Түркістан облысы, Жетісай ауданы, Жетісай қаласы
«М.Горький атындағы №1 мектеп-гимназия»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Педагогикалық идеялар фестивалі»
Жобаның аты: «Болашақтың кілттері» ойлауды талап ететін комплексті стратегиялар кешені.
Бағыты: «Әр түрлі сабақтар, бірақ әрқайсында шебердің қолы...» ғылыми-жаратылыстану бағытындағы география пәні.

Аты-жөні: Абдраманова Алия Пиримбетовна
Тарих пәні мұғалімі
Жетісай-2025
Аннотация
«Педогогикалық идеялар фестиваліне» ұсынып отырған, «Әр түрлі сабақтар, бірақ әрқайсында шебердің қолы....» ғылыми-жаратылыстану бағыттағы пәндер, география пәнінде қолданылатын тиімді әдіс болып табылады. Ұсынылып отырған әдістің тиімділігі мен өзектілігі Қазақстан территориясы географиялық орналасуы жағынан аса маңызды тарихи оқиғалар орын алған Еуразия континентінің жер кіндігінде орналасуы. Халқымыздың қалыптасуына елеулі рөл атқарған ұлттық салт-дәстүрімізді дәріптеу. «Болашақтың кіліттері» стратегиялық тұрғыда ыңғайластырылып құрастырылған жеті ойлау кілті. Әр кілттің өз мақсаты мен атқаратын функциясы бар. Қойылған мақсатқа жетуге төмендегідей міндеттерді жүзеге асыру көзделді: шетелдік зерттеуші Т.Райанның әдіснамасына сүйене отырып кешенді жоспар құрылды. Жетістікке апаратын қадамдарды бірте-бірте көрсету арқылы әр тақырыпты түсіндіру барысында оқушыларға неғұрлым түсінікті тілде жеткізе отырып, қызықты мәліметтермен бірге түсінуіне жағдай жасау. Бұл әдістің ерекшелігі мен шығармашыл дербестігі: «Болашаққа бағдар» бағдарламасының Рухани жаңғырудың 6 бағыты да қамтылуы. Жүз жаңа есім, жүз жаңа кітап, латын әліпбиіне 2025 жылы көшу, рухани құндылықтар, тарихи әулие жерлердің картасын әлемге көрсету. Қазақстан Республикасының мәдениетін әлемдегі орнын, жалпы әлемге қазақ мәдениетін таныстыру. Салт-дәстүр Ұлы Дала елі деп аталуы. Туған жерін құрметтеу, Отансүйгіштік тәрбие бере отырып, Рухани жаңғырудың төрт кіші бағдарламасын: тәрбие мен білім, рухани қазына, Атамекен, ақпарат толқынын байланыстыру. Әлемнің жеті кереметі, табиғат зоналары мен климаттық, топырақтық ерекшеліктерді ашуда көмекші құрал болып табылады.
Аннотация
В «Фестивале педагогических идей», «Различные классы, но в каждой руке подпись мастера ...» являются научно-естественными предметами. Эффективность и актуальность предлагаемого метода на уроках географии заключается в том, что территория Евразийского континента расположена на фоне важнейших исторических событий в географическом расположении Казахстана. Содействие нашей национальной традиции, которая сыграла значительную роль в формировании нашего народа. «Future Keys» - стратегические ключевые слова, которые являются ключевыми для семи продуманных стратегий. Каждый ключ имеет свою функцию. Достижение поставленной цели было достигнуто с помощью комплексного плана разработанный на основе методологии иностранного исследователя Т. Райана. Постоянно демонстрируя шаги, которые помогают ученикам понять каждую тему с увлекательным языком. Особенность и творческая автономия этой техники: включает в себя 6 направлений программы «Модернизация общественного сознания:Взгляд в будущее»- «100 новых имен», «100 новых книг», латинский алфавит в 2025 году, духовные ценности, карта исторических достопримечательностей . Презентация культуры и традиции Великой степи для всего мира, уважение к Родине, патриотическое воспитание. Опираясь на 4 малые программы духовного обновления: образование и знание, духовное сокровище, Атамекен , использую как информационную связь и как наглядный материал при изучении семи чудес Света, природных зон и климатических особенностей почвы.
Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі
негізгі тұлға-Ұстаз.
Мақсатым: Сабақтарымда қолданып жүрген тиімді әдістерім мен стратегияларымды таныстыру, бұл әдіс-тәсілдерді өз пәніме ыңғайластырып жаңадан қайта құрастырып оқушыларыма пәнді терең меңгеруіне жағдай жасау. Көмекші сұрақтар, тапсырмалар арқылы оқушының талдау жасау, сын тұрғысынан және креативті ойлау қабілеттерін ашу.
Алдыма қойған міндетім: жетістікке апаратын қадамдарды көрсету арқылы әр тақырыпты түсіндіру барысында оқушыларға неғұрлым түсінікті тілде жеткізу, тарих-география ауызша пәндер болғандықтан түсіну, ұғыну барысында оқушылармен бірге талқылау, ең бастысы алдында орындалған жұмыс пен салыстыру арқылы өзін-өзі жетілдіруді тексеру.
Ұсынылып отырған әдістерді сабақтарда қолданып келемін. Жоспарлаған кезде оқушылардың сын тұрғысынан ойлауына ерекше көңіл аудардым.
Өзектілігі: Түсініктемелерді тиімді ұсынуға мүмкіндік беретін қадамдар, түсініктемеге қатысты оқушының ойлануы және жауабы, логикалық ойлау арқылы неге қол жеткізе алатынын көрсету.
Шығармашыл мұғалім –жаңашыл тұлға. Қажет ету мотивтері жоғары болуына байланысты жаңа идея ойлап табу, қолданып көру-оның күнделікті кәсіби міндеті екенін түсіне отырып, оқушыларды сын тұрғысында ойлауға жетеледім.
Сын тұрғысынан ойлау үдерісі:
-
Тиісті ақпарат жинау
-
Дәлелдерді сын тұрғысынан талдау мен бағалау
-
Кепілдендірілген шешімдер мен жинақталған қорытындылар
-
Ауқымды тәжірибе негізінде болжамдар
Ата-бабамыз армандаған тәуелсіз Қазақстанның мемлекет ретінде қалыптасуы орта білім беру жүйесінің дамуы, біз алаш ұрпағымыз әрі қарай білімімізді жетілдіру, жанын құрбан еткен батырларымыздың үмітін ақтағанымыз болып табылады. Әрбір ұлттың болашағы өсуі, рухани мәдени, өркениетті дамуы түп қазығы, жер ұйығы-мектеп және ұстаз.
«Болашақтың кілттері» әдісі, бұл әдіс Т.Райанның «Дананың кілттері» ойлауды дамыту құралдары негізінде ыңғайластырылып құрастырылған 7 кілт.
Тони Райан жасаған тәсіл – ойлауды талап ететін тапсырмаларды орындауға оқушыларды қызықтыру және тарту үшін арнайы әзірленген жиырма шақты іс-әрекеттер кешені. Ал менің ұсынып отырған «Болашақтың кілттері» Рухани жаңғыру негізінде құрастырылған жеті кілт болып табылады.
-
«Рухани мәдениет» кілті жасырылған сөзді болашақта қалай елестетесіз, көз алдыңызға елестетіп көріңіз.
-
«Ұлы Дала елі» кілті Дала мәдениеті мен өркениетін еске түсіріңіз, ұлттық тәрбие мен болмысымыз, діліміз бұл қанға сінген қасиет
Мыс: қыздарымыз ұяң, ұлдарымыз жігерлі, қайратты.
-
“Егер де....” кілті
«Егер де» деп басталатын сұрақты қойып, бүгінгі жасырылып отырған сұрақтың маңыздылығын жариялаңыз. -
“Жөнсіздік” кілті қателік дұрыс емес, қарама-қарсы сөз
-
“Жаңа дизайн, қиыстыру” кілті салыстыруға бағытталған
-
«Әліпби» кілті сөздердің тізімін а-дан я-ға дейін тізбектеңіз, егерде латын әліппиімен жасырсаңыз тіптен керемет. Әріптерді қанша алса да қалағанша қолданса болады, бір әріп екі рет келуі мүмкін.
-
“Конструктор” кілті бір бөлігін ғана ашуға рұқсат
Оқушыларды: тарихи жәдігерлер мен шежіре естеліктерді жинауға, көзқарасы мен пікірін дәлелдей білуге, дәлелдерді қолдана отырып сұрақтар қоюға, дәйекті ойлауға, пәндік қиындықтарды шешуге, тарихи заңнамалар мен жарғыларды салыстыру айырмашылықтары, ерекшеліктері, ұқсастықтарын талқылауға, тез және берік есте сақтауға үйретуді көздедім.
« Оқыту мен оқудағы сын тұрғысынан ойлау күрделі міндеттермен қатар, анықталмаған болжамдар мен құндылықтарды, проблемаларды мойындау және оларды шешудің тиімді құралдарын табуды, түрлі міндеттерді шешуде басымдықтарды белгілеудің маңызын түсінуді қамтиды »
Бұл тұста сын тұрғысынан ойлаудағы сабақтың мақсаты оқушының дамуына бағытталған, өздік ізденіс, ақпаратты іс-әрекетке асыру, талдау, жинақтау және бағалау, мұғалім мен оқушы байланысы ынтымаққа негізделгенін түсіндім. Оқу мен жазуда сыни тұрғыда ойлауды дамытуға сәйкес жауапкершілігі бар, ақыл-ой үрдісі, өмірде мәселені шешетін, ұқсас ойлардың мақсатқа пайдалысын таңдайтын, өзінің жеке пікірі қалыптасқан, ақылмен жүретін азаматтар дайындалады осыған жету үшін мен білімді оқушыға шебер жеткізуім керектігін ойладым.
