Материалдар / Бөбекжай психологының жылдық есебі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бөбекжай психологының жылдық есебі

Материал туралы қысқаша түсінік
мектепке дейінгі ұйымының педагог-психологының жылдық жұмыс есебі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Маусым 2018
3628
13 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Балдырған» бөбекжайының 2017-2018 оқу жылындағы психологиялық қызметінің есебі


Педагог-психолог: Джумагалиева Армида Сапаровна


Топтар саны - 3, бала саны – 36

Міндеттері: Балалар мен ересекердің эмоционалды саулығына бағытталған психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету. Зейін тапшылығы синдромы бар балалардың ауытқуларының алдын алу және эмоционалды дамуына бағытталған түзету-дамыту жұмысын ұйымдастыру. Педагогикалық ұжымның тұлғаралық қарым-қатынастары мен эмоционалды жағдайларын реттеуге бағытталған психологиялық қолдау көрсету.

  1. Диагностика

  2. Негіз

    Тәрбиеленушілер

    Ата-аналар

    Педагогтар

    Белгілі бір іс-шара шеңберінде

    0

    2

    2

    Жоспарлы

    4

    3

    1

    ПМПкға дайындық

    0

    0

    0

    Сұраныс бойынша

    0

    0

    0

  3. Балалардың мектепке психологиялық дайындығын есепке алу

Даярлық тобының балалар саны (Тізім бойынша) ____0_____

Психологиялық дайындық компонеттері

Әдістемелері

Жыл басы

Жылдың аяғы

Бала саны

%

Бала саны

%















  1. Баланың бөбекжайға бейімделуін есепке алу

Топтарға жаңадан қабылданған балалар саны (тізім бойынша) ____18______

Бейімделу деңгейі

Жыл басы

Жылдың аяғы

Бала саны

%

Бала саны

%

1

Жоғары

12

67

15

81

2

Орташа

6

33

3

19

3

Төмен

0

жоқ

0

Жоқ

  1. Түзету –дамыту жұмысын есепке алу кестесі

  2. Бағдарлама аты

    Авторы

    Кімдерге арналған

    Мерзімі

    Нәтижелілігі

    1

    «Мектепке жасына дейінгі балалардың әлеуметтік-эмоционалды сәттілігі»


    Педагог-психолог Джумагалиева А.С.

    әлеуметтік-эмоционалды сферасына түзету-дамыту жұмысын қажет ететін мектеп жасына дейінгі балалар


    20 сабақ

    Аптасына 1 рет - 4 ай

    Балалар қарым-қатынасқа түсу,өз эмоцияларын басқара алу, өзін және өзгелерді түсіне білу қабілеттерін меңгереді.

    2

    Баланың сенсорлық қабілеттерінің дамуына бағытталған компьютерлік бағдарлама

    ӘБЕО орталығы

    Мектеп жасына дейінгі балалар

    7 сабақ

    Аптасына 1 рет - 2 ай

    Жаңа технологияны меңгере отырып танымдық, сенсорлық қабілеттерін дамыта түседі.

  3. Түзету-дамыту жұмысы

Мақсаты

Балалармен

Педагогтармен

Ата-аналармен

Топтық жұмыс

Жеке жұмыс

Жалпы саны

Топтық

Жеке жұмыс

Жалпы адам саны

Топ саны

Адам саны

Қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру

Аралас топ

3-5 жас – 15 бала

-

15

1

-

6

1

11

Өзін-өзі реттеу

Аралас топ

3-5 жас – 15 бала

-

15

1

-

5

1

11

Танымдық қабілеттерін дамыту

-

Ортаңғы топ

4-5 жас – 11 бала

11

-

-

-

-

-

Эмоционалды сферасын дамыту

Аралас топ

3-5 жас – 15 бала

-

15

1

-

7

1

11

Мектепке кешенді дайындау

-

-

-

-

-

-

-

-

Басқа (жазу)

-

-

-

-

-

-

-

-


  1. Кеңес беру жұмысын есепке алу


Кеңес беру

Ата-аналар

Педагогтар

Әкімшілік

Жеке

6

6

1

Топтық

4

4

1


Топтық кеңес беру

Тақырыбы

Саны

Ата-аналар

Педагогтар

1

Жеке тұлға ерекшеліктері бойынша психологиялық кеңес беру

1

2

2

Тұлғааралық қарым-қатынас

1

2

3

Бала және ата-ана қатынасы

2

1

Жеке кеңес беру

Қатысушылар саны

Ата-аналар

Педагогтар

Негізгі проблемалар

Диагностика қорытындысы бойынша

1

1

Ақыл-ойының дамуы

0

1

Отбасындағы қарым-қатынас

1

1

Бөбекжайдағы мінез-құлқы

2

1

Эмоционалды бұзылыстар (қорқыныш, агрессия, ұялшақтық және т.б.)

2

1

Әдістемелік

0

1

Басқа

0

1


  1. Психопрофилактикалық және ағарту жұмысты есепке алу

Негізгі мәлімет

Балалар

Ата-аналар

Педагогтар

Формасы

Лекция, баяндамалар, әңгімелесу, топтық кеңес беру т.б.

1

4

4

Оқытудың белсенді формалары (практикум, семинар, іскерлік ойын және т.б.)

2

1

1

Жалпы іс-шара саны

3

5

5


Тақырыбы

Тәсілі

Қатысушылар саны

Балалар

Ата-аналар

Педагогтар

1

«Өзіңді таны!»

