Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Болашаққа бағдар рухани жаңғыру»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тақырыбы: «Болашаққа бағдар рухани жаңғыру»
6 «Б» сынып . жетекшісі: Исатаева Жайран
Мақсаты:
елбасымыз Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың
халыққа жолдаған рухани жаңғыру болашақтың мүддесі аясында
түсіндіру. Әрбір оқушы туған жерінің тағылымы мол жәдегері мен
құндылығын білу аясында түсінік беру. Туған жерге деген
сүйіспеншілігін арттыру.
Жүрісі:
Мұғалім: Қадірменді оқушылар! «Болашаққа бағдар – рухани жаңғыру!» атты тәрбие сағатына қош келдіңіздер! Оқушылардың бойына ұлттық сананы ояту,туған халқына деген құрмет, осынау кең-байтақ еліміздің шалқар көлдері мен асқар таулары, алтын дәнді даласы, ақ күмістей қаласы, кенге толы өңірі мен малға толы өрісі бар, сендер секілді болашақ ұрпағы бар мәңгілік ел, туған жеріміз –Қазақстан деп аталады. Бүгін сіздердің туған ел, туған жер туралы білетіндеріңізді ортаға саламыз.
Жүргізуші:
Батыстан толқындаған Каспий теңізі мен Жайық,
Еділ жағалауынан шығыстағы Алтай тауларына дейін, солтүстікте Орал
тауларынан тәңірлі тау атанған Тянь - Шань тауларына дейін
Ұланғайыр жерді алып жатқан тұнып тұрған табиғаты бар Қазақстан
Республикасы. 2017 жылы Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың «Болашаққа
бағдар:рухани жаңғыру» мақаласын жарық
көрді.
Жүргізуші : «Еліміз жаңа тарихи кезеңге аяқ басты. Біздің мақсатымыз айқын, бағытымыз белгілі, ол – әлемдегі ең дамыған 30 елдің қатарына қосылу. Мақсатқа жету үшін біздің санамыз ісімізден озып жүруі, яғни одан бұрын жаңғырып отыруы тиіс. Күллі жер жүзі біздің көз алдымызда өзгеруде. халқымның тағылымы мол тарихы мен ықылым заманнан арқауы үзілмеген ұлттық салт - дәстүрлерін алдағы өркендеудің берік діңі ете отырып, әрбір қадамын нық басуын, болашаққа сеніммен бет алуын қалаймын» деп Елбасы Н.Ә.Назарбаев жыл басындағы халыққа Жолдаунда Қазақстанның үшінші жаңғыруы басталғанын жариялады
Ендігі кезекте оқушылардың РУХАНИ ЖАҢҒЫРУ бағыты туралы қысқаша мәлімет береді.
ХОРМЕН РУХАНИ ЖАҢҒЫРУ
ОҚУШЫ: 1. 1. Бәсекелік
қабілет
Бәсекелік қабілет дегеніміз – ұлттың аймақтық
немесе жаһандық нарықта бағасы, я болмаса сапасы жөнінен өзгелерден
ұтымды дүние ұсына алуы. Бұл материалдық өнім ғана емес, сонымен
бірге, білім, қызмет, зияткерлік өнім немесе сапалы еңбек
ресурстары болуы Сол себепті, «Цифрлы Қазақстан», «Үш тілде
білім беру», «Мәдени және конфессияаралық келісім» сияқты
бағдарламалар – ұлтымызды, яғни барша қазақстандықтарды ХХІ
ғасырдың талаптарына даярлаудың
қамы.
ОҚУШЫ: 2.
Прагматизм.
Прагматизм – өзіңнің ұлттық және жеке байлығыңды нақты білу, оны үнемді пайдаланып, соған сәйкес болашағыңды жоспарлай алу, ысырапшылдық пен астамшылыққа, даңғойлық пен кердеңдікке жол бермеу деген сөз. Қазіргі қоғамда шынайы мәдениеттің белгісі – орынсыз сән-салтанат емес. Керісінше, ұстамдылық, қанағатшылдық пен қарапайымдылық, үнемшілдік пен орынды пайдалану көргенділікті көрсетеді.
Нақты мақсатқа жетуге, білім
алуға, саламатты өмір салтын ұстануға, кәсіби тұрғыдан жетілуге
басымдық бере отырып, осы жолда әр нәрсені ұтымды пайдалану –
мінез-құлықтың прагматизмі деген
осы..
ОҚУШЫ: 3. 3. Ұлттық бірегейлікті сақтау
Ұлттық жаңғыру деген ұғымның өзі ұлттық сананың кемелденуін білдіреді.
Оның екі қыры бар.
Біріншіден, ұлттық сана-сезімнің көкжиегін кеңейту.
Екіншіден, ұлттық болмыстың
өзегін сақтай отырып, оның бірқатар сипаттарын өзгерту.. Ұлттық
салт - дәстүрлеріміз, тіліміз бен музыкамыз, әдебиетіміз,
жоралғыларымыз, бір сөзбен айтқанда ұлттық рухымыз бойымызда мәңгі
қалуға тиіс.
ОҚУШЫ; 4. 4. Білімнің салтанат құруы
Білімнің салтанат құруы
Білімді, көзі ашық, көкірегі ояу болуға ұмтылу – біздің қанымызда
бар қасиет. Табысты болудың ең іргелі, басты факторы білім екенін
әркім терең түсінуі керек. Себебі, құндылықтар жүйесінде білімді
бәрінен биік қоятын ұлт қана табысқа
жетеді.
ОҚУШЫ: 5. 5. Қазақстанның революциялық емес, эволюциялық дамуы
Бүгінде революциялар өңін
өзгертіп, ұлттық, діни, мәдени, сепаратистік перде жамылды
Сондықтан, әлемдегі оқиғаларды ой елегінен өткізіп, қорытынды жасау
– қоғамның да, саяси партиялар мен қозғалыстардың да, білім беру
жүйесінің де ауқымды дүниетанымдық, рухани жұмысының бір бөлігі.
Қазақстанның революциялық емес, эволюциялық дамуы Бұл кезеңде
елімізде белгілі бір жаңғыру
болды.
ОҚУШЫ: 6. Сананың ашықтығы Сананың ашықтығы зерденің үш ерекшелігін білдіреді.
Біріншіден, ол дүйім дүниеде, Жер шарының өзіңе қатысты аумағында және өз еліңнің айналасында не болып жатқанын түсінуге мүмкіндік береді.
Екіншіден, ол жаңа технологияның ағыны алып келетін өзгерістердің бәріне дайын болу деген сөз. Таяудағы он жылда біздің өмір салтымыз: жұмыс, тұрмыс, демалыс, баспана, адами қатынас тәсілдері, қысқасы, барлығы түбегейлі өзгереді. Біз бұған да дайын болуымыз керек.
Үшіншіден, бұл – өзгелердің тәжірибесін алып, ең озық жетістіктерін бойға сіңіру мүмкіндігі. Азиядағы екі ұлы держава – Жапония мен Қытайдың бүгінгі келбеті – осы мүмкіндіктерді тиімді пайдаланудың нағыз үлгісі.
Жүргізуші:
Мемлекет пен ұлт құрыштан құйылып, қатып қалған дүние емес, үнемі дамып отыратын тірі ағза іспетті. Ол өмір сүру үшін заман ағымына саналы түрде бейімделуге қабілетті болуы керек.
Жаңа жаһандық үрдістер ешкімнен сұрамай, есік қақпастан бірден төрге озды. Сондықтан, заманға сәйкес жаңғыру міндеті барлық мемлекеттердің алдында тұр.
Сынаптай сырғыған уақыт ешкімді күтіп тұрмайды, жаңғыру да тарихтың өзі сияқты жалғаса беретін процесс.
