Бөлімі/аралық тақырып
бойынша жиынтық бағалау
тапсырмалары
6-сынып «Қазақ тілі»
пәнінен ІІІ тоқсан VIII бөлім бойынша жиынтық бағалауға арналған
тапсырмалар
Пәні: қазақ
тілі
Бөлім: «Қазақ халқының әдеп-ғұрыптары
мен салт-дәстүрлері.Наурыз.
Морфология»
Оқу
мақсаты: 6. 2. 6. 1 оқылым
стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, рөлге бөліп
оқу
6.3.4.1. эссе тақырыбынан
ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген
мәселе бойынша келісу- келіспеу себептерін айқын жазу («келісу,
келіспеу» эссесі)
Бағалау критерийі:
білім
алушы
- Оқылым тәсілдерін қолданып,
комментарий жазады
-
Құрылымына сай дискуссивті
(келісу-келіспеу) эссе жазады.
Ойлау дағдыларының
деңгейі: Қолдану және
жоғары
Орындау
уақыты: 15-20
минут
Тапсырма
1. Мәтіндегі маңызды ақпаратты
іріктеп, комментарий жазыңыз.
Наурыз-парсы сөзі, қазақшасы
«Жаңа жыл», «Күн» деген ұғымды білдіреді. 22 наурыз-бүкіл Шығыс
халықтарының мерекесі. Бұл – күн мен түннің теңелетін, қардың еріп,
көктің шыға бастайтын кезі. Наурыз күні адамдар жаңа жылдың басы-
«Ұлыстың ұлы күні» деп атап, зор қуанышпен қарсы алған. Наурыз күні
халық таза киініп, бірін-бірі құттықтап, қуаныш дастарқанын барынша
мол жаяды.
Наурыз-діни мейрам емес, жалпы
халықтық мереке. Наурыз-табиғат мейрамы, аса зор салтанат, ұлы
жиын. Адамдар бұл күні «бәріміз де табиғат перзентіміз, оны
аялайық, бергеніне риза болайық»,-дейді.
Бұл күні қандай күнә болса да
кешірілуге тиіс, жеке адамдар арасындағы бас араздықтар да
кешірілуге тиіс. Ерте кезде Орта Азия әкімдері: «Бұл күні
Самарқаның көк тасы да жібиді»,-деп зынданда жатқан тұтқындардың
қол-аяғын босатып, кешірім берген.
Бұл күні адамдар бірін-бірі
мынадай сөздермен құттықтаған: «Ұлыс құтты болсын!, «Ақ мол
болсын!», «Ұлыс береке берсін, бәле жала жерге енсін!». Сөйтіп,
адамдар бір-бірінің қатесін кешіріп, татуласады, оның аяғы
ойын-сауық, ән-күйге жалғасады.
https://kopilkaurokov.ru/
1.
2.
3.
4.
5.
Тапсырма
2.
«Дәстүрдің озығы да бар,
тозығы да бар?» деген пікірмен келісесіз бе? Мысылы: «Бетешар»,
«Тұсау кесу», «Қыз ұзату», «Сүндет той» т.б. дәстүрлерін бұрынғы
және қазіргі тойлануына салыстырмалы талдау жасап, дискуссивті
(келісу-келіспеу) эссе жазыңыз.
(40-50cөз)
Дескрипторлар
|
Бағалау
критерийлері
|
Тапсырма
№
|
Дескрипторлар
|
Балл
|
Білім
алушы
|
- Оқылым тәсілдерін
қолданып,
комментарий
жазады
|
1
|
қажетті ақпараттарды
іріктейді;
комментарий
жазады;
|
1
1
|
Құрылымына сай дискуссивті
(келісіу-келіспеу) эссесін жазады
|
2
|
дискуссивті (келісі-келіспеу)
эссе жазады;
тақырыпқа сай
жазады;
салыстырмалы талдау
жасайды;
дәлелдер
келтіреді;
құрылымын
сақтайды.
|
1
1
1
1
1
|
Барлық балл
саны
|
7
|
«Қазақ халқының әдеп-ғұрыптары
мен салт дәстүрлер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне
қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған
рубрика
Білім
алушының
аты-жөні
_________________
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
|
Оқу жетістік
деңгейі
|
Төмен
|
Орта
|
Жоғары
|
- Оқылым тәсілдерін
қолданып,
комментарий
жазады
|
1
|
Қажетті ақпараттарды
іріктеуде,
комментарий жазуда
қиналады
|
Қажетті ақпараттарды
іріктеуде,
комментарий жазуда қателіктер
жібереді
|
Қажетті ақпараттарды
іріктейді;
комментарий
жазады
|
Құрылымына сай
дискуссивті(келісу-келіспеу) эссесін
жазады
|
2
|
Тақырыбына сай, құрылымы
жүйелі келісу-келіспеу эссесін жазуда
қиналады
|
Тақырыбына сай, құрылымы
жүйелі келісу-келіспеу эссесін жазуда қателіктер
жібереді
|
Тақырыбына сай, құрылымы
жүйелі келісу-келіспеу эссесін жазады.
|