2b+3ab2±b3
қысқаша кӛбейту
формулаларын білу және қолдану
7.1.2.14 тиімді есептеу ҥшін қысқаша кӛбейту формулаларын қолдану
7.4.2.2 мәтін есептерді теңдеулер және теңсіздіктер қҧру арқылы шығару
Бағалау критерийі:
Білім алушы:
 Қысқаша кӛбейту формулалары кӛмегімен ӛрнектің берілген санға еселік
болатынын дәлелдейді
 Қысқаша кӛбейту формулаларын қолдана отырып, теңдеудің тҥбірлерін табады
 Қысқаша кӛбейту формулаларын қолданып, тиімді есептейді
 Мәтін есептерді шешуде қысқаша кӛбейту формулаларын қолданады
21

Алгебра 7 сынып
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Қолдану. Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты: 25 минут
І нҧсқа
1. Қысқаша кӛбейту формулаларын пайдаланып:
2

2

a) кӛбейткіштерге жіктеңіз: ( 5n – 6) – n ;
2

b) кез келген n N ҥшін ( 5n – 6)
3

2. а) x + 6 x
3

2

b) x + 6 x

2

2

n ӛрнегі 12-ге еселік екенін дәлелдеңіз.

+ 12 x + 8 ӛрнегін ықшамдаңыз;
+ 12 x + 8 = 0

теңдеуін шешіңіз.
2

3. Тиімді тәсілмен есептеңіз: 3712,2 + 22,4

2

– 14,6 .
2

4. Егер шаршының қабырғасын 7 см-ге арттырса, онда шаршы ауданы 301 см қа артады. Шаршының периметрін есептеңіз.
ІІ нҧсқа
1. Қысқаша кӛбейту формулаларын пайдаланып:
2

2

a) кӛбейткіштерге жіктеңіз: (4а – 3)
2

– а ;
2

b) кез келген n N ҥшін (4а – 3) – а ӛрнегі 3-ке еселік екенін дәлелдеңіз.
2. а) x 3 + 8 x 2 + 24x + 27 ӛрнегін ықшамдаңыз;
3
2
теңдеуін шешіңіз.
b) x + 8 x + 24x + 27 = 0
2

2

3. Тиімді тәсілмен есептеңіз: 185,4 + 11,3 – 6,7 .
4. Егер шаршының қабырғасын 4 см-ге арттырса, онда шаршы ауданы 112 см2қа артады. Шаршының периметрін есептеңіз.
Бағалау критерийлері
Қысқаша кӛбейту формулалары
кӛмегімен ӛрнектің берілген санға
еселік болатынын дәлелдейді
Қысқаша кӛбейту формулаларын
қолдана
отырып,
теңдеудің
тҥбірлерін табады
Қысқаша кӛбейту формулаларын
қолданып тиімді есептейді

Мәтін есептерді шешуде қысқаша
кӛбейту
формулаларын
қолданады

№ Дескриптор
Балл
Білім алушы
қысқаша
кӛбейту
формуласын 1
қолданады
1 ӛрнекті ықшамдайды
1
дәлелдеуді орындайды
1
екі ӛрнектің қосындысының кубы
формуласын
қолданып,
ӛрнекті 1
2 ықшамдайды
теңдеу тҥбірлерін анықтайды
1
екі ӛрнектің айырымының квадраты
формуласын қолданады
1
3 ортақ кӛбейткішті жақша сыртына
шығарады
1
есептеуді орындайды
1
мәтін есептің математикалық моделін
қҧрады
1
қысқаша
кӛбейту
формуласын
4 пайдаланады
1
22

Алгебра 7 сынып
теңдеуді шешеді
шаршы периметрін табады
Барлығы

23

1
1
12

Алгебра 7 сынып
В-деңгей
Оқыту мақсаты:
7.2.1.14 алгебралық
ӛрнектерді қысқаша кӛбейту формулалары арқылы
кӛбейткіштерге жіктеу;
7.2.1.10 а2-b2 =(a-b)(a+b), (a±b)2=a2±2ab+b2 қысқаша кӛбейту формулаларын білу
және қолдану
7.2.1.11 a3±b3 =(a±b)(a2∓ ab+b2),
(a±b)3=a3±3a2b+3ab2±b
қысқаша кӛбейту
формулаларын білу және қолдану
7.1.2.14 тиімді есептеу ҥшін қысқаша кӛбейту формулаларын қолдану
7.4.2.2 мәтін есептерді теңдеулер қҧру арқылы шығару
Бағалау критерийі:
Білім алушы:
 Қысқаша кӛбейту формулалары кӛмегімен ӛрнекті кӛбейткіштерге жіктейді
 Қысқаша кӛбейту формулаларын қолдана кубтың кӛлемі мен бетінің ауданын
табады
 Қысқаша кӛбейту формулаларын қолданып, тиімді есептейді
 Мәтін есептерді шешуде қысқаша кӛбейту формулаларын қолданады
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Қолдану. Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты: 25 минут
І нҧсқа
1. Кӛбейткіштерге жіктеңіз: mx 4  81m
2. a)
формуласын қолданып, кубтың толық
бетінің ауданын табу ӛрнегін жазып, ықшамдаңыз
b)
формуласын қолданып, кубтың кӛлемін табу
ӛрнегін жазып, ықшамдаңыз
3. Есептеңіз:
1) 46 2  92  31  312
38 2  17 2
2)
47 2  361
4. Екі санның айырмасы 34-ке тең, ал олардың квадраттарының айырмасы 408.
Есепті теңдеу қҧру арқылы шешіп осы сандарды табыңыз.

24

Алгебра 7 сынып
ІІ нҧсқа
1. Кӛбейткіштерге жіктеңіз: ay 4  16a
2. a)
формуласын қолданып, кубтың толық бетінің
ауданын табу ӛрнегін жазып, ықшамдаңыз
b)
формуласын қолданып, кубтың кӛлемін табу
ӛрнегін жазып, ықшамдаңыз
3. Есептеңіз:
1) 87 2  174  67  67 2
106 2  121
2)
122 2  64
4. Екі санның айырмасы 13-ке тең, ал олардың квадраттарының айырмасы 221.
Есепті теңдеу қҧру арқылы шешіп осы сандарды табыңыз.
Бағалау критерийлері
Қысқаша кӛбейту формулалары
кӛмегімен
ӛрнекті
кӛбейткіштерге жіктейді
Қысқаша кӛбейту формулалары
кӛмегімен есепті шығарады

Қысқаша
кӛбейту
формулаларын қолданып тиімді
есептейді

мәтін есептерді теңдеулер қҧру
арқылы шығарады

Барлық балл

№ Дескрипторлар
Балл
Білім алушы
1 Қысқаша
кӛбейту
формулалары
1
қолданып
ӛрнекті
кӛбейткіштерге
жіктейді
2 Қысқаша
кӛбейту
формулаларын
1
сәйкесінше қолданады
Кубтың
бетінің
ауданын
табуға
1
арналған ӛрнекті жазады
Кубтың кӛлемін
табуға арналған
1
ӛрнекті жазады
3 Айырманың
квадратын
табу
1
формуласын қоданады
Ӛрнектің мәнін та
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!