Бұл әдістің ерекшелігі мен шығармашыл дербестігі:
рухани құндылықтар, тарихи әулие жерлердің картасын әлемге көрсету. Қазақстан Республикасының мәдениетін әлемдегі орнын жалпы әлемге қазақ мәдениетін таныстыру. Салт-дәстүр Ұлы Дала елі деп аталуы. Туған жерін құрметтеу, Отансүйгістік тәрбие бере отырып, тәрбие мен білім, рухани қазына, Атамекен, ақпарат толқынын байланыстыру.
Мен мектептегі тәжірибемде оқушылардың біліміне бақылау жасадым. Топтық жұмыс, жеке жұмыс жасауда әр оқушының ойын тыңдап бақыладым. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету - басқа модульдермен тығыз байланысты модуль, себебі оқушылар топта зерттеушілік әңгіме жүргізу барысында,бір-біріне сұрақ қойған кезде, бір-бірін бағалау кезінде сыни тұрғыдан ойланады.Сын тұрғысынан ойлау–бақылаудың, тәжірибенің, ойлау мен талқылаудың нәтижесінде алынған ақпаратты ойлауға, бағалауға, талдауға және синтездеуге бағытталған пәндік шешім. Ол болашақта әрекет жасауға негіз бола алатынын сезіндім.Сыни тұрғыдан ойлау арқылы оқушылар қарсы пікір айтуға, шешімдерді қабылдауға, ойлауға үйренеді. Топтық жұмыс жүргізу барысында олармен еркін қарым -қатынасты ұстанып,сыни ойлана алуға жағдай жасауға тырыстым. Бұл тұста сыни ойлана алатын оқушы мұғаліммен тең әрекеттесе алады екен. Сабақтың мазмұнын түсіндіру барысында әр оқушының деңгейі мен ойлауын ескеріп отырдым.
ҚАЗАҚСТАНДЫҚТАРДЫҢ ӘЛ-АУҚАТЫНЫҢ ӨСУІ: ТАБЫС ПЕН ТҰРМЫС САПАСЫН АРТТЫРУ
Бұл бастаманы әрі қарай жалғастырып қана қоймай, оның аясын жаңа мазмұнмен және бағыттармен толықтыру қажет. Жастар мен отбасы институтын кешенді қолдау мемлекеттік саясаттың басымдығына айналуға тиіс. Жастардың барлық санатын қолдауға арналған шараларды толық қамтитын әлеуметтік сатының ауқымды платформасын қалыптастыру керек. Келесі жылды Жастар жылы деп жариялауды ұсынамын. Біз ауылдық жерлердің әлеуметтік ортасын жаңғыртуға кірісуіміз қажет.
Бұған арнайы «Ауыл - Ел бесігі» жобасының
іске қосылуы септігін тигізеді. Бұл жоба арқылы өңірлердегі еңбекке
қатысты идеологияны ілгерілетуді көздейді.«Өз жеріңді танып біл»
жаңа бастамасы аясында еліміздің өңірлері бойынша жаппай мектеп
туризмін қайта жаңғырту
керек.
Халқымыздың бақуатты өмір сүруі және
еліміздің озық дамыған 30 елдің қатарына қосылуы - Тәуелсіз
мемлекетіміздің мәңгілік
мұраты.
Әрбір елдің менталитеті, дәстүрлі тағамдары, сусындары, өндіретін тауарлары сияқты өзіндік ерекшеліктері, бір сөзбен айтқанда – ұлттық брендтері бар. Осы жаңалықтарды оқушыларға лекция түрінде емес есте қаларлықтай түсіндіре отырып өзері шеше алатын жолдарын ұсынсақ сындарлы білімге жеткеніміз. Сындарлы білім дегеніміз-бүгінгі алып отырған білімдерін болашақта өмірде қолдана алу болып табылады.
Сабақта диалог арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамытуға көп көңіл бөлдім.
Диалогтік оқытуға түскенде оқушылар бір-бірлеріне көмектесіп әр түрлі диалог құрастыра отырып білімдерін арттыра алады. Сабақтың барлық бөлімдерінде мұғалім мен оқушы арасындағы және оқушы мен оқушы арасындағы диалогты қолдандым.
Болашақта сабақтарымда сыни тұрғыдан ойлау модулін басқа модулдермен қоса қолдану арқылы оқушылармен кері байланысты одан әрі жетілдіруге жағдай жасаймын. Тәжірибе барысында белсенді ата-аналарды басшылыққа алып, пікірлерін тыңдадым, олармен кездесіп, көптеген мәліметтер алдым. Балдарының үйде тарих, география сабақтарына деген дайындығы жоғары екендігін айтты, топтық жұмыс жасауда өзінің керек екендерін түсінген, өзінің құндылығын анықтағанын байқадым және басқа сабақтарда осылай өтілсе деген сөздерін айтыпты. Оқушылардың ойымен санасу мен үшін құнды, себебі алда болашақта жоспар құруыма қажет. Бұл әдісті басқа да ұстаздарға өз жұмысымда тиімді жан-жақты қолдануына болады, осы іс-тәжірибемді алмасқым келеді. Оқушылардың өз жұмысына кері пікір жазып, рефлексия жасауға қабілетін арттыра отырып, сыни тұрғыда ойлауын дамытамын.



