Сабақтың
басы
5
мин
Сабақтың
ортасы
30
мин
Сабақтың
соңы
10
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.Сәлемдесу.
Сәлеметпе
балалар?
Топқа
бөлу
Психологиялық ахуал
Сәттілік тілеу
Балалар бүгінгі
сабағымызға сәттілік
тілеймін
Кинолардың дауысын
қою
Сабақ тақырыбын дауыс арқылы
анықтау
Бейнежазба көрсету: «Ой
қозғау» Кино «Менің атым Қожа»
.
-Оқушылар бүгінгі
бейнежазбадан біз нені түсіндік? Нені
білдік?
-Оқушылар бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы қандай деп
ойлайсыздар?Яғни
«Кино және
музыка»
-Бүгінгі тақырыбымыз бойынша
сабақ мақсатын қойып
алайық?
-Қандай мақсаттарға қол
жеткіземіз деп
ойлайсыздар?
-Өзің жақсы көретін киноларды
еске түсіріңдер?
-Ол кинодағы музыка есіңде
ма?
-Киноны музыкасыз көрсе не
болар еді,болама ?
.«Миға шабуыл»
әдісі.
1 тапсырма.Оқулықпен топпен
жұмыс.
1 топ.Мәтінді оқып мазмұнын
айтады. 87-88 бет .
2 топ. Төлеген Мұхаметжанов
жайлы.
3 топ.Қуат Шілдебаев туралы
зерттеп айтады.
2 тапсырма.Әуенін тап
ойыны
Кинолардағы ойналатын
музыкадан үзінді.
1.«Саржайлау»
2.
«Гәкку»
3.
«Мама»
4. «Шегенің
термесі»
5. «Балапан
қаз».
3 тапсырма.»Жау жұрек мың
бала» киносыныа үзінді
көрсету.
«Балапан қаз» әнін және
оқушылар орындауында күй тыңдау «Адай»
күйі
Сұрақ-жауап
1 топ Әннің аты, композиторын
атаңдар.
2
топ
-Әннің сөзіне көңіл бөліңдер,
не туралы?
3
топ
-Сіздердің ойларыңызша мұндай
әндерді қай уақытта,қандай жағдайда
орындайды?
4
тапсырма.
Қорытынды сұрақтарға жауап
беріңіздер 1 топ.
-Бұл шығармалардың бейнесіне
қандай мінездеме беруге
болады?
-Қандай қазақ киноларының
музыкасымен
таныстыңыздар?
Сабақты
қорыту.
Кинолармен әндерді
сәйкестендір.
С арыжайлау Қыз
Жібек
Шегенің термесі Менің атым
Қожа
Балапан қаз Тақиялы
періште
Мама
Көшпенділер
Рефлексия
-Мен не
білдім?
-Бүгін мен не
үйрендім?
-Мен үшін қандай тапсырма қиын
болды? -Ал қай тапсырманы мен оңай
орындадым?
|
Бәрі бірге : Сәлеметсіз
мұғалім
Топ басшылыры Өз тобындағы
оқушыларды айтып
орналастырады.
Қойылған сұрақтарға жауап
береді.
Оқулықтан анықтаманы
оқып, түсініп ойлау әрекетінің нәтижесінде белг лі бір
киномузыкасының мағына сы жайлы ой-тұжырымға
келеді.
Әуен тыңдап,
жасырылған әуенді табады.
Фильмнен үзінді
көреді, Жеке оқушылар күй
тартады.
«Балапан қаз» әнін
тыңдайды
Берілген сұрақтарға
жауап береді.
Сұрақтарға жауап
береді
Сәйкестендіреді
Стикерге жазып
жапсырады
|
Мадақтау
Мақтау сөздер
арқылы
Тамаша!
Жарайсыңдар!
Керемет!
Дескриптор:
Бейне жазба
көреді,сұрақтарға жауап береді. Тамаша! Жарайсың!
Керемет!
Дескриптор:
Мәтінмен жұ мыс
жасайды, сұрақтарға жауап береді. Тамаша! Жарайсың!
Керемет!
Дескриптор:
Ойын шарты мен
танысып, ойынды бастай ды.Тамаша! Жарайсың!
Керемет!
Дескриптор:
-Әнді мұқият тыңдайды, Ән ге
сипаттама береді, Әннің мазмұнын тү -сінеді, ойла- рын нақтылай
ды,сұрақтарға жауап береді.
Тамаша!
Жарайсың!
Керемет!
Тамаша! Жарайсың!
Керемет!
Тамаша! Жарайсың!
Керемет!
|
Слайд аудио
жазба
Бейне
жазба
слайд
|