Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлімі: Музыка және өнер түрлері.

    Мектеп: «Оралхан Бөкей атындағы № 44 лицейі» КММ

    Педагогтің аты:

    Альханова Жаныл Рахметуллаевна

    Күні:


    Сынып:

    6 в

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    №23.Сабақтың тақырыбы:

    Кино және музыка

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    6.1.1.1 туған өлкенің жыршы-термеші, әнші және сазгерлерінің шығармашылығы туралы тыңдаған музыкалық шығарманы талдау және өнердің түрлері, стилі мен жанрларын, сонымен қатар, өнердің өзге түрлері мен байланысын анықтау;

    6.1.2.3 көркем бейнені құруда музыка және өнердің басқа түрлерінін көркемдеуші құралдарын салыстыру


    Сабақтың мақсаты:

    -туған өлкенің жыршы-термеші, әнші және сазгерлерінің шығармашылығы туралы тыңдаған музыкалық шығарманы талдайды және өнердің түрлері, стилі мен жанрларын, сонымен қатар, өнердің өзге түрлері мен байланысын анықтайды;

    -көркем бейнені құруда музыка және өнердің басқа түрлерінін көркемдеуші құралдарын салыстырады.

    «Балапан қаз» әнін тыңдайды.

    Құндылықтар

    Талап:Ізденімпаз,жаңашыл тұлға.

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі)

    Педагог әрекеті


    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин








    Сабақтың ортасы

    30 мин






















































    Сабақтың соңы

    10 мин








    Ұйымдастыру кезеңі.Сәлемдесу.

    Сәлеметпе балалар?

    Топқа бөлу


    Психологиялық ахуал Сәттілік тілеу

    Балалар бүгінгі сабағымызға сәттілік тілеймін




    Кинолардың дауысын қою

    Сабақ тақырыбын дауыс арқылы анықтау

    Бейнежазба көрсету: «Ой қозғау» Кино «Менің атым Қожа» .

    -Оқушылар бүгінгі бейнежазбадан біз нені түсіндік? Нені білдік?

    -Оқушылар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай деп ойлайсыздар?Яғни

    «Кино және музыка»

    -Бүгінгі тақырыбымыз бойынша сабақ мақсатын қойып алайық?

    -Қандай мақсаттарға қол жеткіземіз деп ойлайсыздар?

    -Өзің жақсы көретін киноларды еске түсіріңдер?

    -Ол кинодағы музыка есіңде ма?

    -Киноны музыкасыз көрсе не болар еді,болама ?


    .«Миға шабуыл» әдісі.

    1 тапсырма.Оқулықпен топпен жұмыс.

    1 топ.Мәтінді оқып мазмұнын айтады. 87-88 бет .

    2 топ. Төлеген Мұхаметжанов жайлы.

    3 топ.Қуат Шілдебаев туралы зерттеп айтады.

    2 тапсырма.Әуенін тап ойыны

    Кинолардағы ойналатын музыкадан үзінді.

    1.«Саржайлау»

    2. «Гәкку»

    3. «Мама»

    4. «Шегенің термесі»

    5. «Балапан қаз».

    3 тапсырма.»Жау жұрек мың бала» киносыныа үзінді көрсету.

    «Балапан қаз» әнін және оқушылар орындауында күй тыңдау «Адай» күйі


    Сұрақ-жауап

    1 топ Әннің аты, композиторын атаңдар.

    2 топ

    -Әннің сөзіне көңіл бөліңдер, не туралы?

    3 топ

    -Сіздердің ойларыңызша мұндай әндерді қай уақытта,қандай жағдайда орындайды?

    4 тапсырма.

    Қорытынды сұрақтарға жауап беріңіздер 1 топ.

    -Бұл шығармалардың бейнесіне қандай мінездеме беруге болады?

    -Қандай қазақ киноларының музыкасымен таныстыңыздар?

    Сабақты қорыту.

    Кинолармен әндерді сәйкестендір.

    СПрямая со стрелкой 1 арыжайлау Қыз Жібек

    Шегенің термесі Менің атым Қожа

    Балапан қаз Тақиялы періште

    Мама Көшпенділер


    Рефлексия

    -Мен не білдім?