“Жөнсіздік” кілті


“Егер де....” кілті

«Рухани мәдениет» кілті


“Конструктор” кілті



«Ұлы Дала» кілті



«Әліпби» кілті


“Жаңа дизайн, қиыстыру” кілті
Тест тапсырмасы
-
Ресей астанасы
-
Ирландия астанасы
-
Египет астанасы
-
Австралия астанасы
-
Жапония астанасы
-
Непал астанасы
-
Венесуэлла астанасы
-
Эстония астанасы
-
Тәжікстан астансы
-
Индонезия астанасы
|
А) Мәскеу |
С) Варшава |
|
В) Рим |
Д) Афины |
|
А) Амстердам |
С) Дублин |
|
В) София |
Д) Лондон |
|
А) Рабат |
С) Бразилия |
|
В) Каир |
Д) Оттава |
|
А) Буэнос-Айрес |
С) Пекин |
|
В) Панама |
Д) Конбера |
|
А) Ханой |
С)Манила |
|
В) Токио |
Д) Куала-Лумпур |
|
А) Тегеран |
С)Катманду |
|
В) Анкара |
Д) Эр-Рияд |
|
А) Каракас |
С)Лима |
|
В) Панама |
Д) Сантьяго |
|
А)Вильнюс |
С)Прага |
|
В) Рига |
Д) Таллин |
|
А)Ташкент |
С)Душанбе |
|
В) Бішкек |
Д) Баку |
|
А) Джакарта |
С) Сеул |
|
В) сингапур |
Д) Багдат |
Тест тапсырмасы (жауаптары)
1. Ресей астанасы
|
А |
С) |
|
В) |
Д) |
2.Ирландия астанасы
|
А) |
С |
|
В) |
Д) |
3.Египет астанасы
|
А) |
С) |
|
В |
Д) |
4.Австралия астанасы
|
А) |
С) |
|
В) |
Д |
5.Жапония астанасы
|
А) |
С) |
|
В |
Д) |
6.Непал астанасы
|
А) |
С |
|
В) |
Д) |
7.Венесуэлла астанасы
|
А |
С) |
|
В) |
Д) |
8.Эстония астанасы
|
А) |
С) |
|
В) |
Д |
9.Тәжікстан астансы
|
А) |
С |
|
В) |
Д) |
10. Индонезия астанасы
|
А |
С) |
|
В) |
Д) |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Болашақтың кілттері» ойлауды талап ететін комплексті стратегиялар кешені.
«Болашақтың кілттері» ойлауды талап ететін комплексті стратегиялар кешені.
Түркістан облысы, Жетісай ауданы, Жетісай қаласы
«М.Горький атындағы №1 мектеп-гимназия»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Педагогикалық идеялар фестивалі»
Жобаның аты: «Болашақтың кілттері» ойлауды талап ететін комплексті стратегиялар кешені.
Бағыты: «Әр түрлі сабақтар, бірақ әрқайсында шебердің қолы...» ғылыми-жаратылыстану бағытындағы география пәні.