Жүргізуші: Жаңа жағдайда жаңғыруға деген ішкі ұмтылыс – біздің дамуымыздың ең басты қағидасы. Өмір сүру үшін өзгере білу керек. Оған көнбегендер тарихтың шаңына көміліп қала береді.
Еңселі еліміздің біздей саналы
ұрпақтарына жаңғырудың әрбір бағыты маңызды. Туған жеріміздің тілі
мен діні баға жетпес байлық.
1 -
оқушы:
Республика! Ерікті ел – Қазақстан!
Келді ақыры көп күткен жаз алыстан
Келді алыстан аңсатып армандатып
Торды бұзған мен де бір мәз арыстан
Желдей еркін, түздей кең, таңдай азат,
Мен қазақпын деген де қандай ғажап!
.
2 -
оқушы:
Атыңнан айналайын қазақ
деген
Қазағым қайсарлығың ғажап дер ем
Сақтапсың елдігіңді сағың сынбай
Көрсең де көреріңді азаппенен
3 -
оқушы:
Жаңа ғана қазағымның таңы
атты
Алу мақсат ел деп, алғыс сауапты
Әр отбасы, әрбір қазақ, әр адам
Тәуелсіздікті сақтау үшін жауапты.
4 - оқушы:
Кең дала көремісің сонау
жатқан,
Жібектей жасыл шөппен бетін
басқан.
Асқар тау, айдын шалқар көл мен
өзен,
Әне, сол анам еді мені
тапқан.
5 -
оқушы:
Сұлу дала! Менің сүйген
еркемсің,
Жаным сенен жаратылған
өлкемсің.
Қандай жақсы қазақ болып
туғаным.
О туған жер, тамашасың,
көркемсің.
6 -
оқушы:
Туған жер - алтын бесік, асыл -
анам,
Ауаңмен, ақ сүтіңмен
асыраған.
Мендағы ұлың едім, өзің
тектес,
Алысқа несібесі
шашыраған.
жүргізуші: Ендігі кезекте «Мәңгілік ел» атты өлеңін қабыл алыңыз.
Мәңгілік ел әні орындалады.
Жүргізуші: бағыттардың бәрі барынша өзектендірілген және уақыттың талаптарына нақты жауап береді. «Мәңгілік ел» болуымыз үшін бізге ауадай қажетті қасиеттер мен құндылықтардың қайнары тоғысып, ақыл-парасаты толысқан, ғаламдық ғылымды игерген адамдар көп болса, еліміз өркениетті, бәсекеге қабілетті болатыны ақиқат. «Болашақта ұлттың табысты болуы оның табиғи байлығымен емес, адамдарының бәсекелік қабілетімен айқындалады…
Жүргізуші: Білім мен тәрбиесі ғажайып түрде үндескен, ұлттық идеологиясы темірқазығына айналған табысты ел болуымыз үшін жақсылыққа ұмтылып, жаманшылықтан арылып, саналы түрде барлық қасиеттерімізді ізгілендіріп, сананы рухани жағынан үнемі жетілдіріп, дамытып отыруға тиістіміз. Ең бастысы – бағыт-бағдарымыз анық, жолымыз жарқын.
«РУХАНИ – ЖАҢҒЫРУ» БОЛАШАҚҚА БАҒДАР атты тәлім сәтіміз аяқталды.
ОҚУШЫ:
1. 1. Бәсекелік
қабілет
Бәсекелік қабілет дегеніміз – ұлттың аймақтық
немесе жаһандық нарықта бағасы, я болмаса сапасы жөнінен өзгелерден
ұтымды дүние ұсына алуы. Бұл материалдық өнім ғана емес, сонымен
бірге, білім, қызмет, зияткерлік өнім немесе сапалы еңбек
ресурстары болуы Сол себепті, «Цифрлы Қазақстан», «Үш тілде
білім беру», «Мәдени және конфессияаралық келісім» сияқты
бағдарламалар – ұлтымызды, яғни барша қазақстандықтарды ХХІ
ғасырдың талаптарына даярлаудың
қамы.
ОҚУШЫ: 2.
Прагматизм.
Прагматизм – өзіңнің ұлттық және жеке байлығыңды нақты білу, оны үнемді пайдаланып, соған сәйкес болашағыңды жоспарлай алу, ысырапшылдық пен астамшылыққа, даңғойлық пен кердеңдікке жол бермеу деген сөз. Қазіргі қоғамда шынайы мәдениеттің белгісі – орынсыз сән-салтанат емес. Керісінше, ұстамдылық, қанағатшылдық пен қарапайымдылық, үнемшілдік пен орынды пайдалану көргенділікті көрсетеді.
Нақты мақсатқа жетуге, білім
алуға, саламатты өмір салтын ұстануға, кәсіби тұрғыдан жетілуге
басымдық бере отырып, осы жолда әр нәрсені ұтымды пайдалану –
мінез-құлықтың прагматизмі деген
осы..
ОҚУШЫ: 3. 3. Ұлттық бірегейлікті сақтау
Ұлттық жаңғыру деген ұғымның өзі ұлттық сананың кемелденуін білдіреді.
Оның екі қыры бар.
Біріншіден, ұлттық сана-сезімнің көкжиегін кеңейту.
Екіншіден, ұлттық болмыстың
өзегін сақтай отырып, оның бірқатар сипаттарын өзгерту.. Ұлттық
салт - дәстүрлеріміз, тіліміз бен музыкамыз, әдебиетіміз,
жоралғыларымыз, бір сөзбен айтқанда ұлттық рухымыз бойымызда мәңгі
қалуға тиіс.
ОҚУШЫ; 4. 4. Білімнің салтанат құруы
Білімнің салтанат құруы
Білімді, көзі ашық, көкірегі ояу болуға ұмтылу – біздің қанымызда
бар қасиет. Табысты болудың ең іргелі, басты факторы білім екенін
әркім терең түсінуі керек. Себебі, құндылықтар жүйесінде білімді
бәрінен биік қоятын ұлт қана табысқа
жетеді.
ОҚУШЫ: 5. 5. Қазақстанның революциялық емес, эволюциялық дамуы
Бүгінде революциялар өңін
өзгертіп, ұлттық, діни, мәдени, сепаратистік перде жамылды
Сондықтан, әлемдегі оқиғаларды ой елегінен өткізіп, қорытынды жасау
– қоғамның да, саяси партиялар мен қозғалыстардың да, білім беру
жүйесінің де ауқымды дүниетанымдық, рухани жұмысының бір бөлігі.
Қазақстанның революциялық емес, эволюциялық дамуы Бұл кезеңде
елімізде белгілі бір жаңғыру
болды.
ОҚУШЫ: 6. Сананың ашықтығы Сананың ашықтығы зерденің үш ерекшелігін білдіреді.
Біріншіден, ол дүйім дүниеде, Жер шарының өзіңе қатысты аумағында және өз еліңнің айналасында не болып жатқанын түсінуге мүмкіндік береді.
Екіншіден, ол жаңа технологияның ағыны алып келетін өзгерістердің бәріне дайын болу деген сөз. Таяудағы он жылда біздің өмір салтымыз: жұмыс, тұрмыс, демалыс, баспана, адами қатынас тәсілдері, қысқасы, барлығы түбегейлі өзгереді. Біз бұған да дайын болуымыз керек.
Үшіншіден, бұл – өзгелердің тәжірибесін алып, ең озық жетістіктерін бойға сіңіру мүмкіндігі. Азиядағы екі ұлы держава – Жапония мен Қытайдың бүгінгі келбеті – осы мүмкіндіктерді тиімді пайдаланудың нағыз үлгісі.