Пәні: Өзін – өзі
тану
Күні:
04.05.18ж
Сыныбы: 2
«В»
Тақырыбы:Әсемдік
әлемінде
Мақсаты: жалпыадамзаттық
құндылықтарды өмірлік бағдар ретінде ұғындыра отырып, оның өмірдегі
үйлесімділікпен әсемдіктің негізі екенін
түсіндіру
Сабақ
жүрісі
|
Уақыты
|
Мұғалім іс -
әрекеті
|
Ұйымдастыру
бөлімі
|
5мин
|
Амандасу. Сабаққа
дайындығын бастау.
Тыныштық
сәті Армысың шапағатты күн
нұры
Армысың қайырымды аспан
ана
Арысың мейірімді жер
ана
Құт береке бар әлемге
жарылқа
5Т
ережесі
|
Жаңа
сабақ
|
20мин
|
Дәйексөз
Дүниені түзеткің
келсе, әуелі өзің түзел..
Ақселеу
Сейдімбек
Дйексөзді ұл
балаларға, одан кейін қыз балаларға хормен айтқызып , мағынасын
сұрау. Одан кейін мұғалім өзі
толықтыру
Бірге
оқимыз
Данышпан
сұрапты:
Дүние қайдан
басталады?
Сенің екі көзіңнен,
- дейді Данагөй.
Менің көзім тек
жақсылықты көргей! Өйткені жамандық өзін – өзі
көрсетеді.
Табиғат жердегінің
бәріне көз сыйлаған. Көздің міндеті – көру, мәселе нені, қалай
көруде- өмірдің терең мәні
осы.
Кейбіреуге от-
дүниенің тіреуі, енді біреуге, өмірге адамдарға жақсылық көзімен
ғана қарау керек.
Дәптермен
жұмыс
|
Сергіту
сәті
|
3мин
|
«Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын
ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі
берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер
бір - бірлеріңмен тез - тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі
амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… …
иекпен… арқамен.
|
Шығармашылық
тапсырма
|
5мин
|
Жақсылық жақсылығын
табады тақырыбында әңгіме
құрау.
1-сурет: Бір дана
дән.
2-сурет:
Масақ
3-сурет Қамбада үюлі
жатқан алтын дән.
4-сурет: Ббір тал
гүл.
5-сурет: Бір түп
гүл.
6-сурет: Жайқалған
гүл алаңы.
7-сурет: Бір тамшы
су.
8-сурет: Кішкентай
көлшік.
9-сурет: Буырқанып
аққан өзен.
Жағдаяттан
шығу
|
Қорытынды
|
2мин
|
Оқушыларды салыстыра
бағалау
|
Тексерілді:
Пәні: қазақ тілі (
факультатив) пәнінен қысқа мерзімді сабақ
жоспары
Күні: 04.05.
18ж
Сыныбы: 3
«Б»
Тақырыбы: Реттік сан
есім
Мақсаты:
Білімділік:
оқушылардың сан есімнің түрлері туралы түсініктерін кеңейту.
Дамытушылық: дамыта оқытудың тиімді әдіс – тәсілдерін пайдалана
отырып, оқушылардың теориялық ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелілік: оқушыларға сандарға қатысты ұғым бере отырып,
халқымыздың салт-дәстүрі туралы білімдерін байқау, жылдамдыққа,
ізденуге тәрбиелеу.
Сабақ
жүрісі
|
Уақыты
|
Мұғалім іс-
әрекеті
|
Ұйымдастыру
бөлімі
|
|
Амандасу. Сабаққа дайындығын
тексеру.
Психологиялық
сәт
Қазақ тілім - өз тілім, ана
тілім,
Абай, Мұхтар сөйлеген дана
тілім,
Қастерлейді ұл - қызың мәңгі
сені,
Болашағым бақытым дара
тілім.
|
Қызығушылығын
ояту
|
5мин
|
1. Сан есім дегеніміз
не?
2. Сан есімнің сұрақтары
қандай?
3. Дара сан есім дегеніміз
не?
4. Күрделі сан есім дегеніміз
не?
|
Жаңа
сабақ
|
20мин
|
1-тапсырма. Есептік
сан есімді реттік сан есімге айналдырып
жаз.
Екі-----
Бес,----
Он...
Он
үші
2-тапсырма. Сан
есімдер мен зат есімдерді қатыстырып, сөз тіркестерін
жаз.
3-тапсырма. Бос
орынға сан есімдерді жаз. Мәтінді
аяқта.
4- тапсырма.
Сұрақтарға сәйкес сан есімдерді сөзбен жаз.
4,40,,2,,,54,,7
Қанша ?
неше?
Нешінші?
Нешеу?
|
Сергіту
сәті
|
3мин
|
1. 1) Бір сан
ойлаңыз!
2) Бұл санды 4-ке
көбейтіңіз!
3) Оған 18-ді
қосыңыз!
4) Шыққан санды 2-ге
бөліңіз!
5) Нәтижеден 7-ні
алыңыз!
6) 3-ке
көбейтіңіз!
7) 6-ға
бөліңіз!
Баста ойлаған санды алып
тастаңыз!
Жауабы: Нәтиже үнемі 1
шығады.
|
Ой
толғаныс
|
15мин
|
«Тапқыр болсаң, тауып көр»
ойыны
Мақал - мәтелді
жалғастыру.
Батыр... рет өледі.
\бір\
Қорқақ... рет өледі. \
мың\
... атасын білмеген жетесіз.
\жеті\
... рет өлшеп,... рет кес. \жеті,
бір\
Ер жігіттің... сөйлегені өлгені.
\екі\
....... тістен шыққан сөз... рулы елге
тарайды.\отыз екі, қырық \
Ел құлағы...
\елу\ Білекті...
жығады, білімді... жығады \бірді,
мыңды\
|
Қорытынды
|
2мин
|
Оқушыларды салыстыра
бағалау.
|
Тексерілді: