Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бөлім бойынша жиынтық бағалау математика 3 тоқсан 2 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы» және «Көбейту және бөлу. Есептер» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше |
3.1 Геометриялық фигуралар және олардың классификациясы 1.2 Сандармен амалдар орындау |
|||
Оқу мақсаты |
2.3.1.1 Бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір-бірінен ажырату және атау/ тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажырату және атау 2.1.2.2 Көбейту және бөлу өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау |
|||
Бағалау критерийі |
тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажыратады және атайды, анықтамасымен сәйкестендіреді
|
|||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
|||
Орындау уақыты |
15 минут |
|||
1-тапсырма |
||||
Фигуралардың атауын жаз. Анықтамасымен сәйкестендір. Үш қабырғасы болатын фигура.
____________________________
Барлық бұрыштары тік болатын төртбұрыш.
10
10
Барлық қабырғалары тең болатын тіктөртбұрыш. ____________________________ 2-тапсырма. Белгісіз көбейткішті және көбейтіндінің мәнін анықта. 3 ∙ = 15 4 ∙ 5 = : 2-тапсырма. Белгісіз бөлінгішті және бөлгішті анықта. : 3 = 6 24 : = 6
|
||||
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
||||
Тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажыратады және атайды, анықтамасымен сәйкестендіреді |
1 |
шаршының атауын жазады, анықтамасымен сәйкестендіреді; |
1 |
|
тіктөртбұрыштың атауын жазады, анықтамасымен сәйкестендіреді; |
1 |
|||
үшбұрыштың атауын жазады, анықтамасымен сәйкестендіреді; |
1 |
|||
Көбейту және бөлу амалдарының нәтижесі мен компоненттері арасындағы байланысты қолданады |
2 |
көбейтудің белгісіз компонентін анықтайды; |
1 |
|
көбейтіндінің мәнін табады. |
1 |
|||
3 |
белгісіз бөлінгішті анықтайды; |
1 |
||
белгісіз бөлгішті анықтайды; |
1 |
|||
Барлығы |
7 |
«Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы» және «Көбейту және бөлу. Есептер» бөлімдері
бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
Тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажыратады және атайды, анықтамасымен сәйкестендіреді |
1 |
Шаршыны / үшбұрышты/ тіктөртбұрышты анықтауда қиналады. |
Шаршыны / үшбұрышты/ тіктөртбұрышты анықтауда қателеседі. |
Шаршыны / үшбұрышты/ тіктөртбұрышты дұрыс анықтайды |
Көбейту және бөлу амалдарының нәтижесі мен компоненттері арасындағы байланысты қолданады |
2-3 |
Көбейту мен бөлудің компоненттері арасындағы байланыстың негізінде белгісіз компоненттерді анықтауда қиналады. |
Көбейту мен бөлудің компоненттері арасындағы байланыстың негізінде белгісіз көбейткішті/ бөлінгішті/ бөлгішті анықтауда қателіктер жібереді. |
Көбейту мен бөлудің компоненттері арасындағы байланыстың негізінде белгісіз компоненттерді дұрыс анықтайды. |
«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше |
2.1 Санды және әріпті өрнектер 2.2 Теңдік және теңсіздік. Теңдеу 5.1 Есептер және математикалық модель
|
Оқу мақсаты |
2.2.1.2 Әріптің берілген мәніндегі екі амалды әріпті өрнектің мәнін табу 2.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді; х+(25-6)=38; (24-3)-х=8; а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу 2.5.1.7 Екі амалмен орындалатын есептерді (санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу |
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
Орындау уақыты |
20 минут |
Тапсырма |
|
1. x = 35 деп алып, x : 7 + 46 өрнегінің мәнін тап. 2. Теңдеуді шеш. 4 * х = 24 3. Есепті шығар. Ұлы Абайдың туған жері - Жидебайға саяхатқа бару үшін автобусқа 11 қыз бала және олардан 2 есе артық ұл бала отырды. Саяхатқа барлығы неше оқушы шықты?
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады |
1 |
бөліндінің мәнін табады; |
1 |
қосындының мәнін табады; |
1 |
||
Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді |
2 |
белгісіз көбейткішті табу жолын анықтайды; |
1 |
теңдеудің түбірін есептейді; |
1 |
||
теңдеуді тексереді; |
1 |
||
Құрама есептерді шығарады |
3 |
есептің қысқаша шартын құрады/ сызбасын сызады; |
1 |
шешу жолының бірінші амалын таңдап, өрнек құрастырады; |
1 |
||
бірінші өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
шешу жолының екінші амалын таңдап, өрнек құрастырады; |
1 |
||
екінші өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
есептің жауабын жазады. |
1 |
||
Барлығы |
11 |
«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады |
1 |
Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырып жазуда, өрнектің мәнін табуда қиналады. |
Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырады, өрнектің мәнін табуда қате жібереді. |
Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырады және өрнектің мәнін дұрыс анықтайды. |
Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді |
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |