Материалдар / Болашақта бізді не күтіп тұр?

Болашақта бізді не күтіп тұр?

Материал туралы қысқаша түсінік
Болашақта бізді не күтіп тұр?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Шілде 2018
599
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Өзін – өзі тануКүні: 04.05.18жСыныбы: 2 «В»Тақырыбы:Әсемдік әлеміндеМақсаты: жалпыадамзаттық құндылықтарды өмірлік бағдар ретінде ұғындыра отырып, оның өмірдегі үйлесімділікпен әсемдіктің негізі екенін түсіндіру

Сабақ жүрісіУақыты Мұғалім іс - әрекеті
Ұйымдастыру бөлімі5минАмандасу. Сабаққа дайындығын бастау.Тыныштық сәті Армысың шапағатты күн нұрыАрмысың қайырымды аспан анаАрысың мейірімді жер анаҚұт береке бар әлемге жарылқа5Т ережесі
Жаңа сабақ20минДәйексөзДүниені түзеткің келсе, әуелі өзің түзел..Ақселеу СейдімбекДйексөзді ұл балаларға, одан кейін қыз балаларға хормен айтқызып , мағынасын сұрау. Одан кейін мұғалім өзі толықтыруБірге оқимызДанышпан сұрапты:Дүние қайдан басталады?Сенің екі көзіңнен, - дейді Данагөй.Менің көзім тек жақсылықты көргей! Өйткені жамандық өзін – өзі көрсетеді.Табиғат жердегінің бәріне көз сыйлаған. Көздің міндеті – көру, мәселе нені, қалай көруде- өмірдің терең мәні осы.Кейбіреуге от- дүниенің тіреуі, енді біреуге, өмірге адамдарға жақсылық көзімен ғана қарау керек.Дәптермен жұмыс
Сергіту сәті3мин«Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір - бірлеріңмен тез - тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… … иекпен… арқамен.
Шығармашылық тапсырма5минЖақсылық жақсылығын табады тақырыбында әңгіме құрау.1-сурет: Бір дана дән.2-сурет: Масақ3-сурет Қамбада үюлі жатқан алтын дән.4-сурет: Ббір тал гүл.5-сурет: Бір түп гүл.6-сурет: Жайқалған гүл алаңы.7-сурет: Бір тамшы су.8-сурет: Кішкентай көлшік.9-сурет: Буырқанып аққан өзен.Жағдаяттан шығу
Қорытынды2минОқушыларды салыстыра бағалау




Тексерілді:

Пәні: қазақ тілі ( факультатив) пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспарыКүні: 04.05. 18жСыныбы: 3 «Б»Тақырыбы: Реттік сан есімМақсаты: Білімділік: оқушылардың сан есімнің түрлері туралы түсініктерін кеңейту.Дамытушылық: дамыта оқытудың тиімді әдіс – тәсілдерін пайдалана отырып, оқушылардың теориялық ойлау қабілетін дамыту.Тәрбиелілік: оқушыларға сандарға қатысты ұғым бере отырып, халқымыздың салт-дәстүрі туралы білімдерін байқау, жылдамдыққа, ізденуге тәрбиелеу.
Сабақ жүрісіУақыты Мұғалім іс- әрекеті
Ұйымдастыру бөлімі

Амандасу. Сабаққа дайындығын тексеру.Психологиялық сәтҚазақ тілім - өз тілім, ана тілім,Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім,Қастерлейді ұл - қызың мәңгі сені,Болашағым бақытым дара тілім.
Қызығушылығын ояту5мин1. Сан есім дегеніміз не?2. Сан есімнің сұрақтары қандай?3. Дара сан есім дегеніміз не?4. Күрделі сан есім дегеніміз не?
Жаңа сабақ20мин1-тапсырма. Есептік сан есімді реттік сан есімге айналдырып жаз. Екі-----Бес,----Он...Он үші2-тапсырма. Сан есімдер мен зат есімдерді қатыстырып, сөз тіркестерін жаз.3-тапсырма. Бос орынға сан есімдерді жаз. Мәтінді аяқта.4- тапсырма. Сұрақтарға сәйкес сан есімдерді сөзбен жаз. 4,40,,2,,,54,,7Қанша ? неше?Нешінші?Нешеу?
Сергіту сәті3мин1. 1) Бір сан ойлаңыз!2) Бұл санды 4-ке көбейтіңіз!3) Оған 18-ді қосыңыз!4) Шыққан санды 2-ге бөліңіз!5) Нәтижеден 7-ні алыңыз!6) 3-ке көбейтіңіз!7) 6-ға бөліңіз!Баста ойлаған санды алып тастаңыз!Жауабы: Нәтиже үнемі 1 шығады.
Ой толғаныс15мин«Тапқыр болсаң, тауып көр» ойыныМақал - мәтелді жалғастыру.Батыр... рет өледі. \бір\Қорқақ... рет өледі. \ мың\... атасын білмеген жетесіз. \жеті\... рет өлшеп,... рет кес. \жеті, бір\Ер жігіттің... сөйлегені өлгені. \екі\....... тістен шыққан сөз... рулы елге тарайды.\отыз екі, қырық \Ел құлағы... \елу\Білекті... жығады, білімді... жығады \бірді, мыңды\
Қорытынды2минОқушыларды салыстыра бағалау.


Тексерілді:
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