Тілдік
мақсаттар
|
Пәнге
қатысты лексика мен терминологиялар: бірмүше, көпмүше, дәреже
көрсеткіші, теңдік, коэффициент, алгебралық рационал бөлшек,
алгебралық рационал бөлшектерді
қосу.
|
Сабақтың
басы
3
мин
|
І. Ұйымдастыру кезеңі.
(сәлемдесу, түгелдеу)
а) Топқа
бөліну.
- Қысқаша көбейту
формуласы
- Алгебралық – рационал
бөлшек
-
Көпмүше
Үй тапсырмасы №38,7 жұптасып
тақтадағы жауаппен сәйкестендіріп тексеру,
бағалау
|
Топқа бөліну топ басшыларын
сайлап алу
Жұптасып жұмыс
жасайды.
|
Жақсы!
Мұғалім бағалау парағына әр
оқушыны бағалап отырады.
|
Карточкалар
Презентация
1-4
слайдтар
|
Сабақ
ортасы
12
мин
20
мин
2
мин
1
мин
|
Сабақ жоспары «Блум
түймедағы»
Білу, түсіну, қолдану, талдау,
жинақтау, бағалау.
ІІ. Өткенді
қайталау.
Қайталау білім
анасы
а) Теорияға
шолу.
1. Алгебралық рационал бөлшек
дегеніміз не?
2. Айнымалының мүмкін мәні
дегеніміз не?
3. Тепе – тең түрлендіру
дегеніміз не?
«Блум
таксономиясы»
Мақсаты: үшбұрыштарды
құрастыру арқылы пирамида құрау және көпмүше, қысқаша көбейту
формулалары мен алгебралық рационал бөлшектерді
қайталау.
б) Ауызша
есеп. Айнымалының мүмкін
мәндері.
ІІІ. Жаңа
сабақ
Бөлімдері бірдей рационал
бөлшектерді қосу ережесі: бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу үшін
олардың алымдарын қосып алымына жазып, бқлімдерін өзгеріссіз
қалдыру керек.
Cабақты қаншалықты
түсінгенімізді «Ақпаратты әткеншек» (адасқан әріптер) арқылы
тексерейік
-
...... дос болғанша шаттан,
Дұшпанмен дос болғаннан сақтан!
-
Доссыз өмір – тұзсыз
ас,
...... құлпын кілтпен
аш.
-
Айрылмастай ...... ,
қайрылмастай сөз айтпа!!!
Талдау дос деген ұғымды кім
қалай бағалайды?
Оқулықпен жұмыс
№39.1
І
топ
|
ІІ
топ
|
ІІІ
топ
|
1 мен
6
|
2 мен
5
|
3 пен
4
|
ІV. Кері
байланыс:
Синквейн
1 жол – зат
есім
2 жол – екі сөз сын
есім
3 жол – үш
етістік
4 жол – төрт жолды
өлең.
V. Үй
тапсырмасы.
№39.3
VІ. Қосымша есеп. (Артық уақыт
қалған жағдайда).
«Егер 5 минутым болса .... »
балалрдан қосымша 5 минут берлсе, жұмысты қалай жақсартатындарын
сұраймы.
|
Оқушылар өз ойларын айтады,
слайдта сәйкестікті анықтайды.
Фомулаларды құрастырады.
Топпен жұмыс жасау
Есептерді ауызша
орындайды.
Сабақты мұқият
тыңдайды
Адасқан әріптерді тауып,
мақалды толықтайды
Достық ұғымын талдайды, өз
пікірлерін айтады.
Әр топ топтаса берілген
есептерді шығарады.
Үй жұмысына қысқаша талдау
жасайды
|
Жақсы, өте
жақсы!
Бірінші біткен топты шапалақ
арқылы мадақтау.
Мұғалім бағалау парағына әр
оқушыны бағалап отырады.
Мұғалім бағалау парағына әр
оқушыны бағалап отырады.
|
5
слайд
6-слайд
7-9
слайдтар
10-11
слайдтар
12-слайд
13-слайд
14-слайд
15-слайд
|
Сабақтың
соңы
2
мин
|
Сабақ қорытындыланып, оқушылар
үздік топ ты анықтап бағалаймын. «ҚҚҚ» әдісі қолданылады. Оқушылар
таңдаған сөзге байланысты өз пікірлерін ортаға
салады.
« ҚҚҚ» (қызық, қиын,
құнды)
Қызық – сабақтан алған
әсері
Қиын – түсініксіз болған
есеп
Құнды – сабақтан алған
ерекше
|
Сабақ бойынша өз ойларымен
бөліседі.
|
|
16-слайд
Рефлексия
|