Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


    «Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы» және «Көбейту және бөлу. Есептер» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау


    Бөлімше

    3.1 Геометриялық фигуралар және олардың классификациясы

    1.2 Сандармен амалдар орындау


    Оқу мақсаты

    2.3.1.1 Бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір-бірінен

    ажырату және атау/ тіктөртбұрышты, шаршыны,

    тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша

    ажырату және атау

    2.1.2.2 Көбейту және бөлу өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау


    Бағалау критерийі

    • Білім алушы тіктөртбұрышты, шаршыны,

    тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажыратады және атайды, анықтамасымен сәйкестендіреді

    • Көбейту және бөлу амалдарының нәтижесі мен компоненттері арасындағы байланысты қолданады

    Ойлау дағдыларының

    деңгейі

    Білу және түсіну

    Қолдану


    Орындау уақыты

    15 минут


    1-тапсырма


    Фигуралардың атауын жаз. Анықтамасымен сәйкестендір.

    Үш қабырғасы болатын фигура.


    ____________________________

    Барлық бұрыштары тік болатын төртбұрыш.



    10



    10


    ____________________________

    Барлық қабырғалары тең болатын тіктөртбұрыш.



    ____________________________

    2-тапсырма.

    Белгісіз көбейткішті және көбейтіндінің мәнін анықта.


    3 ∙ = 15 4 ∙ 5 = :

    2-тапсырма.

    Белгісіз бөлінгішті және бөлгішті анықта.

    : 3 = 6 24 : = 6



    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажыратады және атайды, анықтамасымен сәйкестендіреді



    1

    шаршының атауын жазады, анықтамасымен сәйкестендіреді;

    1

    тіктөртбұрыштың атауын жазады, анықтамасымен сәйкестендіреді;

    1

    үшбұрыштың атауын жазады, анықтамасымен сәйкестендіреді;

    1

    Көбейту және бөлу амалдарының нәтижесі мен компоненттері арасындағы байланысты қолданады




    2

    көбейтудің белгісіз компонентін анықтайды;

    1

    көбейтіндінің мәнін табады.

    1

    3

    белгісіз бөлінгішті анықтайды;

    1

    белгісіз бөлгішті анықтайды;

    1

    Барлығы

    7

    «Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы» және «Көбейту және бөлу. Есептер» бөлімдері

    бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика


    Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________


    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    №

    Оқу жетістіктерінің деңгейі

    Төмен

    Орта

    Жоғары

    Тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажыратады және атайды, анықтамасымен сәйкестендіреді

    1

    Шаршыны / үшбұрышты/ тіктөртбұрышты

    анықтауда қиналады.

    Шаршыны / үшбұрышты/ тіктөртбұрышты

    анықтауда қателеседі.

    Шаршыны / үшбұрышты/ тіктөртбұрышты дұрыс

    анықтайды

    Көбейту және бөлу амалдарының нәтижесі мен компоненттері арасындағы байланысты қолданады







    2-3

    Көбейту мен бөлудің компоненттері арасындағы байланыстың негізінде белгісіз компоненттерді анықтауда қиналады.

    Көбейту мен бөлудің компоненттері арасындағы байланыстың негізінде белгісіз көбейткішті/ бөлінгішті/ бөлгішті анықтауда қателіктер жібереді.


    Көбейту мен бөлудің компоненттері арасындағы байланыстың негізінде белгісіз компоненттерді дұрыс анықтайды.






    «Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


    Бөлімше

    2.1 Санды және әріпті өрнектер

    2.2 Теңдік және теңсіздік. Теңдеу

    5.1 Есептер және математикалық модель


    Оқу мақсаты

    2.2.1.2 Әріптің берілген мәніндегі екі амалды әріпті өрнектің мәнін табу

    2.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді; х+(25-6)=38; (24-3)-х=8; а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу

    2.5.1.7 Екі амалмен орындалатын есептерді (санды бірнеше

    есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген

    жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу


    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады

    • Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді

    • Құрама есептерді шығарады


    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану

    Жоғары деңгей дағдылары


    Орындау уақыты

    20 минут

    Тапсырма

    1. x = 35 деп алып, x : 7 + 46 өрнегінің мәнін тап.



    2. Теңдеуді шеш.


    4 * х = 24



    3. Есепті шығар.


    Ұлы Абайдың туған жері - Жидебайға саяхатқа бару үшін автобусқа 11 қыз бала және олардан 2 есе артық ұл бала отырды. Саяхатқа барлығы неше оқушы шықты?
















    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады


    1

    бөліндінің мәнін табады;

    1

    қосындының мәнін табады;

    1

    Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді



    2

    белгісіз көбейткішті табу жолын анықтайды;

    1

    теңдеудің түбірін есептейді;

    1

    теңдеуді тексереді;

    1

    Құрама есептерді шығарады





    3


    есептің қысқаша шартын құрады/

    сызбасын сызады;

    1

    шешу жолының бірінші амалын таңдап, өрнек құрастырады;

    1


    бірінші өрнектің мәнін табады;

    1

    шешу жолының екінші амалын таңдап, өрнек құрастырады;

    1

    екінші өрнектің мәнін табады;

    1

    есептің жауабын жазады.

    1

    Барлығы

    11





    «Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

    Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________


    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    №

    Оқу жетістіктерінің деңгейі

    Төмен

    Орта

    Жоғары

    Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады

    1

    Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырып жазуда, өрнектің мәнін табуда қиналады.


    Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырады, өрнектің мәнін табуда қате жібереді.

    Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырады және өрнектің мәнін дұрыс анықтайды.


    Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бейсенбаева Анель Сериковна
    04 Наурыз 2021
    5325
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Бөлім бойынша жиынтық бағалау математика 3 тоқсан 2 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Бөлім бойынша жиынтық бағалау математика 3 тоқсан 2 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    2 сынып мұғалімдеріне
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


    «Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы» және «Көбейту және бөлу. Есептер» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау


    Бөлімше

    3.1 Геометриялық фигуралар және олардың классификациясы

    1.2 Сандармен амалдар орындау


    Оқу мақсаты

    2.3.1.1 Бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір-бірінен

    ажырату және атау/ тіктөртбұрышты, шаршыны,

    тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша

    ажырату және атау

    2.1.2.2 Көбейту және бөлу өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау


    Бағалау критерийі

    • Білім алушы тіктөртбұрышты, шаршыны,

    тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажыратады және атайды, анықтамасымен сәйкестендіреді

    • Көбейту және бөлу амалдарының нәтижесі мен компоненттері арасындағы байланысты қолданады

    Ойлау дағдыларының

    деңгейі

    Білу және түсіну

    Қолдану


    Орындау уақыты

    15 минут


    1-тапсырма


    Фигуралардың атауын жаз. Анықтамасымен сәйкестендір.

    Үш қабырғасы болатын фигура.


    ____________________________

    Барлық бұрыштары тік болатын төртбұрыш.



    10



    10


    ____________________________

    Барлық қабырғалары тең болатын тіктөртбұрыш.



    ____________________________

    2-тапсырма.

    Белгісіз көбейткішті және көбейтіндінің мәнін анықта.


    3 ∙ = 15 4 ∙ 5 = :

    2-тапсырма.

    Белгісіз бөлінгішті және бөлгішті анықта.

    : 3 = 6 24 : = 6



    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажыратады және атайды, анықтамасымен сәйкестендіреді



    1

    шаршының атауын жазады, анықтамасымен сәйкестендіреді;

    1

    тіктөртбұрыштың атауын жазады, анықтамасымен сәйкестендіреді;

    1

    үшбұрыштың атауын жазады, анықтамасымен сәйкестендіреді;

    1

    Көбейту және бөлу амалдарының нәтижесі мен компоненттері арасындағы байланысты қолданады




    2

    көбейтудің белгісіз компонентін анықтайды;

    1

    көбейтіндінің мәнін табады.

    1

    3

    белгісіз бөлінгішті анықтайды;

    1

    белгісіз бөлгішті анықтайды;

    1

    Барлығы

    7

    «Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы» және «Көбейту және бөлу. Есептер» бөлімдері

    бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика


    Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________


    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    №

    Оқу жетістіктерінің деңгейі

    Төмен

    Орта

    Жоғары

    Тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажыратады және атайды, анықтамасымен сәйкестендіреді

    1

    Шаршыны / үшбұрышты/ тіктөртбұрышты

    анықтауда қиналады.

    Шаршыны / үшбұрышты/ тіктөртбұрышты

    анықтауда қателеседі.

    Шаршыны / үшбұрышты/ тіктөртбұрышты дұрыс

    анықтайды

    Көбейту және бөлу амалдарының нәтижесі мен компоненттері арасындағы байланысты қолданады







    2-3

    Көбейту мен бөлудің компоненттері арасындағы байланыстың негізінде белгісіз компоненттерді анықтауда қиналады.

    Көбейту мен бөлудің компоненттері арасындағы байланыстың негізінде белгісіз көбейткішті/ бөлінгішті/ бөлгішті анықтауда қателіктер жібереді.


    Көбейту мен бөлудің компоненттері арасындағы байланыстың негізінде белгісіз компоненттерді дұрыс анықтайды.






    «Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


    Бөлімше

    2.1 Санды және әріпті өрнектер

    2.2 Теңдік және теңсіздік. Теңдеу

    5.1 Есептер және математикалық модель


    Оқу мақсаты

    2.2.1.2 Әріптің берілген мәніндегі екі амалды әріпті өрнектің мәнін табу

    2.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді; х+(25-6)=38; (24-3)-х=8; а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу

    2.5.1.7 Екі амалмен орындалатын есептерді (санды бірнеше

    есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген

    жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу


    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады

    • Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді

    • Құрама есептерді шығарады


    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану

    Жоғары деңгей дағдылары


    Орындау уақыты

    20 минут

    Тапсырма

    1. x = 35 деп алып, x : 7 + 46 өрнегінің мәнін тап.



    2. Теңдеуді шеш.


    4 * х = 24



    3. Есепті шығар.


    Ұлы Абайдың туған жері - Жидебайға саяхатқа бару үшін автобусқа 11 қыз бала және олардан 2 есе артық ұл бала отырды. Саяхатқа барлығы неше оқушы шықты?
















    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады


    1

    бөліндінің мәнін табады;

    1

    қосындының мәнін табады;

    1

    Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді



    2

    белгісіз көбейткішті табу жолын анықтайды;

    1

    теңдеудің түбірін есептейді;

    1

    теңдеуді тексереді;

    1

    Құрама есептерді шығарады





    3


    есептің қысқаша шартын құрады/

    сызбасын сызады;

    1

    шешу жолының бірінші амалын таңдап, өрнек құрастырады;

    1


    бірінші өрнектің мәнін табады;

    1

    шешу жолының екінші амалын таңдап, өрнек құрастырады;

    1

    екінші өрнектің мәнін табады;

    1

    есептің жауабын жазады.

    1

    Барлығы

    11





    «Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

    Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________


    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    №

    Оқу жетістіктерінің деңгейі

    Төмен

    Орта

    Жоғары

    Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады

    1

    Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырып жазуда, өрнектің мәнін табуда қиналады.


    Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырады, өрнектің мәнін табуда қате жібереді.

    Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырады және өрнектің мәнін дұрыс анықтайды.


    Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Басқа 2 сынып
    04.03.2021
    5325
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бейсенбаева Анель Сериковна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации