|
БОЛАШАҚ МУЗЫКА ЖЕТЕКШІЛЕРІНІҢ АКТ-ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ЖЕТІЛДІРУ |
|
А.Р. Идрисова Ж.Досмұхамедов атындағы педагогикалық колледж, Орал қаласы
«Болашағыңды ойласаң, бесігіңді түзе» Халқымыздың егемендікке қол жеткізіп, ХХІ-ғасырға тарих табалдырығынан еркін, тәуелсіз ел ретінде аттап отырған кезінде әуелі ана тіліміздің өрісін көбейтумен бірге жас жеткіншек ұрпаққа ұлттық, адамгершілік – эстетикалық тәрбие беру бүгінгі таңда игілікті іс екені баршамызға мәлім. Оқыту мен тәрбие егіз- деп бекер айтылмаған. Сондықтан біз өскелең ұрпақты Отансүйгіштікке, ұлтжандылыққа тәрбиелеп, халқымыздың ұлттық музыкасы арқылы олардың бойына өз елінің жетістіктері мен табыстарына, музыкалық мәдениетіне деген үлкен мақтаныш сүйіспеншілік, қызығушылық сезімдерін қалыптастыруымыз керек. «Музыканы
тыңдай және оны түсіне білу – эстетикалық мәдениеттің қарапайым
ғана белгісі, бұл болмаса сапалы тәрбие беруді елестету мүмкін де
емес» деп жазды ұлы педагог В.А.Сухомлинский. Бүгінде жоғары оқу орындарының музыка факультетінде қазақ мектептерінде музыка мұғалімдерін дайындау сапасын, кәсіби құзіреттілігін арттыру көтеру ісі ең басты мәселенің бірі. Оқу орындарының алдында әлемдік стандарттар деңгейінде білім беру талабы қойылды. Мұндай сапаға жету жолдарының бірі, жаңа ақпараттық технологияларды енгізіп, қазіргі ұлттық білім берудің ең озық дәстүрлерін қолдану қажет және ұлттық идея негізінде жоғары білімнің ұлттық моделін қалыптастыруымыз керек. Тәрбие жұмысының мазмұнын халықтық педагогикаға сәйкес үйлесімді түрде жаңарту, ақыл-ой, дене, этика, эстетикалық сапасын жақсарту, жаңа қоғамға лайықты тұлғаны даярлау. Білім беруді жаңарту, бұл –үнемі алға қарай ұмтылу мен даму үрдісі, білім беруде кезең-кезеңмен өтетін және алынған нәтижеге сәйкес түзету енгізіліп, ұлттық құндылықтарды көздің қарашығындай сақтауды талап ететін, тұрақты жүйелерден тұрады.
Құзыретті түлектерді тәрбиелеп шығару үшін алдымен
мұғалімдердің өзі белгілі бір құзырлыққа қол жеткізулері
тиіс. Біз
колледжімізде өз сабағымызды осы бағытта білім жүйесін
ақпараттандыру, жағдайында қазіргі технологияларды қолдану
әдістемесін жасадық. «Саздық білім
беру» бөлімінде оқитын студенттерге «Балабақшадағы музыкалық тәрбие
беру әдістемесі» пәнінен дәріс беріп, олардың болашақта
мектепке дейінгі мекемелердегі музыка жетекшісі болуларына жол
саламын. Бұл сабақ интерактивті тақта арқылы өткізілді. Соңында тақырыпты қорытындылау барысында тест сұрақтарымен жұмыстанып, оқушылар өз білімдерін өздері компьютер арқылы бағалайды.
Ұйымдастырылған оқу іс –әрекет: Музыка.
«Орта топта»
Оқу іс-
әрекеттен күтілетін нәтиже: |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
БОЛАШАҚ МУЗЫКА ЖЕТЕКШІЛЕРІНІҢ АКТ
БОЛАШАҚ МУЗЫКА ЖЕТЕКШІЛЕРІНІҢ АКТ
|
БОЛАШАҚ МУЗЫКА ЖЕТЕКШІЛЕРІНІҢ АКТ-ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ЖЕТІЛДІРУ |
|
А.Р. Идрисова Ж.Досмұхамедов атындағы педагогикалық колледж, Орал қаласы
«Болашағыңды ойласаң, бесігіңді түзе» Халқымыздың егемендікке қол жеткізіп, ХХІ-ғасырға тарих табалдырығынан еркін, тәуелсіз ел ретінде аттап отырған кезінде әуелі ана тіліміздің өрісін көбейтумен бірге жас жеткіншек ұрпаққа ұлттық, адамгершілік – эстетикалық тәрбие беру бүгінгі таңда игілікті іс екені баршамызға мәлім. Оқыту мен тәрбие егіз- деп бекер айтылмаған. Сондықтан біз өскелең ұрпақты Отансүйгіштікке, ұлтжандылыққа тәрбиелеп, халқымыздың ұлттық музыкасы арқылы олардың бойына өз елінің жетістіктері мен табыстарына, музыкалық мәдениетіне деген үлкен мақтаныш сүйіспеншілік, қызығушылық сезімдерін қалыптастыруымыз керек. «Музыканы
тыңдай және оны түсіне білу – эстетикалық мәдениеттің қарапайым
ғана белгісі, бұл болмаса сапалы тәрбие беруді елестету мүмкін де
емес» деп жазды ұлы педагог В.А.Сухомлинский. Бүгінде жоғары оқу орындарының музыка факультетінде қазақ мектептерінде музыка мұғалімдерін дайындау сапасын, кәсіби құзіреттілігін арттыру көтеру ісі ең басты мәселенің бірі. Оқу орындарының алдында әлемдік стандарттар деңгейінде білім беру талабы қойылды. Мұндай сапаға жету жолдарының бірі, жаңа ақпараттық технологияларды енгізіп, қазіргі ұлттық білім берудің ең озық дәстүрлерін қолдану қажет және ұлттық идея негізінде жоғары білімнің ұлттық моделін қалыптастыруымыз керек. Тәрбие жұмысының мазмұнын халықтық педагогикаға сәйкес үйлесімді түрде жаңарту, ақыл-ой, дене, этика, эстетикалық сапасын жақсарту, жаңа қоғамға лайықты тұлғаны даярлау. Білім беруді жаңарту, бұл –үнемі алға қарай ұмтылу мен даму үрдісі, білім беруде кезең-кезеңмен өтетін және алынған нәтижеге сәйкес түзету енгізіліп, ұлттық құндылықтарды көздің қарашығындай сақтауды талап ететін, тұрақты жүйелерден тұрады.
Құзыретті түлектерді тәрбиелеп шығару үшін алдымен
мұғалімдердің өзі белгілі бір құзырлыққа қол жеткізулері
тиіс. Біз
колледжімізде өз сабағымызды осы бағытта білім жүйесін
ақпараттандыру, жағдайында қазіргі технологияларды қолдану
әдістемесін жасадық. «Саздық білім
беру» бөлімінде оқитын студенттерге «Балабақшадағы музыкалық тәрбие
беру әдістемесі» пәнінен дәріс беріп, олардың болашақта
мектепке дейінгі мекемелердегі музыка жетекшісі болуларына жол
саламын. Бұл сабақ интерактивті тақта арқылы өткізілді. Соңында тақырыпты қорытындылау барысында тест сұрақтарымен жұмыстанып, оқушылар өз білімдерін өздері компьютер арқылы бағалайды.
Ұйымдастырылған оқу іс –әрекет: Музыка.
«Орта топта»
Оқу іс-
әрекеттен күтілетін нәтиже: |
шағым қалдыра аласыз