Тренинг



6

2

«Эмоция әлеміне саяхат»

Тренинг

9



3

«Тышқанның әні»

Мультфильм

15



4

«Бақыт күні»

Фотокөрме




5

«Бақытты жанұя»

Суреттер көрмесі


11


6

«Көңілді тапқырлар»

Викторина

11



7

«Бәріміз бірге»

тренинг


11



Тақырыбы

Тәсілі

Тыңдаушылар саны

Ата-аналар

Педагогтар

1

Баланың психологиялық саулығы

Баяндама

15

7

2

Зейін жетіспеушілігінің алдын алу

Кеңес беру

14

8

3

Балалардың эмоционалды жай-күйін реттеуге бағытталған инновациялық бағыттары

Баяндама-слайд


7

4

Аса белсенді мінез-құлық пен зейіннің жеткіліксіздігі белгілері анықталған балалар мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынасты онтайландыруға арналған ұсыныстар.

Ақпарат тақтасы

35

10


Психологиялық апталықтың қорытынды есебі.

М КҚК «Балдырған» бөбекжайында 2017 жылдың қазан айының І-аптасында «Біз бақытты баламыз!» атты психологиялық апталық жақсы деңгейде өтті. Әр күннің тақырыбы бойынша арнайы іс-шаралар ұйымдастырылды. Апталықтың бірінші күні «Мейірім күні» тәтті тілектер айтумен басталды. Апта жағымды көңіл-күймен басталып, ата-аналар өз лебіздерін білдіруге тырысты.

Ата-аналарға арналып көңіл-күй тақтасы орнатылды. Апта бойы таңғы қабылдау кезінде өздерінің көңіл-күйлерін тақтаға жүлдызбен белгілеп отырды.

Б ірінші жұмыс күнінің соңында педагогтарға арналған «Өзіңді таны» тренингі болды. Педагогтар жұмыс күнінен кейінгі шаршағандарын басып, кері эмоцияларынан арылуға тырысты. Еркін өз ойларымен бөлісіп, белсенді қатысты.

Аптаның екінші күні «Айгөлек» аралас тобы «Эмоция әлеміне саяхат» жасады. Балалар үлкен қызығушылықпен түрлі кедергілерден өтіп, күн саулесін табуға тырысты. Түрлі эмоциялармен танысып, өз сезімдерін басқара білетіндерін көрсетті.















Күннің екінші жартысында І-кіші тобы «Тышқанның әні» атты позитивті мультфильм тамашалады.

Сәрсенбі «Бақыт күні»тақырыбымен балалардың балабақша қабырғасында еркін, көңілді, бақытты сәттерінен фотолар көрмесі өтті. Ата-аналар көрмені тамашалап, риза болып қалды. Үйге берген тапсырма бойынша ата-ана мен бала бірігіп «Бақытты жанұя» тақырыбында суреттер салып, алып келген суреттері бойынша тағы бір көрме ұйымдастырылды. Барлығы белсенді қатысты. Балаларға ұнады.

Аптаның Достық күнінде балалар достарымен түрлі викториналарға қатысты. Өздерінің тапқырлықтарын көрсете білді.

Аптаның соңғы күні жалпы ата-аналар жиналысы өтіп, ата-аналармен тренингтер ойнатылды. Ата-аналар түрлі тесттер мен жаттығулар орындап, балаларымен жағымды қарым-қатынас орнатуға қатысты сұрақтарды талқылады. Өз ойларымен бөлісіп, өздерін еркін ұстады. Апталықтың қойылған мақсаты бойынша атқарылған жұмыстың нәтижесін көрдік.


Ұйымдастырылған әдістемелік жиындар мен семинарлар (саны)

педагог-психологтар


педагог / мамандар


Мамандардың іс-шараларына қатысу

Педагог-психологтар


Педагог / мамандар


ПМП консилиумдарға қатысу

Жоспарлы

0

Жоспардан тыс

0

Өзіндік білім алу (Тақырыбы)

«Мектепке жасына дейінгі балалардың әлеуметтік-эмоционалды сәттілігі»

Курстық дайындық (қайда, қашан және қандай тақырып бойынша)

Өрлеу БАҰО АҚ, 20.10.2017ж.

Мектепке дейінгі ұйымдарда инклюзивті білім беруді психологиялық-

педагогикалық сүйемелдеу

Жарияланымдар (қайда, қашан және қандай тақырып бойынша)

  1. «Ұстаз тілегі» сайты, Мектеп жасына дейінгі баланың жеке даму картасы,, 2018ж.

  2. Инфоурок сайты, «Біз бақытты баламыз» психологиялық апталығы, 2018ж.

  3. Инфоурок сайты, «Көңілдіміз бәріміз» түзету-дамыту сабағы, 2018ж.

  4. Инфоурок сайты, Картотека, 2018ж.

  5. МААМ.ru, электронды портфолио, 2017ж.

 

Қиындықтар

Иә (+) / Жоқ (–)

1

Материалдық қамтамасыз етілуі нашар

-

2

Әдістемелік әдебиеттердің жеткіліксіздігі

+

3

Жеке кабинеттің жоқтығы немесе кабинеттің СанПин нормаларына сәйкес келмеуі (Терезенің, жылудың болмауы және т.б.)

+

4

Жұмыс компьютерінің болмауы

-

5

Басқа (қандай?)

-


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!