Аты-жөні: Абдраманова Алия Пиримбетовна
Тарих пәні мұғалімі
Жетісай-2025
Аннотация
«Педогогикалық идеялар фестиваліне» ұсынып отырған, «Әр түрлі сабақтар, бірақ әрқайсында шебердің қолы....» ғылыми-жаратылыстану бағыттағы пәндер, география пәнінде қолданылатын тиімді әдіс болып табылады. Ұсынылып отырған әдістің тиімділігі мен өзектілігі Қазақстан территориясы географиялық орналасуы жағынан аса маңызды тарихи оқиғалар орын алған Еуразия континентінің жер кіндігінде орналасуы. Халқымыздың қалыптасуына елеулі рөл атқарған ұлттық салт-дәстүрімізді дәріптеу. «Болашақтың кіліттері» стратегиялық тұрғыда ыңғайластырылып құрастырылған жеті ойлау кілті. Әр кілттің өз мақсаты мен атқаратын функциясы бар. Қойылған мақсатқа жетуге төмендегідей міндеттерді жүзеге асыру көзделді: шетелдік зерттеуші Т.Райанның әдіснамасына сүйене отырып кешенді жоспар құрылды. Жетістікке апаратын қадамдарды бірте-бірте көрсету арқылы әр тақырыпты түсіндіру барысында оқушыларға неғұрлым түсінікті тілде жеткізе отырып, қызықты мәліметтермен бірге түсінуіне жағдай жасау. Бұл әдістің ерекшелігі мен шығармашыл дербестігі: «Болашаққа бағдар» бағдарламасының Рухани жаңғырудың 6 бағыты да қамтылуы. Жүз жаңа есім, жүз жаңа кітап, латын әліпбиіне 2025 жылы көшу, рухани құндылықтар, тарихи әулие жерлердің картасын әлемге көрсету. Қазақстан Республикасының мәдениетін әлемдегі орнын, жалпы әлемге қазақ мәдениетін таныстыру. Салт-дәстүр Ұлы Дала елі деп аталуы. Туған жерін құрметтеу, Отансүйгіштік тәрбие бере отырып, Рухани жаңғырудың төрт кіші бағдарламасын: тәрбие мен білім, рухани қазына, Атамекен, ақпарат толқынын байланыстыру. Әлемнің жеті кереметі, табиғат зоналары мен климаттық, топырақтық ерекшеліктерді ашуда көмекші құрал болып табылады.
Аннотация
В «Фестивале педагогических идей», «Различные классы, но в каждой руке подпись мастера ...» являются научно-естественными предметами. Эффективность и актуальность предлагаемого метода на уроках географии заключается в том, что территория Евразийского континента расположена на фоне важнейших исторических событий в географическом расположении Казахстана. Содействие нашей национальной традиции, которая сыграла значительную роль в формировании нашего народа. «Future Keys» - стратегические ключевые слова, которые являются ключевыми для семи продуманных стратегий. Каждый ключ имеет свою функцию. Достижение поставленной цели было достигнуто с помощью комплексного плана разработанный на основе методологии иностранного исследователя Т. Райана. Постоянно демонстрируя шаги, которые помогают ученикам понять каждую тему с увлекательным языком. Особенность и творческая автономия этой техники: включает в себя 6 направлений программы «Модернизация общественного сознания:Взгляд в будущее»- «100 новых имен», «100 новых книг», латинский алфавит в 2025 году, духовные ценности, карта исторических достопримечательностей . Презентация культуры и традиции Великой степи для всего мира, уважение к Родине, патриотическое воспитание. Опираясь на 4 малые программы духовного обновления: образование и знание, духовное сокровище, Атамекен , использую как информационную связь и как наглядный материал при изучении семи чудес Света, природных зон и климатических особенностей почвы.
Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі
негізгі тұлға-Ұстаз.
Мақсатым: Сабақтарымда қолданып жүрген тиімді әдістерім мен стратегияларымды таныстыру, бұл әдіс-тәсілдерді өз пәніме ыңғайластырып жаңадан қайта құрастырып оқушыларыма пәнді терең меңгеруіне жағдай жасау. Көмекші сұрақтар, тапсырмалар арқылы оқушының талдау жасау, сын тұрғысынан және креативті ойлау қабілеттерін ашу.