    -Бүгін мен не үйрендім?

    -Мен үшін қандай тапсырма қиын болды? -Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым?

    Бәрі бірге : Сәлеметсіз мұғалім

    Топ басшылыры Өз тобындағы оқушыларды айтып орналастырады.







    Қойылған сұрақтарға жауап береді.
















    Оқулықтан анықтаманы оқып, түсініп ойлау әрекетінің нәтижесінде белг лі бір киномузыкасының мағына сы жайлы ой-тұжырымға келеді.


    Әуен тыңдап, жасырылған әуенді табады.




    Фильмнен үзінді көреді, Жеке оқушылар күй тартады.

    «Балапан қаз» әнін тыңдайды


    Берілген сұрақтарға жауап береді.









    Сұрақтарға жауап береді






    Сәйкестендіреді





    Стикерге жазып жапсырады



    Мадақтау

    Мақтау сөздер арқылы

    Тамаша! Жарайсыңдар!

    Керемет!







    Дескриптор:

    Бейне жазба көреді,сұрақтарға жауап береді. Тамаша! Жарайсың! Керемет!











    Дескриптор:

    Мәтінмен жұ мыс жасайды, сұрақтарға жауап береді. Тамаша! Жарайсың! Керемет!




    Дескриптор:

    Ойын шарты мен танысып, ойынды бастай ды.Тамаша! Жарайсың! Керемет!

    Дескриптор: -Әнді мұқият тыңдайды, Ән ге сипаттама береді, Әннің мазмұнын тү -сінеді, ойла- рын нақтылай ды,сұрақтарға жауап береді.

    Тамаша!

    Жарайсың!

    Керемет!












    Тамаша! Жарайсың! Керемет!




    Тамаша! Жарайсың! Керемет!






    Слайд аудио жазба








    Бейне жазба

    слайд


















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мұқашев Мұхтар Сәбитұлы
    17 Мамыр 2024
    165
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    бол ойынының техникасын үйрету

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    бол ойынының техникасын үйрету

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Футбол ойынының техникаларын үйрету арқылы оқушыларды спортқа қызықтырудың негізгі жұмыстары туралы
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлімі: Музыка және өнер түрлері.

    Мектеп: «Оралхан Бөкей атындағы № 44 лицейі» КММ

    Педагогтің аты:

    Альханова Жаныл Рахметуллаевна

    Күні:


    Сынып:

    6 в

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    №23.Сабақтың тақырыбы:

    Кино және музыка

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    6.1.1.1 туған өлкенің жыршы-термеші, әнші және сазгерлерінің шығармашылығы туралы тыңдаған музыкалық шығарманы талдау және өнердің түрлері, стилі мен жанрларын, сонымен қатар, өнердің өзге түрлері мен байланысын анықтау;

    6.1.2.3 көркем бейнені құруда музыка және өнердің басқа түрлерінін көркемдеуші құралдарын салыстыру


    Сабақтың мақсаты:

    -туған өлкенің жыршы-термеші, әнші және сазгерлерінің шығармашылығы туралы тыңдаған музыкалық шығарманы талдайды және өнердің түрлері, стилі мен жанрларын, сонымен қатар, өнердің өзге түрлері мен байланысын анықтайды;

    -көркем бейнені құруда музыка және өнердің басқа түрлерінін көркемдеуші құралдарын салыстырады.

    «Балапан қаз» әнін тыңдайды.

    Құндылықтар

    Талап:Ізденімпаз,жаңашыл тұлға.

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі)

    Педагог әрекеті


    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин








    Сабақтың ортасы

    30 мин






















































    Сабақтың соңы

    10 мин








    Ұйымдастыру кезеңі.Сәлемдесу.

    Сәлеметпе балалар?

    Топқа бөлу


    Психологиялық ахуал Сәттілік тілеу

    Балалар бүгінгі сабағымызға сәттілік тілеймін




    Кинолардың дауысын қою

    Сабақ тақырыбын дауыс арқылы анықтау

    Бейнежазба көрсету: «Ой қозғау» Кино «Менің атым Қожа» .

    -Оқушылар бүгінгі бейнежазбадан біз нені түсіндік? Нені білдік?

    -Оқушылар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай деп ойлайсыздар?Яғни

    «Кино және музыка»

    -Бүгінгі тақырыбымыз бойынша сабақ мақсатын қойып алайық?

    -Қандай мақсаттарға қол жеткіземіз деп ойлайсыздар?

    -Өзің жақсы көретін киноларды еске түсіріңдер?

    -Ол кинодағы музыка есіңде ма?

    -Киноны музыкасыз көрсе не болар еді,болама ?


    .«Миға шабуыл» әдісі.

    1 тапсырма.Оқулықпен топпен жұмыс.

    1 топ.Мәтінді оқып мазмұнын айтады. 87-88 бет .

    2 топ. Төлеген Мұхаметжанов жайлы.

    3 топ.Қуат Шілдебаев туралы зерттеп айтады.

    2 тапсырма.Әуенін тап ойыны

    Кинолардағы ойналатын музыкадан үзінді.

    1.«Саржайлау»

    2. «Гәкку»

    3. «Мама»

    4. «Шегенің термесі»

    5. «Балапан қаз».

    3 тапсырма.»Жау жұрек мың бала» киносыныа үзінді көрсету.

    «Балапан қаз» әнін және оқушылар орындауында күй тыңдау «Адай» күйі


    Сұрақ-жауап

    1 топ Әннің аты, композиторын атаңдар.

    2 топ

    -Әннің сөзіне көңіл бөліңдер, не туралы?

    3 топ

    -Сіздердің ойларыңызша мұндай әндерді қай уақытта,қандай жағдайда орындайды?

    4 тапсырма.

    Қорытынды сұрақтарға жауап беріңіздер 1 топ.

    -Бұл шығармалардың бейнесіне қандай мінездеме беруге болады?

    -Қандай қазақ киноларының музыкасымен таныстыңыздар?

    Сабақты қорыту.

    Кинолармен әндерді сәйкестендір.

    СПрямая со стрелкой 1 арыжайлау Қыз Жібек

    Шегенің термесі Менің атым Қожа

    Балапан қаз Тақиялы періште

    Мама Көшпенділер


    Рефлексия

    -Мен не білдім?

    -Бүгін мен не үйрендім?

    -Мен үшін қандай тапсырма қиын болды? -Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым?

    Бәрі бірге : Сәлеметсіз мұғалім

    Топ басшылыры Өз тобындағы оқушыларды айтып орналастырады.







    Қойылған сұрақтарға жауап береді.
















    Оқулықтан анықтаманы оқып, түсініп ойлау әрекетінің нәтижесінде белг лі бір киномузыкасының мағына сы жайлы ой-тұжырымға келеді.


    Әуен тыңдап, жасырылған әуенді табады.




    Фильмнен үзінді көреді, Жеке оқушылар күй тартады.

    «Балапан қаз» әнін тыңдайды


    Берілген сұрақтарға жауап береді.









    Сұрақтарға жауап береді






    Сәйкестендіреді





    Стикерге жазып жапсырады



    Мадақтау

    Мақтау сөздер арқылы

    Тамаша! Жарайсыңдар!

    Керемет!







    Дескриптор:

    Бейне жазба көреді,сұрақтарға жауап береді. Тамаша! Жарайсың! Керемет!











    Дескриптор:

    Мәтінмен жұ мыс жасайды, сұрақтарға жауап береді. Тамаша! Жарайсың! Керемет!




    Дескриптор:

    Ойын шарты мен танысып, ойынды бастай ды.Тамаша! Жарайсың! Керемет!

    Дескриптор: -Әнді мұқият тыңдайды, Ән ге сипаттама береді, Әннің мазмұнын тү -сінеді, ойла- рын нақтылай ды,сұрақтарға жауап береді.

    Тамаша!

    Жарайсың!

    Керемет!












    Тамаша! Жарайсың! Керемет!




    Тамаша! Жарайсың! Керемет!






    Слайд аудио жазба








    Бейне жазба

    слайд


















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Барлық пәндер Мақала 9 сынып
    17.05.2024
    165
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мұқашев Мұхтар Сәбитұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации