Шығыс Қазакстан облысы,Көкпекті ауданы ,Самар ауылы«Дәншік» балабақшасы
Ахметзаки Жанар тәрбиеші ІІ-санатты
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің конспектісі
«Балбөбек» 2 сәбилер тобы
Күні : 03.04 2019 ж.
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: «Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру»
Тақырыбы: «Кеңістікті бағдарлау»
Мақсаты: Суретте және өзіне тікелей жақын кеңістікте орналасқан заттардың бағытын ажырату түсініктерін қалыптастыру.
Міндеттері:
Білімділік: Суретте және кеңістікте заттардың орналасу бағытын ажырату және атау.
Дамытушылық:Есте сақтау, көру қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Билингвальды компонент Алдында -впереди, артында- позади .
Демонстрациялық материал: Пойыз.
Үлестірмелі материал: геометриялық пішіндер, аңдардың суреттері.
|
Әрекет кезең-дері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Білер қазақ баласы, Сәлем – сөздің анасы. Алдымыздан кезіккен Көп танысты көреміз. Бәріне де ізетпен Біздер сәлем береміз. Ғажайып сәт: Сендерге жұмбақ жасырғым келіп тұр. Жұмбақ: Тізбектелген көк үйлер, Көшіп жүрген көп үйлер. (Пойыз) |
Шеңбер жасап тұрады. - Жұмбақты мұқият тыңдайды, шешуін табады. |
|
Ұйымдастыру– іздестіру |
Ендеше,мына геометриялық пішіндерден пойыз құрастырайық "Пойыз құрастыр" дидактикалық ойыны: Мақсаты: Геометриялық пішіндерді ажыратып, пойыз құрастыруға үйрету. Саусақ жаттығуы: Большой палец встал один. Указательный — за ним. Средний будит безымянный. Тот поднял мизинчик малый. Встали братцы все — «Ура!» На работу им пора. "Алдында - артында" дидактикалық ойыны: |
- Геометриялық пішіндерді пайдаланып, пойыз құрастырады. Саусақтарымен көрсете отырып, қайталайды. |
|
|
Мақсаты: "Алдында - артында" ұғымдарын ажырата білуге үйрету. Мына аңдар пойыздың қай вагонына отыратынын білмей жүр екен. -Аңдардың түстеріне сәйкес вагондарға отырғызындар. -Қоңыр вагонға қай аңды отырғыздыңдар? - Аюдың алдындағы вагонда қай аң отыр? -Аюдың артындағы вагонда не отыр? Билингвальды компонент: Алдында -впереди, артында- позади . Сергіту сәті: Оңға, оңға, Түзу тұр! Солға, солға, Түзу тұр! Алға қарай бір адым, Артқа қарай бір адым. Жоғары - төмен қараық, Орнымызды табайық. "Көршіңді тап" қимыл-қозғалыс ойыны: Мақсаты: Артында - алдында ұғымдарын бекіту. - Бірінің артынан бірі тұрып, паровоз жасауларын сұрайды. - Әр бала алдында - артында тұрған балалардың атын атауды сұрайды. |
- Аңдарды түстеріне сәйкес вагондарға отырғызады. - Қоңыр вагонға аюды отырғыздық. - Аюдың алдындағы вагонда қасқыр отыр. - Аюдың артындағы вагонда түлкі отыр. Сөздерді қайталап, жаттайды. Қимылдарын келтіріп, қайталап айтады. - Паровоз болып тұрып , алдындағы - артындағы балалардың атын атайды. |
|
Рефлексивті– түзетушілік |
Қорытынды: - Қандай сөзбен таныстық? Жүректен- жүрекке шеңбері: |
- Алдына - артында сөзімен таныстық. Қимылдарын келтіріп қайталайды. |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Кеңісттік бағыттарының атауларын.
Болу керек: Заттардың орналасу бағытын.
Істей білу керек: тапсырмалады дұрыс орындау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бөлімі: «Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру» Тақырыбы: «Кеңістікті бағдарлау»
Бөлімі: «Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру» Тақырыбы: «Кеңістікті бағдарлау»
Шығыс Қазакстан облысы,Көкпекті ауданы ,Самар ауылы«Дәншік» балабақшасы
Ахметзаки Жанар тәрбиеші ІІ-санатты
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің конспектісі
«Балбөбек» 2 сәбилер тобы
Күні : 03.04 2019 ж.
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: «Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру»
Тақырыбы: «Кеңістікті бағдарлау»
Мақсаты: Суретте және өзіне тікелей жақын кеңістікте орналасқан заттардың бағытын ажырату түсініктерін қалыптастыру.
Міндеттері:
Білімділік: Суретте және кеңістікте заттардың орналасу бағытын ажырату және атау.
Дамытушылық:Есте сақтау, көру қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Билингвальды компонент Алдында -впереди, артында- позади .
Демонстрациялық материал: Пойыз.
Үлестірмелі материал: геометриялық пішіндер, аңдардың суреттері.
|
Әрекет кезең-дері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Білер қазақ баласы, Сәлем – сөздің анасы. Алдымыздан кезіккен Көп танысты көреміз. Бәріне де ізетпен Біздер сәлем береміз. Ғажайып сәт: Сендерге жұмбақ жасырғым келіп тұр. Жұмбақ: Тізбектелген көк үйлер, Көшіп жүрген көп үйлер. (Пойыз) |
Шеңбер жасап тұрады. - Жұмбақты мұқият тыңдайды, шешуін табады. |
|
Ұйымдастыру– іздестіру |
Ендеше,мына геометриялық пішіндерден пойыз құрастырайық "Пойыз құрастыр" дидактикалық ойыны: Мақсаты: Геометриялық пішіндерді ажыратып, пойыз құрастыруға үйрету. Саусақ жаттығуы: Большой палец встал один. Указательный — за ним. Средний будит безымянный. Тот поднял мизинчик малый. Встали братцы все — «Ура!» На работу им пора. "Алдында - артында" дидактикалық ойыны: |
- Геометриялық пішіндерді пайдаланып, пойыз құрастырады. Саусақтарымен көрсете отырып, қайталайды. |
|
|
Мақсаты: "Алдында - артында" ұғымдарын ажырата білуге үйрету. Мына аңдар пойыздың қай вагонына отыратынын білмей жүр екен. -Аңдардың түстеріне сәйкес вагондарға отырғызындар. -Қоңыр вагонға қай аңды отырғыздыңдар? - Аюдың алдындағы вагонда қай аң отыр? -Аюдың артындағы вагонда не отыр? Билингвальды компонент: Алдында -впереди, артында- позади . Сергіту сәті: Оңға, оңға, Түзу тұр! Солға, солға, Түзу тұр! Алға қарай бір адым, Артқа қарай бір адым. Жоғары - төмен қараық, Орнымызды табайық. "Көршіңді тап" қимыл-қозғалыс ойыны: Мақсаты: Артында - алдында ұғымдарын бекіту. - Бірінің артынан бірі тұрып, паровоз жасауларын сұрайды. - Әр бала алдында - артында тұрған балалардың атын атауды сұрайды. |
- Аңдарды түстеріне сәйкес вагондарға отырғызады. - Қоңыр вагонға аюды отырғыздық. - Аюдың алдындағы вагонда қасқыр отыр. - Аюдың артындағы вагонда түлкі отыр. Сөздерді қайталап, жаттайды. Қимылдарын келтіріп, қайталап айтады. - Паровоз болып тұрып , алдындағы - артындағы балалардың атын атайды. |
|
Рефлексивті– түзетушілік |
Қорытынды: - Қандай сөзбен таныстық? Жүректен- жүрекке шеңбері: |
- Алдына - артында сөзімен таныстық. Қимылдарын келтіріп қайталайды. |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Кеңісттік бағыттарының атауларын.
Болу керек: Заттардың орналасу бағытын.
Істей білу керек: тапсырмалады дұрыс орындау.
шағым қалдыра аласыз













