Болашақта бізді не күтіп тұр?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Болашақта бізді не күтіп тұр?

Материал туралы қысқаша түсінік
Болашақта бізді не күтіп тұр?
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Өзін – өзі тану

Күні: 04.05.18ж

Сыныбы: 2 «В»

Тақырыбы:Әсемдік әлемінде

Мақсаты: жалпыадамзаттық құндылықтарды өмірлік бағдар ретінде ұғындыра отырып, оның өмірдегі үйлесімділікпен әсемдіктің негізі екенін түсіндіру


Сабақ жүрісі

Уақыты

Мұғалім іс - әрекеті

Ұйымдастыру бөлімі

5мин

Амандасу. Сабаққа дайындығын бастау.

Тыныштық сәті Армысың шапағатты күн нұры

Армысың қайырымды аспан ана

Арысың мейірімді жер ана

Құт береке бар әлемге жарылқа

5Т ережесі

Жаңа сабақ

20мин

Дәйексөз

Дүниені түзеткің келсе, әуелі өзің түзел..

Ақселеу Сейдімбек

Дйексөзді ұл балаларға, одан кейін қыз балаларға хормен айтқызып , мағынасын сұрау. Одан кейін мұғалім өзі толықтыру

Бірге оқимыз

Данышпан сұрапты:

Дүние қайдан басталады?

Сенің екі көзіңнен, - дейді Данагөй.

Менің көзім тек жақсылықты көргей! Өйткені жамандық өзін – өзі көрсетеді.

Табиғат жердегінің бәріне көз сыйлаған. Көздің міндеті – көру, мәселе нені, қалай көруде- өмірдің терең мәні осы.

Кейбіреуге от- дүниенің тіреуі, енді біреуге, өмірге адамдарға жақсылық көзімен ғана қарау керек.

Дәптермен жұмыс

Сергіту сәті

3мин

«Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір - бірлеріңмен тез - тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… … иекпен… арқамен.

Шығармашылық тапсырма

5мин

Жақсылық жақсылығын табады тақырыбында әңгіме құрау.

1-сурет: Бір дана дән.

2-сурет: Масақ

3-сурет Қамбада үюлі жатқан алтын дән.

4-сурет: Ббір тал гүл.

5-сурет: Бір түп гүл.

6-сурет: Жайқалған гүл алаңы.

7-сурет: Бір тамшы су.

8-сурет: Кішкентай көлшік.

9-сурет: Буырқанып аққан өзен.

Жағдаяттан шығу

Қорытынды

2мин

Оқушыларды салыстыра бағалау



Тексерілді:


Пәні: қазақ тілі ( факультатив) пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары

Күні: 04.05. 18ж

Сыныбы: 3 «Б»

Тақырыбы: Реттік сан есім

Мақсаты: Білімділік: оқушылардың сан есімнің түрлері туралы түсініктерін кеңейту.
Дамытушылық: дамыта оқытудың тиімді әдіс – тәсілдерін пайдалана отырып, оқушылардың теориялық ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелілік: оқушыларға сандарға қатысты ұғым бере отырып, халқымыздың салт-дәстүрі туралы білімдерін байқау, жылдамдыққа, ізденуге тәрбиелеу.

Сабақ жүрісі

Уақыты

Мұғалім іс- әрекеті

Ұйымдастыру бөлімі


Амандасу. Сабаққа дайындығын тексеру.

Психологиялық сәт
Қазақ тілім - өз тілім, ана тілім,
Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім,
Қастерлейді ұл - қызың мәңгі сені,
Болашағым бақытым дара тілім.

Қызығушылығын ояту

5мин

1. Сан есім дегеніміз не?
2. Сан есімнің сұрақтары қандай?
3. Дара сан есім дегеніміз не?
4. Күрделі сан есім дегеніміз не?

Жаңа сабақ

20мин

1-тапсырма. Есептік сан есімді реттік сан есімге айналдырып жаз.

Екі-----

Бес,----

Он...

Он үші

2-тапсырма. Сан есімдер мен зат есімдерді қатыстырып, сөз тіркестерін жаз.

3-тапсырма. Бос орынға сан есімдерді жаз. Мәтінді аяқта.

4- тапсырма. Сұрақтарға сәйкес сан есімдерді сөзбен жаз. 4,40,,2,,,54,,7

Қанша ? неше?

Нешінші?

Нешеу?

Сергіту сәті

3мин

1. 1) Бір сан ойлаңыз!
2) Бұл санды 4-ке көбейтіңіз!
3) Оған 18-ді қосыңыз!
4) Шыққан санды 2-ге бөліңіз!
5) Нәтижеден 7-ні алыңыз!
6) 3-ке көбейтіңіз!
7) 6-ға бөліңіз!
Баста ойлаған санды алып тастаңыз!
Жауабы: Нәтиже үнемі 1 шығады.

Ой толғаныс

15мин

«Тапқыр болсаң, тауып көр» ойыны
Мақал - мәтелді жалғастыру.
Батыр... рет өледі. \бір\
Қорқақ... рет өледі. \ мың\
... атасын білмеген жетесіз. \жеті\
... рет өлшеп,... рет кес. \жеті, бір\
Ер жігіттің... сөйлегені өлгені. \екі\
....... тістен шыққан сөз... рулы елге тарайды.\отыз екі, қырық \
Ел құлағы... \елу\
Білекті... жығады, білімді... жығады \бірді, мыңды\

Қорытынды

2мин

Оқушыларды салыстыра бағалау.


Тексерілді:

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.07.2018
720
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі