Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
кезені
Сабақтың
ортасы
Сұрақтарға жауап
берейік
Компьютерде
орындайық
Ой
бөлісейік
сабақтың
соңы
|
Ой сергіту
жаттығуы.
Ой қозғау. «Миға шабуыл»
әдісі.
Мұғалім өткен сабақпен жаңа
сабақты ұштастыру мақсатында оқушыларға сұрақтар қояды. Оқушылар
ұжымдық үлгіде жауап береді. Егер сұраққа жауап дұрыс айтылмаса
мұғалім дұрыс жауапқа бағыттап
дұрыс жауабын табуға
көмектеседі.
-
Мобилді құрылғы деген
не?
• Қосымшаны құрылғыға жүктеудің
қандай жолдарын білесіздер?
Тестіленетін мобилді
қосымшаның QR кодын қалай құру керек?
Мобилді құрылғы болмаған
жағдайда қосымшаны тнстілеу қалай жүзеге
асырылады?
Жаңа сабаққа бағытталған
сұрақ
Өзіңіз қосымша жасағыңыз
келе ме?
Қалай ойлайсыз, ол үшін не
қажет?
Оқулықтағы жаңа материалды
оқу
Өткен сабақта сендер мобильді
қосымшаны құрылғыға жүктеу жолдары және оны тестілеудің әдістерімен
таныстыңдар. Цикл – алгоритмнің немесе программаның бірнеше рет
орындалатын бөлігі. Ол – берілген айнымалы белгілі бір мәнге
жеткенше немесе бір көрсетілген шарт орындалып болғанша атқарылатын
программадағы бірнеше рет қайталау. Көптеген есептерді шешу
алгоритмдері циклдік болады, яғни нәтижеге жету үшін әрекеттердің
белгілі бір реттілігі бірнеше рет орындалуы тиіс. Циклдік алгоритм
– берілген шарт орындалғанға дейін қайталануы тиіс әрекеттердің
сипаттамасы. Циклдік алгоритм программалауда маңызды орын алады,
өйткені көптеген есептерде қолданылады. Санауышы бар цикл арқылы
санның факториалын есептеу:
Дизайнер режимімен
жұмыс.
Компоненттердің қасиеттерін
түзету.
1. Экранда көрсетілген тәртіп
бойынша мына компоненттерді
орналастырамыз: Жазу1, Жазу2,
Мәтін1, Жазу3, Мәтін2,
Батырма1
(71-сурет).

-
Экранның қасиеттерін
өзгертеміз: Тақырып ⇒
Factorial. 3. Жазу1
компонентінің қасиеттері: Қаріп өлшемі – 24, мәтін – Факториал, Ені
– Экран бойынша толтыру (Наполнить родительский), Мәтінді туралау –
центр: 1. 4. Жазу 2 компонентінің қасиеттері: Қаріп өлшемі – 16,
мәтін – «N саны». 5. Мәтін1 компонентінің қасиеттері: Ені – Экран
бойынша толтыру (Наполнить родительский), Ойға салу (Подсказка) –
Санды енгіз. 6. Жазу3 компонентінің қасиеттері: Қаріп өлшемі – 16,
мәтін – «N санының факториалы». 7. Мәтін2 компонентінің қасиеттері:
Ені – Экран бойынша толтыру (Наполнить родительский), Ойға салу
(Подсказка) – Мұнда нәтиже пайда болады. 8. Батырма1 компонентінің
қасиеттері: Қаріп өлшемі – 16, Ені – Экран бойынша толтыру, Мәтін –
Шығару (72-сурет).

1.Цикл дегеніміз
не?
2. Шартты цикл қалай жұмыс
істейді?
3. Санауышы бар цикл үшін
қандай блоктар қолданылады?
4. Қандай пайдалы
математикалық мобильді қосымшаларды
білесіңдер?
Мәтіндік «Калькулятор»
мобильді қосымшасын құру
А тапсырмасы. Жаңа
жоба
бастап, жобаның атын
енгізіңдер, экранда қажетті компоненттерді
орналастырыңдар.
Орналастырылған
компоненттердің қасиеттерін өзгертіңдер.
В тапсырмасы.
Блоктар
режимін ашып, қажетті
блоктарды орналастырып, оларды
программалаңдар.
Калькулятор
мобильді қосымшасында
қолданылатын блоктар тізімі төменде
көрсетілген.

Сыныптастарыңа жасалған
мобильді қосымшаларыңды
көрсетіңдер.
Бір-біріңнің жұмыстарыңа баға беріп, өз ойларыңмен
бөлісіңдер.
|
Оқушылар жақсы қасиеттерін
айтады
Сұрақтарға жауап
іздейді.
Мұқият тыңдайды, талдайды,
ортаға ойларын салады
Қосымша жасау жолдарымен
танысады.
Сұрақтарға жауап
іздейді.
Тапсырмаларды компьютерге
орындайды.
Өзара
бағалау
Ой
бөліседі.
|
Үш
шапалақ
Ауызша
мадақтау
Дискриптер:
-Мобильді құрылғыға Google
Play дүкенінен MIT AI2 Companion App программасын жүктеп,
орнатады;
Дискриптер:
-мобильді қосымшасын дизайн
жасайды;
-блоктарды құра
алады
Өзара
бағалау
.
|
Кеспеқағаз
дар
Интерактивті
тақта
Қосымшамен
танысады,
смартфон
Компьютер
Ноутбук
диск
|