Алдыма қойған міндетім: жетістікке апаратын қадамдарды көрсету арқылы әр тақырыпты түсіндіру барысында оқушыларға неғұрлым түсінікті тілде жеткізу, тарих-география ауызша пәндер болғандықтан түсіну, ұғыну барысында оқушылармен бірге талқылау, ең бастысы алдында орындалған жұмыс пен салыстыру арқылы өзін-өзі жетілдіруді тексеру.
Ұсынылып отырған әдістерді сабақтарда қолданып келемін. Жоспарлаған кезде оқушылардың сын тұрғысынан ойлауына ерекше көңіл аудардым.
Өзектілігі: Түсініктемелерді тиімді ұсынуға мүмкіндік беретін қадамдар, түсініктемеге қатысты оқушының ойлануы және жауабы, логикалық ойлау арқылы неге қол жеткізе алатынын көрсету.
Шығармашыл мұғалім –жаңашыл тұлға. Қажет ету мотивтері жоғары болуына байланысты жаңа идея ойлап табу, қолданып көру-оның күнделікті кәсіби міндеті екенін түсіне отырып, оқушыларды сын тұрғысында ойлауға жетеледім.
Сын тұрғысынан ойлау үдерісі:
-
Тиісті ақпарат жинау
-
Дәлелдерді сын тұрғысынан талдау мен бағалау
-
Кепілдендірілген шешімдер мен жинақталған қорытындылар
-
Ауқымды тәжірибе негізінде болжамдар
Ата-бабамыз армандаған тәуелсіз Қазақстанның мемлекет ретінде қалыптасуы орта білім беру жүйесінің дамуы, біз алаш ұрпағымыз әрі қарай білімімізді жетілдіру, жанын құрбан еткен батырларымыздың үмітін ақтағанымыз болып табылады. Әрбір ұлттың болашағы өсуі, рухани мәдени, өркениетті дамуы түп қазығы, жер ұйығы-мектеп және ұстаз.
«Болашақтың кілттері» әдісі, бұл әдіс Т.Райанның «Дананың кілттері» ойлауды дамыту құралдары негізінде ыңғайластырылып құрастырылған 7 кілт.
Тони Райан жасаған тәсіл – ойлауды талап ететін тапсырмаларды орындауға оқушыларды қызықтыру және тарту үшін арнайы әзірленген жиырма шақты іс-әрекеттер кешені. Ал менің ұсынып отырған «Болашақтың кілттері» Рухани жаңғыру негізінде құрастырылған жеті кілт болып табылады.
-
«Рухани мәдениет» кілті жасырылған сөзді болашақта қалай елестетесіз, көз алдыңызға елестетіп көріңіз.
-
«Ұлы Дала елі» кілті Дала мәдениеті мен өркениетін еске түсіріңіз, ұлттық тәрбие мен болмысымыз, діліміз бұл қанға сінген қасиет
Мыс: қыздарымыз ұяң, ұлдарымыз жігерлі, қайратты.
-
“Егер де....” кілті
«Егер де» деп басталатын сұрақты қойып, бүгінгі жасырылып отырған сұрақтың маңыздылығын жариялаңыз. -
“Жөнсіздік” кілті қателік дұрыс емес, қарама-қарсы сөз
-
“Жаңа дизайн, қиыстыру” кілті салыстыруға бағытталған
-
«Әліпби» кілті сөздердің тізімін а-дан я-ға дейін тізбектеңіз, егерде латын әліппиімен жасырсаңыз тіптен керемет. Әріптерді қанша алса да қалағанша қолданса болады, бір әріп екі рет келуі мүмкін.
-
“Конструктор” кілті бір бөлігін ғана ашуға рұқсат
Оқушыларды: тарихи жәдігерлер мен шежіре естеліктерді жинауға, көзқарасы мен пікірін дәлелдей білуге, дәлелдерді қолдана отырып сұрақтар қоюға, дәйекті ойлауға, пәндік қиындықтарды шешуге, тарихи заңнамалар мен жарғыларды салыстыру айырмашылықтары, ерекшеліктері, ұқсастықтарын талқылауға, тез және берік есте сақтауға үйретуді көздедім.
« Оқыту мен оқудағы сын тұрғысынан ойлау күрделі міндеттермен қатар, анықталмаған болжамдар мен құндылықтарды, проблемаларды мойындау және оларды шешудің тиімді құралдарын табуды, түрлі міндеттерді шешуде басымдықтарды белгілеудің маңызын түсінуді қамтиды »
Бұл тұста сын тұрғысынан ойлаудағы сабақтың мақсаты оқушының дамуына бағытталған, өздік ізденіс, ақпаратты іс-әрекетке асыру, талдау, жинақтау және бағалау, мұғалім мен оқушы байланысы ынтымаққа негізделгенін түсіндім. Оқу мен жазуда сыни тұрғыда ойлауды дамытуға сәйкес жауапкершілігі бар, ақыл-ой үрдісі, өмірде мәселені шешетін, ұқсас ойлардың мақсатқа пайдалысын таңдайтын, өзінің жеке пікірі қалыптасқан, ақылмен жүретін азаматтар дайындалады осыған жету үшін мен білімді оқушыға шебер жеткізуім керектігін ойладым.
Бұл әдістің ерекшелігі мен шығармашыл дербестігі:
рухани құндылықтар, тарихи әулие жерлердің картасын әлемге көрсету. Қазақстан Республикасының мәдениетін әлемдегі орнын жалпы әлемге қазақ мәдениетін таныстыру. Салт-дәстүр Ұлы Дала елі деп аталуы. Туған жерін құрметтеу, Отансүйгістік тәрбие бере отырып, тәрбие мен білім, рухани қазына, Атамекен, ақпарат толқынын байланыстыру.
Мен мектептегі тәжірибемде оқушылардың біліміне бақылау жасадым. Топтық жұмыс, жеке жұмыс жасауда әр оқушының ойын тыңдап бақыладым. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету - басқа модульдермен тығыз байланысты модуль, себебі оқушылар топта зерттеушілік әңгіме жүргізу барысында,бір-біріне сұрақ қойған кезде, бір-бірін бағалау кезінде сыни тұрғыдан ойланады.Сын тұрғысынан ойлау–бақылаудың, тәжірибенің, ойлау мен талқылаудың нәтижесінде алынған ақпаратты ойлауға, бағалауға, талдауға және синтездеуге бағытталған пәндік шешім. Ол болашақта әрекет жасауға негіз бола алатынын сезіндім.Сыни тұрғыдан ойлау арқылы оқушылар қарсы пікір айтуға, шешімдерді қабылдауға, ойлауға үйренеді. Топтық жұмыс жүргізу барысында олармен еркін қарым -қатынасты ұстанып,сыни ойлана алуға жағдай жасауға тырыстым. Бұл тұста сыни ойлана алатын оқушы мұғаліммен тең әрекеттесе алады екен. Сабақтың мазмұнын түсіндіру барысында әр оқушының деңгейі мен ойлауын ескеріп отырдым.
ҚАЗАҚСТАНДЫҚТАРДЫҢ ӘЛ-АУҚАТЫНЫҢ ӨСУІ: ТАБЫС ПЕН ТҰРМЫС САПАСЫН АРТТЫРУ
Бұл бастаманы әрі қарай жалғастырып қана қоймай, оның аясын жаңа мазмұнмен және бағыттармен толықтыру қажет. Жастар мен отбасы институтын кешенді қолдау мемлекеттік саясаттың басымдығына айналуға тиіс. Жастардың барлық санатын қолдауға арналған шараларды толық қамтитын әлеуметтік сатының ауқымды платформасын қалыптастыру керек. Келесі жылды Жастар жылы деп жариялауды ұсынамын. Біз ауылдық жерлердің әлеуметтік ортасын жаңғыртуға кірісуіміз қажет.
Бұған арнайы «Ауыл - Ел бесігі» жобасының
іске қосылуы септігін тигізеді. Бұл жоба арқылы өңірлердегі еңбекке
қатысты идеологияны ілгерілетуді көздейді.«Өз жеріңді танып біл»
жаңа бастамасы аясында еліміздің өңірлері бойынша жаппай мектеп
туризмін қайта жаңғырту
керек.
Халқымыздың бақуатты өмір сүруі және
еліміздің озық дамыған 30 елдің қатарына қосылуы - Тәуелсіз
мемлекетіміздің мәңгілік
мұраты.
Әрбір елдің менталитеті, дәстүрлі тағамдары, сусындары, өндіретін тауарлары сияқты өзіндік ерекшеліктері, бір сөзбен айтқанда – ұлттық брендтері бар. Осы жаңалықтарды оқушыларға лекция түрінде емес есте қаларлықтай түсіндіре отырып өзері шеше алатын жолдарын ұсынсақ сындарлы білімге жеткеніміз. Сындарлы білім дегеніміз-бүгінгі алып отырған білімдерін болашақта өмірде қолдана алу болып табылады.
Сабақта диалог арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамытуға көп көңіл бөлдім.
Диалогтік оқытуға түскенде оқушылар бір-бірлеріне көмектесіп әр түрлі диалог құрастыра отырып білімдерін арттыра алады. Сабақтың барлық бөлімдерінде мұғалім мен оқушы арасындағы және оқушы мен оқушы арасындағы диалогты қолдандым.
Болашақта сабақтарымда сыни тұрғыдан ойлау модулін басқа модулдермен қоса қолдану арқылы оқушылармен кері байланысты одан әрі жетілдіруге жағдай жасаймын. Тәжірибе барысында белсенді ата-аналарды басшылыққа алып, пікірлерін тыңдадым, олармен кездесіп, көптеген мәліметтер алдым. Балдарының үйде тарих, география сабақтарына деген дайындығы жоғары екендігін айтты, топтық жұмыс жасауда өзінің керек екендерін түсінген, өзінің құндылығын анықтағанын байқадым және басқа сабақтарда осылай өтілсе деген сөздерін айтыпты. Оқушылардың ойымен санасу мен үшін құнды, себебі алда болашақта жоспар құруыма қажет. Бұл әдісті басқа да ұстаздарға өз жұмысымда тиімді жан-жақты қолдануына болады, осы іс-тәжірибемді алмасқым келеді. Оқушылардың өз жұмысына кері пікір жазып, рефлексия жасауға қабілетін арттыра отырып, сыни тұрғыда ойлауын дамытамын.



“Жөнсіздік” кілті


“Егер де....” кілті

«Рухани мәдениет» кілті


“Конструктор” кілті



«Ұлы Дала» кілті



«Әліпби» кілті


“Жаңа дизайн, қиыстыру” кілті
Тест тапсырмасы
-
Ресей астанасы
-
Ирландия астанасы
-
Египет астанасы
-
Австралия астанасы
-
Жапония астанасы
-
Непал астанасы
-
Венесуэлла астанасы
-
Эстония астанасы
-
Тәжікстан астансы
-
Индонезия астанасы
|
А) Мәскеу |
С) Варшава |
|
В) Рим |
Д) Афины |
|
А) Амстердам |
С) Дублин |
|
В) София |
Д) Лондон |
|
А) Рабат |
С) Бразилия |
|
В) Каир |
Д) Оттава |
|
А) Буэнос-Айрес |
С) Пекин |
|
В) Панама |
Д) Конбера |
|
А) Ханой |
С)Манила |
|
В) Токио |
Д) Куала-Лумпур |
|
А) Тегеран |
С)Катманду |
|
В) Анкара |
Д) Эр-Рияд |
|
А) Каракас |
С)Лима |
|
В) Панама |
Д) Сантьяго |
|
А)Вильнюс |
С)Прага |
|
В) Рига |
Д) Таллин |
|
А)Ташкент |
С)Душанбе |
|
В) Бішкек |
Д) Баку |
|
А) Джакарта |
С) Сеул |
|
В) сингапур |
Д) Багдат |
Тест тапсырмасы (жауаптары)
1. Ресей астанасы
|
А |
С) |
|
В) |
Д) |
2.Ирландия астанасы
|
А) |
С |
|
В) |
Д) |
3.Египет астанасы
|
А) |
С) |
|
В |
Д) |
4.Австралия астанасы
|
А) |
С) |
|
В) |
Д |
5.Жапония астанасы
|
А) |
С) |
|
В |
Д) |
6.Непал астанасы
|
А) |
С |
|
В) |
Д) |
7.Венесуэлла астанасы
|
А |
С) |
|
В) |
Д) |
8.Эстония астанасы
|
А) |
С) |
|
В) |
Д |
9.Тәжікстан астансы
|
А) |
С |
|
В) |
Д) |
10. Индонезия астанасы
|
А |
С) |
|
В) |
Д) |
шағым қалдыра аласыз













